The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2008
darcis - becker geeft de doorslag voor jou MAC. Becker is jou man.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Mitch (1) - Jappiesevic - BYE: 19-14-0
2-1 Darcis - Becker
Mitch (1e) en Jappiesevic (2e) door naar de volgende ronde.

Tampie (8) - Bocaloca - Mindlight: 19-16-0
2-1 Darcis - Becker
1-2 Safin - Berlocq
BV: 8-7
Tampie (1e) en Bocaloca (2e) door naar de volgende ronde.

Juan Zueco (7) - Mac - Buurs: 18-18-20
1-2-1 Darcis - Becker
1-1-2 Safin - Berlocq
BV: 8-7-371
Buurs door naar de volgende ronde.

Centre Court (3) - De Kabaggaan - Elikian: 22-17-18
1-2-1 Darcis - Becker
1-1-2 Safin - Berlocq
BV: 8-7-12
Centre Court (1e) door naar de volgende ronde.

Mist (4) - The Mailman - Haggie: 0-18-22
2-1 Darcis - Becker
Haggie (1e) en The Mailman (2e) door naar de volgende ronde.

Kooltje (5) - Chiel-Montagne - Overdune: 19-17-22
1-2-1 Safin - Berlocq
Overdune (1e) en Kooltje (2e) door naar de volgende ronde.

Ad Wim (6) - São Paulo - Cruijff: 21-17-17
BV: 12-6-14
Ad Wim (1e) en Sao Paulo (2e) door naar de volgende ronde.

Omyaca (2) - Scholten! - XL: 20-0-22
1-2 Safin - Berlocq
XL (1e) en Omyaca (2e) door naar de volgende ronde.

Tennispoll 2e ronde:
Mitch (1) - Omyaca (2)
Tampie (8) - The Mailman
Mac/Buurs - Kooltje (5)
Centre Court (3) - Sao Paulo
Haggie - Bocaloca
Overdune - Juan Zueco (7)/Mac/Buurs
Ad Wim (6) - De Kabaggaan/Elikian
XL - Jappiesevic
Reply
Haas - Berrer wordt helaas niet gespeeld... En Sao Paulo heeft niet gepolled voor vandaag.. Kan ik dan gewoon die 2e ronde meepikken? :-"
Reply
Mitch (1) - Omyaca (2): 14-15
Omyaca (2) door naar de kwartfinale.

Tampie (8) - The Mailman: 13-12
Tampei (8) door naar de kwartfinale.

Buurs - Kooltje (5): 15-9
Buurs door naar de kwartfinale.

Centre Court (3) - Sao Paulo: 14-0
Sao Paulo nog niets ingestuurd.
Centre Court (3) door naar de kwartfinale.

Haggie - Bocaloca: 15-13
Haggie door naar de kwartfinale.

Overdune - Juan Zueco (7): 11-15
Juan Zueco (7) door naar de kwartfinale.

Ad Wim (6) - Elikian: 15-3
Ad Wim (6) door naar de kwartfinale.

XL - Jappiesevic: 0-14
XL nog niets ingestuurd.
Jappiesevic door naar de kwartfinale.

Tennispoll kwartfinales:
Omyaca (2) - Tampie (8)
Buurs - Centre Court (3)
Haggie - Juan Zueco (7)
Ad Wim (6) - Jappiesevic
Reply
Door de BV eruit, en dan de tegenstander niets invullen de 2e ronde ... pfff....
Reply
Omyaca (2) - Tampie (8)
Geen verschillen
BV: 10-9

Buurs - Centre Court (3)
Tursunov - Gremelmayr
Robredo - Canas
BV: 11-10

Haggie - Juan Zueco (7)
Tursunov - Gremelmayr
Wawrinka - Nalbandian
Berrer - Safin
BV: 7-12

Ad Wim (6) - Jappiesevic
Jappiesevic nog niets ingestuurd.
(wederom een tegenstander die tegen Ad Wim te laat of niet pollt).
Reply
Mitch Wrote:Ad Wim (6) - Jappiesevic
Jappiesevic nog niets ingestuurd.
(wederom een tegenstander die tegen Ad Wim te laat of niet pollt).
Wat wil je hiermee zeggen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik denk dat mitch ermee wil zeggen dat je dan geluk hebt. en dat zal dan bij jou wel vaker voorkomen blijkbaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, maar wat kan ik er aan doen dan?
En ik had gisteren ook gewoon 15 punten hoor, een evenaring van de beste score van de dag en meer punten dan Mitch gisteren had bijvoorbeeld...
Ik heb ook liever een echte tegenstander en vind het ook kut voor het spel dat zoveel mensen regelmatig in een verdere ronde niet pollen (gisteren kan ik nog enigszins begrijpen), en dat geef ik ook regelmatig aan, maar het blijft helaas gebeuren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:ik denk dat mitch ermee wil zeggen dat je dan geluk hebt. en dat zal dan bij jou wel vaker voorkomen blijkbaar.
Je slaat de spijker op z'n kop.
Ik wil er verder helemaal niets mee zeggen, het viel me nu alleen op omdat het 2x achter elkaar gebeurt.
Reply
Goed, no offense taken, en ik kan ook niet ontkennen dat het geluk is (al is het de vraag of het geluk te noemen is, aangezien ik het ook leuk vind om tegen een tegenstander te pollen en gisteren ook gewoon de beste score had), maar het klonk een beetje flauw, alsof ik dit altijd heb en het hiervan moet hebben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Mitch Wrote:Ad Wim (6) - Jappiesevic
Jappiesevic nog niets ingestuurd.
(wederom een tegenstander die tegen Ad Wim te laat of niet pollt).
Wat wil je hiermee zeggen?

jij hebt dat idd wel heel vaak.... :roll:
ze zijn waarschijnlijk bang voor jou Undecided

wel leuk voor je natuurlijk, kun je toch steeds minimaal halve finale halen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hahahahaha, wat een voorspelbare reactie dit van jou Undecided

En hoezo heb ik dit heel vaak? Omdat het nu 2x gebeurt en vorige week ook? Dat is drie keer van de tig polls die we hebben. En zoveel mensen profiteren hier wel eens van, het is onzin dat dat bij mij veel vaker gebeurt. Ik zit bijvoorbeeld zelden tot nooit in een poule waarbij er iemand niet gepolld heeft en je dus automatisch door bent, om maar iets te noemen. Jappiesevic krijgt hier een bye in de 1e ronde en in de 2e ronde pollt XL ook niet, maar daar hoor je niemand over...

En nogmaals, ik had gisteren gewonnen (gedeeld) de meeste punten van iedereen, dus ik heb het niet nodig Buurs. En ik hoef het ook niet van BVs of te laten hangen, en als dat toch gebeurt heb ik ze regelmatig goed en wordt ik er niet telkens door uitgeschakeld, zoals sommigen hier :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik had gister ook gedeeld de hoogste score Ad :wink:

Dan ben ik dus net zo goed als jij...joepie :-&
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat mocht je willen, dat je net zo goed was als ik \Big Grin/

Stijg eerst maar eens een paar plaatsjes op de ranglijst...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
zo triest dit...

ik speel net een paar weekjes. :crazy:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dus? Jij hebt niks te verdedigen, zoals wij, en kan dus alleen maar winnen, lastig hè, zo'n systeem?
Denk eerst maar eens na voordat je wat zegt, lijkt me heel verstandig...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ai als kuku nog één game pakt dan wint buurs de bv. dan moeten gremel en canas beide winnen. [-o<
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Dus? Jij hebt niks te verdedigen, zoals wij, en kan dus alleen maar winnen, lastig hè, zo'n systeem?
Denk eerst maar eens na voordat je wat zegt, lijkt me heel verstandig...

ik zal het je uitleggen: jullie hebben al over 52 punten verzameld en ik over 7 weken.

klein verschilletje lijkt mij
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:ai als kuku nog één game pakt dan wint buurs de bv. dan moeten gremel en canas beide winnen. [-o<

en dan ben ik heel blij voor FTM :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Dus? Jij hebt niks te verdedigen, zoals wij, en kan dus alleen maar winnen, lastig hè, zo'n systeem?
Denk eerst maar eens na voordat je wat zegt, lijkt me heel verstandig...

ik zal het je uitleggen: jullie hebben al over 52 punten verzameld en ik over 7 weken.

klein verschilletje lijkt mij
Ga jij het mij uitleggen?! cry

Ik zal het jou dan maar uitleggen, wij hebben dus in die 7 weken ook punten te verdedigen gehad. Speciaal voor mensen als jij hebben ze een Champions Race gemaakt, om het wat makkelijker te maken. En daarin sta je nou ook niet bepaald hoog :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
15-30!! break 'm en serveer 't uit!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
die CR begint in januari, dus ik heb paar grote toernooien gemist.

of vind jij AO maar een klein toernooitje cry
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:15-30!! break 'm en serveer 't uit!

pffff, toch moeizaam de 11e game
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Net of je daar ook maar iets gepresteerd had gezien je eerdere uitslagen dit jaar :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
](*,)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
hup gremel en canas. gremel moet overigens voor FTM wel absoluut verliezen. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:hup gremel en canas. gremel moet overigens voor FTM wel absoluut verliezen. :roll:

allemaal dubbele belangen voor jou en mij :8:

ik had normaal gremel en canas wel op winst gezet, maar vind ze te belangrijk voor ftm :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jammer dat ik te laat was om mijn voorspelling nog te wijzigen.
Maar mooi dat Tampie met zijn tactiek nu eens een keer wordt afgestraft. :razz:
Reply
Omyaca (2) - Tampie (8): 7-7
BV: 10-9
Omyaca (2) door naar de halve finale.

Buurs - Centre Court (3): 7-7
BV: 11-10
Buurs door naar de halve finale.

Haggie - Juan Zueco (7): 6-7
Juan Zueco (7) door naar de halve finale.

Ad Wim (6) - Jappiesevic: 8-4
Ad Wim (6) door naar de halve finale.

Tennispoll halve finales:
Omyaca (2) - Buurs
Juan Zueco (7) - Ad Wim (6)
Reply


Forum Jump: