The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Shanghai
#61
(09-10-2018, 02:06 PM)rikbetert Wrote: je kan iedereen wel de schuld geven, maar uiteindelijk heb je zelf je team samengesteld.

Zo heb ik me behoorlijk vergist in Thiem. Achteraf een domme keuze. Misschien pielt hij zich er nog uit maar hij zal niet ver komen.

Ga even bijdehand doen terwijl je zelf Thiem hebt. Dat was ook vooraf een domme keuze.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Dat geef ik toch ook toe.

Feit is dat als je iemand kiest die wordt uitgeschakeld, dan is dat een verkeerde keuze die je aan jezelf te danken hebt. Niet meer niet minder.
Niet persoonlijk bedoeld, gewoon een feit.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#63
Haha, nog een laffe keus door, en hoe weer. Lullig voor cc, die lijkt wel uitgespeeld voor de titel. Lekker dagje heeft die...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
wat is dit nu weer???!!?? Cilic eruit. Er is geen pijl op te trekken inderdaad.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#65
Dast is ook wel zo maar met hoeveel pech...gemiste kansen.. CC kan het beamen maar die weggeefpartijen komen zowat dagelijks voor bij mij en dat echt al maanden lang.

Moet je bijvoorbeeld eens zien wat er nu met Fucsovics, Simon en Cilic gebeurt. Dat is gewoon niet te managen. Lullig voor CC met Cilic. Was op zich op deze baan een goede keus.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#66
Federer Minaur finale en we hebben een prima week. 

Cc week!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#67
Wat een dag vandaag. Ongeveer elke partij een belang en in velen een mega belang.
Hup Zverev om te beginnen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Zverev en Edmund set en break voor...Hou vol heren!
Kei Nishikori





Reply
#69
Prima start van de dag...Nu het vervolg aub

CC die iets terug doet tegen Buurs (de Minaur - Paire)
Kei Nishikori





Reply
#70
Khachanov is erg belangrijk. hup Rus.

Nu weet ik waarom je zo gebrand was op winst van Fucso. Je had immers ook Gojo.
Game on Stille.
Je hebt betere papieren voor de slag om Shanghai, maar mijn doel is boven jou eindigen dit jaar.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#71
Khachanov begon nog aardig met een break voorsprong maar verliest eigenlijk eenvoudig de set...Geeft weinig hoop

De mensen met Del Potro lijken, terecht, keihard te worden afgestraft
Kei Nishikori





Reply
#72
(10-10-2018, 08:44 AM)kooltje Wrote: Prima start van de dag...Nu het vervolg aub

CC die iets terug doet tegen Buurs (de Minaur - Paire)

En dan gaat Khachanov weer van 4-2 naar 4-6 tegen Tsisipas die de laatste weken van elke onbenul verliest.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#73
Gaan we weer....gasquet voor de set geserveerd. Het went...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#74
Wat doet die Khachanov nou? Drie setpunten in de tb...man man man
Kei Nishikori





Reply
#75
Hoppa, partij van de dag valt goed. Hopelijk pakt Griek weer de vorm van voor de US Open.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Mooie keuze, Ad!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#77
Volgens mij heeft Potro een engeltje op zijn schouder....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#78
(10-10-2018, 10:35 AM)kooltje Wrote: Wat doet die Khachanov nou? Drie setpunten in de tb...man man man

6-4 voor ook. Sp eigen service. 

Ach ach ach. Het houdt niet op, niet vanzelf.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#79
Thanks man.
Enige in de top 50 met hem, stond volgens mij ook achter rond de deadline.
Moet nog wel even van Anderson winnen om echt te scoren, maar ben blij dat een riskante keuze tov laffe dit keer wel beloond wordt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
(10-10-2018, 10:53 AM)rikbetert Wrote: Volgens mij heeft Potro een engeltje op zijn schouder....

Of speelt ie gewoon tegen Gasquet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
En 6-3 voor in de 2e set TB
Boek nummer 7 is al bijna klaar incl Shanghai
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#82
Deze week is mijn team onder de maat. Ik hoop dat de schade beperkt blijft.
Ook kuku gaat ten onder. Ik had ook niet anders verwacht tegen Kev.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#83
Die Anderson is voor mij gewoon de speler van het jaar met de meeste progressie...Geweldig op die leeftijd

Oh shit ik heb Kuku...
Kei Nishikori





Reply
#84
Tweede partij van de dag. Hup Fritz, hup Ad dag!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Hup Sam
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#86
Hmm, Fritz gaat kut en ook McDonald vergeet het af te maken.
Dit is niet de bedoeling op een ad dag...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Fritz nog even 2 bps gemist in de 1e set en nu ook weer 1.
Come on!

Nishi wordt zowaar getest. Goed teken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Hup Sam!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#89
Ja hoor verspeel maar weer eens break voorsprong. Wat is dat toch!!! Het lijkt allemaal wel matchfixing!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#90
We gaan weer naar een losse partij. Ik zet in op 5-7 of 6-7 Fritz. Dat hoort in dit jaar.
Zo niet dan ga ik hier een rondje lopen juichen door het pand.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: