The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV-Ajax
#31
Iemand Studio Voetbal gezien? Neem aan dat ook het Vertonghen incident te zien was? Of net als de samenvatting van NOS alleen Toivonen en niets over Vertonghen?
Reply
#32
Ekslem Wrote:Ik zal het vast met een gekleurde bril bekijken, maar ik vind het echt geen duidelijk geval van een opzettelijke elleboog.

Ze rennen allebei in de bal, springen, koppen en draaien in omdat de bal die kant op moet. Kan me voorstellen dat beide armen dan meedraaien.

Gezien de mediadruk (eigenlijk te gek van woorden dat oa zo'n Jack v Gelder zoveel invloed heeft in zulke gevallen; hij weet het ook altijd wel weer achterbaks neer te zetten) en geschiedenis zal dit wel een schorsing worden.

Ben benieuwd wat ze met Vertonghen gaan doen. Marcelo is gewoon irritant (niet alleen in dat duel), maar reactie van die Belg is gewoon slaan.

Als je het filmpje goed bekijkt zie je dat Toivonen terwijl hij in de lucht hangt een beuk van verthongen ( [-X nee niet DIE beuk) in zijn rug krijgt. Eigenlijk had PSV een penalty moeten krijgen.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kXS51pkl2CE[/youtube]
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#33
Calimero
Reply
#34
Peter Wrote:Iemand Studio Voetbal gezien? Neem aan dat ook het Vertonghen incident te zien was? Of net als de samenvatting van NOS alleen Toivonen en niets over Vertonghen?
Bij SV werd het wel besproken, maar de actie van Verthongen werd gebagatelliseerd en die van Toivonen zwaar bekritiseerd. Daarnaast trekt SV veel minder kijkers (1,4 miljoen) dan SS (3,4 miljoen). De landelijke (c.q. gooise) media zal altijd met een gekleurde bril in ajaxvoordeel blijven kijken ben ik bang. Ik doe datzelfde met een PSV-bril maar ik hoef hierin ook niet objectief te zijn. De landelijke media MOET dat wel zijn. Ik betaal net zo goed belasting als een Amsterdammer en heb recht op onbevooroordeeld commentaar op mijn televisie. Icon_evil
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#35
vertongen was ook te zien.

maar ik vind dat allemaal niet zo wereldschokkend hoor.

ja, het was slaan. als hij toivonen verneukt, verneukt marcelo hem. behalve als er tegen 1 van de 2 geen onderzoek wordt gedaan, en dat is natuurlijk niet uit te sluiten.
Reply
#36
Bredanaar Wrote:
Peter Wrote:Iemand Studio Voetbal gezien? Neem aan dat ook het Vertonghen incident te zien was? Of net als de samenvatting van NOS alleen Toivonen en niets over Vertonghen?
Bij SV werd het wel besproken, maar de actie van Verthongen werd gebagatelliseerd en die van Toivonen zwaar bekritiseerd. Daarnaast trekt SV veel minder kijkers (1,4 miljoen) dan SS (3,4 miljoen). De landelijke (c.q. gooise) media zal altijd met een gekleurde bril in ajaxvoordeel blijven kijken ben ik bang. Ik doe datzelfde met een PSV-bril maar ik hoef hierin ook niet objectief te zijn. De landelijke media MOET dat wel zijn. Ik betaal net zo goed belasting als een Amsterdammer en heb recht op onbevooroordeeld commentaar op mijn televisie. Icon_evil

Hiep hiep hallo, hiep hiep hallo Calimero
Reply
#37
waf Wrote:vertongen was ook te zien.

maar ik vind dat allemaal niet zo wereldschokkend hoor.

ja, het was slaan. als hij toivonen verneukt, verneukt marcelo hem. behalve als er tegen 1 van de 2 geen onderzoek wordt gedaan, en dat is natuurlijk niet uit te sluiten.

Vertonghen was vooral dom, Toivonen vies (als het bewust was wat ik niet kan beoordelen).
Deel je mening dat het handjeklap kan worden. Jan heeft trouwens al gezegd dat hij niet met zekerheid kan zeggen of Ola hem expres raakte: "Ik zag Ola naar de eerste paal lopen en ik ging achter hem aan. Toen voelde ik iets van een klap bij mijn oog.” Vertonghen wilde Toivonen zondag na de wedstrijd geen schorsing aanpraten, maar vond wel dat de Zweedse middenvelder van PSV zijn gedrag moet veranderen. „Ik vind dat je zelf af en toe wel iets kan doen, maar dan moet je ook kunnen accepteren. Dat mis ik wel eens.”

Dat laatste ben ik echt met Vertonghen eens, als je zo speelt als Toivonen moet je ook niet miepen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: