The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo
van 15-0 naar 15-40 en ook deze ''mps'' verneukt ie weer.

deze zaadbal moet opgenomen worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
feli tommy.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ballerina heeft al meer games dan A.Martin in de hele partij. :lol:

2-2 nu en hij doet lekker mee.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
het verschil bij nalbi zit 'm in de punten op de 2e service die hij op een enkeling na allemaal verliest.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
5-6 30-30 2nd serve geeft m'n scoreboard aan. hij verspringt elke keer pas na een minuut ofzo. de volgende sprong kan dodelijk zijn. :|
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nalbi =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tommy! Prima gedaan, hij staat in het ideale team deze week.
Reply
het is toch niet te geloven dat Simon, Nalbi en JCF verliezen. Volgende keer neem ik gewoon Nadal/Federer en neem ik genoegen met 170 punten :letitallout:
Reply
Mr. T Wrote:het is toch niet te geloven dat Simon, Nalbi en JCF verliezen. Volgende keer neem ik gewoon Nadal/Federer en neem ik genoegen met 170 punten :letitallout:

En je zal zien dat ze precies dan wel falen, en je met 22 punten laatste wordt :wink: . Ach, we hebben allemaal een pauperweek.
Reply
Dit is wel echt heel zuur, zeg. Ik wist dat dit de sleutelpartij zou worden. Tommy is namelijk gewoon echt heel goed en misschien wel beter dan Nalbi op gravel. Jammer dat hij er dan zo dichtbij zit en nog verliest.

Maar ja, als Nadal het toernooi wint heb ik een goede week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik geloof het ook. Wat een kutdag zeg. Icon_evil Icon_evil
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Hopelijk kan Di Mauro straks Gaudio stoppen en anders moet Robredo dat morgen maar doen.
Reply
gaudio moet nu 2x winnen en dan eigenlijk ook van nadal. maar dat zie ik niet gebeuren helaas. federer moet raffa stoppen. dan pakt ie 70 punten en dan kan ik daar wel voor tekenen. dan kwam ik daar met de combinatie gaudio/nalbi nog aardig in de buurt, terwijl nadal nog duurder is ook. moet gaudio natuurlijk wel de 45 punten halen en rafa geen 100! alles minder dan 70 is voor raffa ook goed. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik zie Nadal nog steeds wel het toernooi winnen, zeker nu Nalbi eruit ligt, hoe sterk Federer ook oogt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik zie Nadal nog steeds wel het toernooi winnen, zeker nu Nalbi eruit ligt, hoe sterk Federer ook oogt.

Ik zie, ik zie.........een grote zwarte wolk boven Rafa...
Nee wacht, de wolk is zwart, geel en rood en hij leert die spanjaard VLIEGEN....

't zou echt heel aardig zijn als Vliegen van Rafa wint,
di Mauro klopt Gaudio en Gonzo eraf tegen Robbie (uit Zweeeden).
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
di Mauro 3 breakkansen om terug te komen tot 3-3!!

15-40
30-40 Komop Alessio!!
Reply
dit gaat ook weer een echte gaudio pot worden, dubbele break naar *3-0. breakie terug voor di mauro en op *2-3 0-40. Komt ie toch weer terug naar deuce en win vervolgens de game. en zo zullen er nog veel volgen.

nadal ook begonnen met een lovegame.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tjonge jonge 0-40 en dan toch weer game Gaudio. Kom op Di Mauro, MAKE MY DAY.
Reply
Mr. T Wrote:het is toch niet te geloven dat Simon, Nalbi en JCF verliezen. Volgende keer neem ik gewoon Nadal/Federer en neem ik genoegen met 170 punten :letitallout:

En dan krijg je er di Mauro ook nog gratis bij...
Reply
Genomico Wrote:
Mr. T Wrote:het is toch niet te geloven dat Simon, Nalbi en JCF verliezen. Volgende keer neem ik gewoon Nadal/Federer en neem ik genoegen met 170 punten :letitallout:

En dan krijg je er di Mauro ook nog gratis bij...

Tjonge, mocht dit inderdaad 170 + di Mauro opleveren dan moet Gonzalez voor mij 34 pnt gaan pakken om het beter te gaan doen dan dit team. (Ik heb Ferrero, Massu, Serra, Simon, Starace, Safin, Llodra, Hernych en Gonzalez i.p.v. Federer)
Reply
centre court Wrote:dit gaat ook weer een echte gaudio pot worden, dubbele break naar *3-0. breakie terug voor di mauro en op *2-3 0-40. Komt ie toch weer terug naar deuce en win vervolgens de game. en zo zullen er nog veel volgen.

nadal ook begonnen met een lovegame.

O, bij mij was ie toen nog niet begonnen en nu staat het 40-30 (na 30-30 te hebben gestaan) voor Nadal.
Reply
Gaudio pakt 3 van de 3 breakkansen, di Mauro 1 uit 4. Dus kansen krijgt Alessio wel. Nu nog afmaken!!
Reply
Wat een slow-starter is Nadal toch: 1-2* met een break achter :eeeek:
Reply
Het is alweer goed, 2-2. Hij wordt redelijk makkelijk gebroken, maar breekt nog makkelijker terug.
Reply
Genomico Wrote:Gaudio pakt 3 van de 3 breakkansen, di Mauro 1 uit 4. Dus kansen krijgt Alessio wel. Nu nog afmaken!!

Di Mauro is redelijk kansloos in mijn ogen, Gaudio is op de belangrijke punten nu toch weer de graveltopper van weleer.
Reply
En daar zijn 3 bp's voor Gaudio. 6-4 of zelfs 6-3 zal het dus worden.

Dan Robredo dus morgen, die moet Gaudio eraf meppen.
Reply
Pfff
0-15
0-30
0-40
15-40
30-40
40-40
A-40
40-40
40-A
Game Gaudio
:letitallout: :letitallout:
Reply
2 bp's voor Nadal op *3-4

Gelijk raak, *5-3 Nadal.
Reply
*5-3 Nadal..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gaudio - Di Mauro *4-3

15-0
30-0
30-15
30-30
30-40 BP!
40-40
A-40
5-3*
Reply


Forum Jump: