The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2008
omyaca Wrote:
mindlight Wrote:Haha gewoon een fundamenteel meningsverschil dus tussen het feit of 2 sets voor of 1 break voor een betere uitgangspositie is.

Trouwens, wedstrijd is wel weer smullen nu.
Natuurlijk is twee sets voor een betere uitgangspositie...
Alleen met twee sets voor en een break achter beginnen is gunstiger dan twee sets voor en een break achter bezig zijn.
Mooi gesproken =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup, en meteen naar 0-40. Deel die mentale tik uit!
Reply
Zo zie je ook maar weer dat Murray het al de hele wedstrijd onwijs van zijn 1e service moet hebben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En op love naar de break Undecided , schitterend!
Reply
En dan de break voor Rafa :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Rafa =D>
Nu doordrukken!
Reply
Goed zinloze discussie verder wat mij betreft. Mijn punt is duidelijk, dat jullie het er niet mee eens zijn ook.
Reply
Van 0-30 naar gamewinst, lekker!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Goed zinloze discussie verder wat mij betreft. Mijn punt is duidelijk, dat jullie het er niet mee eens zijn ook.
Het is idd zinloos als jij niet beargumenteert waarom je er gisteren van uitging dat Murray ging winnen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lees nog even terug en je zal mijn argumenten zeker vinden. Dat jij het daar dan weer niet mee eens bent kan ik niet helpen.
Reply
Pff, wat een lelijke punten vanaf 0-30, pie beslissing deze set dan Rafa!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Lees nog even terug en je zal mijn argumenten zeker vinden. Dat jij het daar dan weer niet mee eens bent kan ik niet helpen.
Ik lees terug en tussen een aantal makkelijke en onzinnige opmerkingen dat Rafa nu al de winnaar is van de onderbreking door, zie ik dit als enige zinnige argumentatie:

mindlight Wrote:Nergens op gebaseerd? Op het kleine stukje 3e set na, speelde Murray fantastisch. Nu speelt Murray nog steeds niet slecht, maar heeft Nadal een hoger niveau.

En dat is dus ook onzin. Murray speelt sinds de onderbreking twee niveaus beter dan aan het eind van de partij gisteren. Nadal speelt nu best goed, maar lang niet top, te wisselvallig en dramatisch aan het net. Nadal maakte gisteren in de eerste vijf games van de 3e set 1 UE, en die speelde echt goed die games. Murray was duidelijk ingezakt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wtf is dit nou weer?! Net nog kansen hebben voor de dubbele break en nu van 30-0 naar de break tegen, en weer zo'n kutvolley.

En nu ook weer een makkelijke game voor Murray, kut Nadal ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
IK BEN WEER WAKKER :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Er staat echt achterlijk veel wind, kijk die bal gaan! :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ga weer slapen. brengt geen geluk
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Pfff, gelukkig slaat Murray weer even wat fouten op de belangrijke momenten. Kom op Rafa, pak je niveau weer op en pak deze set!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kijk, dat zijn weer de ballen, 0-15!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan weer zo'n tweede service uit slaan #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan zo'n geluksbal, dit gaat nog fout ook...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan heeft ie zelf ook nog pech en verkloot ie ook nog eens een zeker punt, KOM OP NOU EENS MAN!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
DIe laffe Murray staat gewoon 5 meter achter de baseline bij de 1e van Rafa Undecided

En waar is toch de Rafa gebleven die ongeveer verloren punten er nog uitsleepte? :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Knap van Murray, maar echt weer te idioot voor woorden dit ](*,)

Murray die wint van Nadal in een best-of-five, wat een grap weer Undecided
Kan ook alleen maar bij mij in een GS gebeuren zoiets =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Voor Woerdie, Ad Wim en Overdune is het nog veel vervelender, omdat ze Murray niet hebben en op redelijke achterstand komen, maar voor Omyaca en mij is het ook niet lekker dat Haggie en Buurs op voorsprong blijven.
Reply
Enige positieve hieraan is dat Federer de kans heeft om weer eens een GS te pakken.

Maar deze uitslag is echt weer te idioot voor woorden. En hoe het gaat ook: Nadal gewoon in de driving seat, niks aan de hand en dan opeens van 3-1 30-0 naar 6-4 verliezen :letitallout:

Murray speelde de wedstrijd van z'n leven, en verdient het ook wel, maar Nadal speelde gewoon niet goed genoeg en dat is wel heel frustrerend, zeker in juist weer zo'n wedstrijd. Hij slaat gewoon meer fouten dan winners, dat zegt wel genoeg. Net als dat vrijwel iedereen hier dacht dat hij nog ging winnen...

FTM winnen is voor mij nu wel uitgesloten, en dat komt puur door de GS, daar verlies ik standaard meer dan 100 punten op een aantal concurrenten. En allemaal doordat ik aan de verkeerde kant zit van ongeveer elke verrassende uitslag...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja heel jammer dit voor FTM. Vooral de keuze van Buurs voor Djokovic ipv Nadal had natuurlijk moeten worden afgestraft. #-o
Maar los daarvan wel fantastisch van Murray. Leuk dat hij eindelijk laat zien wat hij in huis heeft!
Reply
Mooi. =D> =D> =D> Eindelijk een fatsoenlijke tegenstander op een andere ondergrond dan gravel ( of een langzame grasbaan) en hij verlies uiteraard. Icon_twisted Icon_twisted . Zo mag ik het zien Big Grin. Nu hup Roger doe het maak die lelijke Brit af Big Grin.
Reply
mooi zo Hakkuh !!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Murray speelde de wedstrijd van z'n leven, en verdient het ook wel, maar Nadal speelde gewoon niet goed genoeg en dat is wel heel frustrerend, zeker in juist weer zo'n wedstrijd. Hij slaat gewoon meer fouten dan winners, dat zegt wel genoeg. Net als dat vrijwel iedereen hier dacht dat hij nog ging winnen...

Wat een onzin, Adje. Murray heeft nog veel meer UE geslagen, maar het verschil zit gewoon in de aces en winners. Dat betekent dat Murray de meeste punten gewoon op eigen kracht heeft gewonnen en dat Nadal helemaal niet zo slecht speelde. Ik heb ook ongeveer 3/4 van de wedstrijd gezien en met name de laatste set was Murray gewoon niet van plan om Nadal te laten glippen. Zijn spreiding was fenomenaal en hij durfde gewoon meer risico te nemen en dat werd beloond.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.usopen.org/en_US/scores/stats/day20/1601ms.html">http://www.usopen.org/en_US/scores/stat ... 601ms.html</a><!-- m -->
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
klopt dat laatste viel mij ook op eigenlijk. Murray nam veel meer risico dan normaalgesproken en dat pakte goed uit. Dat zag je goed op de breakpoints waar murray weer in zn oude ietwat laffe spelletje verviel en ongelofelijk veel breakpoints verloor.
Reply


Forum Jump: