Threads: 84
Wat is dit? Celebrate-the-crackwhore-day? :roll:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Threads: 3
Ach, kijk dan, de kinders hebben de Hegre meisjes ontdekt....
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Threads: 0
Saartje Wrote:Ach, kijk dan, de kinders hebben de Hegre meisjes ontdekt....
de kinders :lol: grappig
<º))))><carptackle a way of life><((((º>
roken is dodelijk maar je mening uiten is nog veel dodelijker
[url=http://www.komterug.nl/docroot/img/fotos/hendrikman_teamweek3.jpg]Team Week 37[/url]
Threads: 32
Ga zo door Vret! Die kop van miss. Roda is niet om aan te zien, de rest kan ik nog niet over oordelen, maar ziet er in een beetje kleding aardig uit....
:lol: Druipkaars is nog zacht uitgedrukt LL :lol:
[url=http://www.komterug.nl/docroot/img/fotos/hendrikman_teamweek3.jpg]Team Week 37[/url]
[-(
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Threads: 11
boeskoolcity Wrote:Dugarry Wrote:Toch blijft ze niet echt enorm lelijk
wat voor een 'harem' heb jij dan 1tje van een bejaarden huis ofzow
1 verkeerde komma of letter maakt zelfs van jezus nog een ketter.
Kom op zeg zet er eens een komma tussen zo is er niks van te lezen
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Threads: 137
Saartje Wrote:Ach, kijk dan, de kinders hebben de Hegre meisjes ontdekt....
Heeft Saartje ook al alle filmpjes van Hegre ontdekt dan?
Jij ook weer met je blote billen gezicht....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Threads: 312
Dugarry Wrote:Je eerste nuttige post deze maadn Vret :razz: :wink:
Wie weet is die griet wel de chick van Michael Aerts, die was ook niet vies van ene goed gepoeierde penaltystip. Toch blijft ze niet echt enorm lelijk, wil dr grag een keertje zien zonder kleren (op een foto op het forum dan hè).
Ik kan je wel zeggen dat dat niet de vriendin van Michael Aerts is... dat is namelijk een super lekkere blondine =P~ (ook hun komen wel eens bij mij in de winkel boodschappen doen)
Threads: 21
Peter Wrote:Dugarry Wrote:Je eerste nuttige post deze maadn Vret :razz: :wink:
Wie weet is die griet wel de chick van Michael Aerts, die was ook niet vies van ene goed gepoeierde penaltystip. Toch blijft ze niet echt enorm lelijk, wil dr grag een keertje zien zonder kleren (op een foto op het forum dan hè).
Ik kan je wel zeggen dat dat niet de vriendin van Michael Aerts is... dat is namelijk een super lekkere blondine =P~ (ook hun komen wel eens bij mij in de winkel boodschappen doen) Weer een nominatie voor het topic in de kantine!
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Vret Mien Gras Wrote:![[Image: 9b027_0.jpg]](http://70.85.10.106/loc13/9b027_0.jpg)
Zo dat is snel gedaan na die 4-0 :eeeek:
Ik hoopte dat jij deze post van mij niet zou zien.
Straks belt je moeder mij weer kwaad op :razz:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Threads: 2
En we zijn er weer 1 verder...
Threads: 5
Zou ze het niet koud hebben met de temperatuur van deze dagen? :wink:
Ze hebben erop gerekend dat Roda niet veel ging/gaat winnen dit jaar, ze is wel erg vlot uit de kleren. Of krijgen we na de winterstop weer een nieuwe :8:
Threads: 131
Vret Mien Gras Wrote:Saartje Wrote:Ach, kijk dan, de kinders hebben de Hegre meisjes ontdekt....
Die filmpjes zijn zo nu en dan niet verkeerd. Luba (want zo heet het meiske) is Hegre's vriendin als ik het goed heb, dus die komt elke dag op de gevoelige plek......eeeeeeeehm plaat. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Threads: 30
Yzeren Henkie Wrote:En we zijn er weer 1 verder...
![[Image: 5590?1]](http://www.rodajcfans.nl/img/5590?1) bij de volgende overwinning gaan de schoenen uit
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Threads: 208
Ze kijkt naar de fotograaf en niet geil naar ons  Ach ja alleen haar lichaam doet er ook maar toe!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Threads: 84
Onderschrift: Can I have my shot now mr. DeMille? :roll:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!
Song of the decade:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Gerben Zonderland Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Saartje Wrote:Ach, kijk dan, de kinders hebben de Hegre meisjes ontdekt....
Die filmpjes zijn zo nu en dan niet verkeerd. Luba (want zo heet het meiske) is Hegre's vriendin als ik het goed heb, dus die komt elke dag op de gevoelige plek......eeeeeeeehm plaat. :wink:
Inderdaad, het is de vriendin van Peter zelve. Maar Luba en haar zus naast mij is toch echt wel mijn droom. Zou Peter haar zus ook naaien?
Threads: 131
Vret Mien Gras Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Saartje Wrote:Ach, kijk dan, de kinders hebben de Hegre meisjes ontdekt....
Inderdaad, het is de vriendin van Peter zelve. Maar Luba en haar zus naast mij is toch echt wel mijn droom. Zou Peter haar zus ook naaien?
Dat zou me niks verbazen. Zo'n kerel lijkt hij mij wel. Tis gewoon een enorme pimp met al die oostblok-sletjes. En dan onder het mom van 'artistiek verantwoorde fotografie' met zijn telelens de hele dag kale kutjes van geile vrouwen op de kiek zetten. Wat een heerlijke baan lijkt me dat! :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Gerben Zonderland Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Saartje Wrote:Ach, kijk dan, de kinders hebben de Hegre meisjes ontdekt....
Dat zou me niks verbazen. Zo'n kerel lijkt hij mij wel. Tis gewoon een enorme pimp met al die oostblok-sletjes. En dan onder het mom van 'artistiek verantwoorde fotografie' met zijn telelens de hele dag kale kutjes van geile vrouwen op de kiek zetten. Wat een heerlijke baan lijkt me dat! :lol:
Dat is mijn tweede droom Gerben :
Winstonicus Wrote:Yzeren Henkie Wrote:En we zijn er weer 1 verder...
![[Image: 5590?1]](http://www.rodajcfans.nl/img/5590?1) bij de volgende overwinning gaan de schoenen uit
Laten we er een quiz van maken! Ik denk dat haar kunstgebit uit gaat!
Threads: 52
Ze heeft een snor...
Threads: 325
alhoewel deze eigenlijk 2 kledingstukken waard was :8:
steeds minder kleren maar ze blijft lelijk..
al is het met een zak over de kop nog wel te doen
Beste Onderschrift 2006-'07
After 2 pm nobody is ugly :wink:
Threads: 78
Ik hoop dat ze volgend seizoen een vrouwtje uitzoeken zonder handen :roll:
Make tea, not war
Threads: 325
Threads: 103
Als ze d'r memmen in 1 hand kan verstoppen kan het nooit veel zijn :|
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Riekki Wrote:Ik hoop dat ze volgend seizoen een vrouwtje uitzoeken zonder handen :roll:
:lol:
|