The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
voor devolgende keer: je kan je standaardopstelling nog snel aanpassen om 10 voor...gewoon naar de volgende wedstrijd gaan je standaardopstelling aanpassen
Reply
Mac Wrote:voor devolgende keer: je kan je standaardopstelling nog snel aanpassen om 10 voor...gewoon naar de volgende wedstrijd gaan je standaardopstelling aanpassen

Echt waar?? Een bug ofzo?
Reply
Ik hou al een tijdje m'n vormmutaties bij en kan dus zien dat m'n basisspits al 10! weken op rij uitstekend in vorm is. Een record?
Reply
Vietjes Wrote:
Mac Wrote:voor devolgende keer: je kan je standaardopstelling nog snel aanpassen om 10 voor...gewoon naar de volgende wedstrijd gaan je standaardopstelling aanpassen

Echt waar?? Een bug ofzo?

Jup dat is echt waar Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Vietjes Wrote:Ik hou al een tijdje m'n vormmutaties bij en kan dus zien dat m'n basisspits al 10! weken op rij uitstekend in vorm is. Een record?

Ik heb zoiets ook met een centrale verdediger.
Reply
Nog mensen waar HT plat ligt?
Reply
Birger Wrote:Nog mensen waar HT plat ligt?
ja Icon_evil

Code:
Taking a break...

    Current HT-Time: 2005-10-21 17:21:19

We are currenlty experiencing database problems. We hope to have the site online again at 18:00 HT time. We apologise for the inconvenience.
Economists do it with models...
Reply
Het is al terug zie Smile
Reply
mag die knul ook een hapje eten?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Vanaf 4 november is het zover!

22-10-2005 Veranderende vleugelaanval
De eerder aangekondigde verandering in vleugelaanval wordt op vrijdag 4 november van kracht. Je kunt in wedstrijden vanaf die datum aan je aanvallers de individuele order "Naar de vleugel" (AndV) meegeven. Ze zullen sterk bijdragen aan aanvallen over de vleugel waar ze naartoe staan, waarbij ze zowel hun vaardigheid in vleugelspel als in scoren gebruiken . Aanvallers op "Normaal" dragen tegelijk beduidend minder bij aan de vleugelaanval dan voorheen. AndV zullen maar heel weinig bijdragen aan aanvallen over de andere vleugel. Ook is de invloed van vaardigheden in vleugelspel op andere posities (vleugelverdedigers en centrale middenvelders) iets vergroot, behalve als ze "Naar het midden" zijn gezet. Er is geen enkele verandering aangebracht in het effect van de passingvaardigheid. Wat passen betreft, functioneert een AndV als een aanvaller op "Normaal", geheel los van zijn vleugelwerk.

Waar ik nu heel benieuwd naar ben is hoe mijn spits met voorheen nutteloze bijstat gaat functioneren als AndV in combinatie met de tactiek AOW.

Guarino Barbero
TSI = 6 470, 24 jaar, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een redelijk leider

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak

Nog meer mensen met 'gelukjes' in de selectie (wingers met veel scoren en andersom)?
Reply
is een interessante verandering.
Zo op t oog lijkt het mij een situatie waarbij je in ieder geval met 3 spitsen moet spelen.
The great old Ludwig von...
Reply
Ze maken het wel steeds mooier voor de winger trainers...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
twee hooggoed middenvelders verkocht en in totaal 260k voor gekregen Icon_twisted
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
pff ik denk kijk ff hoeveel er nog in de beker zit uit mijn divisie...complete afslachting deze ronde! iedereen is er uit!
Reply
Mac Wrote:pff ik denk kijk ff hoeveel er nog in de beker zit uit mijn divisie...complete afslachting deze ronde! iedereen is er uit!

Hehe, prutsers. In mijn divisie zijn er nog 2 over.

Ook frappant (maar niet vervelend) is dat voor de derde keer dit seizoen ik een thuiswedstrijd heb waarbij het zonnig is. Lang leve Zuid-Holland!!
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
Ik ook 3x Smile Best blij dus dat ik heb geswitched van Den Haag naar Zuid-Holland. En laat ik vanavond nog een derby spelen ook! Ik hoop volle bak: 50k [-o<
Economists do it with models...
Reply
Ik kan wel janken, tyfusspel. Het belangrijke duel met SWAT met 1-1 gelijk gespeeld door een tegengoal in de 82e minuut. Winger Pérez er voor 5 weken af (31 jaar).

Uimuntend tegen redelijk middenveld... het betekent allemaal niks meer. Wat een zware dobber wordt deze week.
Reply
Regelmatige 3-0 overwinning hoewel de vorm van mijn basis per sado de laatste weken daalt. Sta nu op doelsaldo eerste in deze competitie, met nog een paar lastige wedstrijden voor de boeg.
Reply
Eindelijke een heerlijke overwinning, kon ik wel gebruiken vandaag... :wink: !

Geen blessures en/of schorsingen en de volgende wedstrijden moet ik ook echt punten gaan pakken!
Ziet er wel goed uit zo!

Ga binnenkort maar eens proberen m'n verdediging te versterken, die ene uitmuntende CV vind ik niet afdoende. Hij mag blijven, maar ik wil graag een wereldklasse/bovennatuurlijke CV erbij.

Nog even doorsparen en binnenkort een trainee zien te slijten.... :wink:
Reply
Nette 2-2 tegen de degradant uit de V en de titelkandidaat van dit seizoen Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Als ik zo doorga kan ik fluiten naar het kampioenschap.
Economists do it with models...
Reply
HT-Moker Wrote:Als ik zo doorga kan ik fluiten naar het kampioenschap.

Als ik zo doorga haal ik fluitend het kampioenschap Wink
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Fabian Wrote:Ga binnenkort maar eens proberen m'n verdediging te versterken, die ene uitmuntende CV vind ik niet afdoende. Hij mag blijven, maar ik wil graag een wereldklasse/bovennatuurlijke CV erbij.

Mocht je hem toch kwijt willen, dan meld ik me! Ik wil nog heel graag een uitmuntende verdediger aan de selectie toevoegen.
Reply
Lamme Lennie Wrote:
HT-Moker Wrote:Als ik zo doorga kan ik fluiten naar het kampioenschap.

Als ik zo doorga haal ik fluitend het kampioenschap Wink

Volgende week maar ff een uitmuntend verdediger kopen en een uitstekend keeper...of...en formidabele keeper en een formidabele verdediger...moet nog ff kijken. Krijg te veel tegendoelpunten.
Economists do it with models...
Reply
MOrgen maar eens een uitmuntend spits kopen, over anderhalve week de volgende Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Normale 0-3 uitoverwinning, waardoor ik nu op 18 uit 6 sta met 30 voor en 2 tegen :Big Grin
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lousy 3-0 met een piccie. 5 puntjes los. Wat een simpel spelletje is dit toch zeg :lol:
Reply
Dacht laat ik eens normaal tegen concurrent spelen met het volgende resultaat:


Konincklijke Lelystadse FC
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: goed

Middenveld: matig (heel laag)
Rechterverdediging: goed (laag)
Centrale verdediging: goed (laag)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: goed (hoog)
Linkeraanval: uitstekend (hoog)

FC Flowminator
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: slecht (zeer hoog)
Centrale verdediging: zwak (hoog)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: matig (laag)
Centrale aanval: zwak (heel laag)
Linkeraanval: zwak (hoog)

7-0 Big Grin
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Deportivo Wrote:Dacht laat ik eens normaal tegen concurrent spelen met het volgende resultaat:


Konincklijke Lelystadse FC
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: goed

Middenveld: matig (heel laag)
Rechterverdediging: goed (laag)
Centrale verdediging: goed (laag)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: goed (hoog)
Linkeraanval: uitstekend (hoog)

FC Flowminator
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)

Middenveld: slecht (hoog)
Rechterverdediging: slecht (zeer hoog)
Centrale verdediging: zwak (hoog)
Linkerverdediging: matig (laag)
Rechteraanval: matig (laag)
Centrale aanval: zwak (heel laag)
Linkeraanval: zwak (hoog)

7-0 Big Grin

Das niet mis Depor! Nu nog in de SD-cup :wink:
Reply
Nee kijk maar uit Big Grin
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: