The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Het grote Verkiezingen Topic!!!
Jezelf kwetsbaar opstellen is wat anders dan jezelf belachelijk maken voor degenen die het nog niet gezien hadden. En mocht hij degenen die het nog niet gezien hadden en die wel konden begrijpen dat hij dat zei, willen benaderen, dan was dit het verkeerde programma om dat te doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Jezelf kwetsbaar opstellen is wat anders dan jezelf belachelijk maken voor degenen die het nog niet gezien hadden. En mocht hij degenen die het nog niet gezien hadden en die wel konden begrijpen dat hij dat zei, willen benaderen, dan was dit het verkeerde programma om dat te doen.

je bedoelt ipv benaderen zeker bereiken?

maar goed, ik vond dat hij niet voor lul stond.

hij staat meer voor lul met zijn duitsland voor de oorlog vergelijking. maar dat heeft hij vnl gedaan om ivm widlers wat extremer over te komen. gisteren sloeg hij verder door dan normaal, kan toch niet anders dan dat hij de rechtse kiezer wilde paaien. toch jammer, ik vond hem tot nu toe niet zo slecht.
Reply
Jij vindt hem belachelijk om zijn politieke mening, waarschijnlijk is jouw mening dus anders. Zou meneer Pastors jou en mij ook belachelijk vinden, omdat wij er anders over denken dan hij?

Respecteer gewoon zijn mening, ook al is die anders. Degene die wint heeft de meeste stemmen, dus de voorkeur van het grootste deel van de bevolking. Ik "zit" centraal, maar als links of rechts ana de macht komt heb ik daar vrede mee, daar "het volk" dat dus wil.

Democratie Ada....
Reply
Dugarry Wrote:Jij vindt hem belachelijk om zijn politieke mening, waarschijnlijk is jouw mening dus anders. Zou meneer Pastors jou en mij ook belachelijk vinden, omdat wij er anders over denken dan hij?

Respecteer gewoon zijn mening, ook al is die anders. Degene die wint heeft de meeste stemmen, dus de voorkeur van het grootste deel van de bevolking. Ik "zit" centraal, maar als links of rechts ana de macht komt heb ik daar vrede mee, daar "het volk" dat dus wil.

Democratie Ada....
Ik zeg niet dat ik hem belachelijk vind om zijn politieke mening, ik ben het gewoon structureel niet met hem eens.
Maar ik vond hem zichzelf wel belachelijk maken in dat fragment.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik moet zeggen dat die Pastors het volgens mij in Rotterdam zo verkeerd niet gedaan heeft. Het is veiliger op straat, probleemwijken zijn of worden aangepakt etc. Lijkt me op zich geen verkeerde voor NL. Hij gaat mijn stem echter niet krijgen. De enige manier om CDA + PVDA tegen te gaan is naar mijn mening een stem op de VVD. Alleen een grote, sterke VVD kan Bos uit het kabinet houden, en die hangjas wil ik toch echt niet aan het roer hebben!!
Reply
Oprotten met die sterke VVD !
Bangkok resident.
Reply
Woutiknout Wrote:Ik moet zeggen dat die Pastors het volgens mij in Rotterdam zo verkeerd niet gedaan heeft. Het is veiliger op straat, probleemwijken zijn of worden aangepakt etc. Lijkt me op zich geen verkeerde voor NL. Hij gaat mijn stem echter niet krijgen. De enige manier om CDA + PVDA tegen te gaan is naar mijn mening een stem op de VVD. Alleen een grote, sterke VVD kan Bos uit het kabinet houden, en die hangjas wil ik toch echt niet aan het roer hebben!!
Zoals het er nu uitziet, komt hij ook echt niet aan het roer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ricochan Wrote:Oprotten met die sterke VVD !

Wat ga jij eigenlijk stemmen? :-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ricochan Wrote:Oprotten met die sterke VVD !

Sterk punt! Zo had ik het nog niet bekeken... Miscchien heb je me met deze argumentatie wel overtuigd!!! :roll:
Reply
Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:Oprotten met die sterke VVD !

Wat ga jij eigenlijk stemmen? :-k
De nationale partij voor loempia vouwers
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dugarry Wrote:Jij vindt hem belachelijk om zijn politieke mening, waarschijnlijk is jouw mening dus anders. Zou meneer Pastors jou en mij ook belachelijk vinden, omdat wij er anders over denken dan hij?

Respecteer gewoon zijn mening, ook al is die anders. Degene die wint heeft de meeste stemmen, dus de voorkeur van het grootste deel van de bevolking. Ik "zit" centraal, maar als links of rechts ana de macht komt heb ik daar vrede mee, daar "het volk" dat dus wil.

Democratie Ada....

van jou snap ik het helemaal niet meer

je bent links
je zit centraal
je stemt rechts

:roll:

en je lult maar wat raak
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Woutiknout Wrote:
Ricochan Wrote:Oprotten met die sterke VVD !

Sterk punt! Zo had ik het nog niet bekeken... Miscchien heb je me met deze argumentatie wel overtuigd!!! :roll:

Ik wilde jou niet overtuigen, ik wilde gewoon even iets kwijt, we moeten van die VVD af.
Bangkok resident.
Reply
Bocaloca Wrote:
Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:Oprotten met die sterke VVD !

Wat ga jij eigenlijk stemmen? :-k
De nationale partij voor loempia vouwers


loempia's zijn voor sloebers.
Bangkok resident.
Reply
Bocaloca Wrote:
Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:Oprotten met die sterke VVD !

Wat ga jij eigenlijk stemmen? :-k
De nationale partij voor loempia vouwers

of psp (partij voor spleetogen en pinda's)
Reply
=D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bredanaar Wrote:van jou snap ik het helemaal niet meer

je bent links
je zit centraal
je stemt rechts

:roll:

en je lult maar wat raak

Zo moeilijk is dat niet... D66 natuurlijk
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Precies!!!
Reply
waf Wrote:of psp (partij voor sloebers en poepzakken)

:negerwaf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:Oprotten met die sterke VVD !

Wat ga jij eigenlijk stemmen? :-k

Ja, Mr. Reistevreter, beken eens "kleur" :lol: !
Reply
Treesong Wrote:
Marshall Wrote:Pffft, CDA-PvdA... Moet er niet aan denken... Krijgen we met Bos 'de terugkrabbelaar' weer een centrale regering waar uiteindelijk iedereen moet inleveren en de uitkeringstrekkers nog eens een aantal jaren kunnen voortkabbelen... Er moet eens een meer rechtse regering komen die van een ieder eist dat ze de handen uit de mouwen steken en integreren! Geen uitkering onder de 27 ofzo, geen voorkeursbehandeling voor buitenlanders, verplichte taalkennis voor een ieder, criminele allochtonen niet gedogen maar regelrecht terug, etc etc :|

Je vergeet de Sterke Man aan het roer

Altijd grappig dat de linkse honden onmiddellijk met fascisme aankomen als iemand zegt dat ze eens moeten gaan werken :roll:
Reply
Hier speciaal voor jullie rita fans



<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=6FtUyTfemBk&mode=related&search=">http://www.youtube.com/watch?v=6FtUyTfe ... ed&search=</a><!-- m -->
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Hier speciaal voor jullie rita fans



<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=6FtUyTfemBk&mode=related&search=">http://www.youtube.com/watch?v=6FtUyTfe ... ed&search=</a><!-- m -->

Ja, en nu? Wat voegt dit toe? Iedereen weet intussen toch wel dat Woutertje bang is voor iedereen in het politieke bos? En dat hij welhaast huilend heeft opgemerkt dat hij wordt gepest? Calimero
Reply
Hoef Wrote:Altijd grappig dat de linkse honden onmiddellijk met fascisme aankomen als iemand zegt dat ze eens moeten gaan werken :roll:

Haha, de laatste keer dat jij je handen uit je mouwen hebt gestoken, was de dag waarop je ontgroend werd in een veels te klein jasje :lol:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Hoef Wrote:Altijd grappig dat de linkse honden onmiddellijk met fascisme aankomen als iemand zegt dat ze eens moeten gaan werken :roll:

Haha, de laatste keer dat jij je handen uit je mouwen hebt gestoken, was de dag waarop je ontgroend werd in een veels te klein jasje :lol:

bij hoef is een jasje al snel te klein. ik vraag me af of er uberhaupt mouwen zijn waar zijn handen uit kunnen steken...
Reply
Linkse partijen zijn potverteerders. Maken al ons geld op en het liefst vergroten ze onze staatsschuld die nu al honderden miljarden groot is. Aan rente betaalden we dit jaar maar liefst TWAALF MILJARD euro. Met het perspectief dat de rente de komende jaren naar verwachting omhoog gaat is het onverantwoord om niets vanb de staatsschuld af te lossen. Zalm wil de meevaller van 1,7 miljard grotendeels gebruiken om staatsschuld af te lossen. De SP wil dit gebruiken om het OV te verbeteren :roll: stond in de krant.
Zo maak je jezelf natuurlijk wel populair, met geld strooien en uitgeven aan populaire behoeften en sociaal overkomen door miljarden te pompen in de zorg. Op het oog is dat natuurlijk heel erg sociaal, maar op de lange termijn komen de zware klappen toch weer terug. Maar dat mag rechts dan weer opknappen. We gaan nu nog steeds gebukt onder de schuldenlast die Den Uyl ons heeft bezorgd, maar daar hoor je niemand over.
Ik twijfel tussen stemmen op CDA en VVD, maar uit tactisch oogpunt wordt het toch VVD, al zijn er ook programmapunten waar ik het niet mee eens ben.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Linkse partijen zijn potverteerders. Maken al ons geld op en het liefst vergroten ze onze staatsschuld die nu al honderden miljarden groot is. Aan rente betaalden we dit jaar maar liefst TWAALF MILJARD euro. Met het perspectief dat de rente de komende jaren naar verwachting omhoog gaat is het onverantwoord om niets vanb de staatsschuld af te lossen. Zalm wil de meevaller van 1,7 miljard grotendeels gebruiken om staatsschuld af te lossen. De SP wil dit gebruiken om het OV te verbeteren :roll: stond in de krant.
Zo maak je jezelf natuurlijk wel populair, met geld strooien en uitgeven aan populaire behoeften en sociaal overkomen door miljarden te pompen in de zorg. Op het oog is dat natuurlijk heel erg sociaal, maar op de lange termijn komen de zware klappen toch weer terug. Maar dat mag rechts dan weer opknappen. We gaan nu nog steeds gebukt onder de schuldenlast die Den Uyl ons heeft bezorgd, maar daar hoor je niemand over.
Ik twijfel tussen stemmen op CDA en VVD, maar uit tactisch oogpunt wordt het toch VVD, al zijn er ook programmapunten waar ik het niet mee eens ben.

goed gesproken.

en weet je hoe de sp en ook woutertje verdedigen dat hun maatregelen goed zijn? uit berekeningen van het cpb blijkt dat.... Puke
Reply
Deze keer zal ik winnen, en zal de tsunami aan buitenbossige dieren (zoals Chico Lama) worden gestopt!

[Image: verkiezingen.jpg]
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Ik vond aan die dierenbos verkiezingen destijds een aardig luchtje zitten
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Bredanaar Wrote:Linkse partijen zijn potverteerders. Maken al ons geld op en het liefst vergroten ze onze staatsschuld die nu al honderden miljarden groot is. Aan rente betaalden we dit jaar maar liefst TWAALF MILJARD euro. Met het perspectief dat de rente de komende jaren naar verwachting omhoog gaat is het onverantwoord om niets vanb de staatsschuld af te lossen. Zalm wil de meevaller van 1,7 miljard grotendeels gebruiken om staatsschuld af te lossen. De SP wil dit gebruiken om het OV te verbeteren :roll: stond in de krant.
Zo maak je jezelf natuurlijk wel populair, met geld strooien en uitgeven aan populaire behoeften en sociaal overkomen door miljarden te pompen in de zorg. Op het oog is dat natuurlijk heel erg sociaal, maar op de lange termijn komen de zware klappen toch weer terug. Maar dat mag rechts dan weer opknappen. We gaan nu nog steeds gebukt onder de schuldenlast die Den Uyl ons heeft bezorgd, maar daar hoor je niemand over.
Ik twijfel tussen stemmen op CDA en VVD, maar uit tactisch oogpunt wordt het toch VVD, al zijn er ook programmapunten waar ik het niet mee eens ben.

=D> Notworthy =D>
Reply
Quote:Recordaantal vacatures eind september

Uitgegeven: 15 november 2006 10:19
Laatst gewijzigd: 15 november 2006 10:31

VOORBURG - Werkgevers hadden eind september het recordaantal van 219.000 vacatures in de aanbieding. Bovendien werden niet eerder zoveel vacatures vervuld als in het derde kwartaal van dit jaar. In de maanden juli, augustus en september bedroeg het aantal vervulde vacatures 274.000.

Dat blijkt woensdag uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS), die zijn gecorrigeerd voor seizoensinvloeden. Het vorige record van vacatures dateert van eind 2000. Toen zochten werkgevers voor in totaal 213.000 functies personeel. Daarna zette een daling in. Het dieptepunt werd bereikt in het derde kwartaal van 2003. Toen waren er nog maar 92.000 vacatures in de aanbieding.

Sinds het dieptepunt in 2003 is het aantal vacatures voortdurend gestegen met gemiddeld 11.000 per kwartaal. In het derde kwartaal van dit jaar werden 30.000 functies geteld, waarvoor werkgevers nieuwe werknemers zocht.

Industrie
Ten opzichte van een jaar eerder steeg in juli, augustus en september het aantal vacatures met 36.000 tot 264.000. De groei was het sterkste in de industrie, bouwnijverheid en zakelijke dienstverlening.

Wie schreeuwde hier ook alweer moord en brand dat er weer meer werklozen waren, nauwelijks vacatures, laat staan dat ze ingevuld werden? En dan ook in de laag-opgeleiden-branches industrie en bouwnijverheid de meeste vacatures. Dat betekent dus dat ALS je wilt werken je niet heel veel moeite hoeft te doen om ook eens op een nuttige wijze de handjes te laten wapperen (en dus niet alleen je gehoofddoekte vrouw/vriendin een draai om de oren te geven).
Mooi Marokkaans spreekwoord (door de excuus-Marokkaan van de PvdD en daarom natuurlijk uitermate ongeschikt) op tv deze week: "Geef elke avond je vrouw een lel. Als jij niet wilt, wil zij het wel." :lol:
Reply


Forum Jump: