The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AO 2011
Ad Wim Wrote:Het vuur is uit de wedstrijd, Ferrer weet ook niet goed wat ie moet doen.

Winnen dat moet ie!


Ik zie in mn gedachte alle Murray-managers in hun vuistje lachen :o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Weer een break maar voornamelijk door goed spel van Ferrer hoor.

Maar ik denk toch dat het overgeven was, dat is ook logischer ivm z'n ziekte.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ferrer weet heel goed wat ie moet doen! Wat is ie goed!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ferrer wint gewoon van Murray
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dan zit iedereen hier te lachen en te denken dat Murray zomaar de finale gaat halen maar zo werkt het niet he. Tegen Dolgo was ie stukken minder dan de vorige partijen

En by the way Nadal gaat heus nog wel terug komen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Dan zit iedereen hier te lachen en te denken dat Murray zomaar de finale gaat halen maar zo werkt het niet he. Tegen Dolgo was ie stukken minder dan de vorige partijen

En by the way Nadal gaat heus nog wel terug komen
Waar heb je het over?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ferrer moet z'n kop erbij houden en als ie dan de set wint, denk ik dat Nadal opgeeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ferrer moet z'n kop erbij houden en als ie dan de set wint, denk ik dat Nadal opgeeft.

ik kan de partij niet zien, maar denk niet dat ie op gaat geven!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ferrer zakt ver in momenteel, maar wint gelukkig nog wel de game. Rafa gaat dit echt niet nog 3 sets volhouden, of Dr. Fuentes moet langs komen in de kleedkamer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ferrer zakt ver in momenteel, maar wint gelukkig nog wel de game. Rafa gaat dit echt niet nog 3 sets volhouden, of Dr. Fuentes moet langs komen in de kleedkamer...

:razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ferrer moet z'n kop erbij houden en als ie dan de set wint, denk ik dat Nadal opgeeft.

ik kan de partij niet zien, maar denk niet dat ie op gaat geven!
Nadal gaat zeker wel opgeven. voor zijn ego.
Even laten zien dat hij topfit niet verliest.
Reply
Tegen iemand anders had ie al opgegeven denk ik, maar uit respect voor z'n landgenoot houdt ie het nog vol tot einde set denk ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ferrer speelt ook gewoon geweldig, laten we dat niet vergeten. Tegen iemand anders als Dolgopolov of zo, had deze Nadal nog wel kunnen winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij vraagt om z'n racket te laten bespannen, dat is een teken dat ie nog even doorgaat.
Ferrer moet nu gewoon koel blijven, maar hij is nooit zo goed in uitserveren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En ja hoor, daar gaat Ferrer weer, zo vaak gebeurt dit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Man man man, 4 UEs en weg voordeel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pffff wat een Joker die Ferrer :letitallout:
Reply
En daar is de break als ferrer voor de set serveert. Nadal laatste 2 games ook stuk scherper. Maar ferrer maakt ook gewoon 3 fouten in de game. Wat een kans om hem iig 4 sets te laten spelen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ferrer heeft meer last van die blessure dan Nadal...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hmmm alle ophef dus voor niks...
Kom op David...Gewoon weer breaken...
Reply
Word eens wakker, Beest! Zo belangrijk om iig deze set te winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is iets met z'n heup, vooral met naar links bewegen heeft ie last.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij moet hem op zijn forehand bestoken! Dan doet het pijn!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klasse, nu die set pakken!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop, Beest!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gelukkig maakt Ferrer zijn fout goed :Big Grin
Reply
Yes! Belangrijk. Hij moet er dus minimaal 4 spelen met fysiek ongemak tegen Beest in vorm. Sowieso goed dit. Nadal laatste games trouwens wel redelijk terug op niveau.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Inderdaad, ziet er weer prima uit bij Nadal. Beetje last met naar links bewegen, maar de slagen gaan weer prima.
Maar met z'n hoofd is ie er niet bij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker...
En alweer begonnen aan de tweede set...opvoeren dat tempo...sloop hem!
Reply
4-6 6-3 6-2 6-2 Nadal
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: