07-09-2009, 01:14 PM
Ik kan er echt niet om lachen hoor Haggie. Na 3 rondes nog 2 spelers over en dan gaat iemand beweren dat ik een topweek heb. ](*,)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
US Open 2009
|
07-09-2009, 01:14 PM
Ik kan er echt niet om lachen hoor Haggie. Na 3 rondes nog 2 spelers over en dan gaat iemand beweren dat ik een topweek heb. ](*,)
07-09-2009, 01:16 PM
Dat is wel erg kort door de bocht, het gaat er natuurlijk om welke spelers je over hebt en hoeveel punten je hebt gehaald met de uitgeschakelde spelers.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
07-09-2009, 01:56 PM
Ja dat is toch veel te weinig. Om een goede week te hebben dien je naast 2 grote spelers ook nog een dark horse ver in het toernooi te hebben. Dat is mislukt
07-09-2009, 01:59 PM
Wat zeur je nou, Stille...
Je hebt 225 pnt meer dan ik en dezelfde spelers over....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
07-09-2009, 02:36 PM
Dat zegt meer over jou
07-09-2009, 06:27 PM
Soderling pakt de eerste set en Davy de tweede. Bij vlagen erg leuk tennis..
Kom op Davy! Vanavond Verdasco tegen Isner...Zooo belangrijk dat Verdasco dat wint. Verdasco heeft het vaak moeilijk tegen een servicekanon...Hopelijk straks niet! Federer lijkt een zekerheidje...toch alvast een Hup Roger!
07-09-2009, 06:32 PM
Bondarenko wint in de 4e ronde van een grandslam met 6-0 6-0 :eeeek: =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
07-09-2009, 06:40 PM
Blessurebehandeling voor Davy :|
Last van zijn hamstring.
07-09-2009, 06:46 PM
Das lekker dan, sjonge jonge
07-09-2009, 07:01 PM
Niets aan de hand met Davy
07-09-2009, 07:06 PM
Wel een erg leuke partij trouwens, alleen mag Soderling die bp's wel eens gaan benutten.
07-09-2009, 07:14 PM
Nu geeft Davy op aan 't scorebord te zien, zonde. Soderling gevaarlijke klant voor Federer in de volgende ronde. Robredo natuurlijk absoluut niet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
07-09-2009, 07:15 PM
mindlight Wrote:Niets aan de hand met DavyOf het is een best-of-3, of bovenstaande klopt niet helemaal...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
07-09-2009, 07:17 PM
Het bleek inderdaad niet te kloppen. Heb 3 sets gekeken, en ofwel Davy had al vanaf het begin last, ofwel hij wist het goed te maskeren, want er was niet echt een "turning point" fysiek gezien in de wedstrijd.
Desalniettemin, klasse Soderling! =D> Ohh, en CC, Soderling is geen lastige klant voor Fed natuurlijk, dit is einde verhaal voor hem.
07-09-2009, 07:19 PM
Denk het wel ML. Fedex heeft vanavond nog moeite met Robredo als hij niet oppast
He i’m back, koploper FTM 2018!
07-09-2009, 07:20 PM
Soderling is dan wellicht een lastige klant, Federer verliest er niet van, dat lijkt me duidelijk.
Jammer dat Djoko-Stepa vannacht is.
07-09-2009, 07:23 PM
Ad Wim Wrote:Soderling is dan wellicht een lastige klant, Federer verliest er niet van, dat lijkt me duidelijk. Dat bedoelde ik inderdaad te zeggen. Ik denk dat ik er vannacht voor op blijf. Begint het om 1 uur?
07-09-2009, 07:27 PM
Op z'n vroegst ja, denk eerder 3 uur. Wellicht dat ik nog even wat meeneem als ik wakker word, net als vannacht. Toch denk ik dat Djokovic dit wel redelijk duidelijk (4) gaat winnen.
07-09-2009, 07:28 PM
Ja, in dat geval ga ik dat niet redden, dan maar hopen op een mooie uitslag als ik wakker word.
07-09-2009, 07:33 PM
Ad Wim Wrote:Op z'n vroegst ja, denk eerder 3 uur. Wellicht dat ik nog even wat meeneem als ik wakker word, net als vannacht. Toch denk ik dat Djokovic dit wel redelijk duidelijk (4) gaat winnen. Ik hoop het ja!
07-09-2009, 07:55 PM
Als het zo'n wedstrijd wordt zoals in de 2de ronde 2007.... =P~ =P~ =P~
( 6-7 (4), 7-6 (5), 5-7, 7-5, 7-6 (2)) Djoko
07-09-2009, 07:57 PM
Hogenkamp 6-4 5-4* voor
07-09-2009, 08:13 PM
Die kutwijven maken er natuurlijk weer een 3e set van ](*,)
07-09-2009, 08:33 PM
Het wordt nu eerst 5-0 voor Oudin en dan wint Petrova alsnog :roll:
07-09-2009, 09:11 PM
Daar gaan we dan zometeen. Hopelijk wordt het een mooie pot of iig een spannende met een slechte federer waar robredo kansen krijgt
07-09-2009, 09:16 PM
Ik verwacht weinig spektakel. Eigenlijk alleen van Djoko-Stepa, maar die is dan weer net 's nachts :|
07-09-2009, 09:18 PM
Ag, ik heb iig beetje tijdsverdrijf. :wink:
|
« Next Oldest | Next Newest »
|