The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Hamburg / Indianapolis
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Maar hij heeft toch pas 1 pot gespeeld? En vorige week was het toch niet close?

En daarbij: het is en blijft natuurlijk ook een drol.
ik doelde op de 76 76 vorige week toen ie in beide sets achter stond en nu dus weer.

hij is gewoon ruim over z'n top en niet goed meer, maar toch echt geen absolute choker meer, wat hier nog regelmatig wordt beweerd en waar ik tegen vecht!

verder prima uitslagen zie ik. jammer van gaba idd, en ook dat mayer wint, maar troicki en mayer zijn natuurlijk wel helden.
ggl never in doubt natuurlijk, en maar 5x gekozen!
en starace ook mooi dat ie exit is, kohl gaat de finale halen!

Ahh ok, nou leverde ik daar geen commentaar op vorige week... En een tb winnen van tb-choker Youzhny is geen kunst, dat lukt iedereen. Maar het is gewoon niet meer de PHM zoals we hem kennen, en nu is het gewoon een irritante gast die zelden zo goed speelt als hij kan.

Ik vind de uitslagen ook zeer redelijk. En Kohlschreiber de finale? Undecided Die gaat er natuurlijk tegen Cuevas hard af.
Reply
als ik het goed lees, heeft ie we'll twee keer geserveerd om in de wedstrijd te blijven, maar hoor ik je niet over Wink

en ik denk echt dat kohl heel ver gaat komen. hij is nu fit en scheen in de dc nummer 1 waardig te spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:als ik het goed lees, heeft ie we'll twee keer geserveerd om in de wedstrijd te blijven, maar hoor ik je niet over Wink

en ik denk echt dat kohl heel ver gaat komen. hij is nu fit en scheen in de dc nummer 1 waardig te spelen.

Nummer 1 waardig? Je bedoelt nu niveau Federer? Dat laat hij wel eens een enkele game zien, maar hij heeft dat niveau nog nooit lang vast kunnen houden. En dan verlies je natuurlijk ook geen set van Starace...

Over PHM heb je wel gelijk ja, hij hield 2x netjes zijn service toen dat moest, omdat Riba toen al met zijn choke bezig was, en Riba natuurlijk ook niet bepaald een hoogvlieger is. Aan zijn stand is hij verplicht deze week minimaal de halve finale te halen, zeker als Simon er hier af gaat tegen Brands.
Reply
Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik denk dat AW Nr 1 Duitsland-waardig bedoeld....
Reply
Ja vandaar mijn vraag ter check, het was niet geheel duidelijk. In dat geval is het natuurlijk terecht, want Duitsland heeft geen betere tennisser.
Reply
nee, ik bedoelde echt niveau federer. althans, dat waren de berichten tijdens de davis cup, en dat zei ik ook. en hij speelde niet voor niets verdasco rwee sets lang compleet van de mat op zijn minste ondergrond en ook nog eens in spanje. robredo er keihard afslaan zegt niet zo heel veel en hij houdt het inderdaad niet altijd even goed vol, maar hij is we'll in de vorm van zijn leven momenteel en ik zie hem in deze draw het toernooi best winnen.

die simon trouwens Undecided
wat ben ik blij als het eind dit jaar is en die eindelijk oprot uit de top tien, wat een schande. hij hoort thuis op plek 25. we'll gunstig voor ftm trouwens, zo zijn er we'll erg veel kleine jongens rendabel aan het worden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja dat is zeker zo. En dat is gezien mijn team helemaal niet ongunstig inderdaad. Simon is gewoon lachwekkend, ik heb hem vorig jaar echt weergaloos zien spelen, maar dit is gewoon triest, die gaat heel ver weg zakken straks.

En over Kohllie, ben het met je eens dat hij qua potentie heel ver zou kunnen komen. En dat hij een superpartij heeft gespeeld tegen Verdasco wil ik ook nog wel geloven (heb ik niets van meegekregen). Maar in je thuisland verliezen van Kubot in "topvorm" is niet best natuurlijk. En ook vandaag was het verre van overtuigend, ik geef Cuevas best een goede kans hem te verslaan donderdag.
Reply
Ad Wim Wrote:ik zie hem in deze draw het toernooi best winnen.

Eens, Kohl is in topvorm. Ik zie alleen Soderling hem uit de finale houden, maar die is mogelijk vermoeid.
Reply
Daar lijkt het voorlopig niet op, Soderling begint ijzersterk tegen Fognini. Ook Hanescu en Benneteau schieten uit de startblokken, geen slechte ontwikkeling!
Reply
Heeft iedereen vandaag een vrije dag ofzo? :eeeek:
Reply
Juist niet.. al de hele dag zit ik in vergaderingen Sad
Reply
heerlijk in de woeste zee geweest :Big Grin
B&B "even uitwaaien"
Reply
Ai, dat is nog beroerder inderdaad. Hoewel hier naar buiten kijken (waar het heerlijk weer is), en in mijn eentje het tennis volgen ook niet echt spannend is.
Reply
Klasse Chardy, 22 aces in 2 setjes is op gravel niet mis trouwens =D>
Reply
ik zou niet erg vinden om het alleen te volgen als de uitslagen zo goed zijn!

die chardy trouwens weer opvallend weinig gekozen, terwijl ie nu nog goedkoper was dan vorige week...

hup almagro en greul, essentiele potten!

en ja, ik heb een vrije dag Big Grin
Reply
Hup Almagro en Zverev, inderdaad belangrijke potten.
Winst Benneteau zou ook nog wel erg lekker zijn.

Ohh en de uitslag van Soderling was in bepaalde opzichten niet goed hoor.
Reply
WTF doet die Zverev nou ](*,)
Reply
Ferrer
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
juist, zo kenn ik jullie weer, klasbakken van me! alleen soderling minder, maar voor de rest alles goed, met voorop almagro en greul natuurlijk, grote klasse!
Reply
Die Benneteau is wel een enorme held trouwens. En Zverev een faler, daar heb ik het even mee gehad.
Reply
tja, die wordt hier duidelijk overschat, ik snap dat niet zo goed. al heb ik hem ook wel even overwogen, het was hij of almagro. nu maar hopen dat nico kan stunten tegen soderling.

en benne won natuurlijk alleen maar omdat ie tegen een nog grotere kluns speelde, en ja dat kan dus. andreev kan zich mooi samen met simon heel hard gaan schamen.
Reply
Dat gold ook voor PHM gisteren natuurlijk
Reply
Het begint een traditie te worden : 1 post per week ; TYFUSSPEL !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
je bedoelt: het begint allemaal weer een beetje naar de situatie te gaan van voor die idiote roland garros...
Reply
2e post van deze week. Oh wat ben je toch weer arrogant omdat je nu zelf een paar plekken bent gestegen...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
haha, dan begrijp je mijn post niet want ik had het helemaal niet over mezelf. ik stond nl nog lager voor rg :lol:

en er zijn dus twee redenen voor jou om te posten, goede uitslagen en mensen vertellen dat ze arrogant zijn?

leuke toevoeging...
Reply
Ad Wim Wrote:je bedoelt: het begint allemaal weer een beetje naar de situatie te gaan van voor die idiote roland garros...

Nee man, sindsdien gaat het alleen maar beter :-({|=
Reply
dat is mooi inderdaad. ongeveer de enige die na die rg zei dat hij op een idiote, ongekende plek stond, blijft het sindsdien goed doen. daar hou ik van, ml =D>
Reply
Hehe, ja ik verbaas mij nog wekelijks als ik naar de stand kijk, en het geloof in eigen kunnen is nog lang niet zover dat ik denk dat ik zo hoog zal blijven staan. Maar voor nu is het natuurlijk wel even genieten.
Reply
Ad Wim Wrote:je bedoelt: het begint allemaal weer een beetje naar de situatie te gaan van voor die idiote roland garros...

Een heeeeeeeeeeeeel klein beetje...

Want Raging Bull, Andre, Sao Paulo, Cornholio en Kuiper oa stonden in de top.

Nu staan daar nog steeds ML, Haggie, Stille en Ad lijkt er zelfs bij te komen.

De situatie is eigenlijk dus nog steeds hetzelfde.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply

Forum Jump: