16-05-2008, 02:50 PM
Helaas niets kunnen zien...Federer was goed begrijp ik? Jammer dat Verdasco lichte blessure had...Laat Roger het toernooi maar winnen
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
TMS Hamburg 2008
|
16-05-2008, 02:50 PM
Helaas niets kunnen zien...Federer was goed begrijp ik? Jammer dat Verdasco lichte blessure had...Laat Roger het toernooi maar winnen
16-05-2008, 02:54 PM
Beiden waren erg goed Kooltje, Verdasco alleen 1 slordige game per set helaas. Maar niveau was zeer hoog, dus wel hoge amusementswaarde.
16-05-2008, 02:56 PM
Knap van Verdasco..toch eigenlijk vanuit het niets weer eens niveau halen deze week
16-05-2008, 02:57 PM
_Tampie Wrote:Ja hoor daar is de break voor Federer. Wat een topper is het toch. Het wordt lastig voor Nadal om dit toernooi te winnen hoor....Zijn we het toch wéér eens :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
16-05-2008, 02:57 PM
Voor wat het waard is...meteen de break van Montanes...
toch maar 12x gekozen...
16-05-2008, 02:58 PM
Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Ja hoor daar is de break voor Federer. Wat een topper is het toch. Het wordt lastig voor Nadal om dit toernooi te winnen hoor....Zijn we het toch wéér eens :wink: Waarom zou Federer hier goed presteren terwijl de baan trager is als laten we zeggen Rome bijvoorbeeld
16-05-2008, 02:59 PM
Kijk naar het verleden, hij heeft iets met dit toernooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
16-05-2008, 02:59 PM
Wat is dat toch weer voor idiote opleving van Montanes opeens. :x
16-05-2008, 03:00 PM
omyaca Wrote:Wat is dat toch weer voor idiote opleving van Montanes opeens. :xRustig maar, dit gaat Djoko echt nog wel in straight winnen hoor...
16-05-2008, 03:00 PM
Ad Wim Wrote:Kijk naar het verleden, hij heeft iets met dit toernooi.Ja dat weet ik....maar vind dat apart aangezien de baan hem het minste zou liggen zou je denken... Komt gewoon omdat hij meer tijd heeft om zijn slagen te maken....al heeft juist hij dat ook weer niet nodig :roll:
16-05-2008, 03:01 PM
Ad Wim Wrote:Dat mag ik wel hopen ja. Maar die 25 punten mag ik me toch nog wel druk om maken? :wink:omyaca Wrote:Wat is dat toch weer voor idiote opleving van Montanes opeens. :xRustig maar, dit gaat Djoko echt nog wel in straight winnen hoor...
16-05-2008, 03:01 PM
break alweer terug inderdaad
16-05-2008, 03:04 PM
kooltje Wrote:Tja, ik vind Federer dus wel een topper op gravel, dus ik vind het feit dat het een relatief langzame baan is niet per se in zijn nadeel spreken...Ad Wim Wrote:Kijk naar het verleden, hij heeft iets met dit toernooi.Ja dat weet ik....maar vind dat apart aangezien de baan hem het minste zou liggen zou je denken...
16-05-2008, 03:05 PM
omyaca Wrote:Tja, ik vond dit dus ook een must-pick gezien de onzekere Almagro, zijn vorm en Fish in de eerste ronde...Ad Wim Wrote:Dat mag ik wel hopen ja. Maar die 25 punten mag ik me toch nog wel druk om maken? :wink:omyaca Wrote:Wat is dat toch weer voor idiote opleving van Montanes opeens. :xRustig maar, dit gaat Djoko echt nog wel in straight winnen hoor...
16-05-2008, 03:06 PM
Ad Wim Wrote:omyaca Wrote:Tja, ik vond dit dus ook een must-pick gezien de onzekere Almagro, zijn vorm en Fish in de eerste ronde...Ad Wim Wrote:Dat mag ik wel hopen ja. Maar die 25 punten mag ik me toch nog wel druk om maken? :wink:omyaca Wrote:Wat is dat toch weer voor idiote opleving van Montanes opeens. :xRustig maar, dit gaat Djoko echt nog wel in straight winnen hoor... en toch voor hem gaan, terwijl hij 1300 kost
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Op de vorm na (maar daar hebben we t al over gehad :8: ), was dat voor mij ook een must pick idd. Daarbij nog Acasuso als backup, maar dat bleek gelukkig niet nodig.
Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:Tja, ik vind Federer dus wel een topper op gravel, dus ik vind het feit dat het een relatief langzame baan is niet per se in zijn nadeel spreken...Ad Wim Wrote:Kijk naar het verleden, hij heeft iets met dit toernooi.Ja dat weet ik....maar vind dat apart aangezien de baan hem het minste zou liggen zou je denken... Blijf je nu in elk topic suggereren dat Djokovic geen topper is op gravel?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
16-05-2008, 03:07 PM
buurs Wrote:Ga je dat nou weer terughalen? Wees nou maar gewoon blij dat hij niet speelde, dat levert jou waarschijnlijk de weekwinst op...Ad Wim Wrote:omyaca Wrote:Tja, ik vond dit dus ook een must-pick gezien de onzekere Almagro, zijn vorm en Fish in de eerste ronde...Ad Wim Wrote:Dat mag ik wel hopen ja. Maar die 25 punten mag ik me toch nog wel druk om maken? :wink:omyaca Wrote:Wat is dat toch weer voor idiote opleving van Montanes opeens. :xRustig maar, dit gaat Djoko echt nog wel in straight winnen hoor...
16-05-2008, 03:08 PM
Tripplexxx Wrote:Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:Tja, ik vind Federer dus wel een topper op gravel, dus ik vind het feit dat het een relatief langzame baan is niet per se in zijn nadeel spreken...Ad Wim Wrote:Kijk naar het verleden, hij heeft iets met dit toernooi.Ja dat weet ik....maar vind dat apart aangezien de baan hem het minste zou liggen zou je denken... Huh? Moet ik nou aan een bril? Dit ging toch helemaal niet over Djoko?
16-05-2008, 03:09 PM
Laat hem maar, hij leeft in zijn eigen, beperkte, wereld...
16-05-2008, 03:09 PM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Ga je dat nou weer terughalen? Wees nou maar gewoon blij dat hij niet speelde, dat levert jou waarschijnlijk de weekwinst op...Ad Wim Wrote:omyaca Wrote:Tja, ik vond dit dus ook een must-pick gezien de onzekere Almagro, zijn vorm en Fish in de eerste ronde...Ad Wim Wrote:Dat mag ik wel hopen ja. Maar die 25 punten mag ik me toch nog wel druk om maken? :wink:omyaca Wrote:Wat is dat toch weer voor idiote opleving van Montanes opeens. :xRustig maar, dit gaat Djoko echt nog wel in straight winnen hoor... anders had jij zeker de weekwinst gepakt
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
16-05-2008, 03:10 PM
Ad Wim Wrote:Dat zal best zo zijn ja. Maar dat staat toch los van het feit dat het onwaarschijnlijk is dat hij de kwartfinale haalt, en dat ik daar dus gewoon enorm van baal.omyaca Wrote:Tja, ik vond dit dus ook een must-pick gezien de onzekere Almagro, zijn vorm en Fish in de eerste ronde...Ad Wim Wrote:Dat mag ik wel hopen ja. Maar die 25 punten mag ik me toch nog wel druk om maken? :wink:omyaca Wrote:Wat is dat toch weer voor idiote opleving van Montanes opeens. :xRustig maar, dit gaat Djoko echt nog wel in straight winnen hoor...
Djoko geen of wel topper...het zal allemaal wel...staat af en toe geweldig te tennissen op gravel en dat zal alleen maar meer en beter worden...
Ai, dropshot net uit op 15-30...
16-05-2008, 03:11 PM
omyaca Wrote:Misschien wordt het wel een tweede Fish :wink:Ad Wim Wrote:Dat zal best zo zijn ja. Maar dat staat toch los van het feit dat het onwaarschijnlijk is dat hij de kwartfinale haalt, en dat ik daar dus gewoon enorm van baal.omyaca Wrote:Tja, ik vond dit dus ook een must-pick gezien de onzekere Almagro, zijn vorm en Fish in de eerste ronde...Ad Wim Wrote:Dat mag ik wel hopen ja. Maar die 25 punten mag ik me toch nog wel druk om maken? :wink:omyaca Wrote:Wat is dat toch weer voor idiote opleving van Montanes opeens. :xRustig maar, dit gaat Djoko echt nog wel in straight winnen hoor...
16-05-2008, 03:18 PM
Djoko te goed...
backhand van Montanes voldoet niet
16-05-2008, 03:21 PM
kooltje Wrote:Djoko te goed...Als Djoko zo geconcentreerd en aanvallend blijft spelen, wordt het een simpele overwinning inderdaad. Montanes heeft niet de wapens hem te verslaan
16-05-2008, 03:21 PM
kooltje Wrote:Djoko te goed... hij laat nu ook weer flinke backhand kans liggen voor 15-40 5-2 djoko
He i’m back, koploper FTM 2018!
|
« Next Oldest | Next Newest »
|