The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Seizoen 2009 - 2010
#91
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Bijna alleen maar lange gasten in die ploeg.

Inderdaad, wat een reuzen! Die gasten zijn minstens 1 meter 70!

[Image: psvoef_vreugde_benschop_gudde_obodai.jpg]

Die Benschop in het midden is 2 meter en weegt 100+ kilo. De rest doet er weinig voor onder zoals ook uit de foto blijkt. Leuke vechtploeg wordt dat waar menig ploeg het lastig tegen krijgt. Alleen t middenveld was aan de kleine kant met Obodai, maar das dan weer wel een hele goede speler voor een degradatiekandidaat.

En was t Romario ja? Gelukkig dan, was al teleurgesteld over Ojo. Had ze beiden nog nooit zien spelen, maar ben nu dus nog steeds benieuwd naar Ojo. :8: Dacht trouwens dat die Romario vee kleiner was.
Reply
#92
Peter Wrote:Die Benschop in het midden is 2 meter en weegt 100+ kilo. De rest doet er weinig voor onder zoals ook uit de foto blijkt.

Benschop is 1 meter 91 en weegt 90 kilo.... bron: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.jupilerleague.nl/club/t374-p094862.php">http://www.jupilerleague.nl/club/t374-p094862.php</a><!-- m -->

Volgens diezelfde site is Voskamp met 1,93 en Gudde (1,86) en Mosselveld (1,84), de rest is gewoon onder de 1,80.....maar voor een jongetje van 12 lijken die voetballers natuurlijk allemaal veel groter. Geeft niks, Peter. [baby]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#93
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Die Benschop in het midden is 2 meter en weegt 100+ kilo. De rest doet er weinig voor onder zoals ook uit de foto blijkt.

Benschop is 1 meter 91 en weegt 90 kilo.... bron: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.jupilerleague.nl/club/t374-p094862.php">http://www.jupilerleague.nl/club/t374-p094862.php</a><!-- m -->

Zat Peter er toch dichter bij..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#94
harry_bierdop Wrote:Zat Peter er toch dichter bij..

Hij zat er zeker dichterbij. Hij was in Waalwijk, wij niet.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#95
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Die Benschop in het midden is 2 meter en weegt 100+ kilo. De rest doet er weinig voor onder zoals ook uit de foto blijkt.

Benschop is 1 meter 91 en weegt 90 kilo.... bron: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.jupilerleague.nl/club/t374-p094862.php">http://www.jupilerleague.nl/club/t374-p094862.php</a><!-- m -->

Volgens diezelfde site is Voskamp met 1,93 en Gudde (1,86) en Mosselveld (1,84), de rest is gewoon onder de 1,80.....maar voor een jongetje van 12 lijken die voetballers natuurlijk allemaal veel groter. Geeft niks, Peter. [baby]

ZUCHT. Er waren precies 2 spelers uit de basiself onder de 1.80m. Speciaal voor jou en Lamme Lennie dan de lengtes van de 11 die gister 2x scoorden tegen PSV:
keeper Wevers (2.02m)

rechtsback Dustley Mulder (1.81m)
centraal Gudde (1,86) en Mosselveld (1,84)
linksback Toby Mulder (1.90m)

verdedigende middenvelders Hans Mulder (1.80m) en Obodai (1.72m)
aanvallende middenvelder Ruud Berger (1.88m)

rechtsvoor De Ceulaer (1,74m)
centraal Benschop (volgens die site idd 1,91m maar ik weet zeker dat hij groter is)
linksvoor Boerrigter (1,83m)

Gemiddelde lengte: 1,85M.

--
In de basiself van bv. Ajax loopt volgens mij uberhaupt geen speler van 1,85M of groter (als Vermeer in de goal staat). Dus als RKC Ajax gaat verslaan komend seizoen zal dat door het grote fysiek in de ploeg komen. Tegen een team dat fysiek met strijd combineert is het lastig voetballen voor zulke clubs.
Duidelijk zo? #-o
Reply
#96
Peter Wrote:Er waren precies 2 spelers uit de basiself onder de 1.80m. Speciaal voor jou en Lamme Lennie dan de lengtes van de 11 die gister 2x scoorden tegen PSV:
keeper Wevers (2.02m)

rechtsback Dustley Mulder (1.81m)
centraal Gudde (1,86) en Mosselveld (1,84)
linksback Toby Mulder (1.90m)

verdedigende middenvelders Hans Mulder (1.80m) en Obodai (1.72m)
aanvallende middenvelder Ruud Berger (1.88m)

rechtsvoor De Ceulaer (1,74m)
centraal Benschop (volgens die site idd 1,91m maar ik weet zeker dat hij groter is)
linksvoor Boerrigter (1,83m)

Gemiddelde lengte: 1,85M.

Ja, inderdaad. De rest doet daar inderdaad niet voor onder.....De 2 die een beetje in de buurt komen zijn Berger en Mulder. Peter, je hebt helemaal gelijk. Benschop zit nog in de groei en is een jaar tijd bijna 10 centimeter langer geworden.....

Maar je hebt je weer prima ingedekt tegen het gelijke spel van PSV! Nu zijn de spelers van RKC allemaal zo groot, vorige week speelde PSV met het B-elftal tegen vv de Valk 'maar' 0-1. Wat is het volgende excuus? Slecht weer, te witte lijnen, kunstgras, te kleine kleedkamers?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#97
Dat de B-keus van PSV dramatisch is beweer ik toch al tijden hier? Verder twijfel ik ernstig aan je voetbalverstand als je op basis van de uitslag van een oefenpot denkt te kunnen zeggen hoe de betreffende ploegen ervoor staan. Das nou juist het enige dat niks zegt. PSV heeft me gister niet gerust gesteld, maar dat kwam door het spel, niet door de uitslag. Als de bal van Engelaar op de paal erin was gevlogen stond PSV er opeens beter voor dan nu? ](*,)

Maar wat heeft dat te maken met je bewering dat RKC totaal geen fysiek sterke ploeg is en ik dat alleen denk omdat ik 12 ben? Laat ik het anders stellen: noem eens wat eredivisieclubs die straks qua fysiek aan RKC kunnen tippen met 1,85 als gemiddelde lengte? Ik denk dat RKC er een erg sterk wapen mee heeft in de strijd tegen degradatie! Degradatieduels zijn bv. veelal van een erbarmelijk voetballend niveau waardoor je met fysiek al een heel eind komt.

Waar moet RKC het in jou ogen straks van hebben dan als ze geen fysiek hebben zoals jij en LL beweren? Of worden ze kansloos 18e?
Reply
#98
Peter Wrote:Waar moet RKC het in jou ogen straks van hebben dan als ze geen fysiek hebben zoals jij en LL beweren?

Ik beweer helemal niet dat ze geen fysiek hebben. Gewoon even teruglezen, waar jij roept dat die Benschop 2 meter is en 100+ kg en dat de rest er niet voor onder doet. Dat doen ze wel: De rest is gemiddeld 1,85 zoals jij aangeeft, dat is ver onder die gesteld 2 meter van jou voor Benschop.

Ik haal jouw bewering onderuit, zonder zelfs maar een eigen bewering neer te leggen. Het leek mij namelijk nogal sterk dat die Benschop 2 meter is, en dat de rest niet 'veel kleiner is'.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#99
Mukkus Wrote:Ik beweer helemal niet dat ze geen fysiek hebben. Gewoon even teruglezen, waar jij roept dat die Benschop 2 meter is en 100+ kg en dat de rest er niet voor onder doet. Dat doen ze wel: De rest is gemiddeld 1,85 zoals jij aangeeft, dat is ver onder die gesteld 2 meter van jou voor Benschop.

Ik haal jouw bewering onderuit, zonder zelfs maar een eigen bewering neer te leggen. Het leek mij namelijk nogal sterk dat die Benschop 2 meter is, en dat de rest niet 'veel kleiner is'.

Mukkus Wrote:de rest is gewoon onder de 1,80.....maar voor een jongetje van 12 lijken die voetballers natuurlijk allemaal veel groter. Geeft niks, Peter. [baby]

Wat is dat dan? Je beweert toch gewoon duidelijk dat 8 van de 11 RKC'ers onder de 1,80 waren terwijl dat er bij er maar 2 bleken te zijn?
Dat denigrerende deel ben ik ondertussen van je gewend dus daar lees ik overheen, maar wat voegt dat toe aan een discussie? Gaan schelden als je je ongelijk inziet is mi een zwaktebod, een beetje man durft ook gewoon zn ongelijk toe te geven.

En je meent serieus dat je dacht dat ik bedoelde te zeggen dat alle spelers van RKC 2 meter zijn? :crazy: Bovendien zei ik dat ze er WEINIG voor onder doen, niet dat ze er NIET voor onder doen. Als je 1 speler van 1,91 hebt (volgens jou. Een blinde kon gister echter nog wel zien dat die gast ongeveer even lang is als die keeper van ze) en de gemiddelde lengte van de ploeg is 1,85 dan klopt het overigens toch precies dat de rest er weinig voor onder doet? 6cm is weinig. Als Benschop de enige lange was en er verder allemaal Obodai'tjes rondliepen, dan deed de rest er veel voor onder.
Reply
Heh, halve mislukte belg met het uiterlijk van een bak lauwe hondenkots, laten we het eens over die denigrerende smiley's van jou hebben....

En nog steeds beweer ik niet dat ze geen fysiek hebben. En, die 1,91 van mij doet er niet, dat kwam pas na de tijd. Trouwens de keeper is over de 2 meter en die Benschop 'maar' 1,91. Noem dat maar ongeveer even lang....
Als jij stelt dat Benschop over de 2 meter is en dat de rest er weinig voor onder doet, moet dat op zijn minst betekenen dat veel van de resty groter is dan 1,90 of 1,95. Zijn ze dat? Nee. Case closed.

Maar ik stop nu met dat zeikverhaal van je: Zij zijn groot, en wij zijn klein en hullie voetballenden heel erg fysiek....en daarom speelden wij gelijk. Boehoehoehoe [baby]

Jij mag het laatste woord. Ga je gang.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Haha, wat een ophef! Het enige wat ik met mijn post bedoelde was dat het me erg sterk leek dat er bijna alleen maar reuzen bij RKC spelen. Zoals je zelf aangeeft zijn ze gemiddeld 1.85m. Dat is toch een gemiddelde lengte voor een (Nederlandse) man? Ik beweer er verder helemaal niets mee.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
haha die mukkus, het wordt met de dag triester hier in het voetbal gedeelte.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Harry, gisteren nog in Groesbeek wezen kijken bij NEC?

Vond het niet heel best, al moet het beter zijn geweest dan tegen de amateurs van NEC... Die v/d Eijden viel me wel op, lijkt me wel een versterking! Oost deed het niet echt best, die zal op basis van die wedstrijd denk ik geen contract hebben verdiend...
Reply
De gemiddelde lengte van een nederlandse man is zeker groter dan de gemiddelde lengte van een voetballer lennie. 1.85 gemiddeld is extreem voor een voetbalclub. En dat is nou precies wat me opviel aan RKC en ik vermeldde. Waarom mukkus dan weer kleinerend moet posten dat de spelers bijna allemaal klein zijn en ik ze alleen fysiek sterk vond lijken omdat ik 12 ben en hij er psv, het gelijke spel en indekken bij haalt is me een raadsel. Weltruste.
Reply
zegt mamma dat je middagslaapje nu al begint? :razz:
Reply
Dat niet, maar moe wordt je hier soms wel. Aan de andere kant ook wel grappig om te zien hoe mukkie per definitie het tegenovergestelde standpunt inneemt, wat het ook betreft. Zeg mukkus.. Vind jij ook dat bananen krom zijn?
Reply
Peter Wrote:Dat niet, maar moe wordt je hier soms wel. Aan de andere kant ook wel grappig om te zien hoe mukkie per definitie het tegenovergestelde standpunt inneemt, wat het ook betreft. Zeg mukkus.. Vind jij ook dat bananen krom zijn?

Peter, het bevestigen van je 'forumbeeld' (op een leuke manier) is niet denigererend bedoelt, als jij dat zo wilt opvatten, is niet mijn probleem. Daarna ben ik even een keertje echt gaan schelden, omdat het verschil aan te geven tussen het 'forumbeeld' wat er is en een scheldpartij. Ik ben jarenlang in verband gebracht met schapenneukerij, vond ik dat denigrerend of schelden? Neuh. Mac is de forumnerd, was is de forumcomplottheorist, Flixieluv de forum-Frits Barend en jij bent de forumkleuter.......

Ik neem niet het tegenovergestelde standpunt in: Jij noemt die Benschop over de 2 meter, dat leek mij sterk, aangezien ik op vrijdagavond redelijk vaak Jupiler-leaguewedstrijden kijk en dus ben ik zoek gegaan naar feiten. Is ie echt over de 2 meter? Ik vind een site, die aangeeft dat hij maar 1,91 is. Dat is niet een ander standpunt innemen, dat is jouw mening confronteren met een feit.

Maar goed, ik ben het compleet eens met de reply van LL. Personlijk denk ik dat Heerenveen niet onderdoet voor de gemiddelde lengte van de RKC (veld)spelers, met Sibon, Elm, Popov, Roorda, Djuric, Bak Nielsen en ook nog de iets kleine Janmaat, Dingsdag, Breuer, Grindheim, Svec en Paulo Henrique. Denk alleen dat Elyounoussi en Beerens er negatief met de kop en schouders onderuit steken....
Grindheim is bijvoorbeeld niet echt groot, maar wel een stevige bouw. Dat zegt niks dattie maar 1,79 is, die kleunt er wel in als het moet. Lengte zegt dan ook nog eens niet zoveel.....
Ik ben er niet van onder indruk van die RKC-spelers.

PSV heeft normaalgesproken met o.a. Engelaar, Ooijer, Toivonen, Koevermans ook genoeg lengte en fysiek in het team staan.

Bananen zijn krom. Kom ik weer met een feit: omdat ze naar de zon groeien en daarom krom groeien....
Met slecht onderbouwde meningen kan ik niet zoveel mee.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:Harry, gisteren nog in Groesbeek wezen kijken bij NEC?

Vond het niet heel best, al moet het beter zijn geweest dan tegen de amateurs van NEC... Die v/d Eijden viel me wel op, lijkt me wel een versterking! Oost deed het niet echt best, die zal op basis van die wedstrijd denk ik geen contract hebben verdiend...

Niet wezen kijken. V/d Eijden idd mooi duo met Zomer.

Wat ik op de meeste sites lees speelde Oost juist wel goed. In de krant staat ook een groot stuk met "Oost geeft visitekaartje af". Maar los daarvan, hij houdt alleen zijn conditie op peil bij ons. Hij is niet op proef ofzo. NEC wilde alleen in ruil voor dat ie mee mocht trainen wel een 1e optie op een contract.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:"Oost geeft visitekaartje af".

Dat deed ie na de wedstrijd, zodat ze hem kunnen bellen. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Zowaar een normale post van Mukkus, en nog iets van onderbouwing ook! Het kan dus toch! =D>
Maar:

Mukkus Wrote:Ik neem niet het tegenovergestelde standpunt in: Jij noemt die Benschop over de 2 meter, dat leek mij sterk, aangezien ik op vrijdagavond redelijk vaak Jupiler-leaguewedstrijden kijk en dus ben ik zoek gegaan naar feiten. Is ie echt over de 2 meter? Ik vind een site, die aangeeft dat hij maar 1,91 is. Dat is niet een ander standpunt innemen, dat is jouw mening confronteren met een feit.

Even terug naar de oorsprong:
Peter Wrote:Bijna alleen maar lange gasten in die ploeg.

Peter Wrote:Die Benschop in het midden is 2 meter en weegt 100+ kilo. De rest doet er weinig voor onder zoals ook uit de foto blijkt.

Mukkus Wrote:Benschop is 1 meter 91 en weegt 90 k

Volgens diezelfde site is Voskamp met 1,93 en Gudde (1,86) en Mosselveld (1,84), de rest is gewoon onder de 1,80.....maar voor een jongetje van 12 lijken die voetballers natuurlijk allemaal veel groter. Geeft niks, Peter. [baby]

Ik zeg niets meer of minder dan dat RKC veel lengte in de ploeg heeft. Jij gaat daar tegenin door te stellen dat 8 van de 11 basisspelers onder de 1.80 zouden zijn (Voskamp speelde niet). Nonsense! Je neemt dus wel een tegenovergesteld (en onjuist) standpunt in. Dat je dat later hebt herzien kan, maar zeg dat dan en niet dat je helemaal niet vind dan 8 van de 11 speler onder de 1,80 waren.

Mukkus Wrote:Maar goed, ik ben het compleet eens met de reply van LL. Personlijk denk ik dat Heerenveen niet onderdoet voor de gemiddelde lengte van de RKC (veld)spelers, met Sibon, Elm, Popov, Roorda, Djuric, Bak Nielsen en ook nog de iets kleine Janmaat, Dingsdag, Breuer, Grindheim, Svec en Paulo Henrique. Denk alleen dat Elyounoussi en Beerens er negatief met de kop en schouders onderuit steken....
Grindheim is bijvoorbeeld niet echt groot, maar wel een stevige bouw. Dat zegt niks dattie maar 1,79 is, die kleunt er wel in als het moet. Lengte zegt dan ook nog eens niet zoveel.....
Ik ben er niet van onder indruk van die RKC-spelers.

PSV heeft normaalgesproken met o.a. Engelaar, Ooijer, Toivonen, Koevermans ook genoeg lengte en fysiek in het team staan.

Bananen zijn krom. Kom ik weer met een feit: omdat ze naar de zon groeien en daarom krom groeien....
Met slecht onderbouwde meningen kan ik niet zoveel mee.

Dat Heerenveen ook een fysiek sterke selectie heeft kan ik beamen. Jullie zijn echter wel één van de weinige. Meeste clubs hebben vlieggewichtjes voorin en op de zijkanten.

Verder ben ik ook niet onder de indruk van RKC. Obv. strijd en fysiek zie ik ze echter de nodige punten pakken omdat je daarmee zeker in degradatieduels met het bijbehorende erbarmelijk voetballende niveau een heel eind komt. Ook tegen clubs als Ajax met nauwelijks lengte maken ze goede kans op punten.

Verder is/was het grote probleem juist bij PSV het gebrek aan lengte en fysiek. Engelaar, Ooijer en Toivonen noem je terecht. Die waren er vorig seizoen echter alle 3 nog niet (ja Toivonen 2e seizoenhelft wel, maar in die seizoenshelft werd PSV ook 'gewoon' 2e. Voor de winter lieten we het liggen.). Koevermans zit tegenwoordig achter Toivonen op de bank. Verder deden we het afgelopen jaar met vooral kleinere spelers. Marcellis, Culina, Brechet, Salcido was echt een mini-achterhoede. Dzsudzsak, Afellay en Amrabat moeten het ook van vanalles maar niet van hun lengte hebben. Mendez, Bakkal idem dito. Niet voor niks produceerde PSV 0,0 uit corners en vrije trappen afgelopen jaar. En in het moderne voetbal moet je juist in de dode spelmomenten gevaarlijk zijn. Voor komend seizoen ziet het er qua fysiek gelukkig beter, maar zeker nog niet geweldig uit.

Verder kan ik juist met slecht onderbouwde meningen niet zoveel. Ik onderbouw waarom RKC mi het komend seizoen de nodige punten zal pakken, maar vervolgens doe jij dat af als onzin ("dacht je alleen omdat je 12 bent") met een losse flodder dat 8/11e van het elftal onder de 1.80 is.
Reply
Peter Wrote:
Peter Wrote:Die Benschop in het midden is 2 meter en weegt 100+ kilo. De rest doet er weinig voor onder zoals ook uit de foto blijkt.

Mukkus Wrote:Benschop is 1 meter 91 en weegt 90 k

Volgens diezelfde site is Voskamp met 1,93 en Gudde (1,86) en Mosselveld (1,84), de rest is gewoon onder de 1,80.....

Ik zeg niets meer of minder dan dat RKC veel lengte in de ploeg heeft. Jij gaat daar tegenin door te stellen dat 8 van de 11 basisspelers onder de 1.80 zouden zijn (Voskamp speelde niet). Nonsense! Je neemt dus wel een tegenovergesteld (en onjuist) standpunt in. Dat je dat later hebt herzien kan, maar zeg dat dan en niet dat je helemaal niet vind dan 8 van de 11 speler onder de 1,80 waren.

Ik heb snel op die site wat spelers van RKC bekeken, en niet naar de spelers van de betreffende wedstrijd tegen PSV. Dus ik kan nooit bekend hebben dat 8 van 11 basisspelers onder de 1.80 waren! :Big Grin Met mijn betoog toonde ik aan, dat dat 'de rest er niet weinig voor onder doet'. Waar doen ze voor onder? Hetgeen dat Benschop 2 meter is.....daar doen ze grotendeels wél voor onder, voor die foutief gestelde 2 meter van Benschop. Het verschil tussen 1,85m en 2m of 1,85m en 1,91m is nogal een verschil. Ga maar eens hoogspringen.... :wink:

Dus als jij stelt dat Benschop 2 meter is, check dit voordat je zoiets post. Anders krijgen we alleen maar wazige discussies.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Als je niet eens weet wie er op het veld stonden moet je natuurlijk niet zonder onderbouwing gaan blaten dat ik er geen verstand van heb als ik stel dat ze vooral fysiek sterk waren. Met slecht onderbouwde meningen kan ik niet zo veel. Schluss. :razz:
Reply
Peter Wrote:Met slecht onderbouwde meningen kan ik niet zo veel.

Het feit blijft wel staan dat Benschop geen 2 meter is. Daar ging het al fout....een foutief en slecht onderbouwde mening. Van wie? Juist.
\Big Grin/
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:Als je niet eens weet wie er op het veld stonden moet je natuurlijk niet zonder onderbouwing gaan blaten dat ik er geen verstand van heb als ik stel dat ze vooral fysiek sterk waren. Met slecht onderbouwde meningen kan ik niet zo veel. Schluss. :razz:

Jij vond (PSV-speler!) Ojo ook slecht invallen op de plek van Amrabat, terwijl het Ojo niet eens was (Ojo is niet eens een aanvaller) :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Als je niet eens weet wie er op het veld stonden moet je natuurlijk niet zonder onderbouwing gaan blaten dat ik er geen verstand van heb als ik stel dat ze vooral fysiek sterk waren. Met slecht onderbouwde meningen kan ik niet zo veel. Schluss. :razz:

Jij vond (PSV-speler!) Ojo ook slecht invallen op de plek van Amrabat, terwijl het Ojo niet eens was (Ojo is niet eens een aanvaller) :razz:

Ojo en Romario had ik beiden nog nooit gezien. Wel lijken ze op elkaar en de omroeper vermeldde dat het Ojo was. Vonden we al vreemd gezien zn positie, blessure van een maand en slechte spel. Die Romario moet nog veel leren als hij het 1e wil halen. Hij was bijna even slecht als Maza en Zonneveld. Undecided

Ben nu wel nog steeds benieuwd naar Ojo.
Zoek de verschillen Tongue:
[Image: 198229_661_1222159289387-FunsoOjo2253.jpg]

[Image: 223_romario_sabajo.jpg]
Reply
....wat ook niet klopt en dus geen vaststaand feit is, is dat mukkus stelt dat bananen naar het licht toe groeien. Ze groeien naar beneden hoor en groeien krom door de zwaartekracht. :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Ze groeien naar beneden hoor en groeien krom door de zwaartekracht.

[-(
Nee, Bredanaar. Ze groeien naar boven en de zwaartekracht trekt ze naar beneden, waardoor ze krom groeien.

Als je iemand verbeterd, doe het dan wel goed....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Als je iemand verbeterd, doe het dan wel goed....

het is verbetert.
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Als je iemand verbeterd, doe het dan wel goed....

het is verbetert.

Door jouw reply ben ik nu heel verbittert.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Als je iemand verbeterd, doe het dan wel goed....

het is verbetert.

Door jouw reply ben ik nu heel verbittert.

het is verbitterd.
Reply


Forum Jump: