The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Houston / Casablanca
#31
Ik zie het probleem van Pasen hier niet zo. Al sinds de registratie staat deze deadline op de site van FTM, daarbij is maandagavond de standaard deadline. Vervolgens zijn de lotingen ruim op tijd ingevoerd (nog voor Pasen) en heeft iedereen daar een emailtje over ontvangen.
Logisch dat je ervan baalt dat je het vergeten bent, maar deadlines verplaatsen ivm een feestdag beginnen we niet aan.
Reply
#32
Hmm balen van Haas inderdaad...maar dat weet je met hem. Blake was een gokje wat ik het wel waard vond in deze week.

Grappig dat iedereen zo overtuigd is van Volandri...In zijn laatste twee ATP wedstrijden pakte hij 4 games en ook in de challengers overtuigde hij niet...

Benieuwd naar Haase...Weg naar kwartfinale ligt iig open
Reply
#33
Mailtje is op zaterdag 21.15 bij mij in mijn mailbox gekomen....vind ik knap dicht op pasen.
Kan me voorstellen dat meerdere mensen op pasen niet hun team gaan zitten maken, of andere dingen te doen heeft.
Maar kennelijk snappen jullie dat weer niet.......
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#34
De regels pagina is online sinds januari. Kan me ook voorstellen dat mensen andere dingen doen met Pasen maar goed dat hoort er ook bij. Er vanuit gaan dat de deadline met Pasen verschoven wordt naar de dinsdag vind ik helemaal bizar.

ps. geno, vergeet pinksteren niet he!
Reply
#35
(10-04-2012, 01:04 PM)Bocaloca Wrote: Mailtje is op zaterdag 21.15 bij mij in mijn mailbox gekomen....vind ik knap dicht op pasen.
Kan me voorstellen dat meerdere mensen op pasen niet hun team gaan zitten maken, of andere dingen te doen heeft.
Maar kennelijk snappen jullie dat weer niet.......

Ja, de loting van Casablanca kwam pas laat online, veel eerder kon die DB gewoon niet open.
Reply
#36
Nogmaals, de deadlines staan al vanaf begin dit jaar online.
En dat hele Pasen-argument is natuurlijk onzin. Net alsof je in een andere week niet dingen te doen hebt in het weekend. Als daar rekening mee moet worden gehouden...
Kan me niet voorstellen dat je vanaf zaterdag tot maandagavond geen moment online bent geweest. En zo niet, had je dit kunnen voorzien en iemand anders kunnen vragen. Kortom, weinig overtuigend verhaal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Ik vond het juist heerlijk met pasen...Alle tijd om het te doen een keer...Overigens er niet aan af te zien Wink
Reply
#38
Laten we het maar over tennis hebben. Hup Delbonis en Ramos!
Denk dat Ramos hier de finale haalt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Prima Chardy!
Ramos even een minder momentje na simpele setwinst
Reply
#40
Ramos herstelt zich aardig. Delbonis is dramatisch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Bachi begint ijzersterk Smile
Reply
#42
pipo eraf...prima
Reply
#43
Good call kolemans!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Thnx...Ook Machado eruit is prima...

Je zult hem hebben en denken een zekerheidje te hebben eerste ronde...gaat hij eraf met drie games.

Straks Haase nog de baan op...
Reply
#45
Heeft Isner al laten weten dat ie in Frankrijk blijft?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#46
(10-04-2012, 06:01 PM)kooltje Wrote: Thnx...Ook Machado eruit is prima...

Je zult hem hebben en denken een zekerheidje te hebben eerste ronde...gaat hij eraf met drie games.

Straks Haase nog de baan op...

Machado is een drol. Volandri heeft het nog aardig gedaan de laatste maanden en had hier prima ver kunnen komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Haase verliest de 1e set van Ouahab, vetzak uit Algerije (#752 van de wereld) Idea
Reply
#48
Wat een galbak die Haase. In de Davis Cup was ie eigenlijk ook al dramatisch.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
Ik zit die wedstrijd even te kijken maar die knakker uit Algerije is zeker 15 kilo te zwaar(waarvan 2 kilo in z'n gezicht). De beste man loopt amper en slaat wat Gilles Simon ballen halfcourt terug. En Haase slaat ze na 3x overspelen wel 2 meter uit. Wat een prutser is het toch.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#50
Dan heb je zo'n droomloting op een ATP-toernooi: R1 #752, R2 #544 en dan laat je het zo liggen! Wat een onwijse drol die Haase Puke
Reply
#51
Ik moet nog wel lachen ook. Ik mag hem echt niet.
Wat een arrogante kwal.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#52
AngryAngryAngryAngryAngry
Reply
#53
Goed dat ik hem niet had dan, Machado trouwens ook niet.
Reply
#54
Wow ook Malisse er keihard af...minder dit
Reply
#55
Kutzooi, Odesnik eruit.
Reply
#56
Die Haase man, ik zou maar even op Tennis Actueel wegblijven als ik hem was.
Hij staat zo ontzettend stil in z'n ontwikkeling.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Echt ja. Hij moest wennen aan het gravel. Sure. Sijsling, Schoorel etc winnen toch ook gewoon vandaag? Tegen gasten die echt beter zijn dan die bolle Algerijn van vandaag? Verschrikkelijke wanprestatie. Een makkelijkere loting richting 45 punten en kans op meer krijgt ie nooit meer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#58
Kut, Soeda eruit.
Reply
#59
Nu al genoeg spelers eruit in ronde 1. Als het zo doorgaat, dan eindig ik deze week op plaats 140.
Reply
#60
Verliest Haase zoals verwacht, gaat mijn troef MacHado er ook af.:icon_evil:
Reply


Forum Jump: