The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo (TMS)
#61
Zowel Bautista als Rosol lopen flink te prutsen op t moment! kom op!
Reply
#62
Lu wint de 1e set van Raonic
Llodra is kut (geen rosol hier)
Dan moet RBA die TB maar effe binnenharken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#63
Rosol sleept m binnen, mooi!

Bautista-Fognini is wel weer een heerlijk typische gravelpartij zeg (scoreboard technisch gezien)
Reply
#64
(16-04-2014, 11:15 AM)Ad Wim Wrote: Ik word een beetje flauw van die taalfouten.
En nog zie ik geen enkel valide argument tegen wat CC en ik zeggen, dat je met zo’n groot team speelt om niet te verliezen. Dat is namelijk ontegenzeggelijk waar in dit geval en niks tegenin te brengen. Maar overtuig ons.

Het wordt zo een soort allround-toernooi waarbij je hoog eindigt als je maar constant presteert en geen uitschieters naar beneden hebt. Dat weet jij het best van iedereen en buurs speelt ook zo. André wisselt nog wel eens in tactiek.
Prima hoor, is je goed recht, maar leuk is het niet wat mij betreft.
Gelukkig is er dit jaar iets minder gebruik te maken van die tactiek door het niet toekennen van de quali-punten.

Andre geeft het toch al aan? Hij mist normaliter de winnaar en zelfs de finalisten. Dus zal hij verliezen (ongeveer 300) op de concurrenten met Nadal als hij wint. Verliest Nadal de finale, dan wint hij wat op ze, gemiddeld genomen.

En het algemeen klassement is inderdaad een allround toernooi. En daarin is het makkelijker 1000 punten te verliezen dan om ze terug te winnen. En dus neem je weleens niet het risico om veel te verliezen, door de veiligheid van 10x45 punten in je zak te stoppen. Maar daardoor verlies je wel die week (want je wint niet). No big deal, toch?

(16-04-2014, 11:44 AM)Mac Wrote: Bautista-Fognini is wel weer een heerlijk typische gravelpartij zeg (scoreboard technisch gezien)

Met gelukkig Fognini die aan het langste eind trekt. Heerlijk dat gravel.
Reply
#65
Belangrijke potjes vandaag. Fognini sleept hem er wel uit en Rosol doet wat hij moet doen. Weg met die goedkope Llodra. Weet niet of Federer laf of oerdom is, maar weet wel dat hij vandaag MOET winnen.
Reply
#66
Het gaat weer geweldig met deze top 90 speler pff
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#67
(16-04-2014, 11:55 AM)_Tampie Wrote:
(16-04-2014, 11:15 AM)Ad Wim Wrote: Ik word een beetje flauw van die taalfouten.
En nog zie ik geen enkel valide argument tegen wat CC en ik zeggen, dat je met zo’n groot team speelt om niet te verliezen. Dat is namelijk ontegenzeggelijk waar in dit geval en niks tegenin te brengen. Maar overtuig ons.

Het wordt zo een soort allround-toernooi waarbij je hoog eindigt als je maar constant presteert en geen uitschieters naar beneden hebt. Dat weet jij het best van iedereen en buurs speelt ook zo. André wisselt nog wel eens in tactiek.
Prima hoor, is je goed recht, maar leuk is het niet wat mij betreft.
Gelukkig is er dit jaar iets minder gebruik te maken van die tactiek door het niet toekennen van de quali-punten.

Andre geeft het toch al aan? Hij mist normaliter de winnaar en zelfs de finalisten. Dus zal hij verliezen (ongeveer 300) op de concurrenten met Nadal als hij wint. Verliest Nadal de finale, dan wint hij wat op ze, gemiddeld genomen.

En het algemeen klassement is inderdaad een allround toernooi. En daarin is het makkelijker 1000 punten te verliezen dan om ze terug te winnen. En dus neem je weleens niet het risico om veel te verliezen, door de veiligheid van 10x45 punten in je zak te stoppen. Maar daardoor verlies je wel die week (want je wint niet). No big deal, toch?

Zeker geen big deal, het is je goed recht, zoals ik al zei.
Maar ik vind het afbreuk doen aan het spel als je inderdaad 10 man aanklikt voor de punten, zelfs als ze echt 5% kans hebben in de volgende ronde. Ik kan zo maar moeilijk spelen, maar besef ook dat het noodzakelijk is om hoog te eindigen. En dat vind ik dus jammer.

Prima Fognini, hup Seppi! Forza Italia!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Helaas Fognini wint. Nu Andujar, gaat hard vandaag met de belangrijke partijen!
Reply
#69
Ik ben de Davydenko van FTM. Elk jaar steeds verder wegzakken Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#70
(16-04-2014, 12:16 PM)Ad Wim Wrote: Zeker geen big deal, het is je goed recht, zoals ik al zei.
Maar ik vind het afbreuk doen aan het spel als je inderdaad 10 man aanklikt voor de punten, zelfs als ze echt 5% kans hebben in de volgende ronde. Ik kan zo maar moeilijk spelen, maar besef ook dat het noodzakelijk is om hoog te eindigen. En dat vind ik dus jammer.
Daar ben ik het (nog maar een keer) niet mee eens.
In de 7 weken na de AO heb ik resp. 13-14-18-13-7-7-9 spelers in mijn team gehad.
Jij hebt in die weken resp. 14-18-16-14-7-8-10 spelers in jouw team gehad.
Toch heeft jouw grotere teams niet tot betere scores geleid.
In de week met het grootste verschil in teamgrootte (week 3) leverde het kleine team 1555 punten op, het grotere team 1365 punten.
In de week met het grootste verschil in score (week 5) werd de hoogste score behaald met een team van 13, de kleinste score met een team van 14.
Kortom: In dit voorbeeld is er een negatief verband tussen grootte van het team en hoogte van de score. In het algemeen zul je weinig statistisch verband ontdekken tussen teamgrootte en score, mits de teamgrootte aan een ondergrens voldoet (te kleine teams met alleen toppers en zonder must-picks zullen het slechter doen).
Reply
#71
Weer iemand die een 5-2 voorsprong verspeeld...denk dat ik maar alleen naar de einduitslag ga kijken bij die gravelwedstrijden. Zometeen ga ik nog klagen over pech
Reply
#72
Goed plan Mac. Doe ik ook vanaf nu. Alles valt weer eens fout en dan ook werkelijk ALLES !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#73
Smiley_emoticons_baby_taptap
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#74
(16-04-2014, 01:12 PM)Stille Wrote: Goed plan Mac. Doe ik ook vanaf nu. Alles valt weer eens fout en dan ook werkelijk ALLES !

Duss.. Llodra, Mathieu en Montanes waren gewoon kansloos. Oke, Llodra had misschien nog een kansje gehad, maar die is het hele jaar al prut. Daarnaast heb je Bautista die er ook uit ligt, maar dat lag toch ook voor de hand tegen Fognini? Die 4 hadden samen nog geen 50 procent kans om een ronde door te gaan.

Gabash breakt Nadal maar gelijk even in de eerste game..
Reply
#75
(16-04-2014, 01:12 PM)Stille Wrote: Goed plan Mac. Doe ik ook vanaf nu. Alles valt weer eens fout en dan ook werkelijk ALLES !

Andujar en Robredo herstellen zich in set 2...of raak je die ook nog kwijt?
Reply
#76
(16-04-2014, 02:08 PM)DaanvL Wrote: Gabash breakt Nadal maar gelijk even in de eerste game..

Toch denk ik dat Nadal dit nog wel gaat winnen....
Reply
#77
(16-04-2014, 02:14 PM)_Tampie Wrote:
(16-04-2014, 02:08 PM)DaanvL Wrote: Gabash breakt Nadal maar gelijk even in de eerste game..

Toch denk ik dat Nadal dit nog wel gaat winnen....

Ook na die lovegame van Gabas? 2-0
Reply
#78
Natuurlijk gaat Nadal dit nog winnen.

Benneteau zn tank duurt wel erg lang trouwens
Reply
#79
Ik gok dat Tampie sarcastisch was...

Klasse Tommy! Nu Seppi nog even.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Forza Seppi!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
Ik zie het al, wordt weer een typische Ad-week.
Sowieso is gravel altijd mijn beste ondergrond en doe ik het volgens mij bijna altijd goed in MC.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
(16-04-2014, 03:05 PM)Ad Wim Wrote: Ik zie het al, wordt weer een typische Ad-week.
Sowieso is gravel altijd mijn beste ondergrond en doe ik het volgens mij bijna altijd goed in MC.

Ik dacht al; als je dat zegt kan je team niet veel van het mijne verschillen. Almagro om Dolgo. Dolgo met meer kans om de QF te halen, Almagro meer kans om de SF te halen. Beide onvoorspelbaar.
Reply
#83
Inderdaad een hogere max voor Almagro, Dolgo was al door en Nico moest uit de VS komen. In die zin een verrassende en mooie keuze van je.
Maar ik vind hem ergens nog steeds onzeker, weet niet of z'n schouder alweer goed is. Maar hij lijkt beter in vorm te komen.
Wawrinka en Berdych schat ik momenteel ongeveer gelijk in, en Almagro en Dolgo hebben beiden een erg goede kans.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Ja het was puur omdat ik Djoko nam dat ik Dolgo eigenlijk wilde laten liggen. Dat ging met pijn in het hart. Tegen Waw zou Nico zomaar dik kunnen verliezen.

Dolgo natuurlijk een enorme mustpick deze week. Volledig tegen mijn natuur ook om die niet te nemen.

Let op, Ramos gaat gebroken worden op *5-4
Reply
#85
Nee zeg, ligt er geen gravel op het Court des Princes?
Reply
#86
Klopt, maar Dolgo is ook geen 900 meer, dus bij verlies tegen Berdych, is het nog geen geweldige pick.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Ga je weer lekker Ada?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#88
Hmm, daar gaat Ramos al. Maar dat verlies is ook nog wel op te vangen.
Zeker als Mahut weet te stunten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Omg, mahut choket de 1e set weg

Andujar al aan het kloten geweest

Gaat lekker... Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#90
Zo, Wawrinka lijkt op gravel zijn vorm weer terug te vinden.
Prima, hij mag van mij de SF halen, zelfs finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: