The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Het grote Verkiezingen Topic!!!
Als we een poll maken en er is 1 stem voor de SGP dan weten we in ieder geval van wie die afkomstig is
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
FC Petr Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Frits Wrote:hmmm ok,

maar er zijn nieuwe partijen enz. en men switcht wel eens he

Ik zou zeggen: go your gang! :8:

bang, viespeuk. :8:

Dat maak jij ervan. A dirty mind is a joy forever, maar het kan ook te ziek zijn, viespeuk.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
goa Wrote:Als we een poll maken en er is 1 stem voor de SGP dan weten we in ieder geval van wie die afkomstig is

Netjes Goa. =D>
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Naar mijn mening was er gisteren geen verliezer en geen winnaar. Als ik toch een verliezer aan zou moeten wijzen dan is dat RTL. Natuurlijk probeert Frits Wester objectief te blijven maar ik vind het toch heel raar als een zender iemand naar voren schuift als de presentator waarvan algemeen bekend is dat het een CDA mannetje is. En dan nog die vertoning na afloop. Een rechts georienteerde elsevierhond die Balkenende superieur noemde :roll: . En dan als klap op de vuurpijl ook nog Henk Jan Media Geil Smits die zich voor doet als een imagodeskundige. Dan zwijg ik ook nog maar over de keuze van RTL om alleen deze twee lijstrekkers over elkaar te zetten. In mijn ogen een soort competitievervalsing.

Ik hoop op een links kabinet. SP of PvdA. Maar het wordt toch Bos uit strategische overwegingen.
Reply
Waarom hoop je op een links kabinet? Moet je uitkering of je minimumjeugdloon omhoog? Wil je meer huurtoe-, zorgtoe-, luiheidstoe- en luieruitslag? Wil je dat er meer gepraat en theegedronken wordt met die boefjes van allochtonen, ook als ze al voor de vijfde keer je vriendin een hoer hebben genoemd of al voor de achtste keer de buurtsuper hebben leeggejat? Wil je dat de uitkeringen weer volop worden gekoppeld aan de loonstijgingen zodat er voor flink wat uitkeringstrekkers geen enkele drang meer is om nog te gaan werken? Wil je onmiddellijk na de verkiezingen legalisering van een godvergeten zooi illegalen waarvan een deel zo crimineel is (of was in het land van herkomst) als het maar kan? Tja, dan moet je inderdaad voor die communisten kiezen.
Reply
Hoef Wrote:Tja, dan moet je inderdaad voor die communisten kiezen.

Die doen helaas niet mee :cry:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Hoef Wrote:Waarom hoop je op een links kabinet? Moet je uitkering of je minimumjeugdloon omhoog? Wil je meer huurtoe-, zorgtoe-, luiheidstoe- en luieruitslag? Wil je dat er meer gepraat en theegedronken wordt met die hoefjes van allochtonen, ook als ze al voor de vijfde keer je vriendin een hoer hebben genoemd of al voor de achtste keer de buurtsuper hebben leeggejat? Wil je dat de uitkeringen weer volop worden gekoppeld aan de loonstijgingen zodat er voor flink wat uitkeringstrekkers geen enkele drang meer is om nog te gaan werken? Wil je onmiddellijk na de verkiezingen legalisering van een godvergeten zooi illegalen waarvan een deel zo crimineel is (of was in het land van herkomst) als het maar kan? Tja, dan moet je inderdaad voor die communisten kiezen.

Als dat het resultaat zou zijn niet nee. Maar gelukkig is dat het niet. Tuurlijk heb ik ook een hekel aan die scheitallochtonen die hier onze samenleving verkloten. Maar een veel groter deel past zich wel aan, doet het wel goed, wil wel een baan. Je moet hen niet straffen voor dat deel dat asociaal is (en geloof me daar heb ik ook een hekel aan). Nee laten we het maar eens sociaal proberen op te lossen. Zoals het nu gaat werkt het ook niet. Stem voor een sociale en uiteindelijk verdraagzamer Nederland !!!!!! :razz:
Reply
Het wordt in Amsterdam al jaren sociaal opgelost. Er wordt me wat thee gezopen door Job en zijn tukker_rulezbrigade. En die knuffelallochtonen gaan lekker door met kloten want na een bakkie thee blijft toch alles weer bij het oude en ze worden beloond met een nieuwe hangplek, deze keer met airco en plasmatelevisie. Ik wil wel eens een een snoeiharde ME-actie zien op die groepen die het verkloten. En die gasten mogen daarna twee jaar papier prikken voor de helft van hun uitkering. En als ze zelf geen uitkering hebben, wordt die van hun ouders gekort.
Reply
Je woont hier niet, dus zwijg
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ik praat nooit tijdens het typen
Reply
Hoef Wrote:Het wordt in Amsterdam al jaren sociaal opgelost. Er wordt me wat thee gezopen door Job en zijn tukker_rulezbrigade. En die knuffelallochtonen gaan lekker door met kloten want na een bakkie thee blijft toch alles weer bij het oude en ze worden beloond met een nieuwe hangplek, deze keer met airco en plasmatelevisie. Ik wil wel eens een een snoeiharde ME-actie zien op die groepen die het verkloten. En die gasten mogen daarna twee jaar papier prikken voor de helft van hun uitkering. En als ze zelf geen uitkering hebben, wordt die van hun ouders gekort.

Lijkt meer op een stem naar Wilders.
Reply
Tukker_Rulez Wrote:
Hoef Wrote:Het wordt in Amsterdam al jaren sociaal opgelost. Er wordt me wat thee gezopen door Job en zijn tukker_rulezbrigade. En die knuffelallochtonen gaan lekker door met kloten want na een bakkie thee blijft toch alles weer bij het oude en ze worden beloond met een nieuwe hangplek, deze keer met airco en plasmatelevisie. Ik wil wel eens een een snoeiharde ME-actie zien op die groepen die het verkloten. En die gasten mogen daarna twee jaar papier prikken voor de helft van hun uitkering. En als ze zelf geen uitkering hebben, wordt die van hun ouders gekort.

Lijkt meer op een stem naar Wilders.

Waarom? Ik kan het toch op delen met ander partijen eens zijn maar toch uiteindelijk op VVD/CDA stemmen? Wilders wil dit trouwens niet, die wil al die gasten uit het land gooien en als dat niet kan, dan maar de grondwet aanpassen zodat het alsnog kan.
Reply
Da's niet zo raar hoor... Hoef is nog uit de tijd dat het heel normaal was om een blik mariniers open te trekken om het langharig tuig van de Dam te vegen
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Dat waren pas tijden! En trouwens, die mariniers zijn spontaan naar de Dam gegaan om dat werkschuwe tuig mores te leren, daar hoefde de overheid niet eens in te grijpen :wink:
Reply
Hoef Wrote:Dat waren pas tijden! En trouwens, die mariniers zijn spontaan naar de Dam gegaan om dat werkschuwe tuig mores te leren, daar hoefde de overheid niet eens in te grijpen :wink:

Natuurlijk zat de overheid erachter, alsof mariniers iets zelf kunnen verzinnen :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Over mariniers gesproken, met de drooglegging aan boord van de fregatten e.a. vaartuigen zijn ze niet echt blij. Dat wordt weer lastig rekruteren op beurzen en Open Dagen :lol:.
Reply
Treesong Wrote:
Hoef Wrote:Dat waren pas tijden! En trouwens, die mariniers zijn spontaan naar de Dam gegaan om dat werkschuwe tuig mores te leren, daar hoefde de overheid niet eens in te grijpen :wink:

Natuurlijk zat de overheid erachter, alsof mariniers iets zelf kunnen verzinnen :wink:

Hela! waf is hier de complottenprofeet! :lol:

En ik zag zonet op het journaal dat drank bij de marine verboden wordt, omdat ze met een slok op allemaal (agressieve) dingen gaan verzinnen.

Edit: Ik zie dat de poster van hierboven daar ook al min of meer aan refereert. Drank op de boten zelf was al verboden, maar er staat binnenkort op kade een nachtwacht om alle stappende marine-mensjes te laten blazen. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Hela! waf is hier de complottenprofeet! :lol:

Tis wel heel toevallig dat Samkalden toen burgermeister was en koud uit de minister van Justitie zetel was gestapt... die had vast nog wel een Haags telefoonnummer in z'n la liggen :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Tukker_Rulez Wrote:En dan als klap op de vuurpijl ook nog Henk Jan Media Geil Smits die zich voor doet als een imagodeskundige. Dan zwijg ik ook nog maar over de keuze van RTL om alleen deze twee lijstrekkers over elkaar te zetten.

daar zwijg je dus niet over. wat je wel verzwijgt is dat er als tegenpool een vieze gore linkse slet aan tafel zat, die nota beide benen ook bakkellende als winnaar verkoos.

ik kan vooralsnog niet anders concluderen dat je terecht op wouter bos gaat stemmen. je bedient je van dezelfde laffe trucjes.
Reply
knap van rutte trouwens om vandaag een debat te voeren met de partij van de allochtoon (enkelt allochtonen in de zaal) en hun voorman wouter populist.

vraag van hoofddoek aan rutte: wat vind u ervan dat hoofddoeken gedicrimineerd worden bij sollicitatie?

antwoord: vooropgesteld je mag niet discrimineren, maar ik vind wel dat sommige bedrijven op grond vand e door hen gehanteerde kledingvoorschriften mensen die hoofddoekjes dragen mogen weigeren. dat is niet per definitie een discriminatiekwestie.

zaal: boehoeboeboe

zelfde vraag aan bos

antwoord: ik vind dat soms de aard van het werk zich tegen het dragen van een hooddoekje kan verzetten, maar anders mag het niet verboden worden.

geen boehoe, maar gewoon hetzelfde antwoord.
:roll:
Reply
Hoef Wrote:Ik wil wel eens een een snoeiharde ME-actie zien op die groepen die het verkloten.

Dat proberen ze in Parijs al jaren, maar no effect.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Met dit verschil: voor die lui zijn geen banen en in NL willen die lui niet werken omdat de uitkering + drugs- en gestolen goederenhandel voldoende oplevert.
Reply
drugs- en gestolen goederenhandel

is dat geen werk dan?
May The Schwartz Be With You
Reply
waf Wrote:daar zwijg je dus niet over. wat je wel verzwijgt is dat er als tegenpool een vieze gore linkse slet aan tafel zat, die nota beide benen ook bakkellende als winnaar verkoos.

.

Waarvan ik haar uiteindelijke antwoord nog wel eens had willen horen als ze die twee apen niet om haar heen had zitten.
Reply
Berend Botje Wrote:drugs- en gestolen goederenhandel

is dat geen werk dan?

Ik begrijp dan ook niet dat ze daarnaast nog een uitkering krijgen
Reply
Hoef Wrote:
Berend Botje Wrote:drugs- en gestolen goederenhandel

is dat geen werk dan?

Ik begrijp dan ook niet dat ze daarnaast nog een uitkering krijgen

En geen import-, export-, inkomstenbelasting en BTW betalen over die handel, voor hun 'handlangers' en voor hun onroerend goed. Zouden ze wel hypotheekrenteaftrek krijgen?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
mooi verhaal bij dat programma van harry mens.

wat nou voedselbanken, wat is de armoedegrens hier? in den bosch moest de voedselbank verplaatst worden van het centrum naar de rand van de stad. weet je waarom? omdat er te weinig parkeerplaatsen waren! Undecided Undecided
Reply
Tukker_Rulez Wrote:
waf Wrote:daar zwijg je dus niet over. wat je wel verzwijgt is dat er als tegenpool een vieze gore linkse slet aan tafel zat, die nota beide benen ook bakkellende als winnaar verkoos.

.

Waarvan ik haar uiteindelijke antwoord nog wel eens had willen horen als ze die twee apen niet om haar heen had zitten.

waarmee je impliceert, dat vieze gore linkse sletten geen eigen mening hebben en daarom met alle vieze gore linkse sletten meestemmen.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
waf Wrote:mooi verhaal bij dat programma van harry mens.

wat nou voedselbanken, wat is de armoedegrens hier? in den bosch moest de voedselbank verplaatst worden van het centrum naar de rand van de stad. weet je waarom? omdat er te weinig parkeerplaatsen waren! Undecided Undecided

:lol: Armoede wordt bepaald door de prioriteiten die mensen stellen bij het uitgeven van geld. Sommige mensen rijden graag een BMW gebruiken alleen de nieuwste modellen telefoon en hebben dan geen geld meer over om te eten. Is dat armoede? Vervolgens wordt hun inkomen aangevuld met allerlei subsidies en voedselpaketten en schreeuwt de linkse kerk moord en brand over armoede.

Niet voor niets dat ouderen met een laag inkomen minder problemen hebben dan de leeftijdgrope tot 50. Die hebben namelijk geen last van mode- en patsersverschijnselen. Voedselbankpakketje halen prima, maar dan eerst je mobiele telefoon, je auto en je merkkleding inleveren!
Reply
Hoef Wrote:
waf Wrote:mooi verhaal bij dat programma van harry mens.

wat nou voedselbanken, wat is de armoedegrens hier? in den bosch moest de voedselbank verplaatst worden van het centrum naar de rand van de stad. weet je waarom? omdat er te weinig parkeerplaatsen waren! Undecided Undecided

:lol: Armoede wordt bepaald door de prioriteiten die mensen stellen bij het uitgeven van geld. Sommige mensen rijden graag een BMW gebruiken alleen de nieuwste modellen telefoon en hebben dan geen geld meer over om te eten. Is dat armoede? Vervolgens wordt hun inkomen aangevuld met allerlei subsidies en voedselpaketten en schreeuwt de linkse kerk moord en brand over armoede.

Niet voor niets dat ouderen met een laag inkomen minder problemen hebben dan de leeftijdgrope tot 50. Die hebben namelijk geen last van mode- en patsersverschijnselen. Voedselbankpakketje halen prima, maar dan eerst je mobiele telefoon, je auto en je merkkleding inleveren!

Hear, hear! En wapperen met die klauwen!
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply


Forum Jump: