The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Roland Garros 2006
Kiefer en Gicquel =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nog nooit zo mensen naar een lob zien staren :lol: :lol: :lol:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:nog nooit zo mensen naar een lob zien staren :lol: :lol: :lol:
En het scheelde verdomd weinig.
Die bal waar hij naar duikte was ook uit geweest. Jammer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dlouhy nu 2 Bp's om van 1-5 naar 5-5 terug te komen tegen Acasuso...
Reply
Waar is die Montanes mee bezig?! Er was geen vuiltje aan de lucht. Hij moet wel even winnen, anders zijn de mensen met Federer spekkoper.
Reply
Massu wint hem trouwens wel netjes in 3. Ik moet het nog zien tegen Roger.
Reply
acasuso verliest de 2e set na 5-1 voor te hebben gestaan :eeeek:
Reply
Gasguet-Nalbi 1-1 in sets!
Reply
Ad Wim Wrote:Waar is die Montanes mee bezig?! Er was geen vuiltje aan de lucht. Hij moet wel even winnen, anders zijn de mensen met Federer spekkoper.

was er bij Kiefer net toch ook niet ... toen hoorde ik je niet klagen Smile
Reply
Acasuso en Montanes moeten niet dom gaan doen, Gaudio heeft het ook moeilijk. Kortom, alles gaat niet vanzelf bij de toppers
Reply
Ferrero wint hem heel eenvoudig en Gaudio worstelt. Hopelijk kan Ferrero Gaudio pakken in de volgende ronde.
Reply
Hup Dlouhy, Galvani en Gasquet =D>
Reply
Oke dan, Korolove wint 2e set, doet me goed
Reply
Montanes en Galvani winnen nu hun games wel heel makkelijk. 4-3 Montanes nu. Hup Albert!
Reply
Sluiter komt zo de baan op. De NOS zal het wel niet uitzenden maar ik sta te juichen voor het SB.
Reply
Korolev breakt Gaudio, goede zaak!
Reply
acasuso 5-3 achter 2e set :eeeek:
Reply
goedenavond! overdag weinig verrassingen zie ik...nu wel interessante wedstrijden...acacuso, gaudio en nalbi in de problemen!! sluiter begint net en meteen breakpoint tegen
Reply
wat een wedstrijden! acasuso verneukt het, nalbi heeft het supermoeilijk. Sluiter staat voor!!
Reply
acasuso 2 sets tegen1 achter en 3-0 achter in de 4e set... :eeeek: =D>
Reply
cruijff Wrote:acasuso 2 sets tegen1 achter en 3-0 achter in de 4e set... :eeeek: =D>

zoiets verwacht je toch niet?! :razz:
Reply
Hup Sluit!
Reply
Montanes wint Hakkuh
Reply
4-0 Sluiter :razz:
Reply
het is zelfs 5-0 4e set...
overigens Gasquet nu 3 BP's.. om op 5-4 te komen 3e set..
Reply
Dlouhy witn van Acasuso. Heel gek, maar wel heel mooi!

Mijn wissel Robredo-Sluiter voor Rochus-Acasuso lijkt goed uit te pakken.
Reply
sluiter 6-1 keurig!
Reply
shit...nalbi en gaudio winnen allebei de set
Reply
Op de valreep voordat ik moet voetballen zie ik nog even dat Nalbi de derde set wint. Maar helaas mist Sluiter 3 bp's voor de vroege break in de tweede.
Reply
Ad Wim Wrote:Op de valreep voordat ik moet voetballen zie ik nog even dat Nalbi de derde set wint. Maar helaas mist Sluiter 3 bp's voor de vroege break in de tweede.
jong oranje speelt morgen toch pas?
Reply

Forum Jump: