The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Roland Garros
Beetje het Haas verhaal he (die ik het hier ook gun overigens!)
Reply
Die Isner joh, wat een beest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat is het toch een ongelooflijke held die Isner
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
die dimitrov heeft ook alleen pijn als t hem uitkomt volgens mij
Reply
16-16 play suspended due to darkness
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dit zijn wel de momenten waarop het vroeger altijd misging bij PHM. Hou het vol jongen!
Reply
(31-05-2012, 08:21 PM)mindlight Wrote: Beetje het Haas verhaal he (die ik het hier ook gun overigens!)

Niet alleen qua blessures en dat ie er een jaar heeft uitgelegen, maar hij heeft ook zo vaak zulke potten verloren dat he het hem hier op deze baan wel moet gunnen.

Knappe game hoor, na die vorige.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sjezus, waar haalt die phm dit vandaan joh?!
Reply
mooi gasquet maakt t af
Reply
Ai, drie maakbare returns, alle drie net mis.
Reply
John heeft er geen zin meer in.

Maar dan sleept ie er toch weer een paar wereldballen uit.
Reply
was toch een kansje op een passeerslag op dat 2e mp
Reply
(31-05-2012, 08:56 PM)Mac Wrote: was toch een kansje op een passeerslag op dat 2e mp

5e mp toch? Tongue

Wat een pot zeg. 5,5 uur bezig nu...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Huh, hoe kon phmin godsnaam dat punt tegen krijgen?!
Reply
(31-05-2012, 09:01 PM)Ad Wim Wrote: Huh, hoe kon phmin godsnaam dat punt tegen krijgen?!

Dat vroeg (vraag) ik me ook af.

Reply
(31-05-2012, 09:01 PM)Jansoe Wrote:
(31-05-2012, 09:01 PM)Ad Wim Wrote: Huh, hoe kon phmin godsnaam dat punt tegen krijgen?!

Dat vroeg (vraag) ik me ook af.

Ahh ik dacht al dat ik debiel geworden was. Snapte het ook niet.
Reply
Haas intussen ook netjes stakkie aan t wegwerken. Mooi
Reply
Nummer 6 en 7

Reply
kom op nu dan
Reply
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Reply
Klasse PHM!
Reply
lol die mathieu, kan nog steeds geen ballen normaal in krijgen op een matchpoint maar gelukkig helpt isner hem hier netjes
Reply
Mooi man. John had er duidelijk geen zin meer. Ging de laatste games echt voor heel domme winners.
Reply
PHM Eusa_clap genoten van de vijfde set, had niet gedacht dat de mentaal toch wat zwakke PHM het zou bolwerken tegen mentale ubermens Isner.
Reply
Voor Haas is het ook mooi, maar hoe slecht moet Dolgo geweest zijn?
Reply
stakhovsky wordt nu wel behandeld
Reply
Ik wist nog niet tegen wie de winnaar van PHM-Isner de volgende pot moest, maar ik zie nu dat Granollers-Jaziri daar tegen moet; een bye dus praktisch voor Granollers van.... Scholten. Juist ja, enorme Scholten week zeg! Eusa_clap
Reply
(31-05-2012, 09:17 PM)_Tampie Wrote: Ik wist nog niet tegen wie de winnaar van PHM-Isner de volgende pot moest, maar ik zie nu dat Granollers-Jaziri daar tegen moet; een bye dus praktisch voor Granollers van.... Scholten. Juist ja, enorme Scholten week zeg! Eusa_clap

Granollers is ook nog bezig momenteel... Kans op 5e set is daar ook best wel aanwezig!

Reply
(31-05-2012, 09:17 PM)_Tampie Wrote: Ik wist nog niet tegen wie de winnaar van PHM-Isner de volgende pot moest, maar ik zie nu dat Granollers-Jaziri daar tegen moet; een bye dus praktisch voor Granollers van.... Scholten. Juist ja, enorme Scholten week zeg! Eusa_clap

Het is sowieso een Scholten-week, maar Granollers moet eerst maar eens zien te winnen en is ook niet helemaal fit.
Reply
Balen dat John heeft verloren, maar ik ben trots op hem! Wat een vechtlust heeft hij weer getoond. Chapeau voor Mathieu, prima wedstrijd gespeeld!
Reply

Forum Jump: