20-03-2005, 09:43 PM
Ik geloof dat ie minimaal redelijk leider moet zijn ?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Hattrick
|
20-03-2005, 09:43 PM
Ik geloof dat ie minimaal redelijk leider moet zijn ?
20-03-2005, 10:55 PM
Gezellig, weer een kut eerste helft:
Quote:Eirik kreeg een goede mogelijkheid om te scoren, maar keeper Eibertjan van Grinsven plukte de kopbal van Ronny Börjesson uit de bovenhoek. De scheidsrechter toonde Bjarne Bonde van willems de gele kaart na een heel nare overtreding. Na 34 minuten moest Ionut Tãnasã vanwege een knieblessure van het veld. Marco Del Fiori kwam hem vervangen. De ruststand was 0 - 0. Met 57 procent balbezit was Eirik in deze helft de sterkste ploeg.
20-03-2005, 11:33 PM
Kan iemand mij uitleggen hoe t precies werkt met blessures. Mijn speler is uitgevallen in de 70e minuut. Nu vroeg ik me af of zowel hij als zijn vervanger training krijgen. Ik had al gehoord dat dat afhing van de mate van de blessure. Achter zijn naam staat +1 en kan wel trainen.
Krijgt zijn vervanger vrijdag ook training, zodat ik woensdag een extra trainee op kan stellen of is dit niet het geval en moet ik de vervanger woensdag ook laten spelen?
The great old Ludwig von...
20-03-2005, 11:35 PM
yup gunstig dus
20-03-2005, 11:37 PM
zooo mijn sterrenrecord ghaald van 29
jammer dat mn spits die 4keer scoorde in de laatste minuut eruit is voor een week anders zelfs 29.5 ster enne 7-0 winst met pic;D Bocastarz on the role
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
20-03-2005, 11:41 PM
Een verdiende 0-5 overwinning tegen de nummer 6 (met PIC). Ben vooral tevreden over trainee Guidry (3.5*), Tuvman (Keeper) die eindelijk een beetje in vorm begint te raken, en ook Torre scoorde weer 2x (13 in totaal nu). En wederom geen blessures (9de week op rij ofzo)
Dit waren mijn stats: Quote:Los Parasitos 33.5* Al met al tevreden. Verwacht komende vrijdag toch echt een aantal stijgingen..
20-03-2005, 11:49 PM
Quote:bocastarz dit zijn mijn statss
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
21-03-2005, 12:08 AM
3-0 gewonnen met PIC, uit. Mijn back is er gelukkig 'maar' voor 2 weken uit. In totaal 34*...
Quote:Teamgeest: kalm Kon iets beter, volgende week PIC, daarna moet ik wel motsen, daarna PIC, PIC, mots en dan is het seizoen over (2 WO's op het eind).
21-03-2005, 12:55 AM
Vanavond thuis 0-0 gespeeld tegen één van mijn grootste concurrenten. Niet geheel ontevreden mee. Ben al zeker van behoud en elk punt die ik kan pakken tegen de titelkandidaten is mooi meegenomen.
Hierna tegen de nr.1 en 2 en dan komen de 3 laagste ploegen. Eerste seizoen in VI valt me tot nu toe reuze mee. Rustig verder bouwen en dan kijken of we volgend seizoen kunnen knallen. Nu ben ik begonnen met een uitgeplande 3 en een halve seizoen trainingsprogramma en verkopen. Voorlopig zit ik gebeiteld.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
21-03-2005, 12:57 AM
Beter Anti!!! Djabs heeft wat dat betreft groot gelijk: je bent goed bezig!! =D>
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
21-03-2005, 01:01 AM
Lekker anti
21-03-2005, 01:17 AM
Mannen! Ik zit met een heus dilemma: Rui Torre, is na de wedstrijd van vanavond, naar redelijk ervaring gestegen, iets waar ik al 5/6 weken op wachtte.. Ik was van plan hem te verkopen bij redelijk ervaring, gezien zijn leeftijd, en het feit dat ik er nu nog wat voor kan vangen.
Het gaat dus om onderstaande speler: Quote:Rui Torre (35239948) Maar hij heeft, zoals je kan zien al 13x gescoord voor mijn team dit seizoen. Terwijl hij pas 4 competitiewedstrijden heeft gespeeld (2 WO's + 1x reserve). Hij is dus erg belangrijk geweest voor mijn team... wat moet ik doen?
21-03-2005, 01:23 AM
Geef ook ff aan welke andere spitsen je tot je beschikking hebt.
21-03-2005, 01:29 AM
Inderdaad, geef even een totaalplaatje en je financien... want ondanks zijn ervaring zul je voor een 32jarige lang niet meer de volle waarde uitbetaald krijgen op de TL...
21-03-2005, 01:30 AM
OK, dit zijn mijn andere spitsen:
Quote:Mirco Boese Quote:Fabio Cirillo Quote:Brad Happs En mijn Economie: Quote:Kapitaal: -190 063 â⬠(-256 200) ââ¬
21-03-2005, 01:35 AM
Je spitsen kunnen een vertrek iig wel flink opvangen. Boese en Happs zullen niet veel minder scoren dan Torre verwacht ik... probleem is wel dat je een vertrek niet echt kunt opvangen met de aankoop van een nieuwe spits
21-03-2005, 01:38 AM
gewoon maar houden dan? Overigens is Cirillo op dit moment beter dan Happs met zijn redelijk redelijk en goed vorm tegenover goed slecht en zwak vorm voor Happs...
[size=85]Hattrick: [b]Beijerlandse Bengels FC[/b] (144671) - IX.714
Footstar: [b]Wiebe van IJperen[/b] (5802) - Tringelson - België[/size]
21-03-2005, 01:40 AM
Tsja, hangt er eigenlijk vanaf hoe je verder de financiele problemen wil/gaat oplossen en hoe je normaal speelt (hoeveel spitsen je dus nodig hebt)... anders kan hij wel een flinke opsteker zijn voor je financien
21-03-2005, 01:42 AM
Volgende week verwacht ik weer 180 000 pleuries voor de verkoop van kaartjes . En ik heb gewoon een A-Team en een B-Team, die op alle posities dubbel bezet zijn..
21-03-2005, 01:46 AM
en heb komende paar weken niemand nodig, dus transfers hoef ik niet te verrichten.. Eind van het seizoen gaan er aardig wat formidabel trainees de deur uit, dus daar ga ik wel wat voor vangen
21-03-2005, 01:52 AM
Ik heb een heerlijke wedstrijd gespeeld !
3 gebeurtenissen, 1 keer geel voor mij en 2 counters voor hem... 2-0 verloren! Topdag zo... Check m'n wedstrijd maar, vooral 2e helft is leuk, gewoon NIKS gebeurt..... Dat heb ik, persoonlijk gezien, nog nooit meegemaakt!!!
21-03-2005, 02:09 AM
Fabian Wrote:Ik heb een heerlijke wedstrijd gespeeld ! Zie de wedstrijd van Bakke van afgelopen woensdag! vanaf minuut 5 NIKS gebeurt!
21-03-2005, 02:46 AM
mmm, para dan is verkoop niet noodzakelijk, maar misschien gezien zijn leeftijd wel aan te raden... na dit seizoen kun je hem helemaal niet meer kwijt... dus imo of nu verkopen of houden en zijn oude dagen laten slijten bij je...
21-03-2005, 03:09 AM
Marshall Wrote:mmm, para dan is verkoop niet noodzakelijk, maar misschien gezien zijn leeftijd wel aan te raden... na dit seizoen kun je hem helemaal niet meer kwijt... dus imo of nu verkopen of houden en zijn oude dagen laten slijten bij je... OK, Bedankt voor je advies. Ik houd hem zoiezo nog even. Misschien dat hij nog veel meer kan scoren nu hij redelijk ervaring heeft. Dan zie ik aan het eind van het seizoen wel wat ik er mee ga doen..
21-03-2005, 04:08 AM
El Parasito Wrote:Marshall Wrote:mmm, para dan is verkoop niet noodzakelijk, maar misschien gezien zijn leeftijd wel aan te raden... na dit seizoen kun je hem helemaal niet meer kwijt... dus imo of nu verkopen of houden en zijn oude dagen laten slijten bij je... Hij zal denk ik niet 'veel meer' scoren door zijn redelijk ervaring... het feit dat zijn stat nu op redelijk stat, is alleen een indicatie van waar hij zit. Zeg dat 'redelijk' voor een nummer 5 staat, dan was Torre de afgelopen weken al 4.8 en 4.9 etc. Misschien een kromme uitleg, hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
21-03-2005, 08:04 AM
Zo, een benauwde 2-3 winst bij gittermaster geeft een zeer grote kans op promotie, prima zaak. Een zwak (heel laag) middenveld halen met twee aanvallende vleugels is trouwens ook erg leuk.
Nu m'n YP nog verkopen (deadline donderdagmorgen 6.45 uur :roll: ) en geen blessures oplopen in de friendly en mijn HT week is ook geslaagd.
21-03-2005, 12:44 PM
pfffffffff waarom moeten er zoveel sd'ers bijkomen zeg. nog niet eens op de helft volgens mij
21-03-2005, 02:00 PM
3-0 gewonnen. Mijn stats:
Jansoe United Spelersrapport en teamopstelling Type wedstrijd: normaal Tactiek: normaal Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek) Middenveld: slecht (heel laag) Rechterverdediging: matig (laag) Centrale verdediging: matig (heel laag) Linkerverdediging: matig (heel laag) Rechteraanval: matig (hoog) Centrale aanval: matig (zeer hoog) Linkeraanval: slecht (hoog) Ik haalde 32 sterren gisteren. En mijn formi spits was dan ook nog eens geschorst. :
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
21-03-2005, 03:44 PM
Mac Wrote:pfffffffff waarom moeten er zoveel sd'ers bijkomen zeg. nog niet eens op de helft volgens mij Wat bedoel je nou mac? Ikke nie snappe... Helft waarvan? |
« Next Oldest | Next Newest »
|