The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Sportdreamzz Concert Agenda 2005
#91
Gister mijn kaarten voor Rock Werchter besteld. Inmiddels ook een flink aantal nieuwe namen bekend gemaakt of bevestigd:

CHEMICAL BROTHERS, GREEN DAY, SNOOP DOGG, NEW ORDER, THE MARS VOLTA, GARBAGE, INTERPOL, BLOC PARTY, DAAN, MILLIONAIRE, FEEDER , THE TEARS, ATHLETE, SAUL WILLIAMS en STASH
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#92
Velvet Revolver is ook toegevoegd aan Werchter.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#93
Davydoff Wrote:Velvet Revolver is ook toegevoegd aan Werchter.

Das met Slash toch? Ik zag deze week een clipje van de heren op MTV. Best aardige muziek. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#94
Gerben Zonderland Wrote:
Davydoff Wrote:Velvet Revolver is ook toegevoegd aan Werchter.

Das met Slash toch? Ik zag deze week een clipje van de heren op MTV. Best aardige muziek. :8:

Jep en de rest van Guns & Roses zit er in... behalve natuurlijk die lelijke rooie!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#95
Vrijdag ga ik naar Therapy? in Het Paard... Verder nog mensen die daar naartoe gaan?
Reply
#96
Ik ga 1 en 2 april naar een klein festivalletje bij ons in de buurt met o.a Therapy en good old Dog eat Dog
Make tea, not war
Reply
#97
Dog Eat Dog... Bestaan die nog... Weet nog wel dat ik dat album All Boro Kings kocht een jaar of tien, elf geleden... Dat was toen dé shit! rock meets hiphop meets jazz...
Reply
#98
Green Day awakens boy from coma

Corey was injured in a road accident
A schoolboy was woken from a coma when he heard a track by his favourite rock band.
Music fan Corey George was unconscious for two weeks on a life support machine after being knocked down by a car on his ninth birthday.

Then his mother Tina played him a CD by his favourite punk-pop band, Green Day.

Less than an hour after hearing the album, American Idiot, he had opened his eyes and was able to move his fingers and toes.

Four days later Corey, from the village of Aberaman in Aberdare, south Wales, was well enough to be moved out of intensive care and into a high-dependency unit.

The American band is currently touring in Japan, but band members have sent a get well message and have arranged for a pack of Green Day merchandise, including CDs and t-shirts, to be delivered.

"The boys are incredibly pleased that one of their tracks has brought Corey out of his coma," said a spokeswoman.

"They hope he continues with his recovery and makes a full return to health."

Corey's father Martyn, 35, said everyone had been amazed at his recovery.

"His mother played his favourite Green Day album and within an hour he had opened his eyes," he said.


American Idiot is Green Day's ninth album

"He loves Green Day and is always playing their records. The title track we played is his favourite - he listens to it all the time."

Corey suffered severe head injuries when he was involved in collision with a 4x4 vehicle while he was on his way to a shop to spend his birthday money.

His father Martyn, mother Tina, 32, stepfather Darran Jones, 36, and other members of the family, kept a bedside vigil.

Grandmother Janet George spoke of their relief when Corey came round on Sunday.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#99
Balthazar Wrote:Green Day awakens boy from coma

Corey was injured in a road accident
A schoolboy was woken from a coma when he heard a track by his favourite rock band.
Music fan Corey George was unconscious for two weeks on a life support machine after being knocked down by a car on his ninth birthday.

Then his mother Tina played him a CD by his favourite punk-pop band, Green Day.

Less than an hour after hearing the album, American Idiot, he had opened his eyes and was able to move his fingers and toes.

Four days later Corey, from the village of Aberaman in Aberdare, south Wales, was well enough to be moved out of intensive care and into a high-dependency unit.

The American band is currently touring in Japan, but band members have sent a get well message and have arranged for a pack of Green Day merchandise, including CDs and t-shirts, to be delivered.

"The boys are incredibly pleased that one of their tracks has brought Corey out of his coma," said a spokeswoman.

"They hope he continues with his recovery and makes a full return to health."

Corey's father Martyn, 35, said everyone had been amazed at his recovery.

"His mother played his favourite Green Day album and within an hour he had opened his eyes," he said.


American Idiot is Green Day's ninth album

"He loves Green Day and is always playing their records. The title track we played is his favourite - he listens to it all the time."

Corey suffered severe head injuries when he was involved in collision with a 4x4 vehicle while he was on his way to a shop to spend his birthday money.

His father Martyn, mother Tina, 32, stepfather Darran Jones, 36, and other members of the family, kept a bedside vigil.

Grandmother Janet George spoke of their relief when Corey came round on Sunday.

En daarom ga ik ze gewoon NOG een keer zien.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
is nog nie zeker of ze in Nijmegen komen he
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:is nog nie zeker of ze in Nijmegen komen he

nope die zijn op de diverse site verwijderd uit de line-up!

Oef Balthazar, zie ik ze straks gewoon 2x in 1 jaar... en jij? :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Euhm dit jaar? :wink: geen idee jaar duurt nog lang Tongue
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Maandag 11 april naar Porcupine Tree en Anathema in 013. Beide al een paar keer live gezien, maar als je er gratis heen kan, graag nog een keertje.
Sportshag
Reply
Roskilde kaarten zijn binnen \Big Grin/ \Big Grin/
Make tea, not war
Reply
Joost Wrote:Maandag 11 april naar Porcupine Tree en Anathema in 013. Beide al een paar keer live gezien, maar als je er gratis heen kan, graag nog een keertje.

Daar ben ik ook bij. 2 topbands. Nieuwe CD van Porcupine Tree mag er zijn trouwens. Helaas moet ik gewoon betalen

Overigens ga ik nu ook definitief naar Fields of Rock aangezien Mastodon aan de line-up is toegevoegd
Reply
Riekki Wrote:Roskilde kaarten zijn binnen \Big Grin/ \Big Grin/

Kijk das een goede service!!

Ik kreeg een mooie brief met acceptgirokaart binnen. Of ik even mijn Werchter kaartjes wil dokken. Vreemd aangezien ik dat al met mijn CC heb gedaan. Dus ik bellen naar Belgie (wel op mijn werk, want ik ben een NLer)

Gesprek met Belgische hoer...vrouw:

Davy: Goedendag, ik bel even inzake de brief+acceptgirokaart die jullie hebben gestuurd. Ik heb namelijk al met mijn CC betaald en wil niet nog een keer betalen.

Mevrouw: Ik ziet hier dat u heeft aangegeven dat u met een acceptgirokaart wil betalen.

Davy: Maar dat wil ik niet. Ik heb voor het eerst mijn nieuwe CC gebruikt en ik vind het allemaal erg spannend. Kunt u even kijken of dat geld toch niet al is bijgeschreven.

Mevrouw: Maar gij heeft aangegeven met acceptgirokaart te betalen, dus als u daar nog niet mee heeft betaald dan staat dat geld niet op ons bankaccount.

Davy nu vrij geïrriteerd: maar ik zeg u toch net dat ik mijn CC heb gebruikt.

Mevrouw: maar in mijn scherm staat van niet.

Davy: Misschien dat het daar dan fout staat, want ik wil namelijk niet met acceptgirokaart betalen en waarom zou ik dan aangeven dat ik met een acceptgirokaart wil betalen?

Mevrouw: Tja, dat weet ik ook niet. Alleen hier staat acceptgirokaart en dat heeft u aangegeven.

DIT IS DAN HET MOMENT WAARBIJ JE NA GAAT DENKEN OF IK KAN ERG KWAAD WORDEN EN DAN KAN DIT GESPREK WEL UREN DUREN MET DE MOGELIJK DAT DE VROUW DAN WRAAK KAN NEMEN DOOR BIJVOORBEELD MIJN KAARTJES NIET TE VERSTUREN OF IK KAN DE STRIJD OPGEVEN.

Davy: Acceptgirokaart it is!!!! Goededag KUT TERING TYFUS WIJF!!!

Sorry, maar moest even mijn frustraties afreageren... daar is zo'n forum lekker voor.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Hehe, en dan later zien dat het geld 2 keer is afgeschreven :Big Grin
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Davydoff Wrote:
Riekki Wrote:Roskilde kaarten zijn binnen \Big Grin/ \Big Grin/

Kijk das een goede service!!

Ik kreeg een mooie brief met acceptgirokaart binnen. Of ik even mijn Werchter kaartjes wil dokken. Vreemd aangezien ik dat al met mijn CC heb gedaan. Dus ik bellen naar Belgie (wel op mijn werk, want ik ben een NLer)

Gesprek met Belgische hoer...vrouw:

Davy: Goedendag, ik bel even inzake de brief+acceptgirokaart die jullie hebben gestuurd. Ik heb namelijk al met mijn CC betaald en wil niet nog een keer betalen.

Mevrouw: Ik ziet hier dat u heeft aangegeven dat u met een acceptgirokaart wil betalen.

Davy: Maar dat wil ik niet. Ik heb voor het eerst mijn nieuwe CC gebruikt en ik vind het allemaal erg spannend. Kunt u even kijken of dat geld toch niet al is bijgeschreven.

Mevrouw: Maar gij heeft aangegeven met acceptgirokaart te betalen, dus als u daar nog niet mee heeft betaald dan staat dat geld niet op ons bankaccount.

Davy nu vrij geïrriteerd: maar ik zeg u toch net dat ik mijn CC heb gebruikt.

Mevrouw: maar in mijn scherm staat van niet.

Davy: Misschien dat het daar dan fout staat, want ik wil namelijk niet met acceptgirokaart betalen en waarom zou ik dan aangeven dat ik met een acceptgirokaart wil betalen?

Mevrouw: Tja, dat weet ik ook niet. Alleen hier staat acceptgirokaart en dat heeft u aangegeven.

DIT IS DAN HET MOMENT WAARBIJ JE NA GAAT DENKEN OF IK KAN ERG KWAAD WORDEN EN DAN KAN DIT GESPREK WEL UREN DUREN MET DE MOGELIJK DAT DE VROUW DAN WRAAK KAN NEMEN DOOR BIJVOORBEELD MIJN KAARTJES NIET TE VERSTUREN OF IK KAN DE STRIJD OPGEVEN.

Davy: Acceptgirokaart it is!!!! Goededag KUT TERING TYFUS WIJF!!!

Sorry, maar moest even mijn frustraties afreageren... daar is zo'n forum lekker voor.

Tja, dan moet je maar niet aangeven dat je met een acceptgiro wilt betalen :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Gister naar Apocalyptica geweest in 013....Strak concert en veel Finse dames in de zaal.

Top avondje dus =D>
Make tea, not war
Reply
Ik ga zondag 10 april a.s. naar The Finn Brothers in de Oosterpoort alhier. Voor de meeste mensen hier waarschijnlijk iets te soft, maar ze zijn een beetje mijn jeugdmuziekhelden door Split Enz en Crowded House en zo vaak komen ze hier niet, dus daar wilde ik wel even 30 foepies per kaartje tegenaan gooien. Daarvoor spelen ze dan ook 2,5 tot 3 uur, dus da's mooi. Tis de 3e keer dat ik Neil ga zien en de 2e keer Tim, maar dat boeit me niet zo.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Morgen worden er ruim 100 nieuwe acts bekend gemaakt die komend jaar zullen komen spelen op Roskilde.

Het zal mij benieuwen :Big Grin
Make tea, not war
Reply
Balthazar Wrote:Euhm dit jaar? :wink: geen idee jaar duurt nog lang Tongue

Greenday in Rotterdam!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Jep, en op werchet, maar nog niet in Nijmegen. Ze wachten tot Rotterdam is uitverkocht, dan komen ze als nog naar Nijmegen, hoop ik....
Reply
Gisteren Porcupine Tree en Anathema gezien in 013. Was zeker de moeite waard. Zeer strak gespeeld allemaal. Enige wat ik jammer vind is dat PT niet echt het publiek erbij betrekt.
Waarschijnlijk ga ik nu ook wel naar Bospop, aangezien PT daar ook komt. Samen met Mastodon, Overkill, My Dying Bride en Iron Maiden is dat toch ook een leuke line-up dacht ik zo
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Anathema heb ik gemist, we waren zowat voor de deur van 013 toen bleek dat we de kaartjes vergeten waren. Porcupine Tree was goed, maar allemachtig, wat een statische bedoening. Ze hebben inderdaad geen enkele interactie met het publiek.
Sportshag
Reply
13/5 Toppers in de ArenA

17/6 Coldplay in Keulen

26/6 Rockin' Park

19/8 Lowlands

En misschien tussendoor in de maanden juni-juli-augustus nog wel wat leuks als ik het tegenkom, zoals o.a. iets in Paradiso, Fields of Rock of Dauwpop.
Reply
ik sta nu ingepland bij:

Dit weekend Pavarotti

volgend weekend Jetix in Ahoy

Daarna 538 op museumplein

en Toppers in concert (joling,gorden en Froger)

en natuurlijk lowlands.


verder hoop ik ook te moeten werken bij U2 en Rockin park(wie weet)
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Ah Dugarry en Winstonicus dan ziet ik u beiden op Lowlands.

Donderdag avond in de kantine op de medewerkerscamping biertje????
Make tea, not war
Reply
16/4 The Sheer in Volendam :wink:

22/5 Moby in de HMH

30/6 Werchter

Ivm verbouwing weinig centjes voor leuke concertjes. Coldplay en Allanis Morisette heb ik toch maar vanaf gezien.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Riekki Wrote:Ah Dugarry en Winstonicus dan ziet ik u beiden op Lowlands.

Donderdag avond in de kantine op de medewerkerscamping biertje????

Ik werk daar niet, maar kom graag even een pilsje met u pakken! Ben er donderdags vanaf 09.00, ouderwets wachten op het dijkje!
Reply


Forum Jump: