The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Barcelona
#91
Nice. Even een telefoontje vlak voor tienen en vervolgens Dimitrov nog in je team hebben staan...
Naja toch geen potentiele toernooiwinnaar... Maar wel leuk om te zien :roll:
Reply
#92
Eve, who's that girl? Dat vraag ik me af....

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8N9PL3Iz3xc[/youtube]
Reply
#93
Roos Wrote:Nice. Even een telefoontje vlak voor tienen en vervolgens Dimitrov nog in je team hebben staan...
Naja toch geen potentiele toernooiwinnaar... Maar wel leuk om te zien :roll:

Laat jij je nog bellen op maandagavond? Dat leren jouw vrienden vast wel af in de loop der tijd :8:
Reply
#94
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
_Tampie Wrote:eve met RRH en Kamke. En dan ook nog Malisse, Raonic en Nishikori. :-k

Hij of zij gaat nu wel gekke dingen doen idd.
Dat doet ze dus het hele jaar al, dat probeer ik al een tijdje duidelijk te maken.

Je maakt mij niet wijs dat ze elke week dit soort ondoordachte keuzes maakt... Ze heeft nu zelfs spelers die er al uit zijn.
Kijk maar eens terug voor de gein. Djokovic in Dubai bijvoorbeeld, en toen bijna niks in het veel goedkopere Acapulco. En zo kan ik nog legio keuzes noemen. Het is alleen in de belangrijke weken goed gevallen (altijd Djoko gehad bijv). Beetje Haggie-stijl van vroeger. Niet het typische managen dat de laatste jaren zo succesvol was. Maar het is juist leuk dat ze alsnog zo hoog staat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Bewust niet voor de zekerheidjes ERV, Paire en Greul gegaan om meer kans te maken op de weekwinst.
Deze jongens hebben per stuk ook imo niet meer dan 20% in de volgende ronde.

En Almagro toch erg weinig gekozen, dat is mooi, want ik verwacht een hoop van hem deze week. Hopelijk haalt ie de finale.

Ramos een echte opvuller, met 45 punten ben ik tevreden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Ad gaat voor de weekwinst, maar heeft Almagro en Andujar.... :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#97
Ik leer van mijn fouten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
Als jij zo zeker van Almagro bent, dan had je voor Andujar toch beter Roger en Paire kunnen kiezen?
Scheelt je 40 punten en die kunnen van belang zijn aan het eind van de week.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#99
Ad geeft me blijkbaar gelijk.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Je zegt het goed, met hen mis ik 40 punten. Niet nemen van Andujar kan me honderden punten schelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Je zegt het goed, met hen mis ik 40 punten. Niet nemen van Andujar kan me honderden punten schelen.
Eens maar dan ga je dus niet voor de weekwinst.

Vandaag alle overige eerste ronde partijen. Twee tweede ronde partijen en meteen twee leuke:

Haase - Monfils en Almagro - Andujar
Reply
Precies.

Ad zegt dat hij voor de weekwinst gaat, maar op deze manier gaat dat niet lukken natuurlijk.

Wint Almagro, dan had hij gewoon Paire en Roger moeten hebben ipv Andujar.
Wint Andujar, dan gooit hij 2350 in de sloot.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Precies.

Ad zegt dat hij voor de weekwinst gaat, maar op deze manier gaat dat niet lukken natuurlijk.

Wint Almagro, dan had hij gewoon Paire en Roger moeten hebben ipv Andujar.
Wint Andujar, dan gooit hij 2350 in de sloot.
Yep...En in deze week is er vast wel iemand die dat dan wel heeft.
Reply
Niet blind voor de weekwinst, omdat het geen invloed moet hebben op mijn klassement.
Zie het dan andersom, Andujar is een must-pick en Almagro genomen om het verschil te maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik mis 3 man van de top 5 gekozen spelers (Haase, Hanescu en Paire). Daarnaast MOET Ferrer nu de finale galen en voor de rest is het niet erg boeiend deze week. Straks Schoorel-Chardy is boeiender :Big Grin
Volgende week 3 toernooien! Yes !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
2 partijen beginnen....Enkel Starace 1x gekozen :lol:

Om 11:00 gaat Riba de baan op tegen Nishikori...Riba zou het verschil kunnen maken deze week.
Reply
Hmmm Nishikori veel beter...Dat zat erin...Jammer maar helaas en nog lang niet afgelopen natuurlijk.
Reply
En Riba geeft op...Het zal wel een keer meezitten...Op naar volgende week :8:
Reply
Riba geeft op bij 2-6. Kneus.
Reply
Drol!
Reply
kooltje Wrote:En Riba geeft op...Het zal wel een keer meezitten...Op naar volgende week :8:

net als vorige week geeft hij op.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
kooltje Wrote:En Riba geeft op...Het zal wel een keer meezitten...Op naar volgende week :8:

net als vorige week geeft hij op.
Yep...stond op zijn site dat het niks ernstigs was en dat hij weer helemaal fit was
Reply
Dan nog, Nishikori is 3 niveaus beter en ook nog Berdych in ronde 2. Riba lijkt me geen slimme keus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dan nog, Nishikori is 3 niveaus beter en ook nog Berdych in ronde 2. Riba lijkt me geen slimme keus.
Ja dat klopt....Kwam met budget en wilde een speler die niet iedereen nma om eventueel verschil te kunnen maken. Nu dus verschil in negatieve zin...
Reply
Gasquet mag ook wel even verliezen. Had hem er heel lang in om te stunten tegen een eventueel niet-gemotiveerde Nadal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Gasquet mag ook wel even verliezen. Had hem er heel lang in om te stunten tegen een eventueel niet-gemotiveerde Nadal.

:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gasquet lang in team gehad voor een zekere 90 punten. Maar ja die prutser verliest 1e set 2-6 tegen een uit vorm zijnde Chela Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Zo gek is dat niet, Chela kan natuurlijk wel wat.

Ferrero de baan op, ik ben erg benieuwd. Toch altijd een van mijn grootste helden geweest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Berdych is trouwens pleite, maar dat boeit niet echt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Gruel...
Hup Xavier, JIC en Berlocq!
Reply


Forum Jump: