The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2008
Eerst twee keer van 5-3 terugkomen en dan zelf een 5-1 verkloten?! ](*,)
Hij heeft ook al meerdere mp's gemist.

Dit wordt nu al de choke van het jaar als hij dit verliest... :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tel er nog maar een uur bij voor de 5e set, dan is 't dus 5 uur voor ze onder de douche staan. Voordat je dan in bed ligt is 't echt wel half 7. :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
en we zijn weer begonnen. break 'm hewi!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
COME ON LLEYTON! Laat zien dat je een vechter bent. Fysiek ben je sowieso sterker dan Baghdatis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dat wilde ik net zeggen. bagha heeft toch regelmatig kramp in 5e sets. zeker tegen hewitt is dat dodelijk. kom op voor eigen publiek jongen. al is marcos daar net zo populair.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Weet iemand al welke pot er vannacht om 1 uur uitgezonden wordt?
Reply
Sowieso Ferrer-Spadea en Nalbi-JCF, weet niet welke ze laten zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik denk dat Baghdatis dit zomaar nog kan winnen. Hij wint zijn servicegames wel heel makkelijk.

Wat een doffe ellende zou dat zijn zeg, zelden zo'n choke meegemaakt: *5-1 voor...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Even buiten de manager om, Ad Wim, dit is toch een wedstrijd om je vingers bij af te likken qua verloop?
Reply
Tja, maar ik zie het niet op TV dus ik heb momenteel echt alleen maar managerbelangen. Ik vind Hewitt ook een drol dus normaliter zou ik voor Baghdatis zijn. Maar managementbelangen zijn nou eenmaal belangrijker voor me.

En zo fantastisch vind ik niet. Ik vind het in het mannentennis nog steeds onaanvaardbaar dat je een 5-1 voorsprong verkloot.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, maar ik zie het niet op TV dus ik heb momenteel echt alleen maar managerbelangen. Ik vind Hewitt ook een drol dus normaliter zou ik voor Baghdatis zijn. Maar managementbelangen zijn nou eenmaal belangrijker voor me.

Haha snap ik, daarom baalde ik ook flink van Fed vanochtend.
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, maar ik zie het niet op TV dus ik heb momenteel echt alleen maar managerbelangen. Ik vind Hewitt ook een drol dus normaliter zou ik voor Baghdatis zijn. Maar managementbelangen zijn nou eenmaal belangrijker voor me.

En zo fantastisch vind ik niet. Ik vind het in het mannentennis nog steeds onaanvaardbaar dat je een 5-1 voorsprong verkloot.

Hmm ja maar dat blijft het mooie van tennis, het kan altijd nog alle kanten op. Ben het met je eens dat Hewitt dit af had moeten maken, maar aan de andere kant respect voor Marcos.
Reply
Hewitt mist hier weer een bak bp's, hoeveel kansen wil je hebben in godsnaam?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hewitt mist een bp ](*,)
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
:Big Grin nog steeds bezig! hoe laat is t nu daar inmiddels?
Reply
zit je nog te kijken mist? deze potten wil je toch zien als tennisliefhebber, maar door dat kut eurosport krijg je de kans er niet voor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
hewitt breakt eindelijk
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Toch de break, pffff...

Maar dat zegt ook niet veel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ze zitten echt onwijs dichtbij elkaar aan de stats te zien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
vanmiddag zat ad nog te twijfelen of ze nog wel zouden beginnen, dan moest venus op tijd binnen zijn. 4 uur later zijn ze gewoon nog aan 't ballen. :lol:
ik zie ons al in rotterdam zitten met 't abn-toernooi om 4 uur 's nachts.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dan kom ik niet meer naar huis :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dan kom ik niet meer naar huis :razz:

Als je maar beseft dat je ook niet in rotterdam kunt blijven, stink 020-er. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ja ik zit nog te kijken, wordt best risicovol gespeeld de laatste games. Vreemde partij geworden, wisselend niveau, vooral bij Baghdatis.
Reply
Ik moet weer gaan, maar dat ging vanochtend ook goed :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hup. weg jij.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
5-3 leeton joewit. hup maak af.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
op welke zender is het te zien?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
2 mp
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
deuce
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hewitt mist een 0-40 op 5-3*! Maak dat laatste punt nou eens joh! gast heeft meerdere handen vol mps gehad geloof ik.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: