The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Basel / Lyon / St. Petersburg
mindlight Wrote:Ik dacht dat Buurs Ginepri had :oops: Blijkt Haggie te zijn. Hup Robbie Notworthy

:Big Grin

toch ben ik ook voor robbY :wink:

Dan heeft Robin het de volgende ronde iets makkelijker :-"

tip van de week: houd je nou niet bezig met haggie, maar met omyaca en andre :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lol, zie net dat ik gisteren weer flink wat gewonnen heb met C. Rochus en Lopez, was ik helemaal vergeten. Ga maar weer eens wat inzetten nu...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
vertel eens vantevoren waar je op inzet dan. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:vertel eens vantevoren waar je op inzet dan. :wink:

laat hem nou even.

op deze manier kan hij toch nog gloryhunten :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:vertel eens vantevoren waar je op inzet dan. :wink:
Ja, ik doe het ook nogal achteloos moet ik zeggen, en daardoor vergeet ik het ook en zie het pas weer als ik nieuwe weddenschappen wil doen :razz:

Nu op Zverev, Gulbis, Ginepri en PHM ingezet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Soderling slaat 14 aces in 6 servicegames, maar staat nu toch op bp :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ai, 3 2e services van Roddick in de TB, maar Ginepri pakt er geen één. Wat een pech, wat een pech voor Haggie, 'ongelovelijk'...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Toch gaat er blijkbaar iets niet goed met de server. Stille ziet de punten van gisteren binnen FTM, en ook de forumberichten lopen bij hem maar tot gisteren...
KUn je niks aan doen. Heeft met je eigen provider te maken. Sommigen switchen sneller naar een nieuwe server, sommige langzamer.
Reply
Nou laat maar zien Kristof...Je hebt hem al een keer verslagen!
Reply
Ad Wim Wrote:Ai, 3 2e services van Roddick in de TB, maar Ginepri pakt er geen één. Wat een pech, wat een pech voor Haggie, 'ongelovelijk'...

Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
centre court Wrote:vertel eens vantevoren waar je op inzet dan. :wink:

laat hem nou even.

op deze manier kan hij toch nog gloryhunten :wink:

Leuk om te zien hoe Ad de verstandigste is, niet of nauwelijks meer reageert op jouw zogenaamde uitlokkingen en inhoudelijk blijft. Jij daarentegen grijpt elke situatie aan om te zuigen en kinderachtige reacties te geven. Je bent bezig het kleine beetje respect dat je nog krijgt te verpesten. En terecht.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Kom op Ginepri! Laat deze dag eens goed beginnen. Gister eindigde hij ook al in mineur!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Elikian Wrote:
mindlight Wrote:Toch gaat er blijkbaar iets niet goed met de server. Stille ziet de punten van gisteren binnen FTM, en ook de forumberichten lopen bij hem maar tot gisteren...
KUn je niks aan doen. Heeft met je eigen provider te maken. Sommigen switchen sneller naar een nieuwe server, sommige langzamer.
Of met een proxy-server, zoals Andre suggereerde...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik hoef geen respect op basis van geslijm.
elkaar steeds naar de mond praten is misschien leuk, maar ik hou wel van een beetje vijandigheid :8:

zolang ik aan het langste eind trek, vind ik het allemaal prachtig Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:ik hoef geen respect op basis van geslijm.
elkaar steeds naar de mond praten is misschien leuk, maar ik hou wel van een beetje vijandigheid :8:

zolang ik aan het langste eind trek, vind ik het allemaal prachtig Notworthy

Respect op basis van geslijm? Wat wil je daar nu weer mee insinueren?
En als je nou eens je best zou doen, en alles gewoon lezen, zou je zien dat mensen het hier dikwijls met elkaar oneens zijn. Maar over het algemeen wordt dat een discussie o.b.v. argumenten en niet op basis van de grootste mond.

Dat je van vijandigheid houdt valt terug te zien in je posts. Jammer alleen dat je vaak geen vijandelijke reacties krijgt, maar meer lacherige. Als je een sneer wilt uitdelen is dat uiteraard prima, maar doe het dan een beetje op niveau.
Reply
Kom op nou Kristof! Dit is niks...Vechten!
Reply
lekker David =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:
buurs Wrote:ik hoef geen respect op basis van geslijm.
elkaar steeds naar de mond praten is misschien leuk, maar ik hou wel van een beetje vijandigheid :8:

zolang ik aan het langste eind trek, vind ik het allemaal prachtig Notworthy

Respect op basis van geslijm? Wat wil je daar nu weer mee insinueren?
En als je nou eens je best zou doen, en alles gewoon lezen, zou je zien dat mensen het hier dikwijls met elkaar oneens zijn. Maar over het algemeen wordt dat een discussie o.b.v. argumenten en niet op basis van de grootste mond.

Dat je van vijandigheid houdt valt terug te zien in je posts. Jammer alleen dat je vaak geen vijandelijke reacties krijgt, maar meer lacherige. Als je een sneer wilt uitdelen is dat uiteraard prima, maar doe het dan een beetje op niveau.
Nobel, ML, maar jij weet net als ik dat het gewoon geen zin heeft bij die jongen. Hij leeft zo compleet in zijn eigen wereld dat, hoe vaak we het ook zeggen... :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Trieste is dat jij er meer tijd in steekt dan in het tennis...
Reply
Ad heeft toch verder niks te doen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Uhh Kooltje, naar wie verwijs je nou precies met jij? Ik kan je opmerking even niet goed plaatsen.

Maar idd Ad, ik hou al op, kon me even niet inhouden.
Reply
Ginepri gaat de tweede tiebreak pakken, i feel it
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:Uhh Kooltje, naar wie verwijs je nou precies met jij? Ik kan je opmerking even niet goed plaatsen.

Maar idd Ad, ik hou al op, kon me even niet inhouden.
Ach ja, het is ook moeilijk. Maar ik moet zeggen dat het een verademing is als je het gewoon langs je heen laat gaan. Bedankt voor de tip OD Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:Trieste is dat jij er meer tijd in steekt dan in het tennis...
Wat moet ik hier idd in godsnaam mee? Ten eerste is het onzinnig, ten tweede slaat het de plank volledig mis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima Kristof trouwens =D>

SB van St Pete loopt weer eens te kloten trouwens...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Trieste is dat jij er meer tijd in steekt dan in het tennis...
Wat moet ik hier idd in godsnaam mee? Ten eerste is het onzinnig, ten tweede slaat het de plank volledig mis.

Maar ik heb twijfels of deze richting jou of Buurs was. Verwijzing is onduidelijk.
Reply
Kool kennende, wat het richting mij.

Vliegen van 0-3 naar 3-3 =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Trieste is dat jij er meer tijd in steekt dan in het tennis...
Wat moet ik hier idd in godsnaam mee? Ten eerste is het onzinnig, ten tweede slaat het de plank volledig mis.

Hij was inderdaad richting Ad...Discussies gaan niet meer over tennis helaas. Dat is juist wat jou leuke bijdrage aan het forum was/is.
Reply
Ad Wim Wrote:Kool kennende, wat het richting mij.

Vliegen van 0-3 naar 3-3 =D>
Zie dat als positief...
Reply
Robby mist setpoint...Ace nr 25 van Andy
Reply


Forum Jump: