The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forumdag ABN WTT
#91
Ik wil zeker graag mee en ik stel de auto (lease-bak van Uiterwijk Winkel) wel beschikbaar. Alleen ik wil niet de hele rit heen en terug zelf rijden.
Ik pik dan wel diverse jongens op en geef het stuur dan wel over.

Gisteren bijna 6 uur gereden voor één dagje Rotterdam. :roll:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#92
Wat een fantastische plannen. Helaas ben ik er wss niet bij, de week van RG is namelijk mijn tentamenweek... Maar in Rosmalen moeten we ook zeker een forumdagje doen. Hopelijk kan je daar wat gezelliger en goedkoper bier drinken :wink:
Reply
#93
Roland garros ga ik mee.
Eventueel stuur overnemen en uiteraard betalen voor benzine ( als we met de auto gaan) geen probleem Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#94
benzine (sponsor Uiterwijk Winkel :wink: )
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#95
Ik vind het leuk om auto te rijden, dus geen probleem daar.
Reply
#96
Hmm voor mij wordt het toch problematisch Sad Mijn ouders blijken kaarten voor Theo Maassen voor dinsdagavond gekocht te hebben voor t gezin. Beetje lullig om daar niet bij mee te gaan.
Reply
#97
Dat meen je niet mindlight. Kom op, dit is toch wel iets belangrijkers dan Theo Maassen en familie. :oops:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#98
Uhh nee dat natuurlijk niet. Helaas zal ik dus voor deze dagen af moeten haken
Reply
#99
Theo Maassen - zie You Tube Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik ga wel mee, lijkt me wel lachen. Zondags weg is wel klote ivm deadline FTM. Als ik mee kan rijden graag, anders pak ik wel de Thalys. Ticket daar kan ik voor mezelf heel goedkoop regeen (agententarief). De maandag en dinsdag zijn idd een prima optie, dan wordt er het meeste gespeeld en valt er het meest te juichen/schelden.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Inderdaad de deadline ligt natuurlijk op zondag 23.59. Dan maar maandagmorgen vroeg weg. Met de auto is dat natuurlijk qua file's wel weer kut.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
mwah je kan er voor kiezen om de deadline anders te zetten, en dan eventueel echt vroeg te gaan rijden, maandag om 5 uur ofzo.
Ben je ook op tijd in Parijs
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
kuiper Wrote:Inderdaad de deadline ligt natuurlijk op zondag 23.59. Dan maar maandagmorgen vroeg weg. Met de auto is dat natuurlijk qua file's wel weer kut.

deadline kan op zondag om 13 uur ofzo, want zondagmiddag worden er al partijen gespeeld.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
We zijn een keer op tijd met het bepalen van de deadline =D>
Reply
De echte supporters.

[attachment=0]


Attached Files
.jpg   P1010411a.JPG (Size: 160.18 KB / Downloads: 313)
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Wie is wie?
Reply
Wie is wie
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Boven: Scholten, Mindlight, Centre Court, Ad Wim
Midden: Stille, Haggie
Beneden: Musse

Fotograaf: Kuiper
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
onderin van links naar rechts: stille en haggie.
bovenin van links naar rechts: scholten, mindlight, cc, ad wim

op deze foto ontbreken kuiper en tripplle.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tripple kwam later.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
=D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
:lol: volgens mij sliep ik toen nog ofzo :roll:
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply
geslaagd dagje dus gehad Smile? bij roland garros ben ik er zoiezo al maandag en dinsdag bij, dus lijkt me leuk jullie daar te meeten als jullie toch met de hele forumgroep daar zijn. alleen dan, gaan we voor montanes-hernandez, cuevas-ventura of toch voor een topper die op de buitenbanen speelt Undecided
Reply
Wie en hoe worden kaartjes geregeld trouwens? Smile

(het is geen nederlands, maar het is kort en men weet wat ik bedoel Big Grin)
Reply
De ground passen kosten maar 21 euro per dag. Dus voor 2 dagen 42 euro. Er is al eerder door een aantal mensen gezegd dat het geen probleem is om kaarten ter plaatste te kopen. Heb net op de site van RG zitten kijken, je kan de ground passen vanaf 1 maart ook op internet kopen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
da is geen geld zeg :|
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik heb vanmorgen vrij gekregen voor die dagen dus ik ben erbij!
Reply
ik ook :-({|= :-({|=
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik baal er echt van, fuckzooi!
Maar jullie uiteraard wel veel plezier gewenst!
Reply
Maar we hoeven toch niet per se op maandag en dinsdag te gaan, donderdag en vrijdag kan toch ook bijvoorbeeld?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: