07-08-2007, 08:57 AM
Heerenveen dus zonder het superduo dit seizoen.....dat wordt een moeilijk jaar!
Bangkok resident.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Transfers (en geruchten...)
|
07-08-2007, 08:57 AM
Heerenveen dus zonder het superduo dit seizoen.....dat wordt een moeilijk jaar!
Bangkok resident.
07-08-2007, 09:06 AM
Een transfer voor Nilsson zat eraan te komen, nog 3 weken om een vervanger voor hem te zoeken. Maar we hebben Sibon!
Tim Janssen zou weleens de vervanger van Nilsson kunnen worden.
Oh, my god, we bought Kenny!
07-08-2007, 09:54 AM
Tim Janssen - Gerald Sibon - Roy Beerens
Droomvoorhoede Mukkus! 3 mensen met een PSV-verleden, 2 zelfs uit de Eindhovense Fons Spooren jeugdopleiding! Heerenveen kampioen!
07-08-2007, 10:06 AM
Peter Wrote:Tim Janssen - Gerald Sibon - Roy Beerens Alves - Sibon, met daarachter Garcia-Garcia. Pranjic op links, Beerens op rechts.
07-08-2007, 10:18 AM
Mukkus Wrote:Peter Wrote:Tim Janssen - Gerald Sibon - Roy Beerens Alves moet dus evt. vervangen worden door Janssen? Dan houdt je minder over dan waar RKC mee degradeerde. En je wilt Beerens dus op het middenveld incl het bijbehorende verdedigen opstellen? Succes.. !
07-08-2007, 10:27 AM
Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Tim Janssen - Gerald Sibon - Roy Beerens Ja, bedankt! Ik zal het meteen aan de technische staf doorgeven, dat ze op moeten letten bij het bijbehorende verdedigen opstellen! Nee, als Alves verkocht wordt, kun je 100 Tim Janssens kopen.
07-08-2007, 10:29 AM
Mukkus Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Tim Janssen - Gerald Sibon - Roy Beerens En die willen gezien de rest van de selectie ook naar Heerenveen komen met als ondankbare taak Alves opvolgen?
07-08-2007, 10:34 AM
Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Tim Janssen - Gerald Sibon - Roy Beerens Niet alle 100, maar een stuk of 95 toch wel!
07-08-2007, 10:35 AM
Peter Wrote:En die willen gezien de rest van de selectie ook naar Heerenveen komen met als ondankbare taak Alves opvolgen? Ja, net zoals Tomasson, Allback, Ruud, Samaras en KJH opgevolgd werden. Maak jij je nou maar druk om de voorhoede van PSV...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
07-08-2007, 10:48 AM
Gerben Zonderland Wrote:Peter Wrote:En die willen gezien de rest van de selectie ook naar Heerenveen komen met als ondankbare taak Alves opvolgen? Mwah, PSV heeft de beste voorhoede van Nederland dus daar maak ik me niet druk om.
07-08-2007, 10:50 AM
Quote:Nära Holland ââ¬â för 28 milj
07-08-2007, 10:53 AM
Peter Wrote:Mwah, PSV heeft de beste voorhuid van Nederland dus daar maak ik me niet druk om.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
07-08-2007, 11:01 AM
Treesong Wrote:Peter Wrote:Mwah, PSV heeft de beste voorhuid van Nederland dus daar maak ik me niet druk om. Reken je dan Bakkal, Aisatti en Afellay ook mee?
07-08-2007, 11:03 AM
Mukkus Wrote:Treesong Wrote:Peter Wrote:Mwah, PSV heeft de beste voorhuid van Nederland dus daar maak ik me niet druk om. PSV heeft de beste voorhuid, dat moet ook wel want want met Bakkal, Aisatti en Afellay heb je heul weinig voorhuid op het middenveld ![]()
07-08-2007, 11:07 AM
Mukkus Wrote:Waar heb jij het nou over? Tree zegt dat PSV de beste voorhuid heeft, jij bevestigd dat door te stellen dat 3 spelers geen voorhuid hebben. ![]()
07-08-2007, 11:11 AM
Peter Wrote:Mukkus Wrote:Waar heb jij het nou over? Daarom vraag ik hem ook of ie die 3 betreffende spelers ook meetelt. LE-ZEN, PE-TER.
07-08-2007, 11:11 AM
Eens kijken of Sneijder echt woord gaat houden:
'Madrid wil Sneijer nu echt hebben' dinsdag 07 augustus De Spaanse topclub Real Madrid staat op het punt haar focus op Wesley Sneijder te zetten, omdat Chelsea-middenvelder Michael Ballack geen trek heeft in De Koninklijke. Sneijder heeft daarentegen Ajax beloofd dat hij ook komend seizoen bij Ajax gaat voetballen. Er is volgens de club ook geen prijskaartje beschikbaar voor de middenvelder van Ajax. Bron: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/1a_division/real_madrid/es/desarrollo/1024234.html">http://www.marca.com/edicion/marca/futb ... 24234.html</a><!-- m -->
07-08-2007, 11:39 AM
Mukkus Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Waar heb jij het nou over? :lol:
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
07-08-2007, 11:51 AM
Zal ik eens wa zeggen: Verkopen die Drenthe! Met dit soort spatjes na 29 hele en/of halve, meer of minder geslaagde wedstrijdjes in een seizoen dat in zijn geheel niks was, maken dat hij weg is en al het geld pakken dat je pakken kan.
Kunnen jullie wel zeggen, vorig seizoen was hij de beste Feyenoorder, maar daar was natuurlijk niet echt de hele wereld voor nodig...... :8:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
07-08-2007, 12:04 PM
Mukkus Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Waar heb jij het nou over? Hahaha het gouwe ouwe snel een post aanpassen. :notfunny:
07-08-2007, 12:05 PM
Treesong Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Waar heb jij het nou over? Vorige week paste ik een post aan en liep je te huilen en nu ist opeens een wereldgrap? misschien moet je Mukkus en Depor achterlaten en van de kast afkomen! :roll:
07-08-2007, 12:06 PM
Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Waar heb jij het nou over? Hahaha PSV de beste voorhoede....:notfunny:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
07-08-2007, 12:07 PM
Derijck misschien naar Twente, wat vindt jij daarvan Waf?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
07-08-2007, 12:08 PM
De arbitragecommissie draait overuren:
Tegenover Radio Rijnmond ontkende de zaakwaarnemer van Koevermans dat er sprake is van interesse van Fenerbahce voor zijn pupil. Dat gerucht kwam maandagmorgen in het nieuws. Wel is Feyenoord nog steeds geïnteresseerd in de aanvaller. Het gevraagde transferbedrag van zeven miljoen is voor Feyenoord echter te hoog. Daarnaast wil AZ hem eigenlijk niet aan een Nederlandse club verkopen. tegenover Radio Rijnmond liet de zaakwaarnemer weten een gang naar de arbitragecommissie nog steeds niet uit te sluiten.
07-08-2007, 12:11 PM
Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Waar heb jij het nou over? Ik heb hem helemaal niet aangepast. Staat toch nergens iets van 'edited 1 time by Mukkus'....
07-08-2007, 01:01 PM
Mukkus Wrote:Ik heb hem helemaal niet aangepast. Petertje moet zich in discussies nu ook al verlagen tot gore leugens en bedrieglijke aannames... het wordt steeds sneuer :|
07-08-2007, 01:06 PM
Mukkus Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Waar heb jij het nou over? ![]() Weet iemand trouwens waarom dat aanpassen van een post er de ene keer wel en de andere keer niet komt te staan? Is me al vaker opgevallen. ![]()
07-08-2007, 01:06 PM
Treesong Wrote:Mukkus Wrote:Ik heb hem helemaal niet aangepast. :roll:
07-08-2007, 01:07 PM
Depor Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Waar heb jij het nou over? Wat is er beter dan Farfan, Koné, Lazovic, Perez? Makaay, Slory, Drenthe, Mols? Huntelaar, Rommedahl, Kennedy, Urzaiz? Pelle, Dembele, Koevermans, Ari? |
« Next Oldest | Next Newest »
|