The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo
#61
Ramos Angry Zomaar een 40-15 voorsprong weggeven.
Reply
#62
Haase erg knap! nu volhouden
Reply
#63
Zou mooi zijn als Haase kan winnen hier, zowel voor FTM als voor het nederlandse tennis. Met Fognini in de volgende ronde zijn er kansen.
Hij haalt geen game meer joh.
Reply
#64
Haase mazzelt met wat er als een opgave uit ziet.
Reply
#65
Ja Monaco gaat even door zijn enkel op bp voor de dubbele break in de 3e set. Ziet er vies uit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#66
Haase zit te balen, want Monaco staat weer op en lijkt nog niet van plan de strijd te staken.
Nee, Monaco gaat het er niet bij laten. Kijken of Haase dit nog weet om te draaien.
Andujar-Delbonis is wel een echte WTA kraker. 12 breaks in 24 games. Wawrinka zal toch wel van Andujar kunnen winnen verwacht ik.
Reply
#67
Wedstrijd wordt hervat. Ik ben benieuwd. Haase zat mentaal al onder de douche.
Nee, dat was niet echt soepel. Monaco neemt toch geen risico en houdt het voor gezien.
Reply
#68
Monaco geeft op. Op alle fronten slecht dit. Hij was er gewoon, was goed en had zeker 90 punten gehaald en dan had ie 't mogen laten zien tegen Ferrer. Nu krijgt Beest vrije doorgang tot 180 punten. Als ie daar verliest van Djoko is het prima.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#69
Lekker dagje dit met 2 man door en 7 out. Rest van de week wordt het schade beperken en hopen dat ik niet te veel zak. Volgende week beter
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#70
De Q's doen het niet geweldig. Kuku en Gil door, de rest eruit. Toch, als je het als package deal ziet blijft het ruimschoots rendabel genoeg. Ik liet Kuku zitten en nam de rest, nog is het rendabel.
Reply
#71
Extra zuur als net degene die je niet neemt een van de weinigen is die wel doorgaat. Ik neem ze dan ook doorgaans allemaal.
Reply
#72
Gil begon goed met een 2-0 voorsprong...inmiddels echter 2-5
Reply
#73
Prima, Simon is wel belangrijk. Als deze laffe keuze niet rendeert, dan zijn mijn kansen op weekwinst direct verdampt. En hij zit in een mooi stuk om QF of zelfs SF te halen. Derhalve: Allez Gilles!!
Finale Ferrer-Nadal heb ik aardige kansen op weekwinst, alleen Almagro mag dan de QF niet halen anders is er maximaal brons achter Tennistempel en andre.
Reply
#74
Het is jammer dat ik geen account heb om te wedden. Je voelt gewoon aankomen dat notoire fixer Dolgopolov het op 6-2 5-4 niet gaat uitserveren. (odds 7.00 op Tomic op dat moment)
Reply
#75
(18-04-2012, 11:53 AM)rhubarb Wrote: Het is jammer dat ik geen account heb om te wedden. Je voelt gewoon aankomen dat notoire fixer Dolgopolov het op 6-2 5-4 niet gaat uitserveren. (odds 7.00 op Tomic op dat moment)

Ehm, Tomic serveerde bij 6-2, 5-4. Dolgopolov heeft nog geen een keer voor de wedstrijd kunnen serveren!

Reply
#76
Okee, verkeerd gekeken bij wie er serveerde. maar de odds klopten wel toen.
Reply
#77
Na de 2 uit 9 gisteren moet het vandaag stukken beter....kuku direct 0-2 achter (huilie huilie)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#78
Kuku van 0-4 naar 5-4. WTA-partij
Reply
#79
wat een ontzettende faalhaas is die Volandri toch ook. Kuku straks nog voor 115 punten.... Angry
Reply
#80
Gerustelling is dat ie in mijn team staat dus de kans dat ie alsnog verliest is vrij groot HuhUndecidedAngryConfused
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#81
Keuze voor Andujar pakt goed uit, maar dan verliest Raonic weer onverwachts. Voor de rest gaat het volgens mij prima. Ik zal maar niet klagen over de uitgeschakelden, want de meesten lagen natuurlijk in de verwachting.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
(18-04-2012, 01:36 PM)Stille Wrote: Gerustelling is dat ie in mijn team staat dus de kans dat ie alsnog verliest is vrij groot HuhUndecidedAngryConfused

Tja als je zulke keuzes maakt moet je ook niet klagen. Llodra :eusa_doh:

Reply
#83
Wat een vreselijk slecht team heb gemaakt. Gil op laatste tijd gewissel voor Llodra bijvoorbeeld. Zag hem wel via Fognini en Haase/vermoeide Monaco 90 punten halen. Melzer was een gokje na zijn hf van vorig jaar. Volgende week toch maar wat meer tijd voor nemen want dit gaat echt helemaal nergens meer over. Nog 3 man over straks (nadal, verdasco en almagro)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#84
(18-04-2012, 02:06 PM)Ad Wim Wrote: Keuze voor Andujar pakt goed uit, maar dan verliest Raonic weer onverwachts. Voor de rest gaat het volgens mij prima. Ik zal maar niet klagen over de uitgeschakelden, want de meesten lagen natuurlijk in de verwachting.

Als hij van Wawrinka verliest nog niet echt, toch? Of bedoel je tov Ramos?
Reply
#85
Dat laatste idd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
Is Kuku er nou nog niet uit?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#87
So far so good hier. 3 qualifiers gekozen, Del Bonis in 3 sets verloren, Gil en Kuku door. Djoko, Tsonga en Simon starten ook prima. Zou zo maar eens m'n beste week ooit kunnen worden Angel
Reply
#88
Boe met Pablo
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#89
WTF gebeurt er bij Bellucci-Ferrer 6-3 *4-1. Hij verkloot wel vaker partijen maar het zou oh zo lekker zijn als Ferrer 0 punten scoort (voor zowel LTM als FTM)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#90
Kuku wint 'm nog... En Ferrer gaat er straks nog uit tegen Bellucci. Het is dat het m'n jaar niet is, anders zou ik me er lelijk druk over kunnen maken.
Reply


Forum Jump: