The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Wimbledon 2011
Ohh ja, moet er nog even aan wennen. Laat het in dat geval nog maar even duren, dan kijk ik straks eerst nog een half uurtje deze pot.
Reply
De spelers worden alweer gehaald. Lijkt mij wel erg snel.
Reply
Tsonga is het ook weer kwijt. Die mag blij zijn met de regen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En weer teruggestuurd Big Grin
Reply
Covers erop Sad
Reply
Dit meen je toch fucking niet?!
Altijd hetzelfde met die tyfushoeren!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop, bring on the king!
Reply
Wel mooie beelden van Lisicki hier.
Reply
Melzer weer terug on serve trouwens, dat is gunstig. Kan morgen nog best winnen.
Reply
Ad Wim Wrote:Dit meen je toch fucking niet?!

SUKKEL !!!! Dit is gvd fantastisch man! De damespartijen zijn tot nu toe van een fantastisch niveau. Forza Lisicki!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Vinden we elkaar weer! Kippenvel.

Maar nu wegwezen. Nog steeds een van de mooiste dingen die er zijn in sport: Federer zien spelen op gras.
Reply
Covers er weer af, mooi, dan gaan ze dus nog even door!
Reply
Stille Wrote:

SUKKEL !!!! Dit is gvd fantastisch man! De damespartijen zijn tot nu toe van een fantastisch niveau. Forza Lisicki!
Haha, dat jij nou geilt op die anabolenhoeren wil niet zeggen dat het mooi tennis is. Of heb je hier ook al in elk land een favoriet?
Reply
Lisicki is echt top!!! Wat een vechtlust liet ze hier wederom zien. Ik gun het haar zo na al die ellende die ze al heeft meegemaakt.

Covers off op Court 1
Reply
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:

Haha, dat jij nou geilt op die anabolenhoeren wil niet zeggen dat het mooi tennis is. Of heb je hier ook al in elk land een favoriet?

Volgens mij wordt er juist bij de heren doping genomen. Tig voorbeelden van. Bij de dames niet droeftoeter
Reply
Sure, geloof jij dat maar. Komt waarsch doordat je met weinig vrouwen bent geweest dat je niet inziet hoe onnatuurlijk die lichamen zijn.

Ga jij maar lekker karnen op die wasborden, ik ga verder de wedstrijd van het toernooi volgen. Go Beast!
Reply
mindlight Wrote:Covers er weer af, mooi, dan gaan ze dus nog even door!
Nu maar hopen dat de intensiteit er nog en meteen is.
Reply
Dat scheen na de vorige onderbreking wel zo geweest te zijn, maar toen keek ik nog niet.
Reply
Covers zijn er wel af maar ze wachten nog even aangezien er nog regen dreigt
Reply
Nou ML, nu gaan we eens kijken of Mannarino meer heeft dan een service en een forehand.
Reply
Federer in 3 sets, NID.

Jo en Dimi zijn er weer !
Reply
Go Dimi !!!
Reply
Ze wachten helemaal niet. De zon schijnt volop en er gaat zo gewoon gespeeld worden.

En inderdaad, ik verwacht een straight-sets overwinning van Roger uiteraard, maar eens kijken wat Mannarino in huis heeft.
Reply
Wimbledon is toch veruit het mooiste toernooi: Historie, prachtig spel, gras, publiek dat respect heeft voor de spelers, noem maar op.
Mooi dat een heleboel oude helden weer terug zijn: Gonzalez, Nalbandian, Hewitt die Soderling tot een 5e set dwong.
En dan zijn er hier mensen die zeggen dat op middle zondag gespeeld moet worden.
Reply
Nou, Beest is er nog niet Sad
Reply
Als er veel regen gevallen is, is people's sunday vaak de mooiste dag van het toernooi. Als vaste speeldag moet dat natuurlijk niet ingevoerd worden.
Reply
andre Wrote:Wimbledon is toch veruit het mooiste toernooi: Historie, prachtig spel, gras, publiek dat respect heeft voor de spelers, noem maar op.
Mooi dat een heleboel oude helden weer terug zijn: Gonzalez, Nalbandian, Hewitt die Soderling tot een 5e set dwong.
En dan zijn er hier mensen die zeggen dat op middle zondag gespeeld moet worden.

Inderdaad Andre!! :beerbros:
Reply
Ad Wim Wrote:Nou, Beest is er nog niet Sad

De covers zijn er natuurlijk ook pas net af en gingen er later op dan bij andere courts.
Daar komen ze!
Reply
andre Wrote:Wimbledon is toch veruit het mooiste toernooi: Historie, prachtig spel, gras, publiek dat respect heeft voor de spelers, noem maar op.
Ik weet dat je een beetje in de war bent nu je geen trainer meer hebt, maar ik zie als liefhebber graag elke dag tennis. Zeker op m'n vrije dag.
Voor de rest is Wimbledon natuurlijk prachtig, voornamelijk ook door de BBC met Sue Barker, McEnroe, Henman, Becker en al die anderen. Daardoor wint 't het bijna van RG voor mij. Maar helaas vind ik het tennis daar vele malen aantrekkelijker, en daar gaat het toch om.
Reply

grotendeels met je eens, behalve die middle zondag. Ik kan het me over het algemeen gewoon niet veroorloven om dagen/middagen vrij te nemen om tennis te kijken. Zo'n zondag tussenin met veel tennis is voor mij dan ook een genot. Bovendien heeft zo'n vrije zondag in het midden mijns inziens weinig met tennistraditie te maken.
Reply

Forum Jump: