The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Michaela Krajicek
Dat is Mccaw volgens mij ook niet
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nee natuurlijk is hij dat niet, dat maakt het toch des te treuriger dat hij een foto van haar met een willekeurige kerel op zn twitter zet? Als je goede vrienden bent doe je dit niet.
Reply
Overdune Wrote:Nee natuurlijk is hij dat niet, dat maakt het toch des te treuriger dat hij een foto van haar met een willekeurige kerel op zn twitter zet? Als je goede vrienden bent doe je dit niet.

zou niet iedereen haar zo even mogen beetpakken? =P~
Reply
Daar zou jij je wel weer een maand of 4/5 op kunnen rukken cry
Reply
Heb je een stalker Waf?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Heb je een stalker Waf?


Nou, zou je zowat denken Flower

Normaal kom ik niet aan de 1-3 posten per week, maar voor wafje maak ik alle tijd vrij Notworthy
Reply
Haggie Wrote:Heb je een stalker Waf?

ja, maar dat is prima want als hij zichzelf afzeikt hoef ik het niet meer te doen.
Reply
Dugarry Wrote:Daar zou jij je wel weer een maand of 4/5 op kunnen rukken cry

zeker. het spijt me voor je dat het geen kerel is, had jij ook wat te doen gehad.
Reply
Kijk, de gezelligheid verplaatst zich naar het tennisforum.
Reply
Overdune Wrote:Kijk, de gezelligheid verplaatst zich naar het tennisforum.

heel irritant idd.

maar ik wil gewoon over micha praten. hebbie nog fotos?
Reply
Laat Wafmans zich ajb niet te veel voor tennis gaan interesseren en zich hier ook nog regelmatig gaan begeven...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Helaas heeft Wafje overal verstand van, dus op elk forum en in elk topic zijn zijn mening, visie en inzichten meer dan welkom Notworthy
Reply
Ad Wim Wrote:Laat Wafmans zich ajb niet te veel voor tennis gaan interesseren en zich hier ook nog regelmatig gaan begeven...

ik snap dat je er weer bang voor bent dat je weer voortdurend alle hoeken ziet in een discussie. niet dat dat een prestatie is, als je hier een paar draadjes inziet kan zelfs gigakneus dugarry zien, dat discussieren en/of een normaal gesprek voeren op z'n zachtst gezegd niet je sterkste punt is.

ik interesseer me trouwens mijn hele leven al voor tennis, maar die mogelijheid zal wel niet bij je opgekomen zijn.
Reply
Jij interesseert je voornamelijk voor jezelf en je eigen onzin.
Blijf hier ajb weg. Hier worden de meeste discussies over het algemeen genomen redelijk op niveau gehouden. Met jou erbij zakt het zo tot het moddergooien en treurmuizen van het voetbalforum.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Jij interesseert je voornamelijk voor jezelf en je eigen onzin.
Blijf hier ajb weg. Hier worden de meeste discussies over het algemeen genomen redelijk op niveau gehouden. Met jou erbij zakt het zo tot het moddergooien en treurmuizen van het voetbalforum.

voor dat niveau dat jij beweert te hebben is een apart topic geopend me dunkt: de zeikplaats van adje het knorrige megatwatje. Undecided

even voor de goede orde: ik had niet op jou gereageerd he, bewust niet overigens (fdan blijf je immers bezig) maar je zit zelf weer een reactie uit te lokken.

kom op adje, terug naar je eigen topic.
Reply
Aan dit hoge niveau kan ik helaas niet tippen heren. Ga zo door, ik ben pleitos :razz:
Reply
ALMERE - Michaëlla Krajicek gaat de komende weken weer volop toernooien spelen op de WTA Tour. De Nederlandse tennisster wil haar opwachting maken in Marbella, Stuttgart en Barcelona of Estoril.

Michaëlla Krajicek Foto: AFP Daarna maakt ze weer even een uitstapje naar ITF-toernooien in Praag. Dan volgt Roland Garros en gaat ze zich in Nottingham (ITF) of Birmingham (WTA) voorbereiden op Wimbledon. Ook Rosmalen staat in haar planning, maar ze doet aan het grastoernooi in eigen land alleen mee als ze via haar ranking rechtstreeks is toegelaten voor Wimbledon, anders gaat ze in die week kwalificaties spelen voor het grandslamtoernooi in Londen.

Krajicek speelde vorige week het ITF-toernooi in Bath. Ze verloor in Engeland in de eerste ronde. Ze zou deze week meedoen in het Spaanse Monzon, maar heeft zich wegens ziekte voor dit toernooi teruggetrokken.
Reply
IK hoop zo dat het nog wat gaat worden. Forza Krajicek !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Het begint meteen lekker voortvarend, 6-7 3-6 eerste ronde q in Marbella tegen de nummer 372 van de wereld. cry
Reply
Kijk het interview van de nieuwe coach van Krajicek!
Hij zal Krajicek een enorme boost geven.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://knltb.tv/">http://knltb.tv/</a><!-- m -->
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Knappe prestatie toch...uit het niets in de tweede ronde! Nu tegen Serena wordt het even pijnlijk maar toch hopelijk weer een positieve stimulans samen met nieuwe trainer!
Reply
kooltje Wrote:Nu tegen Serena wordt het even pijnlijk

Eerste set 0-6..
Reply
0-6 1-6, maar veel mocht je ook niet verwachten. Laten we het van de positieve kant bekijken, ze plaatst zich weer eens voor een GS en haalt tweede ronde.
Reply
Krajicek 06 16
Rus 26 06

:roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tja, wat wil je? Ze loten tegen Williams en Wozniacki in de tweede ronde, en dan Haase nog es een keer tegen Murray. #-o
Reply
Overdune Wrote:Tja, wat wil je? Ze loten tegen Williams en Wozniacki in de tweede ronde, en dan Haase nog es een keer tegen Murray. #-o
Kom op zeg. 1 en 2 games. Dat is gewoon treurig! Ze hadden er in het begin vol op moeten klappen. Rus begon met een break en daarna gewoon laf!
Maar goed, Haase was zonde.
Vergeet Thiemo niet, die had anders Fish gehad. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik denk dat het maar beter is dat Thiemo zover niet kwam. Wink
Reply
Is er sprake van een een revival van de kleine Kraai? Prima overwinning op Marino en sinds lange tijd weer eens een HF in een WTA toernooi
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
De nieuwe coach gaat haar binnen een half jaar weer terugbrengen in de top 100.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nog één of twee keer SF en dan staat ze daar al denk ik. Haar terugval is altijd een mentale kwestie geweest volgens mij. Als alles weer goed zit in dr hoofd kan ze zo weer minimaal top 40 halen.
Reply


Forum Jump: