Threads: 97
Lijk mij dat Potro er nu uit ligt. Hij is standaard al vrij kansloos tegen de toppers en nu helemaal met z'n wankele knie.
Berdych is gewoon dom dat ie allemaal maar lomp blijft rossen, daar is Potro minstens net zo goed in.
Federer varieert veel meer, waardoor Potro veel meer moet lopen en dat is juist nu een probleem.
Maar ik ben tevreden met 360 punten, zeker na de berichten uit de eerste ronde.
Winst tegen Federer zou mijn toernooi wel extra glans geven, want nu blijft het vaak maar bij een paar honderd punten uitlopen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 118
Nee voor Potro zal het nu einde verhaal zijn. Maakt niet uit, als hij nog van Federer wint is dat echt pure bonus. Wel hele lekkere overigens.
Voor mij deze week weer eens wat plaatsen winst, nog 500 puntjes naar de nr. 10. Dat is even het eerste doel. Daarna nog dik 1000 te gaan naar het podium. Gelukkig zijn er bij Wimbledon wel de nodige verschillen te maken.
Threads: 65
(04-06-2012, 03:05 PM)Ad Wim Wrote: Bekijk het dan eens van de andere kant.
Tegen Simon stond ie 2-1 in sets en 3-1 in de 4e achter. Dat vind ik vrij dichtbij verlies.
Tsonga had in de 2e set een 5-3 voorsprong, in de 5e 4-2. Wawrinka heeft de hele wedstrijd niet voorgestaan, dus hoe kun je het dan verkloten? Je kunt hooguit zeggen dat ie z'n kansen niet gepakt heeft, en zelfs dat is alleen in de 2e set het geval geweest. @Simon: al waren de banen toen nog sneller, op gravel is het vanaf 3-1 nog een heel end..
@Tsonga: daar valt er vanaf die kant meer van te zeggen idd. Ik schakelde vanmiddag net te laat in, dus weet niet hoe die directe break tot stand kwam. Maar het is toch nog iets anders dan setpunten of in de beslissende game een gamepoint missen.
Maar goed zo kan het lopen, ik heb verder toch wel een aardige RG. Hopelijk nog een bonus van Gasquet straks, verder maakt het niet zo veel meer uit hoe het loopt.
Threads: 34
Heb zo'n gevoel dat Gasquet het toch niet haalt.
Threads: 118
(03-06-2012, 01:26 PM)_Tampie Wrote: Ik denk ook dat Tsonga licht favoriet is vandaag, hij speelt goed dit jaar op RG. Dat is wel eens anders geweest. Hopelijk kan Waw het fysiek bolwerken, zou zonde zijn als het daarop verloren wordt. Ik verwacht in ieder geval een leuke partij, ik zal er het laatste deel van kunnen zien denk ik. Verder hoop ik daarna Berdych-Potro te kunnen zien, daar verwacht ik ook een spannende pot.
Ik zeg Tsonga in 5 en Potro in 4.
Jaja!
Threads: 131
(04-06-2012, 03:31 PM)Mist Wrote: (04-06-2012, 03:05 PM)Ad Wim Wrote: Bekijk het dan eens van de andere kant.
Tegen Simon stond ie 2-1 in sets en 3-1 in de 4e achter. Dat vind ik vrij dichtbij verlies.
Tsonga had in de 2e set een 5-3 voorsprong, in de 5e 4-2. Wawrinka heeft de hele wedstrijd niet voorgestaan, dus hoe kun je het dan verkloten? Je kunt hooguit zeggen dat ie z'n kansen niet gepakt heeft, en zelfs dat is alleen in de 2e set het geval geweest. @Simon: al waren de banen toen nog sneller, op gravel is het vanaf 3-1 nog een heel end..
@Tsonga: daar valt er vanaf die kant meer van te zeggen idd. Ik schakelde vanmiddag net te laat in, dus weet niet hoe die directe break tot stand kwam. Maar het is toch nog iets anders dan setpunten of in de beslissende game een gamepoint missen.
Maar goed zo kan het lopen, ik heb verder toch wel een aardige RG. Hopelijk nog een bonus van Gasquet straks, verder maakt het niet zo veel meer uit hoe het loopt.
Waw had volgens mij 3 gp bij 5-4* en miste 2x een makkelijke halfcourt bal op voordeel.
Ad is volgens mij vergeten dat Goffin in de 1e ronde 2-1 in sets achterstond en in de 4e set 4-2 en in de 5e set 2-0 tegen Stepanek...
Als Simon en Stepanek beide hadden gewonnen, had hij 90 punten minder gehad in verhouding...
Conclusie: het zat niet tegen voor Adje.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Dat beweer ik ook nergens, maar dat is heel iets anders dan dat ik (alleen maar) geluk heb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
04-06-2012, 04:00 PM
(This post was last modified: 04-06-2012, 04:03 PM by buurs.)
(04-06-2012, 02:50 PM)andre Wrote: Het valt gelukkig mee deze week. Jammer van Wawrinka, maar Del Potro wint, dat was de belangrijkste. Ondanks 1820 niet besteed is de achterstand op de nummer 2 niet meer zo groot.
Alleen Ad Wim heeft voordeel bij alle ontwikkelingen, ik denk dat zelfs Buurs hem nu al serieus neemt.
Ad en Andre grootste kanshebbers dit jaar om de titel te pakken.
Al zou je verwachten dat Ad ook nog wel een paar tegenvallers zal krijgen.
(04-06-2012, 04:00 PM)Ad Wim Wrote: Dat beweer ik ook nergens, maar dat is heel iets anders dan dat ik (alleen maar) geluk heb.
Jij hebt niet alleen maar geluk, maar jij hebt bij alle meevallers dit jaar tot nu toe gezeten.
- Djoko die wint van Murray
- Djoko die wint van Nadal, na 4-2 achter in de 5e set
- Melzer die 500 pnt teveel pakt
- Seppi die 180 pnt bonus pakt
Jij had ook zomaar 2000-2500 minder kunnen hebben, als de bal net buiten de lijnen was gevallen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Dat vermoed ik ook wel, al weet ik het verlies in mijn slechte weken redelijk te beperken.
Helaas ook de winst in de goede weken, maar dat maakt niet uit als je meer goede dan slechte weken hebt.
Na Wimbledon kan er een hoop veranderd zijn, maar aan de andere kant kan ik ook weer profiteren van risicoteams van concurrenten.
(04-06-2012, 04:00 PM)buurs Wrote: (04-06-2012, 02:50 PM)andre Wrote: Het valt gelukkig mee deze week. Jammer van Wawrinka, maar Del Potro wint, dat was de belangrijkste. Ondanks 1820 niet besteed is de achterstand op de nummer 2 niet meer zo groot.
Alleen Ad Wim heeft voordeel bij alle ontwikkelingen, ik denk dat zelfs Buurs hem nu al serieus neemt.
Ad en Andre grootste kanshebbers dit jaar om de titel te pakken.
Al zou je verwachten dat Ad ook nog wel een paar tegenvallers zal krijgen.
(04-06-2012, 04:00 PM)Ad Wim Wrote: Dat beweer ik ook nergens, maar dat is heel iets anders dan dat ik (alleen maar) geluk heb.
Jij hebt niet alleen maar geluk, maar jij hebt bij alle meevallers dit jaar tot nu toe gezeten.
- Djoko die wint van Murray
- Djoko die wint van Nadal, na 4-2 achter in de 5e set
- Melzer die 500 pnt teveel pakt
- Seppi die 180 pnt bonus pakt
Jij had ook zomaar 2000-2500 minder kunnen hebben, als de bal net buiten de lijnen was gevallen.
Nogmaals, ik zeg ook dat het me niet tegen zit dit jaar (waar dat bijv vorig jaar wel zo was), maar je haalt nu volgens mij de voorbeelden erbij waarbij jij aan de verkeerde kant zat. Zoveel mensen hadden Melzer en Djoko toen ook, dus die 2000 punten meer had ik maar op een enkeling. Bovendien vergeet je nu ook de tegenslagen, die zijn er ook heus geweest. Youhzny in Zagreb, Murray in IW, Federer in Miami, om maar wat dingen te noemen.
04-06-2012, 04:17 PM
(This post was last modified: 04-06-2012, 04:18 PM by buurs.)
Ik onthoud alleen onderlinge zaken.
Murray verloor natuurlijk gewoon in straight.
Dat was een enorme verrassing, maar had je geen pech.
Dit gaat misschien om 500 punten totaal.
Maar nogmaals, meevallers/gelukkig moet je hebben/zijn om die titel te kunnen pakken.
Los daarvan, als ik straks de winnaar op Wimbledon niet heb, en de helft van de top 10 wel, ben ik gezien.
(04-06-2012, 04:26 PM)Ad Wim Wrote: Los daarvan, als ik straks de winnaar op Wimbledon niet heb, en de helft van de top 10 wel, ben ik gezien.
Er kan nog zoveel gebeuren.
Het jaar is nog lang en vaak onvoorspelbaar.
Ook Tampie kan nog zeker winnen.
04-06-2012, 04:47 PM
(This post was last modified: 04-06-2012, 04:47 PM by Ad Wim.)
Dat klopt, maar op Wimbledon worden denk ik de grootste verschillen gemaakt dit jaar. Ik vind het nu iig echt niet te voorspellen wie dat gaat winnen, waar dat op HC en gravel een stuk makkelijker is.
En je zult moeten kiezen.
Threads: 14
(27-05-2012, 11:52 PM)andre Wrote: (27-05-2012, 10:09 PM)Stille Wrote: Mensen met Del Potro hebben hun huiswerk niet goed gedaan. Ik wist niet dat je huiswerk moet doen voor FTM, heb ik nog nooit gedaan. Dan moet ik tot nu toe wel heel veel geluk gehad hebben om maar 148 punten (voor RG) op jou achter te staan.
Zit er een bug in het forum? Ik was op zoek naar de originele post van Stille, maar die is ineens verdwenen.
Wtf, nu laten een walspartij van Nadal zien, terwijl er een veel interessanter affiche op pc bezig is.
ha ha ha ha ha, die Gasquet
Niet heel verrassend, maar wel heel dik.
Monaco speelt echt geweldig, maar wordt toch gewoon geveegd. Nadal gaat echt ouderwets geen set verliezen hier.
Threads: 34
Hoop dat het net zo goed gaat met Gasquet in de volgende 2 sets.
Nadal dit gravelseizoen (blauw gravel is geen gravel) nog geen set verloren.
Gasquet vergeet door te bijten.
Threads: 31
Zoals wel vaker tegen Murray.
Lelijk dit.
Threads: 40
(04-06-2012, 06:22 PM)Ad Wim Wrote: Monaco speelt echt geweldig, maar wordt toch gewoon geveegd. Nadal gaat echt ouderwets geen set verliezen hier.
Monaco speelde helemaal niet goed. Maakte fouten die hij anders nooit maakt. Jammer dat hij tegen Raonic wel goed speelde
04-06-2012, 07:12 PM
(This post was last modified: 04-06-2012, 07:12 PM by Ad Wim.)
(04-06-2012, 07:09 PM)Atlanta Wrote: (04-06-2012, 06:22 PM)Ad Wim Wrote: Monaco speelt echt geweldig, maar wordt toch gewoon geveegd. Nadal gaat echt ouderwets geen set verliezen hier.
Monaco speelde helemaal niet goed. Maakte fouten die hij anders nooit maakt. Jammer dat hij tegen Raonic wel goed speelde
Eerste 1,5 set was ie geweldig, en toen postte ik het.
Gasquet blijft toch een faler tegen de wat grotere jongens.
Gasquet slaat wel dubbele fouten op lekkere momenten.
Threads: 328
Heb alleen tot 5-2 gezien en vond Monaco toen erg goed spelen. Hoe kan ie 17 games op rij verliezen?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
04-06-2012, 07:14 PM
(This post was last modified: 04-06-2012, 07:21 PM by Atlanta.)
(04-06-2012, 07:12 PM)Ad Wim Wrote: (04-06-2012, 07:09 PM)Atlanta Wrote: (04-06-2012, 06:22 PM)Ad Wim Wrote: Monaco speelt echt geweldig, maar wordt toch gewoon geveegd. Nadal gaat echt ouderwets geen set verliezen hier.
Eerste 1,5 set was ie geweldig, en toen postte ik het.
Gasquet blijft toch een faler tegen de wat grotere jongens.
Mwah, vond hem toen ook tegenvallen. Hij kon wel lang mee in de rally, maar maakte toen ook al te veel UE's. Je wist haast al voordat de rally begon dat Nadal het punt zou winnen. Maar ook credits voor Nadal, hij speelde een geweldige wedstrijd.
|