The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Kitzbuhel/Washington/Los Cabos
#61
Man man man.
Djere ook al ruk, Kukushkin ruk en Novak ruk (stom dat ik laffe lajovic er niet bij nam)
Alleen Munar een klein lichtpuntje vandaag
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#62
Jarry mist intussen nog een 0-40 bij 4-4  Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#63
Nou buurs, ik denk dat het wel goed komt met Jarry.
Is een belangrijke trouwens. Inmiddels houd ik er minstens 4 over en maximaal 6 in KB.
Kom op Jarry!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#64
Jarry nid
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#65
Uiteindelijk nid

Keuzes als Kohl, verdasco en Haase moeten afgestraft worden

Al een standbeeld besteld, Rik?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#66
En daar zitten ze dan, de managers met dure jongens uit vorm zoals haase Kohl en verdasco. 
Lekker scoren nu in Kitzbuhel onderin met een goedkope finalist.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#67
Nick out zoals verwacht
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#68
Verdasco was de gok waard. Paar punten verwijderd van waarsch 150 punten. 
Kyrgios ook nog weg, dat risico zat er ook in.

Lekker alles aanklikken elke week, zoals cc hierboven omschrijft, topspel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Prima dat Nick weg is. Die gok neem ik op de us open wel, niet in een 500 een week na een opgave. 

Nu isner nog afzeggen. Dan mag nishi er 90 hebben, eraf tegen zverev is prima.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#70
Fuck off Chardy en Khachanov. Chardy is nu black listed. Weken niet gehad op gras, daarna wimbledon wel en nu dit gezeik tegen fucking copil
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#71
(01-08-2018, 05:26 PM)buurs Wrote: Uiteindelijk nid

Keuzes als Kohl, verdasco en Haase moeten afgestraft worden

Al een standbeeld besteld, Rik?

Na het einde van de week meester. Als ik er dan nog sta. En ik wil er zelf eentje maken van papier machee. ;-)
Wat een grap met die kyrchios. Inmiddels trap ik daar al niet meer in. Hopelijk gaat thiem ook eruit.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#72
Drukke dag. Ups and downs. Zoals verwacht.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#73
(01-08-2018, 06:12 PM)Ad Wim Wrote: Verdasco was de gok waard. Paar punten verwijderd van waarsch 150 punten. 
Kyrgios ook nog weg, dat risico zat er ook in.

Lekker alles aanklikken elke week, zoals cc hierboven omschrijft, topspel.

Nou Wim het lijkt misschien op lukraak klikken, maar ik kan zeggen dat ik een zeer weloverwogen team heb gemaakt. Ik weet nu hoe buurs en cc te werk gaan. Petje af voor die gasten. Ze staan niet voor niets zo hoog.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#74
Klizan-Thiem 4-3 in de 3e. Als die stunt toch eens zou plaatsvinden. Dan wordt t echt leuk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#75
Echt leuk, terwijl je net Chardy en Khachanov verliest voor 0 punten?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
(01-08-2018, 07:48 PM)rikbetert Wrote:
(01-08-2018, 06:12 PM)Ad Wim Wrote: Verdasco was de gok waard. Paar punten verwijderd van waarsch 150 punten. 
Kyrgios ook nog weg, dat risico zat er ook in.

Lekker alles aanklikken elke week, zoals cc hierboven omschrijft, topspel.

Nou Wim het lijkt misschien op lukraak klikken, maar ik kan zeggen dat ik een zeer weloverwogen team heb gemaakt. Ik weet nu hoe buurs en cc te werk gaan. Petje af voor die gasten. Ze staan niet voor niets zo hoog.

Ik heb het ook niet over lukraak klikken. Maar risicoloos spelen is nog de enige goede tactiek. Dat was een paar jaar geleden wel anders. Voor mij neemt dat heel veel lol weg, want ik vind het leuk om te voorspellen, ipv te berekenen. Kijk naar de post van cc op maandagavond. Ik kan dat niet en zal dat nooit een seizoen doen. Dat zeg ik al tien jaar, ook toen ik het spel nog won. Alleen de afgelopen jaren is dit nog de enige juiste tactiek gebleken. Als dat zo blijft, is het voor mij snel klaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Met een Munar-Berrettini(of 2 ander weinig gekozen troeven) finale in Kitz kan ik daar prima mee leven.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#78
(01-08-2018, 08:16 PM)Ad Wim Wrote:
(01-08-2018, 07:48 PM)rikbetert Wrote:
(01-08-2018, 06:12 PM)Ad Wim Wrote: Verdasco was de gok waard. Paar punten verwijderd van waarsch 150 punten. 
Kyrgios ook nog weg, dat risico zat er ook in.

Lekker alles aanklikken elke week, zoals cc hierboven omschrijft, topspel.

Nou Wim het lijkt misschien op lukraak klikken, maar ik kan zeggen dat ik een zeer weloverwogen team heb gemaakt. Ik weet nu hoe buurs en cc te werk gaan. Petje af voor die gasten. Ze staan niet voor niets zo hoog.

Ik heb het ook niet over lukraak klikken. Maar risicoloos spelen is nog de enige goede tactiek. Dat was een paar jaar geleden wel anders. Voor mij neemt dat heel veel lol weg, want ik vind het leuk om te voorspellen, ipv te berekenen. Kijk naar de post van cc op maandagavond. Ik kan dat niet en zal dat nooit een seizoen doen. Dat zeg ik al tien jaar, ook toen ik het spel nog won. Alleen de afgelopen jaren is dit nog de enige juiste tactiek gebleken. Als dat zo blijft, is het voor mij snel klaar.

Maar het punt is en blijft dat je gewoon te weinig goede voorspellingen hebt/doet. En daardoor te weinig punten haalt. Heeft niks met berekenen te maken verder.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#79
Grappig, uit de mond van iemand die het spel nog nooit gewonnen heeft, tegen iemand die dat wel heeft gedaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
En dat is juist mijn punt niet.
Jullie nemen iemand als Novak waarvan jullie ook wel weten dat ie 9 van de 10 keer van Lajovic verliest. Maar hij is al door en je weet maar nooit, bla bla. Dus een berekenende keuze waar ik altijd tegen ben geweest. Daarom roep ik ook al jaren om een vroegere deadline.

Dat is ook waarom Buurs al jaren niks meer presteert sinds de quali punten zijn afgeschaft. 
Voor mij moet dit spel gaan om voorspellen, niet om rekenen
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
Zo bedoel je dat zo Wim.het is inderdaad niet vanzelfsprekend dat de sterkste speler wint.eerder weet ik niet. Ik doe dit pas een dik jaar. Vind het nog steeds uitdagend.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#82
Inderdaad zou een deadline voor het toernooi begin het spel interessanter maken. Maar dat is deze week erg lastig Door de tijdzones waarin wordt gespeeld.  Wat ook kan helpen is een maximum aantal tennissers in je team. Zodat je gedwongen wordt ook duurdere spelers te nemen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#83
Overigens wordt er moord en brand geschreeuwd over Verdasco die bps overleeft (en vervolgens verliest), maar hoor ik niks over de 4 bps die Klizan overleeft in de derde set. Dat zullen jullie allemaal wel weer precies gezien hebben. Jullie moet inmiddels een mooi tweede huis op de Bahama's hebben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Je moet gewoon een team samenstellen dat wekelijks zoveel mogelijk punten haalt. En nog belangrijker. Je moet aan het eind van het jaar zoveel mogelijk punten halen. En soms is het dan zaak je verlies te beperken, op safe spelen. 
Op GSs moet je aanvallen, in dit soort kleine weken moet je verdedigen, geen domme dingen doen. 
En of je dat met 8, 15 of 32 spelers doet, doet helemaal niet ter zake.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#85
(01-08-2018, 09:41 PM)centre court Wrote: Je moet gewoon een team samenstellen dat wekelijks zoveel mogelijk punten haalt. En nog belangrijker. Je moet aan het eind van het jaar zoveel mogelijk punten halen. En soms is het dan zaak je verlies te beperken, op safe spelen. 
Op GSs moet je aanvallen, in dit soort kleine weken moet je verdedigen, geen domme dingen doen. 
En of je dat met 8, 15 of 32 spelers doet, doet helemaal niet ter zake.

Inderdaad, de regels zijn voor iedereen hetzelfde. Tot voor kort wilde ik altijd weekeerste worden. Dat neemt veel risico met zich mee.
Deze keer heb ik spreadsheet gevuld tot de kwartfinales. Daaruit de best scorende spelers/prijs bepaald. Rekening gehouden met winnaars van vorige week, opgevers en mensen die uit vorm zijn.
Is me tot nu toe vrij aardig gelukt.
Mijn verwachting is dat ik tot de kwartfinales bovenin zal blijven en daarna zal zakken, maar zo houd ik de schade beperkt.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#86
Ad, wees even eerlijk.

Jij maakt toch wekelijks de verkeerde keuzes?

Daar begint het allemaal mee.

Wanneer je de goede duurdere spelers kiest, dan zou je bovenaan staan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#87
Net als iedereen. Alleen zit ik sinds RG te vaak verkeerd en zit er een hoop tegen. Meer is het niet he. Ik sta nog steeds top 10.

Weet je nog waar jij stond voor RG? Net zoveel achter mij als je nu voor staat. Alleen maar omdat je toen alles of niks speelde en geluk had. Moet ik nog wat uitspraken erbij halen van voor RG?
Vergeet je dat niet voordat je weer iedereen gaat preken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
In mexico niet zo een heel geweldige nacht gehad, maar in de USA heb ik weinig klagen.
Straks kijken als alle scores verwerkt zijn wat het allemaal tot gevolg heeft.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#89
Wat een idiote planning in Washington. Zit maar 1 partij tussen de 2 partijen die Isner moet spelen. Zet hem dan als laatste en niet Murray. 

Kan wel eens heel pijnlijk worden. Had liever gehad dat ie gisteren al een pot had gespeeld...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
(02-08-2018, 08:23 AM)Ad Wim Wrote: Wat een idiote planning in Washington. Zit maar 1 partij tussen de 2 partijen die Isner moet spelen. Zet hem dan als laatste en niet Murray. 

Kan wel eens heel pijnlijk worden. Had liever gehad dat ie gisteren al een pot had gespeeld...

Isner was als toernooiwinnaar vorige week zowiezo een nogo voor mij. Daarom Rublev gekozen waarvan ik verwacht dat hij langer in het toernooi blijft dan Isner.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply


Forum Jump: