The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick
Antidote Wrote:
Box Brother Wrote:Weet iemand nog hoe het zat met investeren in je jeugdopleiding ?

iets van 5K tot zwak, 10K van zwak tot redelijk en dan 20K ? Ik weet het namelijk niet meer.... :oops:

Volgens mij klopt dit wel aardig. Ben nu ook bezig op precies dezelfde manier mijn opleiding omhoog te krijgen.
Zelf ben ik bezig de zaakwaarnemers op uitstekend te houden, want ik wil nadat ik een goede jeugdelftal heb mijn zaakwaarnemers gebruiken om de jeugdspelers te promoveren naar mijn eerste team.
Reply
Als je weet dat je tegenstander altijd over de vleugel aanvalt...wat kan je daar dan het beste tegen doen?
Reply
kooltje Wrote:Als je weet dat je tegenstander altijd over de vleugel aanvalt...wat kan je daar dan het beste tegen doen?

Vleugelbacks op verdedigend zetten en zelf door het centrum rossen?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
kooltje Wrote:Als je weet dat je tegenstander altijd over de vleugel aanvalt...wat kan je daar dan het beste tegen doen?

Vleugelbacks op verdedigend zetten en zelf door het centrum rossen?
thnx...belangrijk dat die backs goed zijn? mijn betere centrumverdediger daar neerzetten?
Reply
als je centrum aanval doet verzwakt je vleugelverdediging
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Gewoon je betere verdedigers als back neerzetten en je centrumaanval zo sterk mogelijk maken. Ik weet niet wat je traint, maar een 3-4-3 opstelling werkt prima tegen vleugelaanval: 3 spitsen voor een sterke centrumaanval, 3 middenvelders en een aanvallende winger zodat je ook nog wat vleugelaanval over hebt.
Reply
Sjeffer Wrote:Gewoon je betere verdedigers als back neerzetten en je centrumaanval zo sterk mogelijk maken. Ik weet niet wat je traint, maar een 3-4-3 opstelling werkt prima tegen vleugelaanval: 3 spitsen voor een sterke centrumaanval, 3 middenvelders en een aanvallende winger zodat je ook nog wat vleugelaanval over hebt.
ik train spitsen maar heb drie goede entrale middenvelders. dan me laatste vraag...hoe doe ik dat met die drie verdedigers. twee daarvan als back of juist in het midden?
Reply
twee backs Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
mooie 8-1 overwinning van de kooltjes. zelfvertrouwen nu wonderbaarlijk. Is dat het beste wat er is? of is licht overdreven beter? teveel zelfvertrouwen is ook niet goed neem ik aan????
Reply
Huh!!!!?????

Deze knul stond zojuist op de TL! Zou die uit de opleiding komen? Kan toch niet anders?

Ruggero Pecora (158788075) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 93 dagen, goed vorm, gezond
Ik spreek Italiano!

Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Snel

Maakt deel uit van het U-20 Malta-team!

Volgende verjaardag: 24-08-2007
Nationaliteit: flag Malta
Total Skill Index (TSI): 7 390
Loon: 2 364 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: el conquista
Waarschuwingen: 1 Advanced Injury Calculator Kawasaki Tigers Injury Healing Time Prediction Tool Kawasaki Tigers Injury Healing Time Prediction Tool 2 hattriX-Ray healing hattriX-Ray healing TSI
Fysiek: fit


Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: briljant Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk

Wedstrijden voor Nationale U-20 team: 2
Doelpunten in carrière: 1
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 1
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
Uitstekende coach misschien???
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
17 jaar en 93 dagen en dan al een briljant vleugelspeler en al 2 U-20 potten achter de naam?! Lijkt me niet.

Die jeugdopleiding kan volgens mij nog wel eens met verrassingen komen.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
1-0 Robbe Pirot (19)
1-1 Wim Grijspaardt (21)
2-1 Dorian Overzet (24)
3-1 Dietger Pierre (32)
4-1 Robbe Pirot (35)
5-1 Diedrik Michiels (40)
6-1 Dorian Overzet (65)
7-1 Robbe Pirot (84)
8-1 Robbe Pirot (88.)

Zonder enige twijfel was Wilhelm Hoenderken de beste speler van kooltjes. Daarentegen speelde Robbe Pirot enigszins teleurstellend.
tuurlijk Hattrick!
Reply
kooltje Wrote:1-0 Robbe Pirot (19)
1-1 Wim Grijspaardt (21)
2-1 Dorian Overzet (24)
3-1 Dietger Pierre (32)
4-1 Robbe Pirot (35)
5-1 Diedrik Michiels (40)
6-1 Dorian Overzet (65)
7-1 Robbe Pirot (84)
8-1 Robbe Pirot (88.)

Zonder enige twijfel was Wilhelm Hoenderken de beste speler van kooltjes. Daarentegen speelde Robbe Pirot enigszins teleurstellend.
tuurlijk Hattrick!

Gebaseerd op het aantal sterren.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Vietjes Wrote:17 jaar en 93 dagen en dan al een briljant vleugelspeler en al 2 U-20 potten achter de naam?! Lijkt me niet.

Die jeugdopleiding kan volgens mij nog wel eens met verrassingen komen.

is gewoon door de switch van het leeftijdsysteem.
Mijn broer heeft nu ook een speler die hij al een seizoen getrained heeft, en die nu opeens ook weer voor een paar maanden 17 jaar is.
gewoon een gelukkig toeval voor de maltezers Smile
Reply
Ik heb een vraag, ik speel normaal vleugel of centrum aanval maar moet nu tegen een counterploeg. Hoe kan ik daar het best tegen spelen.
Reply
Ik heb ook een vraag, over mijn coach. Hij is een redelijk coach die inmiddels slechts waardeloos leiderschap heeft. Hoe belangrijk is dat leiderschap in relatie tot zijn vaardigheid? Met andere woorden, moet ik op zoek gaan naar een andere coach?
Ik heb echter niet zo heel veel geld, 150K in de min, dus ik kan geen topper kopen. Een redelijk coach met zwak leiderschap zou kunnen, maar die kost bijna 200K en is dat zo'n verbetering?
Ik kan ook een matig coach met goed leiderschap nemen voor 100K.

Advies graag!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Trainen gaat altijd voor, zou gewoon je redelijk coach behouden. Met een matige coach duurt het weer een week langer voordat je trainees stijgen. Leiderschap heeft alleen te maken met je teamspirit (met namen met pic). Lager dan matig is te verwaarlozen.
Insane life.
Reply
Mijn coach heeft nu zwak leiderschap en daar valt ook nog een leuke teamspirit mee te halen (na 2x PIC morgen 'dolgelukkig'). Maar gezien zijn financiële situatie kan Ad Wim het beste zijn huidige coach houden. Ik zou wel gaan sparen om over een seizoen een goede coach (slecht leiderschap) aan te kunnen trekken, kost uit mijn hoofd 270K.

@Ara: tegen een counterteam zowel je middenveld als je aanval zo sterk mogelijk maken. Alle 'gewone' kansen zijn dan voor jou, en voor een counterkans zal je tegenstander eerst jouw aanval onschadelijk moeten zien te maken.
Reply
Ik ben blij dat ik mijn teammotivatie op MOTS heb gezet tegen de nummer laatst, zeker met het volgende bericht: De ruststand was 2-0. BB had het meeste balbezit, namelijk 51 procent.
Reply
Na de 4-0 thuisoverwinning van vandaag sta ik nu 2e in de 6e divisie. Het moet niet gekker worden.
Reply
:lol: :lol: :lol: =D>
The great old Ludwig von...
Reply
En dat met mots eppie. Goed dat je nu de eerstvolgende wedstrijden weer verliest.
Maar je heb even tweede gestaan :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
8-1 gewonnen, maar sta toch nog tweede op doelsaldo :|

Volgende week uit tegen de nummer 1.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zelf 3-0 winst en sta 2e in de VI \Big Grin/ :roll:

Langzaam verder trainen, en de vorm mag wel weer eens omhoog.
Dan langzaam eens een wereldklasse keepertje aanschaffen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
hier een solide 1-0 uit overwinning. HT is weinig aan als je net begonnen bent. Heb geen geld, vorm maakt geen hol uit want ik heb toch geen vervangers en training gaat zeer langzaam (redelijk coach en ik train keepers). Eerste seizoen dus maar lekker uitkachelen.

Sta nu wel eerste met 10 punten uit 4 wedstrijden Hakkuh. En het onderlinge resultaat met Depor in de vriendschappelijke potjes is ook nog positief :lol:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Ik ben ook net begonnen en ik vind het wel leuk hoor (misschien ook omdat ik bijna alles win). Beetje kloten met de economie, training en tactieken. Kan me indenken dat het juist weer na een paar seizoenen saai gaat worden, als alles een beetje automatisme wordt en je niet meer echt om het kampioenschap meedoet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Solide 3-0 PIC-zege tegen een team met 100k meer salariskosten in de week dan mijn cluppie. :Big Grin Gelukkig ook geen nare blessures en schorsingen.

Met een POE teamgeest en wonderbaarlijk zelfvertrouwen op naar de lastige bekermatch van woensdag.
Reply
klote 2-2. 2-0 voor en 2 goals tegen in de laatste 10 minuten.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
pagina 500?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: