The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Wimbledon 2011
GSM =D>
Haha die Hewitt wat een drama game :puh:
Reply
Sodelring NID. Laffe pusher, die Hewitt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wtf is Tsonga aan het doen?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima zou dat zijn zeg als Tsonga eraf gaat...Hup Dimitrov!
Ook Isner heeft het moeilijk tegen Almagro...Hup Nico!
Reply
Dimitrov was in de 1e set een klasse beter.
Tsonga speelt afwachtend.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
opnieuw regen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nu wel de break voor Tsonga...
6-2 Nico =D>
Reply
Wat is het toch prachtig om Gonzo weer te zien spelen.
Klasse Nico, mentaal beest!
Reply
Droog...UIteraard pakt Almagro de set en Lu de wedstrijd...

Kom op Li dan kan Roger de baan op...
Reply
Die Harrison staat een partij te tennissen zeg :eeeek:
Reply
Door die klote lijnrechter moeten we nu nog een uur langer op de koning wachten...
Reply
mindlight Wrote:Die Harrison staat een partij te tennissen zeg :eeeek:
Knap dat Beest dan toch nog bij blijft.
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Die Harrison staat een partij te tennissen zeg :eeeek:
Knap dat Beest dan toch nog bij blijft.

Die speelt ook uitstekend, maar daar verwacht ik dat van. Harrison heeft al een paar mooie toverballen laten zien, gaaf!
Reply
Melzer zakt helaas ver weg. Kom op jong!
Reply
En Harrison van 4-6 naar 8-6 in de TB. Klasse!
Reply
Wat doe je nou Ferrer man? Ongelooflijk...
4-1 voor in de set, 6-4 in de TB. Al mijn favorieten zijn aan het kloten de laatste dagen, vreselijk.
Reply
Zit je ook te kijken? Zeer vermakelijke wedstrijd. Harrison 19 winners, Ferrer 18. Beide mannen 8 UE.
Reply
Das beter Tursu...Moet toch kunnen om Melzer hier te pakken...
Hup Dmitri!

Weer tb bij Isner en Almagro...Kom op jij weer Nico!
Reply
mindlight Wrote:Zit je ook te kijken? Zeer vermakelijke wedstrijd. Harrison 19 winners, Ferrer 18. Beide mannen 8 UE.
Nee, nog niet. Maar ga zo wel kijken.
Reply
Almagro verliest een week terug van fucking Berrer en gaat hij hier nou twee tb's van Isner winnen? :-k
Reply
Netjes hoor Nico!
Reply
Jahoor Undecided
Reply
Overdune Wrote:Almagro verliest een week terug van fucking Berrer en gaat hij hier nou twee tb's van Isner winnen? :-k
Ja =D>
Reply
Break Ferrer nu, zeer goede game.
Reply
Boem, mentaal beest Nico strikes again!
Reply
De commentatoren zijn al net zo fan van Beest als ik.
Reply
Hehe inderdaad! Maar ook lyrisch over Harrison en dat is in dit geval ook terecht. Dat commentaar dat het bijna net zo moeilijk is om Ferrer te acen als om Murray te acen hoeft van mij overigens niet.
Reply
Wat een punt :eeeek:
Reply
De eerste set was werkelijk niet anders dan dat. Ik heb zeker overdag veel niet gezien, maar het was veruit de beste set die ik dit toernooi heb gezien. Nu zet Ferrer aan en valt Harrison wat terug en is het wat minder.
Reply
Beest is los. Nu Melzer en Almagro nog even. Tsonga is gelukkig wakker.
Reply

Forum Jump: