Threads: 57
Adder Wrote:Het is echt nooit goed.......
Dan vraag ik te veel, dan weer te weinig....
Ik ga geen nieuwe spits of keeper halen. Spitsen heb ik 1 op reserve, keep verliest niet veel fitness, dus Levi keept 2x in de week( tenzij ik een junior kan vastleggen).
Mids zit ik nu niet ruim in, maar kan evt een DC op het middenveld zetten.
Ik heb maar 3 verdedigers, dus daar heb ik totaal geen speling.
ik weet dat het allemaal goed bedoeld is, maar af en toe kan het geen kwaad als je niet zo impulsief reageert.
wat mij betreft gaan we trouwens op zoek naar een elftal "juniors", die alle friendlies spelen
Threads: 11
T00L Wrote:wat mij betreft gaan we trouwens op zoek naar een elftal "juniors", die alle friendlies spelen
Daar ben ik het wel mee eens.
Ik kan eventueel vanuit mijn kantoor-ip een keepertje aanmaken.
Ik log ook in vanuit kantoor, maar dat kan dan toch wel?
What, me worry?
Threads: 133
Fred Naaigaren Wrote:T00L Wrote:wat mij betreft gaan we trouwens op zoek naar een elftal "juniors", die alle friendlies spelen
Daar ben ik het wel mee eens.
Ik kan eventueel vanuit mijn kantoor-ip een keepertje aanmaken.
Ik log ook in vanuit kantoor, maar dat kan dan toch wel?
wacht daar nog maar ff mee, want ik heb al een zootje juniors benaderd.
Ben begonnen bij c-16 en zit nu bij c-12.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
T00L Wrote:Adder Wrote:Het is echt nooit goed.......
Ik ga geen nieuwe spits of keeper halen. Spitsen heb ik 1 op reserve, keep verliest niet veel fitness, dus Levi keept 2x in de week( tenzij ik een junior kan vastleggen).
ik weet dat het allemaal goed bedoeld is, maar af en toe kan het geen kwaad als je niet zo impulsief reageert.
wat mij betreft gaan we trouwens op zoek naar een elftal "juniors", die alle friendlies spelen
Als er 1 niet fit genoeg is achterin, zijn we al de lul (kom maar weer met die smiley).
En dat zoeken, ben ik mee begonnen.
Winnen is niet alles,
Threads: 114
Adder Wrote:...ik heb al een zootje juniors benaderd.
Ben begonnen bij c-16 en zit nu bij c-12.
Het is maar goed dat we weten dat dit over Footstar gaat......anders was het goed mis met Adder.
Oh, my god, we bought Kenny!
Threads: 13
Adder Wrote:T00L Wrote:Adder Wrote:Het is echt nooit goed.......
Als er 1 niet fit genoeg is achterin, zijn we al de lul (kom maar weer met die smiley).
En dat zoeken, ben ik mee begonnen.
[gay] U vraagt, wij draaien
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Threads: 22
Aanbieding van een Israelische club gekregen met een idioot hoog loon, als ik naar de rest van het team kijk verdienen die echt asociaal veel geld. Iemand een idee hoe het kan dat een Israelische club aan 10 man 6000+bonusses kan lappen?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Threads: 3
Depor Wrote:Aanbieding van een Israelische club gekregen met een idioot hoog loon, als ik naar de rest van het team kijk verdienen die echt asociaal veel geld. Iemand een idee hoe het kan dat een Israelische club aan 10 man 6000+bonusses kan lappen?
Misschien kan de manager goed handelen. Goedkoop inkopen en met winst verkopen.
Depor Wrote:Aanbieding van een Israelische club gekregen met een idioot hoog loon, als ik naar de rest van het team kijk verdienen die echt asociaal veel geld. Iemand een idee hoe het kan dat een Israelische club aan 10 man 6000+bonusses kan lappen?
Vergelijkbaar team is FC Star uit Roemenie, waar ik destijds een aanbieding van ontving.
Threads: 57
worden ze elk seizoen kampioen ofzo?
als je bv naar FC Basel kijkt, die zitten in een eredivisie waarin nog een aantal bots zitten en worden dus redelijk makkelijk kampioen. daarnaast winnen ze ook elk seizoen de beker, dus dat is al zo'n 600k aan bonussen.
Threads: 22
Ze staan 6e en zag geen bekers dus het lijkt me niet...misschien een cheat ofzo spelers veelste duur verkopen aan een vriendje oid
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Threads: 0
Adder Wrote:Fred Naaigaren Wrote:Voor degene die gaan, succes bij jullie nieuwe team.
Voor de mensen die blijven, we gaan met zijn allen ervoor knokken om terug in de eredivisie te komen en daar voor zo lang mogelijk te blijven en dan het liefste met mensen die graag voor FC CT willen spelen.
Met andere woorden, ik blijf (mits het salaris zeker niet omlaag gaat).
Rond de bekerwedstrijd gaan we een kwak omhoog met de centen tot hopelijk ons 21e( ff afwachten hoeveel en of we verlies gaan maken).
Daarna hoop ik wel dat de spelers weer een stapje terug willen doen.
Vertrouwen is inmiddels wat aangetast her en der, maar ik hoop dus wel dat degenen die bij FC CT willen blijven dat dus gaan doen.
Anders kunnen wij wel ff praten over de vergoeding. Ik ben best bereid ff wat water bij de wijn te doen om een zo goed mogelijke kans te maken op de ere.
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
T00L Wrote:worden ze elk seizoen kampioen ofzo?
als je bv naar FC Basel kijkt, die zitten in een eredivisie waarin nog een aantal bots zitten en worden dus redelijk makkelijk kampioen. daarnaast winnen ze ook elk seizoen de beker, dus dat is al zo'n 600k aan bonussen.
Nope, ze zijn vorig jaar gepromoveerd naar de roemeense eredivisie.
Geen idee hoe die dat doen.
Threads: 10
17/10/2007 22:14:14 FK Sarajevo heeft een bod op je gedaan. Zoals je waarschijnlijk al wist sta je op de transferlijst.
17/10/2007 18:46:38 F C L heeft een bod op je gedaan. Zoals je waarschijnlijk al wist sta je op de transferlijst.
17/10/2007 10:17:33 United heeft een bod op je gedaan. Zoals je waarschijnlijk al wist sta je op de transferlijst.
16/10/2007 21:47:59 CCFC heeft een bod op je gedaan. Zoals je waarschijnlijk al wist sta je op de transferlijst.
16/10/2007 20:07:00 Je manager plaatste je op de transferlijst. Binnen 3 dagen kan je - indien er aanbiedingen zijn - een voorstel aanvaarden of je kunt de voorstellen weigeren indien je bij je huidige club wenst te blijven.
Ik zou graag naar Sarajevo gaan, maar wanneer kan ik daar op reageren?
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*
[b]Giel van de Poel[/b]
Nr. 12 Wrote:17/10/2007 22:14:14 FK Sarajevo heeft een bod op je gedaan. Zoals je waarschijnlijk al wist sta je op de transferlijst.
17/10/2007 18:46:38 F C L heeft een bod op je gedaan. Zoals je waarschijnlijk al wist sta je op de transferlijst.
17/10/2007 10:17:33 United heeft een bod op je gedaan. Zoals je waarschijnlijk al wist sta je op de transferlijst.
16/10/2007 21:47:59 CCFC heeft een bod op je gedaan. Zoals je waarschijnlijk al wist sta je op de transferlijst.
16/10/2007 20:07:00 Je manager plaatste je op de transferlijst. Binnen 3 dagen kan je - indien er aanbiedingen zijn - een voorstel aanvaarden of je kunt de voorstellen weigeren indien je bij je huidige club wenst te blijven.
Als de transferdeadline is afgelopen, krijg je een overzicht van clubs met hun financiele voorstellen. Probeer maar alvast sarajevo op de hoogte te stellen, dat ze qua financien tweede keus zijn. Misschien kun je het bod nog wat opschroeven.
Threads: 0
dat kan je nu al zien bij het transferscherm. Er staan twee buttons waar je als je je muis op houdt er een schermpje verschijnt met het bod en de additionele dingen zoals inactivity en house expenses
je kan de -haha- niet waarderen als je de -boehoe- niet hebt gehad.
Hoe zit dat met die huisvestigingskosten?
[b]Giel van de Poel[/b]
Nr. 12 Wrote:Hoe zit dat met die huisvestigingskosten?
Die moet je zeker door je nieuwe werkgever laten betalen.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Threads: 103
Nr. 12 Wrote:17/10/2007 22:14:14 FK Sarajevo heeft een bod op je gedaan. Zoals je waarschijnlijk al wist sta je op de transferlijst.
Uiteraard zou ik voor United kiezen :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Merci, voor het advies heren.
[b]Giel van de Poel[/b]
Threads: 35
Lamme Lennie Wrote:Nr. 12 Wrote:17/10/2007 22:14:14 FK Sarajevo heeft een bod op je gedaan. Zoals je waarschijnlijk al wist sta je op de transferlijst.
Uiteraard zou ik voor United kiezen :wink:
Mijn Idee :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Zou ik ook doen. Kan 1 van jullie 3-en lekker op de bank gaan zitten iedere week
(\__/)
(O.o )
(> < )
Threads: 24
Hoogstwaarschijnlijk vertrek ik naar Denemarken, kan ook naar Amerika waar een heel team om mij heen gebouwd zou worden maar dan speel ik niet tot aan het einde van het seizoen.
Kan ook naar VVK vertrekken maar dan speel ik telkens 1 helft, en dat is niet mijn bedoeling.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Box Brother Wrote:Hoogstwaarschijnlijk vertrek ik naar Denemarken, kan ook naar Amerika waar een heel team om mij heen gebouwd zou worden maar dan speel ik niet tot aan het einde van het seizoen.
Kan ook naar VVK vertrekken maar dan speel ik telkens 1 helft, en dat is niet mijn bedoeling.
Je gaat sowieso niet veel spelen de komende tijd aangezien je aan je adaptability moet werken.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Legion Wrote:Box Brother Wrote:Hoogstwaarschijnlijk vertrek ik naar Denemarken, kan ook naar Amerika waar een heel team om mij heen gebouwd zou worden maar dan speel ik niet tot aan het einde van het seizoen.
Je gaat sowieso niet veel spelen de komende tijd aangezien je aan je adaptability moet werken.
Hij staat toch keep en niet op een andere plek?
Of lees ik het dan weer eens anders?
Winnen is niet alles,
Legion Wrote:Box Brother Wrote:Hoogstwaarschijnlijk vertrek ik naar Denemarken, kan ook naar Amerika waar een heel team om mij heen gebouwd zou worden maar dan speel ik niet tot aan het einde van het seizoen.
Dat klopt, het gaat ook meer om de tijd daarna. Dat ik de komende weken niet of nauwelijks speel dat neem ik voor lief. Daarom is er ook de twijfel om naar Amerika te vertrekken...
Adder Wrote:Hij staat toch keep en niet op een andere plek?
Of lees ik het dan weer eens anders?
Als je naar een ander land gaat moet je eerst aan het land wennen, de adaptability. Is die erg laag gaan je prestaties achteruit, je krijg hem omhoog door met mensen uit dat land te interacten. Voornamelijk je relaties met je teamgenoten dus. Je adaptability met je thuisland is altijd 100%.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
ok, ik dacht dat het om positie ging.
Winnen is niet alles,
Box Brother Wrote:Als je naar een ander land gaat moet je eerst aan het land wennen, de adaptability. Is die erg laag gaan je prestaties achteruit, je krijg hem omhoog [gay] door met mensen uit dat land te interacten. Voornamelijk je relaties met je teamgenoten dus. Je adaptability met je thuisland is altijd 100%.
Het is een eenzijdig verhaal: de spelers moeten met jou interacten door jouw adaptability omhoog te krijgen.
Voorbeeld: Acda speelt in Roemenie, adaptability gaat alleen omhoog doordat roemeense spelers mij wat over roemenie vertellen of door andere buitenlanders die een adaptability hebben van 75% voor Roemenie.
Ik sta nu op 80%, Bostoen ook, dus wij interacten nu dagelijks met elkaar. Tot 75% gaat redelijk snel (5% per dag), daarna wordt dit snel minder (nu ongeveer 1% per dag).
Je bent dus geheel afhankelijk van je medespelers.
Mukkus Wrote:Box Brother Wrote:Als je naar een ander land gaat moet je eerst aan het land wennen, de adaptability. Is die erg laag gaan je prestaties achteruit, je krijg hem omhoog [gay] door met mensen uit dat land te interacten. Voornamelijk je relaties met je teamgenoten dus. Je adaptability met je thuisland is altijd 100%.
Het is een eenzijdig verhaal: de spelers moeten met jou interacten door jouw adaptability omhoog te krijgen.
Voorbeeld: Acda speelt in Roemenie, adaptability gaat alleen omhoog doordat roemeense spelers mij wat over roemenie vertellen of door andere buitenlanders die een adaptability hebben van 75% voor Roemenie.
Ik sta nu op 80%, Bostoen ook, dus wij interacten nu dagelijks met elkaar. Tot 75% gaat redelijk snel (5% per dag), daarna wordt dit snel minder (nu ongeveer 1% per dag).
Je bent dus geheel afhankelijk van je medespelers.
Kijk dat wist ik dus weer niet, heb nu ook een aanbieding uit Turkije binnen (5.000 basic wage, 1.500 match bonus + gar. dat ik alle wedstrijden speel) maar ga dat waarschijnlijk niet doen, verwacht niet al te veel van mijn medespelers daar...
Threads: 99
kan dat een garantie dat je altijd speelt?
|