The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

"Het grote FC Twente topic"
waf Wrote:hij denkt nu vast nog dat hij naar dirk scheringa vernoemd is. als hij onterfd wordt weet hij wel beter!

Dan weet-ie dat-ie naar deze Dirk is vernoemd!

[Image: bie%20dirk.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
McClaren ontevreden over schema KNVB
Uitgegeven: 19 april 2010 13:33
Laatst gewijzigd: 19 april 2010 15:20

AMSTERDAM - FC Twente-trainer Steve McCLaren is niet te spreken over het besluit van de KNVB over de bekerfinale.
© ProShotsHij begrijpt niet dat er een speelschema wordt gemaakt waar een bekerfinale tussendoor loopt, zei hij tegen de NOS.

De koploper van de Eredivisie is door de bekerfinale een week vrijaf en moet hierdoor een week langer in spanning zitten.

"Een bekerfinale is altijd de laatste wedstrijd van het seizoen, waar ik ook gewerkt heb. We moeten er maar mee leren omgaan, onze rust pakken en de volgende wedstrijd tegen NAC er weer staan".

Eerste titel

Tegen NAC kan FC Twente op mei de eerste titel in zijn historie pakken. De voorsprong op Ajax is één punt.

De eerste wedstrijd van de bekerfinale vindt komende zondag plaats. Ajax neemt het dan thuis op tegen Feyenoord. De tweede en beslissende wedstrijd van het tweeluik vindt op 6 mei plaats. Mocht Ajax de Tukkers nog inhalen dan gaat het als kampioen naar De Kuip.
Reply
Tsja... in alle landen waar hij heeft gewerkt wordt de beker als echte hoofdprijs gezien. In Nederland is het wel een prijs maar meer een 'sneller' ticket richting Europa.

Terecht dat hij vindt dat de bekerfinale het laatste duel van het seizoen moet zijn... maar het blijft de KNVB...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:Tsja... in alle landen waar hij heeft gewerkt wordt de beker als echte hoofdprijs gezien. In Nederland is het wel een prijs maar meer een 'sneller' ticket richting Europa.

Terecht dat hij vindt dat de bekerfinale het laatste duel van het seizoen moet zijn... maar het blijft de KNVB...

Vroeger was de bekerfinale ook altijd de laatste wedstrijd van het seizoen, op hemelvaartsdag. Dat was, vind ik, een mooie traditie, maar vanwege commerciële belangen is het naar een zondag verplaatst. Dat kan ik nog wel een heel klein beetje begrijpen, maar doe dat dan wel een week NA de laatste competitiespeeldag.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Box Brother Wrote:Tsja... in alle landen waar hij heeft gewerkt wordt de beker als echte hoofdprijs gezien. In Nederland is het wel een prijs maar meer een 'sneller' ticket richting Europa.

Vroeger was de bekerfinale ook altijd de laatste wedstrijd van het seizoen, op hemelvaartsdag. Dat was, vind ik, een mooie traditie, maar vanwege commerciële belangen is het naar een zondag verplaatst. Dat kan ik nog wel een heel klein beetje begrijpen, maar doe dat dan wel een week NA de laatste competitiespeeldag.

het is gewijzigd doordat er problemen kwamen met de play offs. als je niet weet wie de beker heeft gewonnen, weet je ook niet wie play offs moeten spelen.
Reply
Beaam, drama dit, slaat echt nergens op, vooral voor de clubs die nu zondag gaan midgetgolfen of met de complete selectie gezellig een strandwandeling gana maken om vervolgens gezamelijk naar ne nietszeggende finale te gaan kijken welke pas op een nietszeggende donderdagavond afloopt.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:

Beaam....
Vroeger was de bekerfinale ook gewoon 1 wedstrijd :wink:
Make tea, not war
Reply
yeps viel mij ook al op ja, heel raar dat iedereen behalve ajax en feyenoord nu 2 weken uit hun neus zitten te vreten voor ze de laatste wedstrijd moeten spelen.
Reply

hij moet gewoon niet zeiken. net zoals jol niet moet huilen. nu ligt het er opeens weer aan dat ajakkes in het begin alle moelijke wedstrijden al had. of ze godver nog niet genoeg geholpen worden door die neuzenbond.
Reply
waf Wrote:

hij moet gewoon niet zeiken. net zoals jol niet moet huilen. nu ligt het er opeens weer aan dat ajakkes in het begin alle moelijke wedstrijden al had. of ze godver nog niet genoeg geholpen worden door die neuzenbond.

eh? Ik snap deze opmerking niet echt. Ik vind, en zoals ik lees meerdere op dit forum, het onzin dat er na de bekerfinale (ook al wordt deze in 20 wedstrijden gespeeld) nog een competitiespeelronde wordt gespeeld. Begrijp nu dat dit komt door de play-offs maar het lijkt mij dat de play-offs (wat al een draak is) ook na de bekerfinale gespeeld kunnen worden terwijl de competitie dan voor de bekerfinale afgerond kan worden?

In dat laatste geval zal enkel de nr. 9 (ofzo??) een weekje langer in spanning zitten of ze wel of niet aan de play-offs mogen deelnemen? Lijkt mij beter dan 16 ploegen een extra week.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Box Brother Wrote:
waf Wrote:

eh? Ik snap deze opmerking niet echt. Ik vind, en zoals ik lees meerdere op dit forum, het onzin dat er na de bekerfinale (ook al wordt deze in 20 wedstrijden gespeeld) nog een competitiespeelronde wordt gespeeld. Begrijp nu dat dit komt door de play-offs maar het lijkt mij dat de play-offs (wat al een draak is) ook na de bekerfinale gespeeld kunnen worden terwijl de competitie dan voor de bekerfinale afgerond kan worden?

In dat laatste geval zal enkel de nr. 9 (ofzo??) een weekje langer in spanning zitten of ze wel of niet aan de play-offs mogen deelnemen? Lijkt mij beter dan 16 ploegen een extra week.

ik vind het gewoon onzin van die mclaren. vorig jaar was het allemaal onduidelijk wie wat speelde en tegen wie men allemaal moest en dat is de reden ze die finale naar voren hebben gehaald. nu is het op de laatste dag niet beslist en gaat hij het opeens ter discussie stellen. dat moet hij lekker doen als het allemaal geregeld wordt. nu heeft dat geen zin meer en nu kan je er ook niks meer aan doen. jammer, gewoon 2 weken wachten en dan van nac winnen dat is de opdracht. en ook het gezeur van jol over het competitieverloop haalde ik aan, het is zo zielig om daar nu over te zeuren. (als een andere ploeg zo zeurt dan is het altijd calimero dit en dat, maar als hij zo zeurt is het allemaal slim want dan zal de knjb hen wel verrassen het volgende jaar...)

snappie?

waarom de knjb dat niet gedaan heeft voor de play offs weet ik niet. daar heb ik nog niet over nagedacht. ik weet alleen dat ze er wat aan zouden doen omdat ze helemaal in de knoop zaten. het schijnt dat dit de wens van ajakkes was en ja, dan weet je het wel he. :razz:
Reply
Play-offs afschaffen, beker als laatste pot en iedereen blij eind 2011 Hakkuh
Reply
Box Brother Wrote:Play-offs afschaffen, beker als laatste pot en iedereen blij eind 2011 Hakkuh

prima, ik ben sowieso tegen play offs. kan toch zuur uitpakken voor heracles of utrecht.
Reply
lol

'KNVB schorst Stam voor kampioensduel na uitspraken over Vink'
Maandag, 19 april 2010 om 21:22

De officiële mededeling van de KNVB ontbreekt nog, maar volgens Voetbal International moet Ronnie Stam de kampioenswedstrijd van FC Twente missen. De verdediger ging fel tekeer tegen Pieter Vink na de verloren wedstrijd tegen AZ en zou voor één duel geschorst zijn. Hierdoor ontbreekt hij over twee weken tegen NAC Breda.

"Vink is een leugenaar", brieste Stam na afloop van het met 1-0 verloren duel in Alkmaar. Terwijl iedereen in het stadion zag dat Poulsen de bal met zijn hand raakte, namen Vink en zijn assistenten niets waar. " Het is niet de eerste keer dat hij zoiets flikt. Vink is een leugenaar. De KNVB moet die scheidsrechter eens goed bekijken, want ik heb mijn twijfels over hem.”

De KNVB kondigde al aan een vooronderzoek te doen naar de uitspraken van Stam en de verdediger zou nu een schorsing tegemoet kunnen zien. Mocht dit bericht kloppen dan is dat erg vervelend voor de verdediger zelf, die een verleden heeft bij NAC, maar ook zeker voor FC Twente. Ook Douglas is immers geschorst en Nicky Kuiper komt dit seizoen niet meer in actie.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Bak Nielsen kreeg voor een soortgelijke uitspraak (nav de uitwedstrijd tegen ADO) eerder dit jaar aan het adres van Blom 1 wedstrijd voorwaardelijk.

Heeft Stam deze uitspraak voor de camera's gedaan na die wedstrijd?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wat een gekke wereld dat je hier voor geschorst kunt wordne trouwens.

Moeten ze niet overal camera's neerplanten. Het was ook gewoon een schande dat zowel de scheids- als de grensrechter dit niet gezien heeft.

De hele wereld zag het, behalve die dikke homo in dat zwarte pakje.
Reply
Vink is echt een walgelijk figuur. Fledderus vroeg hem 3 seizoenen geleden waar hij mee bezig was nadat hij het zoveelste belachelijke besluit nam. Zegt die klojo: 'ik fluit CL, wat heb jij nu bereikt met je Heracles dan?'. Ik ben blij dat Heracles actie heeft ondernomen tegen deze amateur, hij heeft namelijk al ruim 3 seizoenen niet meer gefloten in het Polman. Heracles heeft simpelweg bij de KNVB aangegeven dat ze dit niet meer willen omdat ze niet meer voor zijn veiligheid in kunnen staan. Zou elke club moeten doen, weg met die schoft van de Nederlandse velden. Overigens viel het toenertijd te merken ook dat hij niet meer in het Polman mocht fluiten want tijdens FC Volendam - Heracles Almelo stond hij iets te vies te grijnzen naar het uitvak. Gelukkig voor hem speelde Heracles die wedstrijd belabberd anders had hij ons ook nog eens de zoveelste onterechte rode kaart moeten geven.
Reply
Ik vind het werkelijk waar de slechtste scheids van heel NL.
Die Stam had gewoon gelijk, maar het blijft dom om dat voor de camera te zeggen, want je weet dat ze je er voor schorsen.
Reply
Wat een willekeur weer bij de KNVB, gewoon fuckin unbelievable. Treurige bedoeling!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Zeg treurmuis: Willekeur?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ekslem Wrote:Wat een willekeur weer bij de KNVB, gewoon fuckin unbelievable. Treurige bedoeling!

helemaal geen willekeur. als ajakkes ermee geholpen wordt word je geschorst, anders krijg je alleen voorwaardelijk. dat is enorm consistent man.

vink heeft een handsbal niet gezien. kan gebeuren. het lijkt me kwalijker dat de grens het niet zag. toch vind ik dat je daar als speler wat van moet kunnen zeggen. net zoals je als trainer mag zeggen dat een speler een fout maakt.

maar goed, fabiankerd is dus zelfs niet tevreden met deze pro ajakkes scheids. twente wordt geen pingel gegeven, nu wordt stam ook nog geschorst omdat hij daar op reageert. maar goed, als je vink slechter vindt dan van egmond heb je er wat mij betreft weinig van begrepen. in het geval van fabiankerd is dat louter een bevestiging van wat ik al wist.
Reply
Bocaloca Wrote:Zeg treurmuis: Willekeur?

Pardon? Ik ben in deze dus duidelijk onpartijdig he. Ene keer wordt het toch gewoon anders bestraft dan nu. Of klopt die info niet?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:

Pardon? Ik ben in deze dus duidelijk onpartijdig he. Ene keer wordt het toch gewoon anders bestraft dan nu. Of klopt die info niet?

het is boca maar he met zijn witte broek. die is bijna nog nietszeggende dan die dugarry.
Reply
Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero

Mensen, spreek dat grote knulletje niet tegen hè, want dan heb je geen verstand (van voetbal). Vooral overal hetzelfde over denken als het grote Wafje, want anders heb je er wat deze wijsgeer betreft weinig van begrepen.

Hahaha, nou, dan begrijp ik er maar weinig van cry cry cry cry cry

Pfffff, simpel zieletje........
Reply
waf Wrote:
Ekslem Wrote:

het is boca maar he met zijn witte broek. die is bijna nog nietszeggende dan die dugarry.

Zo de oude lolbroek weer eens uit de kast gehaald Wafmans?

Staat toch duidelijk dat een Heerenveen speler ook geschorst was, en nu dus Stam ook. Dus willekeur slaat nergens op
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Zo de oude lolbroek weer eens uit de kast gehaald Wafmans?

Staat toch duidelijk dat een Heerenveen speler ook geschorst was, en nu dus Stam ook. Dus willekeur slaat nergens op

ik weet niet of jewitte broek nog in de kast ligt en ook niet of dat je lolbroek was.

er staat dat die heerenveener een voorwaardelijk schorsing kreeg. stam krijgt een schorsing. das anders he.

volgens mij kan stam wel gewoon in beroep gaan trouwens?
Reply
Het is alleen de vraag of Stam voorwaardelijk of onvoorwaardelijk geschorst wordt.

Laten we hopen dat het onvoorwaardelijk is :eten:
Reply
Stam heeft het voor 3 tv-camera's herhaald, die Heerenveen speler moesten ze ongeveer liplezen.
Dit soort schorsingen is al vaker geweest, willekeur is het zeker niet. Dit soort dingen zeggen voor de camera, hoe begrijpelijk ook, is net zo dom als je shirt uittrekken als je op scherp staat.
Reply
waarschijnlijk geldt dat niet voor ajakkessieden, maar feyenoorders en psveejers krijgen ook geel als ze hun shirtje niet uittrekken, maar bijvoorbeeld een stukje over hun hoofd doen.
Reply
Calimero Calimero Calimero Calimero Calimero

cry cry cry cry cry cry cry
Reply

Forum Jump: