The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Monte-Carlo 2011
Als Melzer zo speelt dan krijgt Beest het ook heel lastig... :roll:
Reply
Morgen is de lucht stuk droger en onbewolkt. Baan zal dan ietsje sneller zijn dan nu. Met zijn aanvallende spel wel gunstig voor Melzer. Denk toch dat Ferrer hem wint, misschien wel in 3 sets
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ferrer zal 63 63 winnen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Stille Wrote:Ik haat Federer meer dan dat ik voor Melzer ben. Als je weet voor welke club Melzer is nou dan kan ik hem wel killen Adje Undecided

Haat Federer? Je begint nu echt op Buurs te lijken. Waar komt dat nu ineens weer vandaan dan?
Reply
Ik heb altijd een hekel aan mensen/teams die in hu tak van sport domineren/domineerden : ik noem Michael Schumacher, Phil Taylor, Roger Federer, Tiger Woods, Lance Armstrong, Ronny O'Sullivan, Chicago Bulls, LA Lakers, Steffi Graf etc etc
Reply
Tampie vs. de rest

Kom op goddelijke kale! Alles uit de kast en op naar die tiebreaks!

:-k :clown:
Reply
Stille Wrote:Ik heb altijd een hekel aan mensen/teams die in hu tak van sportt domineren/domineerden : ik noem Michael Schumacher, Phil Taylor, Roger Federer, Tiger Woods, Lance Armstrong, Ronny O'Sullivan, Chicago Bulls, LA Lakers, Steffi Graf etc etc

Ik herken daar wel iets van. Eerst is het leuk als iemand de top bestormt, maar als die daar lang blijft wordt de overheersing saai. Bij mij dwingt het wel respect af in plaats van haat.
Reply
Even een opstartprobleempje voor de GK. Gelijk terugbreaken!
Reply
Van mij mag die kale ook wel winnen hoor. Het gebeurt alleen niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gooi het hek maar open. Nadal is los!
Reply
Bam 6-1
Reply
Ad Wim Wrote:Van mij mag die kale ook wel winnen hoor.

Over deze partij durf je dat wel te zeggen hè :wink:
Reply
Stille Wrote:Bam 6-1

Toch snap ik niet dat je dominante sporters haat, en de man die dominanter op gravel is dat wie dan ook support je wel.
Reply
Hij is toch niet dominant in zijn sport. Je hebt ook nog anderen. Een paar jaar geleden was Federer dominant en won zowat alles (op rg na).
Als Nadal over een jaar of 2 ook zowat alles wint of desnoods Djoko dan begin ik er ook hekel aan te krijgen
Reply
Ljubo nog geen serve game gewonnen #-o
Reply
Stille Wrote:Hij is toch niet dominant in zijn sport. Je hebt ook nog anderen. Een paar jaar geleden was Federer dominant en won zowat alles (op rg na).
Als Nadal over een jaar of 2 ook zowat alles wint of desnoods Djoko dan begin ik er ook hekel aan te krijgen

Omdat jezelf nooit dominant bent geweest in een sport of... Ben je daarom fan van Excelsior?
Reply
Stille Wrote:Hij is toch niet dominant in zijn sport. Je hebt ook nog anderen. Een paar jaar geleden was Federer dominant en won zowat alles (op rg na).

Ik vind Nadal behoorlijk dominant ja, zeker op gravel.
Reply
Haggie Wrote:

Omdat jezelf nooit dominant bent geweest in een sport of... Ben je daarom fan van Excelsior?

Undecided
Reply
Stille Wrote:
Haggie Wrote:

Omdat jezelf nooit dominant bent geweest in een sport en/of... Ben je daarom fan van Excelsior?

Undecided

Ik zie deze reactie als een 'Ja!' :beerbros:
Reply
Nee :beerbros:
Reply
Welke verborgen talenten houdt je voor ons achter dan?
Reply
IK ben mega dominant aanwezig bij Excelsior :eten:
Reply
Wtf heeft die Murray opeens joh?! Op zijn geliefde HC wint ie geen set en nu haalt ie opeens een SF van een gravel-TMS?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Yep, helaas niet zo dominant als Feyenoord.
Reply
Goh die is origineel ML. Had niets ander verwacht
Reply
Gek he? Zo'n beetje iedereen zei destijds dat hij/zij met die club op zou houden, maar nu lijkt het net of er niets aan de hand is. Blijf het giga-klote vinden, maar ik snap werkelijk niet dat er mensen wekelijks naar F-2 zitten te kijken.

En als ik dan opvang dat Kelder zich afvraagt waarom ik niet meer kom (dat hij mijn naam uberhaupt wist verbaast me al), belt hij toch gewoon een keer? Leg ik het hem haarfijn uit.
Reply
Ad Wim Wrote:Wtf heeft die Murray opeens joh?! Op zijn geliefde HC wint ie geen set en nu haalt ie opeens een SF van een gravel-TMS?

Met Steppie,Simon en Gil als tegenstanders is dit niet eens zoopvallend, ondanks dat hij bagger speelde de afgelopen weken toch?
Reply
Precies Hag, morgen wordt hij gewoon weer geveegd en is er weinig aan de hand.
Reply
mindlight Wrote:Gek he? Zo'n beetje iedereen zei destijds dat hij/zij met die club op zou houden, maar nu lijkt het net of er niets aan de hand is. Blijf het giga-klote vinden, maar ik snap werkelijk niet dat er mensen wekelijks naar F-2 zitten te kijken.

En als ik dan opvang dat Kelder zich afvraagt waarom ik niet meer kom (dat hij mijn naam uberhaupt wist verbaast me al), belt hij toch gewoon een keer? Leg ik het hem haarfijn uit.

Ik ga hier maar niet op in. Fijn weekend allemaal en tot Barcelona!
Reply
Stille Wrote:
mindlight Wrote:Gek he? Zo'n beetje iedereen zei destijds dat hij/zij met die club op zou houden, maar nu lijkt het net of er niets aan de hand is. Blijf het giga-klote vinden, maar ik snap werkelijk niet dat er mensen wekelijks naar F-2 zitten te kijken.

Ik ga hier maar niet op in. Fijn weekend allemaal en tot Barcelona!

cry :eten:
Reply

Forum Jump: