The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Monte Carlo
Politiek erg sterk dit, CC.

Wat zul jij slecht slapen vannacht!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hopelijk ben ik morgen op tijd thuis. kan ik federer-ferrer nog ff kijken. gonzo-ljubo is de laatste. die ga ik sowieso zien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jammer dat er geen woordje van felicitatie of desnoods frustratie af kan, CC. Maar dat doet niets af aan mijn fantastische humeur, ik ga zuipen!
Ik hoop dat alles in huize Eenink nog een beetje heel is. Laterrrrrrrrrr!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Rotterdam, waar leg dat dan?
Roofmagic
Reply
Zondag 3-0, Feyenoord door na p®ingels ! Gerechtigheid!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Verder alles goed met je Harry? :wink:
Roofmagic
Reply
Gaudio-Robredo 1*-0.

Vamos Gaston.
Roofmagic
Reply
3-0 gaat goed!!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Kom op Robredo!
Reply
Het gaat gewoon een bagle worden in de eerste set :eeeek:

2e en 3e zijn voor jou Tommy net als gisteren.
Reply
Nee hoor gewoon 6-2 6-2
Reply
eerste in 6-1 das keurig...nou de tweede even winnen en kijken naar Nadal die je tegen komt in volgende ronde.
Reply
Lekker Gaston!
Reply
Robredo is wat beter gaan tennissen nu....
Reply
Gaston lijkt het weer helemaal op de rails te hebben. Toch zal hij tegen Nadal kansloos zijn.
Reply
Gaudio die nog geen een keer gebroken is :eeeek:
Reply
Ad Wim Wrote:Lekker Gaston!

is GG niet diegene die er voor jou 't snelst uit moet?
Reply
centre court Wrote:

Nee, hoe kom je daarbij? Hij maakt mijn MV-week nog behoorlijk goed.
Reply
kuiper Wrote:Nee hoor gewoon 6-2 6-2

Het aantal sets was in ieder geval goed. :wink:
Reply
Ik had niet verwacht dat hij zo dik zou winnen. Nog zuurder dat Nalbi verloren heeft...
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:

haha nu gaat 't daar weer om?

hij kan jou TM week heel aardig verneuken.

Nadal eerst tegen Coria, dan tegen gravelkoning Gaudio on fire en dan evt. tegen Federer. Die gaat ie niet alle 3 winnen! :Big Grin
Komt nog goed deze week.
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:

Nadal eerst tegen Coria, dan tegen gravelkoning Gaudio on fire en dan evt. tegen Federer. Die gaat ie niet alle 3 winnen! :Big Grin
Komt nog goed deze week.
Daar ging het altijd al om. Hij kan mijn MV-game meer maken dan dat hij mijn TM-week kan verneuken.
Nadal kan mijn TM-week meer maken dan dat hij mijn MV-week kan verneuken, dus die moet gewoon het toernooi winnen. En dat zal ook wel lukken gezien zijn H2Hs tegen zowel Coria als Gaudio.
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:

Komt nog goed deze week.
Daar ging het altijd al om. Hij kan mijn MV-game meer maken dan dat hij mijn TM-week kan verneuken.
Nadal kan mijn TM-week meer maken dan dat hij mijn MV-week kan verneuken, dus die moet gewoon het toernooi winnen. En dat zal ook wel lukken gezien zijn H2Hs tegen zowel Coria als Gaudio.

je bedoeld dat hij er voor kan zorgen dat je je handhaaft in de top 35? :Big Grin
Reply
Grappig...
Het ging om de week, niet om totaal.
Ik snap dat je de nederlaag van gisteren nog steeds niet verwerkt hebt.
Reply
Coria-Nadal op punt van beginnen. Die zou ik toch wel erg graag live willen zien...

Hup Rafa!
Reply
haal jij voldoening uit een top 10 score bij MV dan? doet mij niks, net zoals een top 10 notering in de week bij TM mij niks doet. Gaat toch ook om 't totaal?
Reply
centre court Wrote:haal jij voldoening uit een top 10 score bij MV dan? doet mij niks, net zoals een top 10 notering in de week bij TM mij niks doet. Gaat toch ook om 't totaal?
Natuurlijk haal ik daar voldoening uit. Dat is toch waar je het voor doet? Het gaat uiteindelijk om het totaal ja, maar dat begint bij weekscores. Waar juich ik anders voor de hele week? Voor de spelers die die week in mijn team staan.
Reply
Nadal moet wel de toss gewonnen hebben en gekozen hebben om te ontvangen want ik kan me niet voorstellen dat Coria wil beginnen met serveren Big Grin
Reply
Ha, maar hij wint hem wel, zonder dubbele fout :razz:
Reply
Als Coria geen dubbele fout slaat, heeft hij een serieuze kans denk ik.
Reply

Forum Jump: