The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2008
Ik zou nu dus bijvoorbeeld ook mijn BV mogen aanpassen? Ik heb alles gelijk met Ad, en win nooit meer van hem.

We hebben hier toch wel iets over afgesproken?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
ja dat je aan mag passen tot de deadline, daarna niet meer.
Reply
oke. Ik heb mijn BV veranderd.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote:
omyaca Wrote:
buurs Wrote:Als Nieminen of Verdasco wint, ga ik er andermaal uit, omdat ik later gepollt heb.... #-o
Poll dan eens een keer wat eerder man! :roll:
Je was gewoon op het forum toen de poll erop werd gezet...

ik wou toch wachten totdat de loting bekend was.
ik wil nu alleen mijn BV aanpassen naar 7.


](*,)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
buurs Wrote:
omyaca Wrote:
buurs Wrote:Als Nieminen of Verdasco wint, ga ik er andermaal uit, omdat ik later gepollt heb.... #-o
Poll dan eens een keer wat eerder man! :roll:
Je was gewoon op het forum toen de poll erop werd gezet...

ik wou toch wachten totdat de loting bekend was.
ik wil nu alleen mijn BV aanpassen naar 7.


](*,)

:lol:
Reply
mijne pakt goed uit :wink: ik ben nu sowieso door ipv Ad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tja, ik vind het een ongeschreven regel om het te veranderen nadat je de loting weet, je pollt gewoon wat je denkt dat het wordt. Maar goed, in dit geval kan ik Haggeman wel begrijpen al vind ik wel dat hier een regel over moet komen, want tot nu toe hebben we dat eigenlijk niet tot nauwelijks gedaan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Haha. omdat Ad eerder heeft ingezonden, al sowieso door #-o !

Echt kut #-o

Ik heb zaterdag nog maar ff gewacht voor een loting.
Uiteindelijk gister maar gepollt, omdat bijna iedereen al had gepollt.
En nu dus weer de dupe.

Mag ik nu trouwens nog voorspellingen aanpassen, aangezien de wedstrijden nog niet begonnen zijn?

Je weet nu alles van je tegenstander toch. Kan niet meer.
Maar vind je dit dan ook over de BV? Want dan spreek je jezelf tegen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Voorlopig hou ik de eerste voorspellingen (incl BV) aan.
Ik heb Elikian hierover een bericht gestuurd, ik wacht even zijn reactie af voordat ik iets aanpas.
Het gaat trouwens alleen om Haggie. In geval van Buurs maakt het niet uit.
Reply
Mitch (1) - Jappiesevic - Buurs: 8-6-7
1-1-2 Verdasco - Moya
BV: 8-6-6
Mitch (1e) door naar de volgende ronde.

Mist (6) - São Paulo - Cruijff: 9-7-6
2-2-1 Tursunov - Acasuso
1-1-2 Simon - Tsonga
2-2-1 Murray - (Q)
2-2-1 Safin - Wawrinka
BV: 7-9-8
Mist door naar de volgende ronde.

Juan Zueco (7) - Tampie - Elikian: 9-6-11
1-2-2 Tursunov - Acasuso
1-2-2 Simon - Tsonga
1-1-2 Robredo - Chela
BV: 6-7-6
Elikian en Juan Zueco door naar de volgende ronde.

Ad Wim (3) - Bocaloca - Haggie: 7-8-7
2-1-2 Verdasco - Moya
BV: 7-6-7
Ad Wim door naar de volgende ronde.

Centre Court (4) - Kuiper - Mac: 7-8-6
1-2-2 Simon - Tsonga
2-1-2 Verdasco - Moya
BV: 7-8-5
Kuiper en Centre Court door naar de volgende ronde.

Andre (8) - De Kabaggaan - XL: 8-10-7
2-1-2 Tursunov - Acasuso
1-1-2 Robredo - Chela
1-1-2 Volandri - (Q)
1-2-1 Verdasco - Moya
BV: 5-8-9
De Kabaggaan door naar de volgende ronde.

Kooltje (5) - The Mailman - Mindlight: 7-9-7
1-1-2 Karlovic - Mathieu
2-1-2 Tursunov - Acasuso
2-1-1 Robredo - Chela
1-2-1 Ancic - Lopez
1-2-1 Verdasco - Moya
BV: 6-6-7

Omyaca (2) - Scholten! - Overdune - Chiel-Montagne: 8-8-8-5
2-1-2-2 Tursunov - Acasuso
1-1-1-2 Gonzalez - Tipsarevic
2-2-1-1 Simon - Tsonga
1-1-2-1 Volandri - (Q)
2-2-1-2 Verdasco - Moya
1-1-2-1 Murray - (Q)
2-1-2-2 Safin - Wawrinka
BV: 7-7-8-4
Confrontatie Overdune - Chiel-Montagne is gewonnen door Overdune (gaat over de wedstrijden van maandag).
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Haha. omdat Ad eerder heeft ingezonden, al sowieso door #-o !

Echt kut #-o

Ik heb zaterdag nog maar ff gewacht voor een loting.
Uiteindelijk gister maar gepollt, omdat bijna iedereen al had gepollt.
En nu dus weer de dupe.

Mag ik nu trouwens nog voorspellingen aanpassen, aangezien de wedstrijden nog niet begonnen zijn?

Je weet nu alles van je tegenstander toch. Kan niet meer.
Maar vind je dit dan ook over de BV? Want dan spreek je jezelf tegen...
Mitch Wrote:Voorlopig hou ik de eerste voorspellingen (incl BV) aan.
Ik heb Elikian hierover een bericht gestuurd, ik wacht even zijn reactie af voordat ik iets aanpas.
Het gaat trouwens alleen om Haggie. In geval van Buurs maakt het niet uit.

Door verschillende mensen werd mij gezegd dat ik het nog mocht veranderen t/m de deadline. Hoewel ik het er niet mee eens ben, is het bij deze wel echt toevallig dat ik precies hetzelfde als Ad Wim heb en dan ook nog eens bij hem in de poule zit. Als de beslissing in mijn nadeel uitvalt heb ik er vrede mee, maar ik wil dan wel dat er voor eens en altijd duidelijk over komt!

Mocht ik deze 'zaak' verliezen, dan is het HUP MOYA! (dat ik dat ooit nog moet zeggen :dodgy: )
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Verschillende mensen zeiden dat het wel kon, anderen weer niet. Ik ben eigenlijk tegen en heb dit altijd een ongeschreven regel gevonden. Pollen is pollen en daarna niet meer veranderen, dat is altijd mijn mening geweest. En je geeft het zelf dus ook al aan in je quote van hierboven, je weet dus de voorspellingen van de ander al...
Ik snap jou in dit geval wel, maar waar ligt dan de grens? Dan kunnen mensen straks ook allerlei voorspellingen gaan veranderen en dat is ten eerste het einde zoek in mijn ogen en ten tweede niet handig voor Mitch die de verschillen bijhoudt.

Anyhow, als dit zo blijft vind ik het zuur voor jou (mocht je hierdoor niet doorgaan), maar we hebben het allemaal inmiddels wel eens meegemaakt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
lastig aangezien je ook tot kort voor de deadline kunt wachten met pollen. dan staat de loting er meestal al wel op. is in feite hetzelfde. ik feit dat de loting voor de 1e ronde pas na de deadline op het forum moet komen. na de deadline mag er toch sowieso al niet meer gewisseld worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:lastig aangezien je ook tot kort voor de deadline kunt wachten met pollen. dan staat de loting er meestal al wel op. is in feite hetzelfde. ik feit dat de loting voor de 1e ronde pas na de deadline op het forum moet komen. na de deadline mag er toch sowieso al niet meer gewisseld worden.

is tegenstrijdig idd
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat is wel een goede oplossing, CC, gewoon de loting er niet opzetten tot na de deadline van de 1e ronde. Lijkt me ook prima te doen, Eli is toch sowieso vaak al wel laat Wink

En in het geval dat alles gelijk is, hebben we gewoon duidelijke regels...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Precies. Loting pas na de 1e paar wedstrijden ofzo.

En Ad, ik heb vertrouwen in Moya 8-[
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik ook hoor, laten we maar gewoon samen doorgaan Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wat zou dat kinderachtig zijn zeg als we die regel moeten invoeren...denk daar maar eens over na...verder zeg ik er helemaal niets over.
Reply
Hoezo? Beargumenteer eens...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hoezo? Beargumenteer eens...
allerlaatste....je denkt hoe iets gaat verlopen...iemand waar je tegen moet denkt hetzelfde...dan denk jij ineens iets anders...
Reply
Oke, dan ben je het dus met me eens? Pollen is pollen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Oke, dan ben je het dus met me eens? Pollen is pollen...
ja natuurlijk...dat slappe gelul...hou toch op
Reply
Mist (6) - São Paulo - Cruijff: 10-8-7
2-2-1 Tursunov - Acasuso
1-1-2 Simon - Tsonga

BV: 7-9-8

Hup Tursunov en Tsjonga... Anders weer een 1e ronde exit Sad
Reply
tsonga lukt nog wel, maar Tursunov :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Idd wordt lastig maar de 2e set 7-5 en de 3e 7-6 binnenslepen moet lukken :-k
Reply
Ik ben door Hakkuh
Reply
Ik niet ](*,)
Reply
Ik heb dit net ook aan Mitch geschreven. Ik denk dat het 'in principe' zou kunnen omdat je pollt voor de eerste wedstrijd. Alleen vind ik het persoonlijk zwaar tegen de ethiek en de geest van het spelletje. Maar het is vrijwel oncontroleerbaar.
Ik denk dat het sowieso zou helpen om de verschillen van mitch niet te posten voor de wedstrijden begonnen zijn. Ik zou natuurlijk ook de loting later kunnen posten, maar het is meestal 'of zondagavond heel laat', of 'maandagavond heel laat'. Daar zit weinig tussen. En maandagavond heel laat vind ik persoonlijk een slechtere oplossing, zeker met qualies die over maandagwedstrijden gaan.

Bovendien is de loting voor de rest van de week helemaal duidelijk, dus dit probleem los je niet op voor de woensdag, donderdag en verder polls. ... enige oplossing blijft gewoon het pollen per PM dat veel te bewerkelijk is, .... of een database script maken, als iemand daar tijd/zin in heeft.

Je pollt wat je denkt/hoopt, maar omdat iemand anders dat ook vindt, vind jij iets anders. Dat vind ik zo raar. Als het verboden wordt vind ik dat prima, maar ben zo bang dat het zo lastig te controleren is.
Reply
Deze mening deel ik absoluut in zijn totaal.
Reply
Je kunt toch het tijdstip zien waarop iemand gepolld heeft en als hij dit veranderd heeft, zie je dit onderaan de post. Het enige nadeel is dat je het niet ziet als het de laatste post is, maar dat is ook eenvoudig op te lossen door er direct iets achter te posten.

Verschillen van Mitch niet posten lijkt me niet de oplossing aangezien in principe een ieder gewoon kan kijken naar de voorspellingen van zijn tegenstanders en het dan alsnog aanpassen. Meer werk, maar toch...
Dan lijkt me de loting pas na de deadline doen praktischer. Als dit niet lukt, wellicht iemand anders de loting laten verrichten...

En in latere rondes is het vaak niet relevant, omdat je dan toch al weet tegen wie je speelt en vaak de voorspelling van je tegenstander al ziet. Wat je daar kunt doen, is het voordeel van de eerstpollende groter maken. Of inderdaad een scriptje...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: