The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

TMS Hamburg 2008
wereldpunt nadal =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:Ad, ik ga niet weer pagina's vol posts teruglezen, want dan geef je er toch wel weer een draai aan waardoor een quote niet klopt.
Je doet maar lekker wat je niet laten kunt, maar waarom ga je er dan wel op in? :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tjonge Andy, hier lagen toch wel degelijk kansen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ad, ik ga niet weer pagina's vol posts teruglezen, want dan geef je er toch wel weer een draai aan waardoor een quote niet klopt.
Je doet maar lekker wat je niet laten kunt, maar waarom ga je er dan wel op in? :roll:

Goed, speciaal voor jou heb ik m opgezocht:

Ad Wim Wrote:Tja, Djoko blijft natuurlijk geen echte gravelaar. Maar hij heeft zoveel kwaliteiten, ik had gedacht dat hij van Andreev nog wel met links zou winnen...

Misschien handig als je voortaan je eigen posts ook goed leest, scheelt mij een hoop zoekwerk.
Reply
Breakt Murray een keer, wordt ie meteen terug gebroken #-o
Reply
Het zou je sieren als je er iig op in ging Ad.
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:

Goed, speciaal voor jou heb ik m opgezocht:

Ad Wim Wrote:Tja, Djoko blijft natuurlijk geen echte gravelaar. Maar hij heeft zoveel kwaliteiten, ik had gedacht dat hij van Andreev nog wel met links zou winnen...

Misschien handig als je voortaan je eigen posts ook goed leest, scheelt mij een hoop zoekwerk.
Nou, bedankt dat je het even terughaalt. Dit is toch precies wat ik zeg en altijd heb gezegd? Djokovic is geen echte/typische gravelaar, maar wel degene met (misschien) wel de meeste kwaliteiten op de tour. Daardoor komt ie een heel end op gravel, maar tegen de echte toppers in vorm (sowieso Federer en Nadal, maar ook Ferrer en Davy bijv.) legt hij het in mijn ogen af op gravel.
Dat heb ik constant gezegd en ik spreek mezelf daarin toch niet tegen?
Reply
Ad Wim Wrote:Hahahaha, gaan jullie nou Triplexxx napraten? Undecided

En jullie luisteren/lezen net zo slecht als hij. Ik heb nooit gezegd dat Djoko een niet-gravelspeler is, ik heb gezegd dat het geen topper op gravel is, en daar blijf ik bij.
En nu gaan we het hebben over het woordje stunt. Ik vind het geen stunt als Federer of Djoko van Nadal winnen op gravel nee, hooguit verrassend of onverwacht...

Maar ik vroeg naar jouw mening, geloof ik? :roll:

Kom nou op Ad, 1 keertje je ongelijk toegeven moet toch lukken? Dikgedrukte zin was waar ik op in ging.
Reply
Ad Wim Wrote:Jawel, waar zeg ik dat dan? Maar je reageert niet uit eigen overweging, je legt mij woorden in de mond. Die ook nog eens niet kloppen...

En ik leg jou dus geen niet-kloppende woorden in de mond.
Reply
Ooooooh, dat bedoelde je. Zeg dat dan!

Je zult me wel kinderachtig vinden, maar ik vind alsnog een verschil zitten tussen een niet-gravelspeler (zoals bijvoorbeeld Karlovic, Blake of Tursunov) en geen echte gravelspeler (zoals Djokovic en bijv. ook Murray). Ik hoop dat je dat inziet. Zo niet, dan geef ik hierbij mijn ongelijk toe, of iig mijn verkeerde woordkeuze.

En hou ajb op met die één keer-zinnetjes. Net alsof ik nooit mijn ongelijk toegeef, nooit mijn verlies kan slikken, nooit kan toegeven dat ik geluk heb gehad, pfff...
Reply
Mwa, ik vind het wel terecht als je insinueert dat ik niet goed lees en jou woorden in de mond leg. Daarbij heb ik het nog niet eerder meegemaakt op het forum dat jij in een discussie met mij je ongelijk toegaf.

Maar dank, ik snap je uitleg, maar had dat er zelf van te voren nooit uitgehaald. En die 1 keer is vanaf heden niet meer nodig idd :8:
Reply
mp rafa
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
nadal verslaat toch redelijk overtuigend murray met 6-3 6-2 =D>

Reply
Tja, het leek er gewoon af alsof je mij ergens op wilde pakken mbt Djokovic, terwijl dat in mijn ogen niet terecht was aangezien ik in mijn ogen niets tegenstrijdigs heb gezegd tov hem. Ik vind hem gewoon geen topper op gravel, maar hij is een verdomd goede speler, de toekomstige nummer 1 waarschijnlijk, en daarom zou ik het dus geen stunt vinden als hij op een topdag van Nadal op gravel zou winnen. Ook al is hij geen topper op gravel en zie ik het dus ook niet snel gebeuren...

E ik ben ook niet bepaald goed in mijn ongelijk toegeven, dat geef ik meteen toe, want dan zou ik dus toegeven dat ik mezelf tegenspreek. Al zal ik dat vast wel in een keer doen, in die tig berichtjes die ik per dag plaats Wink
Reply
Slechte pot van Murray helaas, veel te veel fouten (28) om het Nadal lastig te maken. Nu maar hopen op Moya... :|
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, het leek er gewoon af alsof je mij ergens op wilde pakken mbt Djokovic, terwijl dat in mijn ogen niet terecht was aangezien ik in mijn ogen niets tegenstrijdigs heb gezegd tov hem. Ik vind hem gewoon geen topper op gravel, maar hij is een verdomd goede speler, de toekomstige nummer 1 waarschijnlijk, en daarom zou ik het dus geen stunt vinden als hij op een topdag van Nadal op gravel zou winnen. Ook al is hij geen topper op gravel en zie ik het dus ook niet snel gebeuren...

E ik ben ook niet bepaald goed in mijn ongelijk toegeven, dat geef ik meteen toe, want dan zou ik dus toegeven dat ik mezelf tegenspreek. Al zal ik dat vast wel in een keer doen, in die tig berichtjes die ik per dag plaats Wink

=D>
Wilde je niet ergens op pakken ofzo, maar ik zou het wel een stunt vinden als Djoko Nadal pakt, dus vandaar m'n verbazing. Verder Notworthy
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, het leek er gewoon af alsof je mij ergens op wilde pakken mbt Djokovic, terwijl dat in mijn ogen niet terecht was aangezien ik in mijn ogen niets tegenstrijdigs heb gezegd tov hem. Ik vind hem gewoon geen topper op gravel, maar hij is een verdomd goede speler, de toekomstige nummer 1 waarschijnlijk, en daarom zou ik het dus geen stunt vinden als hij op een topdag van Nadal op gravel zou winnen. Ook al is hij geen topper op gravel en zie ik het dus ook niet snel gebeuren...

=D> Notworthy
Reply
vandaag is weer een dag van achterstand inlopen. Nadal moet winnen, daarbij hoop ik dat montanes djoko zal verslaan. Seppi's toernooi heeft nu ook lang genoeg geduurd. De thuis spelende kiefer moet hiervoor kunnen zorgen! Gister was een prima dag. Hup kiefer fedex montanes en nadal..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hup Kiefer, Verdasco, Montanes en Moya =D>
Reply
Hup Verdasco, Seppi, Montanes en Nadal [-o<
Dan heb ik iig 4 halve finalisten.
Reply
Denk dat alleen Nadal een zekerheidje is.
Verdasco zou het federer lastig kunnen maken...denk wel dat federer wint.
Als Montanes net zo goed speelt als tegen Tipsa krijgt Djoko het zwaar...ook hier verwacht ik toch Djoko.
Seppi Kiefer hoort eigenlijk naar Seppi te gaan...toch speelt kiefer goed deze week en hefet hij het publiek achter zich.

verwacht het beste tennis van Djoko Montanes
Reply
Eigenlijk maar 1 belangrijke partij vandaag en dat is Seppi-Kiefer. Dat is ook meteen de enige partij waar ik iets van verwacht. De rest zal wel simpel naar de top 3 gaan...
Reply
Ga ik idd ook vanuit Ad, en ik verwacht ook Seppi. Maar een verrassing zou mooi zijn.
Reply
Mitch Wrote:Hup Verdasco, Seppi, Montanes en Nadal [-o<
Als Verdasco en Nadal winnen, ben je ook meteen weekwinnaar :o
Reply
Ad Wim Wrote:
Mitch Wrote:Hup Verdasco, Seppi, Montanes en Nadal [-o<
Als Verdasco en Nadal winnen, ben je ook meteen weekwinnaar :o

Daarom moet Federer van Nando winnen :wink:
maar mocht verdasco winnen, dan sta ik gelijk met mitch.

Reply
Ad Wim Wrote:Eigenlijk maar 1 belangrijke partij vandaag en dat is Seppi-Kiefer. Dat is ook meteen de enige partij waar ik iets van verwacht. De rest zal wel simpel naar de top 3 gaan...
er komt 1 verrassing aan in de top drie...
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Eigenlijk maar 1 belangrijke partij vandaag en dat is Seppi-Kiefer. Dat is ook meteen de enige partij waar ik iets van verwacht. De rest zal wel simpel naar de top 3 gaan...
er komt 1 verrassing aan in de top drie...

Montanes gaat stunten :-"
Reply
Fedex -Verdasco begonnen. 3-2* tot zover. Weinig bijzonders nog!

Fedex moet winnen. Mindlight, Kraai en MAC hebben Fernando. Icon_twisted
Reply
Hup Verdasco! =D>
Reply
ik heb verdasco niet hoor, moya en djoko nog hier
Reply

Forum Jump: