20-04-2006, 11:17 PM
Politiek erg sterk dit, CC.
Wat zul jij slecht slapen vannacht!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Monte Carlo
|
20-04-2006, 11:17 PM
Politiek erg sterk dit, CC.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
20-04-2006, 11:20 PM
hopelijk ben ik morgen op tijd thuis. kan ik federer-ferrer nog ff kijken. gonzo-ljubo is de laatste. die ga ik sowieso zien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
20-04-2006, 11:22 PM
Jammer dat er geen woordje van felicitatie of desnoods frustratie af kan, CC. Maar dat doet niets af aan mijn fantastische humeur, ik ga zuipen!
Ik hoop dat alles in huize Eenink nog een beetje heel is. Laterrrrrrrrrr!
21-04-2006, 09:02 AM
Zondag 3-0, Feyenoord door na p®ingels ! Gerechtigheid!
Simr ('90+2)
El butre "15" "Al mot ik kruupen" <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
21-04-2006, 11:38 AM
Kom op Robredo!
21-04-2006, 11:40 AM
Het gaat gewoon een bagle worden in de eerste set :eeeek:
2e en 3e zijn voor jou Tommy net als gisteren.
21-04-2006, 12:11 PM
eerste in 6-1 das keurig...nou de tweede even winnen en kijken naar Nadal die je tegen komt in volgende ronde.
21-04-2006, 12:11 PM
Lekker Gaston!
21-04-2006, 12:13 PM
Robredo is wat beter gaan tennissen nu....
21-04-2006, 12:18 PM
Gaston lijkt het weer helemaal op de rails te hebben. Toch zal hij tegen Nadal kansloos zijn.
21-04-2006, 12:26 PM
Gaudio die nog geen een keer gebroken is :eeeek:
21-04-2006, 12:32 PM
Ad Wim Wrote:Lekker Gaston! is GG niet diegene die er voor jou 't snelst uit moet?
21-04-2006, 12:33 PM
centre court Wrote:Nee, hoe kom je daarbij? Hij maakt mijn MV-week nog behoorlijk goed.Ad Wim Wrote:Lekker Gaston!
kuiper Wrote:Nee hoor gewoon 6-2 6-2 Het aantal sets was in ieder geval goed. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Ik had niet verwacht dat hij zo dik zou winnen. Nog zuurder dat Nalbi verloren heeft...
21-04-2006, 12:35 PM
Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Nee, hoe kom je daarbij? Hij maakt mijn MV-week nog behoorlijk goed.Ad Wim Wrote:Lekker Gaston! haha nu gaat 't daar weer om? hij kan jou TM week heel aardig verneuken. Nadal eerst tegen Coria, dan tegen gravelkoning Gaudio on fire en dan evt. tegen Federer. Die gaat ie niet alle 3 winnen! : ![]() Komt nog goed deze week.
21-04-2006, 12:37 PM
centre court Wrote:Daar ging het altijd al om. Hij kan mijn MV-game meer maken dan dat hij mijn TM-week kan verneuken.Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Nee, hoe kom je daarbij? Hij maakt mijn MV-week nog behoorlijk goed.Ad Wim Wrote:Lekker Gaston! Nadal kan mijn TM-week meer maken dan dat hij mijn MV-week kan verneuken, dus die moet gewoon het toernooi winnen. En dat zal ook wel lukken gezien zijn H2Hs tegen zowel Coria als Gaudio.
21-04-2006, 12:39 PM
Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Daar ging het altijd al om. Hij kan mijn MV-game meer maken dan dat hij mijn TM-week kan verneuken.Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Nee, hoe kom je daarbij? Hij maakt mijn MV-week nog behoorlijk goed.Ad Wim Wrote:Lekker Gaston! je bedoeld dat hij er voor kan zorgen dat je je handhaaft in de top 35? : ![]()
21-04-2006, 12:42 PM
Grappig...
Het ging om de week, niet om totaal. Ik snap dat je de nederlaag van gisteren nog steeds niet verwerkt hebt.
21-04-2006, 12:53 PM
Coria-Nadal op punt van beginnen. Die zou ik toch wel erg graag live willen zien...
Hup Rafa!
21-04-2006, 12:55 PM
haal jij voldoening uit een top 10 score bij MV dan? doet mij niks, net zoals een top 10 notering in de week bij TM mij niks doet. Gaat toch ook om 't totaal?
21-04-2006, 12:58 PM
centre court Wrote:haal jij voldoening uit een top 10 score bij MV dan? doet mij niks, net zoals een top 10 notering in de week bij TM mij niks doet. Gaat toch ook om 't totaal?Natuurlijk haal ik daar voldoening uit. Dat is toch waar je het voor doet? Het gaat uiteindelijk om het totaal ja, maar dat begint bij weekscores. Waar juich ik anders voor de hele week? Voor de spelers die die week in mijn team staan.
21-04-2006, 12:59 PM
Nadal moet wel de toss gewonnen hebben en gekozen hebben om te ontvangen want ik kan me niet voorstellen dat Coria wil beginnen met serveren
![]()
21-04-2006, 01:00 PM
Ha, maar hij wint hem wel, zonder dubbele fout :razz:
21-04-2006, 01:03 PM
Als Coria geen dubbele fout slaat, heeft hij een serieuze kans denk ik.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|