The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
#31
Van de 60 deelnemers kan je ervan uitgaan dat er 20 van dit probleem af weten! Dus ik vind de week schrappen een betere oplossing als het zo moet zijn dat Acapulco gestaakt word!
Blue White Army!
Reply
#32
De Qualies zijn overigens pas om 22.00 uur. Ik vind het echt een baggertoernooi om te volgen. Volgens mij spelen ze alleen op dinsdag op onze normale tijden. De rest is allemaal in de nachterlijke uren
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#33
Ik denk in ieder geval dat voor de deadline duidelijk is wat er met Acapulco gebeurt, als het toernooi wordt gecancelled. Daarmee voorkom je gezeik achteraf, en is het inspelen op de risico's inderdaad een onderdeel van het managen.

Wat ik me voor kan stellen, is dat je de resterende punten verdeelt over de spelers, alsof ze 50% kans hebben verder te komen.
Als er bijvoorbeeld voor de finale gestaakt wordt, geef je beide spelers 400 punten (300 + 0,5*200). Staken bij de halve finale is 290 (180 + 0.5*120+0.25*200), kwartfinale 190 (90+0.5*90+0.25*120+0.125*200), 2R 117,5 (afronden naar 117) en 1R 58,75 (afronden naar 59). Is dat wat? Zo hou je het altijd een speelbare week. Blijft natuurlijk duur als je voor Ferrer kiest en het wordt morgen afgelast.... #-o
Reply
#34
Daarom zeg ik dus gewoon ATP volgen. Heb je geen verantwoordelijkheid verder als organisatie. Als je kijkt naar Reunion, zullen ze dan de punten toekennen aan de tot dan toe bereikte rondes.
En dat risico neem je dus als manager.

Maar volgens mij is het een storm in een glas water, want het gaat gewoon door.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Precies, volgens mij gaat het ook gewoon door.
Reply
#36
Tuurlijk gaat het door. Ze spelen daar op het park bij het strengbeveiligde Fairmont Hotel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#37
Ik denk ook dat het gewoon doorgaat, maar er is een verhoogd risico. Dus pak wel even de mogelijkheid om vooraf duidelijkheid te scheppen (en voorkom zo SD praktijken :wink: ).
Reply
#38
Hup Berrer en Seppi
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#39
_Tampie Wrote:Ik denk ook dat het gewoon doorgaat, maar er is een verhoogd risico. Dus pak wel even de mogelijkheid om vooraf duidelijkheid te scheppen (en voorkom zo SD praktijken :wink: ).
Maar ik zou dat risico dus bij de managers leggen en als organisatie zeggen dat je de ATP volgt. Dan krijg je geen SD-praktijken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Dimitrov favoriet tegen Gasquet volgens Unibet?

Nieminen gaat Mayer pakken?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#41
Misschien komen er wel een aantal spelers niet opdagen...Hou daar rekening mee!
Reply
#42
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Ik denk ook dat het gewoon doorgaat, maar er is een verhoogd risico. Dus pak wel even de mogelijkheid om vooraf duidelijkheid te scheppen (en voorkom zo SD praktijken :wink: ).
Maar ik zou dat risico dus bij de managers leggen en als organisatie zeggen dat je de ATP volgt. Dan krijg je geen SD-praktijken.

Dat is dan toch ook duidelijkheid. Nu laat de organisatie het (vooralsnog, en wellicht wordt er overlegd) in het midden. Dus ik hoop wel dat ze met een uitspraak komen hoe gehandeld gaat worden bij een eventuele afgelasting van het toernooi.
Reply
#43
Hoe dan ook moet je vooraf bepalen wat je doet bij een evt. staking, ook al is het een storm in een glas water en waarschijnlijk niet nodig.
Met het samenstellen van je team hoef je er dan geen rekening mee te houden, maar je voorkomt wel gezeik achteraf als het toch nodig is.
Met het voorstel van Ad Wim (de ATP volgen) kan ik prima leven, maar dat betekent ook dat de punten voor dat toernooi geschrapt worden als de ATP besluit ze onverhoopt te schrappen (is onwaarschijnlijk want in Reunion Island telden de punten tot de SF ook).
Het voorstel van Tampie vind ik geen goed idee, want als het toernooi erg snel gestaakt wordt en je hebt een hoop kleintjes, dan zouden al deze kleintjes de toernooizege-punten naar rato (met 50% kans per ronde) krijgen.
Reply
#44
Ik denk dat ik gewoon al mijn geld in Dubai en Delray Beach investeer, even een weekje Acapulco boek, daar een paardenkop voor de ingang leg morgenochtend en dan flink uitloop op iedereen :-"
Reply
#45
We zijn in overleg, en er komt (hopelijk snel) duidelijkheid.
Reply
#46
mindlight Wrote:We zijn in overleg, en er komt (hopelijk snel) duidelijkheid.

Prima, had niet anders verwacht =D>
Reply
#47
Stille Wrote:De Qualies zijn overigens pas om 22.00 uur. Ik vind het echt een baggertoernooi om te volgen. Volgens mij spelen ze alleen op dinsdag op onze normale tijden. De rest is allemaal in de nachterlijke uren
De qualis zijn al klaar hoor.

Kunnen die ajb ook nog even in het schema gezet worden?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Oh dat stond dan fout op livescore.com. Heb het ook niet echt gevolgd moet ik bekennen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#49
_Tampie Wrote:Ik denk dat ik gewoon al mijn geld in Dubai en Delray Beach investeer, even een weekje Acapulco boek, daar een paardenkop voor de ingang leg morgenochtend en dan flink uitloop op iedereen :-"

:lol:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#50
_Tampie Wrote:Ik denk dat ik gewoon al mijn geld in Dubai en Delray Beach investeer, even een weekje Acapulco boek, daar een paardenkop voor de ingang leg morgenochtend en dan flink uitloop op iedereen :-"

Notworthy
Reply
#51
Haggie Wrote:Dimitrov favoriet tegen Gasquet volgens Unibet?

Die hebben er dus ook al geen verstand van.

Nieminen gaat Mayer pakken?

Niet dus.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#52
:lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#53
mindlight Wrote:We zijn in overleg, en er komt (hopelijk snel) duidelijkheid.

Heeft even geduurd, maar daar zijn we dan toch. We volgen de ATP, zoals terecht door meerderen gesuggereerd hier. Hopelijk gebeurt er niets geks en hoeven we hier geen aandacht meer aan te besteden.
Reply
#54
Berdych gaat natuurlijk winnen en wordt door zeer velen gekozen. Jammer dat er weer zoveel gespeeld is in Dubai. Leuk dat dat in Acapulco niet zo is.
Paar leuke keuzes te maken daar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Ad Wim Wrote:Berdych gaat natuurlijk winnen en wordt door zeer velen gekozen. Jammer dat er weer zoveel gespeeld is in Dubai. Leuk dat dat in Acapulco niet zo is.
Paar leuke keuzes te maken daar.

Nog beter zou het zijn als Chardy wint, als must-pick een stuk goedkoper.
Reply
#56
Raonic:

In memphis airport catching a 6 30 flight *yawn* on my way to acapulco
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#57
:lol:
Reply
#58
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Berdych gaat natuurlijk winnen en wordt door zeer velen gekozen. Jammer dat er weer zoveel gespeeld is in Dubai. Leuk dat dat in Acapulco niet zo is.
Paar leuke keuzes te maken daar.

Nog beter zou het zijn als Chardy wint, als must-pick een stuk goedkoper.
Juist, en een hoop budget over voor andere must-picks. Berdych is waarsch geen must-pick als ie wint, maar wel een makkelijke keuze.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Berdych gaat natuurlijk winnen en wordt door zeer velen gekozen. Jammer dat er weer zoveel gespeeld is in Dubai. Leuk dat dat in Acapulco niet zo is.
Paar leuke keuzes te maken daar.

Nog beter zou het zijn als Chardy wint, als must-pick een stuk goedkoper.
Juist, en een hoop budget over voor andere must-picks. Berdych is waarsch geen must-pick als ie wint, maar wel een makkelijke keuze.

Ik denk juist dat weinig mensen Berdych zullen nemen. Wellicht een zooi aan de onderkant van het klassement.
Je weet toch vrijwel zeker dat hij wint van Chardy, die wedstrijd moet geen obstakel vormen.
Je weet voor 99% zeker dat iedereen alle geplaatste spelers van Acapulco neemt.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#60
[-X
Reply


Forum Jump: