The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poker software
#61
ok heb even snel doorgekeken. Zal mijn mening geven (wat uiteraard geen waarheid hoeft te zijn Wink)
22/7 is idd te 'loose'/passive. Loose kan je spel zijn hoor maar de paar keer dat ik heb meegekeken lijkt tight beter bij je te passen en sowieso op de 10NL is dat over t algemeen winstgevender. Probeer richting de 17/10 oid te komen.

Je aggression factor is veels te laag. aggression factor is (raise % + bet%) / call %. Jouw aggression factor is 0.90 wat dus inhoudt dat je vaker callt dan dat je raised of bet. Dat mag nooit, volgens mij wordt voor tight spelers tussen de 2 en 3 als ideaal gezien (waarbij het zelfs beter is om rond de 3 te zitten dan rond de 2 maar misschien is dat ook wel afhankelijk van de stakes). Alhoewel je lage aggression factor bij jou voor een groot deel afhangt van je preflop acties.

Verder win je idd maar 49% van je handen bij showdown. Dit kan betekenen dat je vaak gratis een showdown te zien krijgt waarbij er uitgecheckt wordt maar het kan ook goed betekenen dat je wat te vaak callt met marginale handen.

Denk trouwens ook dat je iets te vaak de SB complete met marginale handen. Natuurlijk kun je vaak voor de pot odds callen maar vaak breng je jezelf alleen maar in de problemen. Merkte bij mezelf ook dat de resultaten een stuk beter werden toen ik gewoon 70% van mn handen in de sb begon weg te gooien. Jij stopt er op dit moment 60% van de keren geld in wat heel vaak weggegooid geld is. (je kan kijken bij het tabje position stats hoeveel je in de +/- staat op de sb, daar ben ik wel benieuwd naar)
Reply
#62
Thx Mac!! Hieronder mijn gedachtes hierover. Graag ook hier wat tips!

22/7... 22% omdat ik op dit niveau redelijk wat flops wil zien met marginale handen als ik alleen mee hoef te limpen in LP. Meestal hit je idd niks, maar als je wel wat hit wordt je meestal afbetaald. Ik denk ook dat ik teveel naar absolute inzet kijk (het is maar een duppie, ipv relatief; weer een blind weggegooid). Maar eens terugschakelen op TAG. 7%... bv een 88 in MP met nog niemand in de pot die ik inlimp ipv bet of een hogere SC? Goede handen die ik call ipv 3bet (bv JJ / AK of zo in bv SB waarmee ik een 4xBB bet call ipv raise). Lijkt me dat ik dit dus gewoon harder moet spelen!?

AF heeft denk ik idd te maken met PF spel (22/7). Daarnaast flatcall ik mss te vaak een gemaakte hand ipv deze meteen te raisen op de flop. Soms bang om te weinig value uit de hand te halen? Ik bescherm mijn handen wel altijd goed tegen draws heb ik het idee! Daar betaald men voor!

49%W@SD... Mss ook wel met niveau te maken. Call ik bv een relatief klein betje met een iets van hand, omdat ik denk dat die apen toch weer niks hebben en anders win ik het wel weer terug gedachte. Meestal zijn dit geen grote potten, maar uiteraard wel weggegooide blinds! Moet ik op gaan letten.

Bij geen bet PF compleet ik de SB bijna altijd idd (is maar halve blind gedachte). Goedkoop de flop zien kan met geen enkele hand kwaad denk ik dan. Meestal moet die hand idd gewoon weggegooid worden na de flop (dus weggegooid geld). Ik merk ook dat ik vanuit de SB of BB met een redelijk tot goede hand een bet vanuit LP (met een grote range dus) zelden 3bet. Ik denk dat ik deze ook veel harder moet spelen!? Ik zal een naar SB resultaat kijken op PT.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#63
SB net result: bijna -100
BB net result: ongeveer -220

Oh my fuckin god wat is dit schrikken geblazen :oops:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#64
hehe je moet niet schrikken hoor als je je sb en bb verliesgevend speelt. Das niet zo heel raar op zich, maar ik denk dat dit in jouw geval wel vrij hoge bedragen zijn ja en dat idd in de blinds je leaks liggen.
Reply
#65
Je weet wat ik op mijn Bankroll heb staan ongeveer dus dan is dit relatief gezien gewoon erg veel. Teveel!! Hier ga ik dus goed opletten oftewel alleen premiums spelen!

Op zich met deze Sb en BB stats meegenomen is mijn algemene spel (lettende op bovenstaande punten) alweer stukken beter denk ik dan de BB/100 weergeeft. Scheelt gewoon veel denk ik.

EDIT: deze hand ook voorbeeldje als evt. leak. Gast is natuurlijk een verschrikkelijke mongool/donk met zijn Pf (en flop beetje) call en ik weet dat hij die A die dan uiteraard op de turn valt heeft. Tegen beter weten in call ik zijn turn bet (hoe duidelijker wil je het hebben!). Was een call van ongeveer 2 dollar in 10 dollar pot. Had ik deze dan ook gewoon moeten folden???

PokerStars Game #16093597254: Hold'em No Limit ($0.05/$0.10) - 2008/03/19 - 14:00:40 (ET)
Table 'Jena' 9-max Seat #4 is the button
Seat 1: GrosChatNoir ($6.75 in chips)
Seat 2: Fratzenpoker ($10.95 in chips)
Seat 3: Ekslem ($11.05 in chips)
Seat 4: milkman1263 ($0.65 in chips)
Seat 5: fish@friends ($10.95 in chips)
Seat 6: Sex.Poke ($9.35 in chips)
Seat 7: LemmeL2005 ($1.80 in chips)
Seat 8: krys691 ($7.80 in chips)
Seat 9: DerLang ($6 in chips)
fish@friends: posts small blind $0.05
Sex.Poke: posts big blind $0.10
DerLang: posts big blind $0.10
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Ekslem [Kd Kc]
LemmeL2005: calls $0.10
krys691: calls $0.10
DerLang: checks
GrosChatNoir: calls $0.10
Fratzenpoker: folds
Ekslem: raises $0.70 to $0.80
milkman1263: folds
fish@friends: folds
Sex.Poke: folds
LemmeL2005: folds
krys691: folds
DerLang: calls $0.70
GrosChatNoir: folds
*** FLOP *** [4c 7d 3h]
DerLang: bets $1
Ekslem: raises $2 to $3
DerLang: calls $2
*** TURN *** [4c 7d 3h] [As]
DerLang: bets $2.20 and is all-in
Ekslem: calls $2.20
*** RIVER *** [4c 7d 3h As] [5d]
*** SHOW DOWN ***
DerLang: shows [Ah 5h] (two pair, Aces and Fives)
Ekslem: mucks hand
DerLang collected $11.85 from pot
*** SUMMARY ***
Total pot $12.45 | Rake $0.60
Board [4c 7d 3h As 5d]
Seat 1: GrosChatNoir folded before Flop
Seat 2: Fratzenpoker folded before Flop (didn't bet)
Seat 3: Ekslem mucked [Kd Kc]
Seat 4: milkman1263 (button) folded before Flop (didn't bet)
Seat 5: fish@friends (small blind) folded before Flop
Seat 6: Sex.Poke (big blind) folded before Flop
Seat 7: LemmeL2005 folded before Flop
Seat 8: krys691 folded before Flop
Seat 9: DerLang showed [Ah 5h] and won ($11.85) with two pair, Aces and Fives
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#66
Verveel me.... iemand nog input op bovenstaande hand?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#67
Neuh, dit lijkt me gewoon een vervelende beat. Niks mis mee hoe je deze speelt lijkt me. Iig niet die 2,20 folden op de turn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
hmmm ja de kans dat je hier beat bent is wel heel groot ja maar goed aan de andere kant is t maar 2,20 op een pot van 8$...de vraag is echter of je hier 1 op de 4x de hand wint? Denk dat dit statistisch gezien een fold had moeten zijn maar ik weet ook niet of ik m gefold had, denk dat ik m met grote frustratie had gecalled.
Reply
#69
2,20 op een pot van 10 nog wat dollar hè, geen 8... Dan hoef je hem dus maar 1 op de 5x te winnen... Tenzij je heeeeeeel zeker weet dat hij een aas of een set heeft, anders een zekere call. Zeker bij cash zou ik hier zelden folden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
true je hebt gelijk, was even vergeten zijn bet erbij op te tellen. Maar dan nog weet ik niet of dit een +EV call is, alhoewel er natuurlijk genoeg donks zijn die dit met K7s doen weet ik niet of dat er 1 op 5 zijn.

Maar goed zoals gezegd had ik me 95% zeker ook niet kunnen weerhouden van een fold, maar als je puur statistisch gaat kijken betwijfel ik of je hier op de lange termijn winst op maakt.
Reply
#71
psies.... was ook erg frustratie en gezien de odds was het een call. Maar door juist zulke calls niet te maken en gewoon naar de volgende hand te gaan, 'win' je toch aardig wat blinds weer denk ik.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#72
hehe maar ik denk niet dat hier je leak ligt hoor. Zo'n handje als AdWim net post in t strategie topic zijn meer de handen waar ik aan zit te denken. Met marginale handen callen preflop, iets leuks floppen als trips/two pair en dan tegen iets net beters aan zitten te kijken. Ik ben daar zo vaak mee uitgeschakeld in toernooien.
Reply
#73
Heb er al op gelet en fold nu vaak of ipv callen een goede raise met een goede hand
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#74
Net ff dat gametime+ erbij gehad, maar wat een zooitje wordt het dan. Echt onoverzichtelijk. Alhoewel dat wel een kwestie van wennen zal zijn :|

Deze pc is daarnaast niet de snelste en was erg traag met PT en gametime Sad
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#75
Heb ahv analyse laatst op mijn spel gelet. Althans geprobeerd.

Speel met 16/9 best nitterig, maar werkt wel. (was 22/7)

Went 2 showdown is nu lager en won at showdown is verbeterd. Put money vanuit SB is erg omlaag gegaan. AF is omhoog gegaan van .9 naar iets van 1.4 geloof ik en mag mss nog hoger daarom.

Ik draai op 25 NL over iets van 12,000 handjes nu echter wel een winrate van bijna 10BB/100 en dat is dus stukken beter dan de 4(5)BB/100 op 10NL.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#76
=D> netjes gozer
Reply
#77
speciaal voor gitter wat screens van HM.

[Image: report1yy7.jpg]
report per limiet. Je kan stats toevoegen verwijderen etc wat je maar wil.

[Image: report2.jpg]
Nog een report maar nu opgedeeld per holecards.

[Image: report3.jpg]
Report nu opgedeeld per eindholding

[Image: preflop.jpg]
Deze vind ik persoonlijk niet heel interessant...maar wat je doet met je holecards hoe vaak je 3bet 4bet limpcallt etc etc.

[Image: hh.jpg]
Hier kun je je handen nog eens nakijken. Je kan hand history bekijken in text maar ook in een replayer

[Image: sessies.jpg]
Hier staan je resultaten per sessie weergegeven

[Image: graphs.jpg]
Je kan ook mooie grafiekjes maken.

[Image: players.jpg]
tegen spelers kun je ook zien wat je gedaan hebt.

Je hebt nog een Head Up display...ik heb daar geen screenshot van maar het lijkt erg op de gametime + HUD alleen is deze ongelofelijk goed te customizen. Je kan echt de meeste bizarre stats neerzetten. uiteraard VP$IP/PFR maar ook 3bet % fold to 3bet. C-bet % fold to C-bet. Donkbet % fold to donkbet etc etc...je kan t zo gek niet bedenken of je kan het neerzetten, kleurtjes geven etc etc. Voor als je niet weet hoe gametime+ stats weergeeft hieronder daarvan een screen.
[Image: gametime.jpg]
Reply
#78
thx Mac, ziet er erg interessant uit, maar begrijp er nog weinig van.
We spelen wel een keertje samen een beetje, dan kan je me eea uitleggen.
The great old Ludwig von...
Reply
#79
Als ik tegenwoordig achteraf handen wil uploaden naar Pokertracker krijg ik na de (mislukte) upload steeds de melding dat van sommige handen de river ontbreekt, van andere de flop, etc. Handen worden dus niet ge-upload. In de .txt files staan de handen echter compleet als vanouds weergegeven. Iemand ervaring mee en een oplossing??
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#80
Trial mode voorbij? :wink:
Reply
#81
waarschijnlijk moet je een update downloaden.
Reply
#82
Blijft ie zelfde foutmeldingen geven.

Kun je je (oude) handen uit PT inladen in HM???
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#83
Iemand die hier ervaring heeft met de nieuwe functionaliteit in HM, table scanner??
Is tot 31 mei gratis en daarna dokken.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#84
FTP heeft weer een update, maar dit keer ziet het er echt geil uit!

Beetje look and feel van Stars!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#85
screenshotje? zit op mn werk Sad
Reply
#86
Nu ben je vast al weer onderweg naar huis Wink

En ze hebben ook een extra pin op je account nu =D>

EDIT: en check ff bij request je bonus offer. Is persoonlijk en obv je games de afgelopen tijd (niet zoveel bij mij op FTP). Ik kan 'slechts' 100$ vrij spelen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#87
lobby is inderdaad een stuk verbeterd al mis ik nog steeds een optie om bij de cash games alleen een specifieke limiet te selecteren. Nu blijf je limieten door elkaar zien, heel vervelend
Reply
#88
Mac Wrote:lobby is inderdaad een stuk verbeterd al mis ik nog steeds een optie om bij de cash games alleen een specifieke limiet te selecteren. Nu blijf je limieten door elkaar zien, heel vervelend

So true... iig al een verbetering dat ik PL en cap games er wel uit kan laten nu!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#89
kan dus wel! achter custom staat een sleutel als je daar op klikt kun je ook limieten instellen Smile perfect dus!
Reply
#90
hmmm

Quote:Full Tilt Poker biedt alle spelers die voor 28 juli 2009 een Full Tilt Poker Point hebben verdiend een "Biggest Bonus Ever" aan. Hiermee krijgt elke spelers $100,- aan bonusgeld op de account gestuurd zonder daar iets voor te hoeven doen, behalve het accepteren voor 16 augustus.

ik heb het bij mij nog niet kunnen vinden...zou wel zuur zijn als dat komt omdat ik nog mn huidige bonus aan het vrijspelen ben
Reply


Forum Jump: