The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Bekerfinale Ajax - AZ
#61
Jippie, iig de troostprijs gewonnen Hakkuh

Wat een spannende pot zeg! Ajax idd 2e helft sterker, maar AZ had het in de verlenging gewoon af moeten maken. Ik vind het erg zuur voor ze, maar ze hebben het toch weer zelf laten liggen.
En ik vind het helemaal niet erg voor Donk. Ik vind het wel lullig voor jongens als Koevermans, Arveladze en Martens. Jongens die een goed seizoen gedraaid hebben maar overal naast grijpen.

Maar wel kut voor as woensdag dit, al waren het volgens mij geen serieuze blessures. Maar mooi dat ze gewonnen hebben, dan is er iig nog moraal. Als ze hier verloren hadden, was het echt heel lastig geworden. Nu zie ik ze wel doorgaan tegen Heerenveen en dan Twente pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Ad Wim Wrote:En ik vind het helemaal niet erg voor Donk. Ik vind het wel lullig voor jongens als Koevermans, Arveladze en Martens. Jongens die een goed seizoen gedraaid hebben maar overal naast grijpen.
En Donk heeft geen goed seizoen gedraaid ? En grijpt niet overal naast ?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#63
Pfffftttt, het voelde voor mij als 'onpartijdige' toeschouwer een beetje alsof Nederland verloor tegen Italie...
Zonde! De club die aan het einde van dit seizoen aanspraak mocht en kon maken op alles grijpt overal naast.... PSV mocht aanspraak maken op de titel halverwege maar verklote het zelf (ondanks dat ze het op de valreep nog haalden), AZ kon Europees al snel vergeten en derhalve enkel hulde dat ze zover gekomen zijn maar dan ook nog eens deze schaal onverdiend verliezen... Eeuwig zonde!
Mijn hoop gaat echt uit naar een zeer succesvol AZ volgend seizoen...
:x
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#64
van gaal Undecided wat een slap gelul weer
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#65
Wat een gedoe om een potje voetbal dat in wezen niets voorstelt.
May The Schwartz Be With You
Reply
#66
Ben totaal gesloopt, wat een dag !
Zoals ik al zei, één ding is zeker, de joden winnen de beker !

:Big Grin
Reply
#67
Marshall Wrote:Pfffftttt, het voelde voor mij als 'onpartijdige' toeschouwer een beetje alsof Nederland verloor tegen Italie...
Zonde! De club die aan het einde van dit seizoen aanspraak mocht en kon maken op alles grijpt overal naast.... PSV mocht aanspraak maken op de titel halverwege maar verklote het zelf (ondanks dat ze het op de valreep nog haalden), AZ kon Europees al snel vergeten en derhalve enkel hulde dat ze zover gekomen zijn maar dan ook nog eens deze schaal onverdiend verliezen... Eeuwig zonde!
Mijn hoop gaat echt uit naar een zeer succesvol AZ volgend seizoen...
:x

Degene die aan het eind van de rit met de prijs staat heeft hem altijd verdient. AZ speelt leuk, maar is net als vorige jaren op het moment supreme niet in staat het om te zetten in een prijs, dus missen ze nog iets (ervaring?) en verdient Ajax de beker gewoon. Play-offs zal ook niet veel worden voor ze ben ik bang, ik hoop dat het een mooi leermoment was zodat ze zoiets volgend seizoen wel af kunnen maken.
Reply
#68
Wat zei van Gaal weer allemaal?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#69
Tossen was logisch geweest, nu werden de pingels genomen aan de kant waar tien het wilde.

Schandalig, voetbal gaat kapot door tien en co.
Reply
#70
Ekslem Wrote:Wat zei van Gaal weer allemaal?

Onder andere:
- oordeel zelf, iedereen zal me wel een slechte verliezer vinden, maar AZ verdiende de beker
- er had getost moeten worden om in welk doel de penalty's genomen worden, ipv dat de commerciële zender Talpa dit bepaald (zei hij 5x ofzo)
- AZ had 3 penalty's moeten krijgen (Dembele, Donk, Cziommer)
- dat de goal van Donk om hands wordt afgekeurd ok, maar dan moet het een penalty voor AZ zijn omdat hij alleen hands maakt omdat Gabri hem onderuit trekt
- het is schandalig dat we na deze slijtageslag over 3 dagen alweer aan de bak moeten tegen een uitgerust Twente

In het meeste heeft hij nog gelijk ook, maar de manier waarop hij het brengt was weer schitterend. :lol:
Reply
#71
Tien geeft, net zoals NOS, SBS etc etc, de voorkeur door aan de KNVB ivm cameraposities. Heeft gewoon te maken met de indeling van het stadion, bij de Arena zit dit weer aan de kant van de uitsupporters, meende ik.

Scheidsrechter beslist ten allen tijde. Tossen had ik ook wel logisch gevonden.

Is er een doelpunt afgekeurd dan ?
Reply
#72
Fabian Wrote:Is er een doelpunt afgekeurd dan ?

:razz: , was je een broodje bal halen?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#73
Ja, Donky Kong wegens hands.

Afg. dinsdag op Anfield stonden de camera's ook bij De Kopp, toen werd er getost en won Lampard zijn enige prijs van dit seizoen.
Reply
#74
Dugarry Wrote:toen werd er getost en won Lampard zijn enige prijs van dit seizoen.

:razz:

Overigens dus weer een PSV-Ajax als seizoensopening, das dan wel weer leuk. Hopelijk geen verplichte combi en belachelijk dure kaarten.
Reply
#75
Peter Wrote:- het is schandalig dat we na deze slijtageslag over 3 dagen alweer aan de bak moeten tegen een uitgerust Twente


dit vind ik zo'n gelul. die bekerfinale is juist naar voren gehaald na de evaluatie van die kutplayoffs. omdat je anders in de situatie kan komen dat je niet weet of er nog playoffs gespeeld moeten worden.

als je dan wil zeiken, zeik dan meteen, maar niet alleen als je zelf 'benadeeld' wordt.

bovendien, ook toen twente niet uitgerust was kregen ze daar dik klop.
Reply
#76
Trouwens, ben ik de enige die zich MATELOOS irriteerde over Tien en consorten?

Het commentaar was ruk, de herhalingen vaak overbodig (boeiend dat Sinouh een terugkopbal van Arveladze voor de achterlijn stopt, had liever de aanval van AZ gezien) de hele tijd die rotkop van een Ajax supporter die zeker vriendjes had in de regie kamer, (gozer zijn bijnaam is nu pad als in dikke pad) de supporter cam, leuk idee op de totaal verkeerde momenten gebruikt. Tijdens een AZ aanval de rug van HtC laten zien..etc etc.
Reclame tussen de wedstrijd en de verlenging, slechte analyse (what's new) miste alleen het belspelletje nog voordat ik een bommelding bij Tien had doorgebeld.
Verder leuke wedstrijd harstikke spannend, 3 pingels was overdreven, dan had Stam er ook 2 mogen hebben omdat hij onderuit getrokken werd. Die van Cziommer was er zeker een, die van Donk vond ik overdreven hij trok zelf ook.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#77
waf Wrote:
Peter Wrote:- het is schandalig dat we na deze slijtageslag over 3 dagen alweer aan de bak moeten tegen een uitgerust Twente


dit vind ik zo'n gelul. die bekerfinale is juist naar voren gehaald na de evaluatie van die kutplayoffs. omdat je anders in de situatie kan komen dat je niet weet of er nog playoffs gespeeld moeten worden.

als je dan wil zeiken, zeik dan meteen, maar niet alleen als je zelf 'benadeeld' wordt.

bovendien, ook toen twente niet uitgerust was kregen ze daar dik klop.

heb je gelijk in en geeft ook maar weer mooi aan hoe dom de play-offs zijn. Vorig seizoen stond PSV in de bekerfinale, maar niet in de play-offs. Ze speelde dus 3 weken niet om vervolgens, compleet zonder wedstrijdritme (de laatste competitieduels waren ook al om des keizers baard) een bekerfinale te moeten spelen. Dat was niet eerlijk zo zagen ze in, dus halen ze de finale naar voren. Nu staan er 2 ploegen in die wel play-offs spelen en had hij juist na de play-offs gespeeld moeten worden. Misschien moeten ze eerst de finalisten en hun situatie afwachten en vervolgens bepalen of de finale voor of na de play-offs wordt gespeeld, maar dat zal organisatorisch wel niet haalbaar zijn. :|
Reply
#78
de eeuwige huilebalk Wrote:Dat was niet eerlijk zo zagen ze in
Reply
#79
Maar een ding is zeker, Ajax heeft de beker!
Reply
#80
Ekslem Wrote:
Fabian Wrote:Is er een doelpunt afgekeurd dan ?

:razz: , was je een broodje bal halen?

Haha, gewoon compleet gemist dus... :lol:
Reply
#81
AZ had inderdaad 2 zekere penalty's moeten krijgen (Donk en Cziommer) maar mogen wij ook eens een keer geluk hebben in een bekerfinale!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#82
Ik vermoed dat ik er bij verlies iets minder positief tegenaan had gekeken maar dit was wel eindelijk eens een echt spectaculaire bekerfinale. Strijd alom, een scheids die heel veel toelaat en twee ploegen die helemaal stuk zijn aan het eind van de verlenging. Hoor ook erg veel geluiden van 'bekenden' dat ze eindelijk weer eens een wedstrijd geheel hebben uitgezeten vanwege de spanning en het boeiende gevecht. Ondanks het geneuzel van Talpa. En dat zijn dan nog neutrale toeschouwers en in sommige gevallen zelfs mensen die vrijwel nooit voetbal kijken.
Reply
#83
ik vind de bekerfinale altijd mooi, en heb het ook nu helemaal uitgezeten. lelijk voetbal maar boeiende pot. ik vond ajakkes zeker de 2de helft beter, davids was erg gretig en goed.

ook leuk om te zien dat de knjb er alles aan deed om ajakkes niet te laten verliezen. daar heeft van gal in het verleen altijd van geprofiteerd, moet hij nu ook niet zeuren. :wink:
Reply
#84
Eerste helft was AZ beter, feller. Tweede helft was Ajax weer beter, feller, na de rode kaart ( terecht ?), was AZ duidelijk beter, maar dan moet je hem wel maken !

Pingels had ik vertrouwen in, zolang Stam hem maar niet zou nemen, want dan had ik weg moeten duiken in de eerste ring, onder afdakkie....

Prachtig ook hoe we het laatste kwartier Ajax er doorheen gesleept hebben, 15 minuten lang zingen, springen en zwaaien met wat je pakken kon, helemaal los, iedereen deed mee!! ( ongekend voor Ajax - begrippen )

:lol:
Reply
#85
Rood was erg terecht! Dom van Gabri.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#86
Bumme Wrote:AZ had inderdaad 2 zekere penalty's moeten krijgen (Donk en Cziommer) maar mogen wij ook eens een keer geluk hebben in een bekerfinale!

Wedstrijd tegen Utrecht vergeten?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#87
:lol:
Reply
#88
Ekslem Wrote:Rood was erg terecht! Dom van Gabri.

Helaas wel. Erg jammer, want De Zeeuw was al de hele wedstrijd bezig om iemand een kaart aan te smeren en kreeg uiteindelijk dus toch z'n zin Sad
Hoe ie neer ging toen Davids em bij z'n voet vastpakte :roll:
Reply
#89
Legion Wrote:
Bumme Wrote:AZ had inderdaad 2 zekere penalty's moeten krijgen (Donk en Cziommer) maar mogen wij ook eens een keer geluk hebben in een bekerfinale!

Wedstrijd tegen Utrecht vergeten?

Honger ? :wink:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#90
Scheids was wederom dramatisch, maar dat is verdomme geen nieuws meer dit seizoen. Heitinga op Cziommer was absoluut een strafschop, Gabri op Donk twijfelgeval. Ik heb wel 6 van dat soort momenten gezien waarbij er mensen in het strafschopgebied naar beneden werden getrokken.
En ja, het is zo dat Van Egmond in twijfelachtige beslissingen vaak aan de kant van Ajax stond. Maar het was ook zo dat hij dan weer de eerste gele kaart van de wedstrijd, waar er al een aantal eerder gegeven hadden kunnen worden, aan Sneijder geeft voor niks.

Al met al, een mooi spektakel met voor de Ajacieden een fantastisch slot. De twee meest spraakmakende ploegen in de competitie zorgen voor een van de mooiste wedstrijden van het seizoen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: