The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Barcelona / Boekarest
#61
Gaat die Lajovic ooit breaken? Wat een kansen joh, 4 uit 18...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
En verloren, pannenkoek.
Dan moet GGL Rosol maar pakken.

Hup Monaco.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Jaziri is kansloos helaas, maar Monaco klasse!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Klasse Rosol en Andujar. 

Monaco pakt de eerste set. Top. 

Nu GGL nog even. Jaziri gaat het helaas niet redden. Maar was een opvuller. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#65
Is onze grote vriend Monaco ineens geblesseerd of heeft Klizan weer zo'n kwartiertje waarin alles valt?
Reply
#66
Kut-Jaziri, dikke pad. 
Reply
#67
(21-04-2015, 09:41 AM)Haggie Wrote: Cilic wordt de verrassing.


Klopt helemaal  Cool
Reply
#68
Kut Monaco
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#69
Tyfus Monaco, wat een kans op 90 punten.
Of Klizan pakt nu zijn vorm weer op en was vorige week gewoon moe.

Matig dagje tot dusver...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Monaco is wel verrassend.. Die zag ik zomaar de halve halen tegen Robredo of Tsonga, nu moet Tommy dat maar doen. Kyrgios heeft zich weer herpakt na het missen van een mp, had het in twee al moeten beslissen. 
Reply
#71
Lekker GGL. Hup troef Kohl en Almagro voor de opperstunt. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#72
Buurs heeft zowel Kohl als Kuznetsov Idontgetit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#73
Ymer def Kyrgios. We gaan dus niet eens zien hoe weinig games hij tegen Ferrer zou pakken..
Reply
#74
Kohl-Kuznetsov totaal geen belang bij. Beiden veel gekozen.

Coric ook niet heel erg belangrijk, maar mag wel gewoon winnen.

Nadal is NID.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Kyrgios zoals verwacht kansloos, typisch zo'n gast die niks kan op gravel. 
Reply
#76
Klasse Kohli
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#77
Man Kyrgios, lul. Die 45 puntjes kunnen me gestolen worden, maar had morgen liever Ferrer-Kyrgios gezien dan fuckin Ymer.. Dat hij echt niks kan op gravel vind ik nog wel meevallen, vorig jaar heeft hij amper gravel gespeeld. Won twee challengers erg easy tegen gastjes als Kuznetsov, Bagnis en Sock. Dat is natuurlijk geen tegenstand, maar Ymer ook niet..
Reply
#78
(21-04-2015, 03:25 PM)Ad Wim Wrote: En mensen maar blijven denken dat Nadal het op gravel lastig gaat krijgen tegen types als Verdasco en Almagro...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
(22-04-2015, 04:50 PM)Ad Wim Wrote:
(21-04-2015, 03:25 PM)Ad Wim Wrote: En mensen maar blijven denken dat Nadal het op gravel lastig gaat krijgen tegen types als Verdasco en Almagro...

Ja helder. Eitjes!
Wie had je anders gekozen als opvulling met 571 over?

Dan had je zonder overige aanpassingen in mijn team keuze gehad uit:
Montanes, Ilhan, Ward, Golubev en Dodig....

Wellicht liggen die er ook alle 5 uit over een uurtje.
Reply
#80
Ik vind het niet per se een slechte keuze, gaat me er meer om dat mensen hier net na de deadline echt dachten dat Nadal een lastige loting had tot de SF.
Nadal op HC en Nadal op gravel is een wereld van verschil, en dan lijkt ie ook weer enigszins op niveau. Dan is bij het ontbreken van Djokovic toernooiwinst redelijk NID.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
Tsonga en Granollers ook ongeveer evenveel gekozen. Doe maar Tsonga, heeft meer kans tegen Robredo.
Coric moet zich even herpakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Lekker Grannollers. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#83
mooie keuzes, cc
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#84
Bedankt Buurs. Mijn troeven mogen allemaal nog wel 1 of 2 rondjes extra meepikken. Belangrijk dat morgen Simon en Monfils laten zien dat ze er voor willen gaan deze week.

Als Nadal het toernooi wint verlies ik zo'n 100 punten op m'n concurrenten geeft de sc nu aan. Die kan ik hebben. Hopen op het scenario dat Nadal ergens verliest. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#85
Granolles Kohlie Paire prima!

Cilic. Toch niet moeten doen. Lelijk.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#86
Als je wat lager staat ga je rare keuzes maken Haggie. Ik deed dat deze week met Tsonga. 
Reply
#87
marc daemen heeft ook wel een aardig teampje  Eusa_clap
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#88
(22-04-2015, 10:05 PM)centre court Wrote: Bedankt Buurs. Mijn troeven mogen allemaal nog wel 1 of 2 rondjes extra meepikken. Belangrijk dat morgen Simon en Monfils laten zien dat ze er voor willen gaan deze week.

Als Nadal het toernooi wint verlies ik zo'n 100 punten op m'n concurrenten geeft de sc nu aan. Die kan ik hebben. Hopen op het scenario dat Nadal ergens verliest. 

Is buurs weer zieltjes aan het winnen?

Heb je wel een gunstige sc ingevuld, ik denk dat het meer wordt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
(23-04-2015, 09:29 AM)buurs Wrote: marc daemen heeft ook wel een aardig teampje  Eusa_clap

Inderdaad ja. Dat gaat de winnaar van de week worden. Hopelijk gaat ie niet goed zitten met Youzhny ipv La Monf. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#90
Vandaag alles maar op Boekarest. Zolang Simon en Montils hun altijd lastige eerste ronde winnen, is het goed. 

En cuevas is belangrijk natuurlijk, de rest kan ik achterover leunen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: