The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuwe Opzet tennispoll?
Poule 1): Fred Naaigaren - São Paulo: 0-2
Becker - Hernandez
Schuettler - Benneteau
Ferrer - Soderling
Waske - Melzer
Vraag: 7 om 10

Poule 2): Juan Zueco (6) - De Kabaggaan
Mayer - Youzhny
Soderling - Ferrer
Waske - Melzer
Vraag: 12 om 8

Poule 3): XL - (q) Bocaloca: 0-1
Garcia-Lopez - Acasuso
Soderling - Ferrer
Vraag: 7 om 6

Poule 4): Andre - Jappiesevic
Nog geen voorspellingen van Andre.

Poule 5): Ad Wim (3) - Kratovsk
Mayer - Youzhny
Waske - Melzer
Ljubicic - Serra
Almagro - Robredo
Vraag: 12 om 8

Poule 6): Chiel-Montagne - The Mailman (8): 0-1
Becker - Hernandez
Ferrer - Soderling
Almagro - Robredo
Vraag: 6 om 7

Poule 7): Centre Court - Haggie: 0-1
Garcia-Lopez - Acasuso
Ferrer - Soderling
Ljubicic - Serra
Vraag: 12 om 13

Poule 8): Kooltje - Tampie (2): 0-1
Garcia-Lopez - Acasuso
Soderling - Ferrer
Waske - Melzer
Almagro - Robredo
Vraag: 10 om 9
Reply
Jappiesevic - Andre
Moya - ---
Hernandez - ---
Nieminen - ---
Benneteau - Schuettler
Vraag: 7 tegen geen antwoord.

Jappie heeft dus al gewonnen aangezien Moya gewonnen heeft.
Reply
Poule 1: Mitch (1) (1/1) - São Paulo (1/1) - Fred Naaigaren (0/2)
Poule 2: Scholten! (1/1) - De Kabaggaan (1/1) - Juan Zueco (6) (0/2)
Poule 3: Mist (5) (1/1) - (q) Bocaloca (1/1) - XL (0/2)
Poule 4: Omyaca (4) (1/1) - Jappiesevic (1/1) - Andre (0/2)

Poule 5: Elikian (1/1) - Ad Wim (3) (1/2) - Kratovsk (0/1)
Poule 6: Mac (1/1) - Chiel-Montagne (1/2) - The Mailman (8) (0/1)
Poule 7: Kuiper (7) (1/1) - Centre Court (1/2) - Haggie (0/1)
Poule 8: Dr. Pils (1/1) - Tampie (2) (1/1) - Kooltje (0/2)

Programma woensdag:

Poule 1): Mitch (1) - São Paulo
Poule 2): Scholten! - De Kabaggaan
Poule 3): Mist (5) - (q) Bocaloca
Poule 4): Omyaca (4) - Jappiesevic
Poule 5): Elikian - Kratovsk
Poule 6): Mac - The Mailman (8)
Poule 7): Kuiper (7) - Haggie
Poule 8): Dr. Pils - Tampie (2)
Reply
Elikian Wrote:Als je het speelschema

n1 - n2
n3 - verliezer 1e partij
n3 - winnaar 1e partij

aanhoudt, is de 3e speeldag nooit voor jan-met-de-korte-achternaam. Dat had de ATP ook moeten bedenken.

als de 2e partij de verliezer weer verliest hebben de 2 winnaars het in eigen hand op de laatste dag
als de 2e partij die verliezer wint kan de winnaar van de 1e partij het zelf beslissen of het wordt een '1x overwinning voor allemaal'.

In dat laatste geval zou ik zeggen: tel de totalen op van de 3 dagen, ook je vrije dag. En als dat niet helpt, beslissingsvraag op de woensdag stellen. Dat kan toch bijna niet fout gaan Big Grin

Volgens mij is dit het laatste dat er over de regels is gezegd.
Het totalen van de 3 dagen optellen is natuurlijk onzin, want je pollt niet op je vrije dag (ik niet althans).
Het lijkt mij dat het verschil met je directe tegenstanders geldt, m.a.w. het doelsaldo over je twee partijen.
Een beslissingsvraag op woensdag zou je dus met 3 spelers moeten beantwoorden????? Beetje onzinnig.

Ik was het er al niet mee eens (met het poulesysteem) maar het meest logische lijkt mij het optellen van je twee scores en die als doelsaldo hanteren. Beslissingsvraag telt alleen mee om bij gelijke stand een overwinnaar aan te wijzen. Bij allemaal 1x winst is het doelsaldo over je twee gespeelde wedstrijden bepalend.

Als dat ook gelijk is, kun je niet werken met 'meeste goede antwoorden' want het kan zijn dat er op jouw vrije dag meer wedstrijden te pollen waren dan op een ander zijn vrije dag.
In het geval waar het saldo dus gelijk is heb je geen goede oplossing. Beslissingsvraag op donderdag oid, opnieuw met 3. Ik vind het onzin. Afschaffen dat poulesysteem!!!
Reply
Ah ik zie het al op pag 26:
2) Totaal aantal juist voorspelde partijen over alle 3 de dagen, dus ook de dag dat je vrij bent telt dan mee. (als bv iedereen een keer wint)

Dat is jammer, ik heb op maandag niet gepolld.
Reply
Dat was juist om te zorgen dat niemand een verloren dag heeft, en dat ook "je vrije dag" nog ergens over gaat. (al is het bijna niks)
Dat van die verschillende aantallen wedstrijden over beide dagen had ik ook al bedacht. Had ook gedacht aan percentage-goed, maar dat is ook niet echt eerlijk, omdat sommige wedstrijden veel moeilijker zijn dan andere dagen

Als je op de ene dag
Federer - Verkerk
Nadal - Al Ghareeb

en op de andere dag
Mayer - Wawrinka
Ferrer - Ferrero

hebt, is dat ook niet eerlijk.
Reply
Maar al met al kun je nog steeds in de situatie komen dat je op de derde dag gewoon de voorspellingen van een ander kan kopiëren, en zo veilig de kwartfinale in kan fietsen.
Reply
Nee, dat kan niet. Tenminste, ik zou niet weten hoe.
Reply
Tja, doordat ik maandag niet heb gepolld, heeft Dr. Pils sowieso een beter doelsaldo. Hij won maandag van kooltje, als ik vandaag win van kooltje, kan Dr. Pils volstaan met het kopiëren van mijn voorspellingen.

Dat zou iedere keer kunnen als de winnaars van maandag en dinsdag elkaar woensdag treffen.
Reply
Omyaca en Jappie spelen bv gewoon om de winst. Als Krat van Ad Wim wint wij ook.
Als jij van Kooltje wint spelen Pils en jij ook gewoon om de winst. Wint Kooltje dan moet jij
a) van Pils winnen (dat kun je niet uitrekenen), en
b) ook zorgen dat je totaal over drie dagen meer is dan Pils en Kooltje.

Als Ad van Kratovsk wint is het inderdaad anders, maar dat komt omdat ze allebei niet hebben ingevuld op maandag Sad

.. tja, het systeem gaat er wel vanuit dat iedereen polt ja...
Reply
_Tampie Wrote:Dat zou iedere keer kunnen als de winnaars van maandag en dinsdag elkaar woensdag treffen.
Ah ja, dat is op zich waar ja, daar had ik niet aan gedacht. Hmm.

edit: is niet waar. Dan moet je totaal over de 3 dagen beter zijn, moet je dus uittellen over allebei de dagen wie er de beste was. .. maar neemt het probleem op zich niet weg, dat ben ik met je eens.
Reply
Als ferrer wint mijn eerste overwinning :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Maar je krijgt dus ook wel punten per overwinning voor de ranglijst? Dan doe ik het, als ik nu van Kratovsk win, iig deze week beter dan de afgelopen twee weken, ondanks mijn walkover van gisteren.

En je kon inderdaad niet weken dat ik gisteren nog in Venetie zat, dat had ik wel even aan kunnen geven. Maar ik wist ook nog niet dat we deze week al met deze versie begonnen, dus ik dacht dat ik wel goed zat. Wel lullig, op een TMS, maar ja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tuurlijk krijg je punten voor de ranking voor een overwinning.
Reply
Elikian Wrote:Tuurlijk krijg je punten voor de ranking voor een overwinning.

En hoeveel dan?
Reply
En het systeem is natuurlijk ook wel een beetje feilbaar, net als bij de ATP. Stel je weet al dat je niet meer doorkan, dan zou je een ander een hak kunnen zetten door niet te pollen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tja, maar waarom zou je een ander een hak willen zetten?
Als ik van kooltje verlies, zou ik dan niet pollen morgen en zo Dr. Pils een walk-over geven naar de QF? Ik zou het niet doen om iemand een hak te zetten, maar als ik vandaag zou verliezen zou ik puur voor de punten pollen die een gewonnen poulewedstrijd oplevert. Dat is nu nog wel lonend omdat het een mandatory betreft, maar bij een klein toernooi kom ik daar niet mijn bed voor uit.
Reply
Het is een klote systeem!! HakkuhHakkuhHakkuhHakkuh
Reply
Poule 1): Fred Naaigaren - São Paulo: 1-3
Becker - Hernandez
Schuettler - Benneteau
Ferrer - Soderling
Waske - Melzer
Vraag: 7 om 10
Fred wint.

Poule 2): Juan Zueco (6) - De Kabaggaan: 1-2
Mayer - Youzhny
Soderling - Ferrer
Waske - Melzer
De Kabaggan wint.

Poule 3): XL - (q) Bocaloca: 0-2
Garcia-Lopez - Acasuso
Soderling - Ferrer
Bocaloca wint.

Poule 4): Andre - Jappiesevic
Jappiesevic wint.

Poule 5): Ad Wim (3) - Kratovsk: 2-1
Mayer - Youzhny
Waske - Melzer
Ljubicic - Serra
Almagro - Robredo
Ad Wim wint.

Poule 6): Chiel-Montagne - The Mailman (8): 1-1
Becker - Hernandez
Ferrer - Soderling
Almagro - Robredo
Vraag: 6 om 7

Poule 7): Centre Court - Haggie: 2-1
Garcia-Lopez - Acasuso
Ferrer - Soderling
Ljubicic - Serra
Centre Court wint.

Poule 8): Kooltje - Tampie (2): 0-3
Garcia-Lopez - Acasuso
Soderling - Ferrer
Waske - Melzer
Almagro - Robredo
Tampie wint.
Reply
Normaal TMS: 100-70-45-25-15-7
(7 voor deelname, dus voor het behalen van de QF krijg je er nog 18 )
Dat is dus 9 voor een overwinning.
100-70-45-25 als je de QF haalt
7 voor deelnamen en +9 voor per punt.

Uitschakeling met één overwinning is dan dus 16 punten.

Dat is gelijk aan het systeem dat de ATP hanteerde toen die de poules hanteerden.
Reply
_Tampie Wrote:Tja, maar waarom zou je een ander een hak willen zetten?
Als ik van kooltje verlies, zou ik dan niet pollen morgen en zo Dr. Pils een walk-over geven naar de QF? Ik zou het niet doen om iemand een hak te zetten, maar als ik vandaag zou verliezen zou ik puur voor de punten pollen die een gewonnen poulewedstrijd oplevert. Dat is nu nog wel lonend omdat het een mandatory betreft, maar bij een klein toernooi kom ik daar niet mijn bed voor uit.
Als je van Kooltje verliest kun je altijd nog door naar de QF door van Pils te winnen. (als je op maandag ook gepolld had idd ;p)
Reply
_Tampie Wrote:Tja, maar waarom zou je een ander een hak willen zetten?
Als ik van kooltje verlies, zou ik dan niet pollen morgen en zo Dr. Pils een walk-over geven naar de QF? Ik zou het niet doen om iemand een hak te zetten, maar als ik vandaag zou verliezen zou ik puur voor de punten pollen die een gewonnen poulewedstrijd oplevert. Dat is nu nog wel lonend omdat het een mandatory betreft, maar bij een klein toernooi kom ik daar niet mijn bed voor uit.
Bij een poule van 3 maakt het idd niet uit, beetje stom, maar als je de eerste al dik verliest, krijg je natuurlijk wel situaties dat mensen niet meer gaan pollen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Elikian Wrote:Normaal TMS: 100-70-45-25-15-7
(7 voor deelname, dus voor het behalen van de QF krijg je er nog 18 )
Dat is dus 9 voor een overwinning.
100-70-45-25 als je de QF haalt
7 voor deelnamen en +9 voor per punt.

Uitschakeling met één overwinning is dan dus 16 punten.

Dat is gelijk aan het systeem dat de ATP hanteerde toen die de poules hanteerden.

en 3 punten voor mn q Icon_twisted

Ben ik uitgeschakeld met 1 punt krijg je er 9 en niet 16?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
jaja Wink
Reply
Het is duidelijk dat ik nog lang niet de vorm heb, die me een paar seizoen geleden nog bijna aan de titel hielp.
Maar goed, we blijven stug volhouden.
What, me worry?
Reply
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Tja, maar waarom zou je een ander een hak willen zetten?
Als ik van kooltje verlies, zou ik dan niet pollen morgen en zo Dr. Pils een walk-over geven naar de QF? Ik zou het niet doen om iemand een hak te zetten, maar als ik vandaag zou verliezen zou ik puur voor de punten pollen die een gewonnen poulewedstrijd oplevert. Dat is nu nog wel lonend omdat het een mandatory betreft, maar bij een klein toernooi kom ik daar niet mijn bed voor uit.
Bij een poule van 3 maakt het idd niet uit, beetje stom, maar als je de eerste al dik verliest, krijg je natuurlijk wel situaties dat mensen niet meer gaan pollen.
tja jullie geloven me niet...maar heb het al een aantal keer aangegeven. alle drie poll je op de maandag voor de maandag en dinsdag. je telt de uitslagen op en degene die het minste heeft van de drie gaat naar huis bwvs. dan zijn er op woensdag 16 over voor ko.
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Tja, maar waarom zou je een ander een hak willen zetten?
Als ik van kooltje verlies, zou ik dan niet pollen morgen en zo Dr. Pils een walk-over geven naar de QF? Ik zou het niet doen om iemand een hak te zetten, maar als ik vandaag zou verliezen zou ik puur voor de punten pollen die een gewonnen poulewedstrijd oplevert. Dat is nu nog wel lonend omdat het een mandatory betreft, maar bij een klein toernooi kom ik daar niet mijn bed voor uit.
Bij een poule van 3 maakt het idd niet uit, beetje stom, maar als je de eerste al dik verliest, krijg je natuurlijk wel situaties dat mensen niet meer gaan pollen.
tja jullie geloven me niet...maar heb het al een aantal keer aangegeven. alle drie poll je op de maandag voor de maandag en dinsdag. je telt de uitslagen op en degene die het minste heeft van de drie gaat naar huis bwvs. dan zijn er op woensdag 16 over voor ko.

Dan moet je wel op maandag al de order of play voor dinsdag weten.
Dan is het een beter systeem.
Reply
Je kan natuurlijk de hele 1R pollen, en dan zien we vanzelf welke er op maandag en dinsdag gespeeld worden. Eventuele 2R partijen die al op dinsdag worden gespeeld, tel je dan niet mee. Dit is alleen van toepassing bij toernooien met een aantal bye's.
Reply
wist je deze week toch ook. vaak toch maar 1 of 2 tweede ronde partijen op dinsdag, wel winnen he morgen Wink!
Reply
Maar ik heb nu dus gewonnen van Kratovsk. Maak ik dan nog enige kans om door te gaan? Ik heb het even gemist de afgelopen dagen, wat gebeurt er als iedereen 1 partij wint? Ben ik dan kansloos omdat ik maandag niet gepost heb? :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: