The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2008
buurs Wrote:Vamos Rafa!!!!

Haggie:
:crazy:

Ik zou in jouw geval eerder zeggen, Vamos Fedex.. Undecided
Reply
En nu wel een 1e als het nodig is en wat een punt daarna!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Deze jongen is zo goed op de big points, kenmerk van een topper. Dat gaat ie ook zeker worden als hij dit volhoudt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
\Big Grin/
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Wat een moment!!!! Nadal here we come!!!!!

dat is alweer 90punten voor Willie... :-"
Reply
Alleen tegen Murray echt lastig, de rest eenvoudig gewonnen en niet tegen de minsten. Laat die brulaap maar komen!

Wel kut, Murray had hier dus gewoon moeten staan :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nog meer kut dat ik Tsonga op het laatste moment uit mijn team heb gehaald !! ](*,) ](*,) ](*,)
Reply
Ik ben wel onder de indruk van die kerel, maar dit was wel het laatste wat ik had verwacht. Een toekomstig top vijf speler lijkt me. Mijn AO zit er nu op. Redelijk tevreden qua poll en ftm. De verschillen bij FTM zijn ontzettend groot.
Reply
Ad Wim Wrote:Deze jongen is zo goed op de big points, kenmerk van een topper. Dat gaat ie ook zeker worden als hij dit volhoudt.

Ik noem één naam: Monfils :wink:
Reply
Wilfried =D>

Een mooiere halve finale was er voor het toernooi niet te bedenken :Big Grin De droomfinale zal nu ook wel uitkomen: Djokovic - Nadal :8:
Reply
Genomico Wrote:Wilfried =D>

Een mooiere halve finale was er voor het toernooi niet te bedenken :Big Grin De droomfinale zal nu ook wel uitkomen: Djokovic - Nadal :8:

Djokovic - Tsonga bedoel je :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Idioot weer wat een geluk Rafa met de loting heeft. Geen top 20-speler tegenkomen tot de finale [-(

Maar dit bedoelde ik dus met Youzhny, hij kan gewoon niet constant presteren, zeker niet op een GS. En dan kan ie van iedereen verliezen. Maar hij heeft nog best veel punten gehaald.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij gaat Nadal ook pakken. Heb Nadal een groot deel zien spelen en vind hem alles behalve overtuigend. Als hij gewoon een tegenstander krijgt die zelf de punten kan maken gaat hij er ontzettend hard af. Tegen beter weten in hoop ik toch dat hij het toernooi wint Smile
Reply
Waar slaat dit nou weer op...
Youzhny staat fantastisch te spelen de hele week, om zich dan zo makkelijk weg laten slaan tegen Tsonga #-o
En idd, hier had dus gewoon Murray moeten staan Icon_evil
Reply
verschrikkelijk. was 100% van overtuigd dat Youzhny de halve finale zou halen. snap niet waar tsonga dit nou ineens vandaan haalt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
OMG! ik zie nu op het sportjournaal pas de eerste beelden. youzhny slaat op enkele cruciale punten gewoon slechte smashes en makkelijke volleys mis. Op setpoint tegen slaat ie een smash aan 't net in het blad van tsonga, en ook in de TB had ie enkele punten zeker moeten winnen die hij nu verloor.
verder ben ik niet te beroerd om toe te geven dat tsonga beter was, maar dit viel nog wel even rauw op mijn dak.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat is nou Youzhny, kan zomaar opeens een slechte wedstrijd spelen. Ik vind dat ie het al een heel end heeft volgehouden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
onzin. heeft niets met een slechte wedstrijd te maken dat hij enkele slechte keuzes maakt. hij gaat er gewoon eervol af tegen tsonga on fire. net als murray overigens die gewoon kandidaat voor een finaleplaats was. ik denk dat tsonga nadal pakt. youzhny heeft gewoon uitstekend gespeeld en ook in straight van davy gewonnen die ook tot dan toe een goed toernooi had. in een team met federer weet ik 't niet maar elk ander team zou youzhny moeten hebben vind ik.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:hij gaat er gewoon eervol af tegen tsonga on fire.
Eervol?! :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
de 2e set was ie kansloos. de 1e ging gelijk op totdat ie op 5-5 40-A een smash mist en de 3e had ie moeten winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Eervol tegen een jongen die ver onder je staat is iig een 5e set, misschien spannende 4e set, en goed spelen. Niks daarvan was waar. Hij heeft zelfs geen bp gehad, en dat met zijn return en baselinespel. Dat noem ik dus verre van eervol.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een feest morgenochtend met eerst Federer-Blake en daarna Djoko-Ferrer. Vooral voor die laatste ga ik echt zitten. Ik ben ook bang dat de vrouwen snel klaar zijn en dat Federer daardoor te vroeg begint voor me.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Wat een feest morgenochtend met eerst Federer-Blake en daarna Djoko-Ferrer. Vooral voor die laatste ga ik echt zitten. Ik ben ook bang dat de vrouwen snel klaar zijn en dat Federer daardoor te vroeg begint voor me.

Djoko-Ferrer is vannacht al na de 2 dames partijen. Federer-Blake morgenvroeg om half 10.
Reply
Djoko walst toch wel over Ferrer heen 6-0 6-3 *4-3
Reply
Totale off-day voor Ferrer. Helaas.
Reply
En nu kan hij het opeens wel. 5-5 Nu.
Is er dan nog wat mogelijk. Icon_twisted
Reply
En dan weer zo'n ongelooflijk zwakke game erachteraan. Icon_evil
Reply
Djoko. =D>

En nu Federer de volgende ronde.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat was Ferrer slecht zeg. Deze man heeft echt geen wapens in een wedstrijd als deze. Zowel technisch als mentaal erg zwak.
Djokovic natuurlijk wel erg sterk...maar ook een ideale wedstrijd voor hem, alles recht op hem af.
Viel me trouwens wel op dat wanneer het wat intensieever wordt, het lijkt dat Djokovic nog steeds last krijgt van ademhaling.

meteen de break voor federer...kut james
Reply


Forum Jump: