The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
#61
Wijventennis overal, zoveel breaks. Staat weer heel veel wind. 
Harrison-Nishikori 6 breaks in 8 games. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
En dan wordt Harrison weer gebroken na drie game points gemist te hebben. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Haha, en dan gaat Kokkinakis van 3-5 en bps naar 7-5. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Kokkinakis wordt nu wel vervelend met een volgende ronde Monaco.
Maar Murray heeft er zin in en dat is belangrijker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Lekker Kok en Andy! Jammer dat Ferrer hem nog weet te winnen 
Kei Nishikori





Reply
#66
Ferrer is nu nog prima, maar denk dat Tomic een grote kans maakt.

Verder wisselende uitslagen. Erv erg close, maar Nieminen en Dodig verliezen dan weer terwijl ze er dichtbij waren. Weinig kleintjes die verrassen. Alleen Kokkinakis en die heb ik niet, verdomme.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Ooo, gewoon 4 mensen in de top 10 met ggl, dus die winst van Kokkinakis is helemaal niet zo erg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Het is wat Ad
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#69
Lekker Kokki
Reply
#70
Kom eens op, Gasquet, dat zou wel echt een aderlating zijn. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
(15-03-2015, 10:33 PM)Ad Wim Wrote: Kom eens op, Gasquet, dat zou wel echt een aderlating zijn. 

Inderdaad! 
Dimi wel lekker dat hij de tb pakt 
Kei Nishikori





Reply
#72
Ik wist dat ie riskant was door zijn blessure, maar fucking Berrer?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Man man, week van de verkeerde keuzes tot nu toe. 
Bij Gasquet wist ik ook dat ie niet helemaal fit was, maar kon hem met zijn loting niet laten liggen. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
Gasquet opgegeven. Was ook enigszins te verwachten.
Reply
#75
Ja hoor, opgave, tyfus. Word wel telkens hard gestraft met die verkeerde keuzes. Dan maar hopen op goede halve finalisten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Jankerd 
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#77
Kutzoooooi.....weer die stomme kyrgios
Kei Nishikori





Reply
#78
Neem dan een medical lul! Waarom nou weer deze grap???
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#79
Geluk van de koploper zullen we maar zeggen, gelukkig had ik niet echt een voorkeur.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Weg troef
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#81
Geluk van de koploper. Was in eerste instantie voor Dimi, want Kyrgios meer gekozen. Maar in de tb toch voor Kyrgios, want die had ik nog wel geblesseerd zien opgeven voor of tijdens de volgende pot. Uiteindelijk toch Dimi. Wel puur door die blessure. Hoe ongelukkig. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#82
Is Haase los na zijn eerste overwinning van dit jaar?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
(15-03-2015, 11:51 PM)Stille Wrote: Neem dan een medical lul! Waarom nou weer deze grap???


Kut Kyrgios !   Doh 
Reply
#84
Niet echt overtuigend dus van Dimitrov. Dan gaat er ie er dus sowieso af tegen Raonic. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Haase speelt goed hoor. Waw zoals zo vaak sloom in z'n eerste partij. Haase moet het wel in de 2e set doen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#86
Haase mentaal veel te zwak om Wawrinka echt pijn te doen. 
Reply
#87
Netjes van Haase.
Reply
#88
Lekker Robin! Eindelijk een knappe zege
Kei Nishikori





Reply
#89
Nu all the way  Idontgetit
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#90
Ik neem mijn woorden terug ! Lekker Robin ! De volgende ronde is te doen.  
Reply


Forum Jump: