12-07-2009, 08:46 PM
waf Wrote:Mukkus Wrote:waf Wrote:Mukkus Wrote:Als je iemand verbeterd, doe het dan wel goed....
het is verbetert.
Door jouw reply ben ik nu heel verbittert.
het is verbitterd.
Oh, my god, we bought Kenny!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Seizoen 2009 - 2010
|
12-07-2009, 08:46 PM
waf Wrote:Mukkus Wrote:waf Wrote:Mukkus Wrote:Als je iemand verbeterd, doe het dan wel goed....
23-07-2009, 03:05 PM
NEC tot en met de winterstop zonder Held Sibum
23/07/2009 14:40 Held Bas Sibum staat voorlopig buitenspel. Een bezoek aan Londen maakte duidelijk wat de middenvelder van NEC tot de winterstop kan verwachten. Held Sibum moest de laatste weken verstek laten gaan vanwege vocht in zijn linkerheup. Over de oorzaak tastte hij in het duister. Na een bezoek aan het Wellington Hospital in Londen is gekozen voor een lange rustperiode als behandeling. 'Rust zal de enige therapie zijn om het probleem te verhelpen', zei fysiotherapeut Han Tijshen op de website van NEC. 'Zowel wij van de medische staf als Held Bas Sibum moet hierin berusten. Het zal de komende tijd dan ook beperkt blijven tot fietsen en krachttraining.' NEC verwacht dat Held Sibum tot en met de winterstop buitenspel staat. 'Ik vind het hartstikke vervelend', aldus de middenvelder. 'Ik voel me fit, maar het vocht beperkt me in mijn mogelijkheden. Ik zal dan ook luisteren naar de medische adviseurs en ga verder met mijn revalidatie.'
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
23-07-2009, 10:48 PM
Bumme Wrote:Held Sibum moest de laatste weken verstek laten gaan vanwege vocht in zijn linkerheup. Over de oorzaak tastte hij in het duister. Misschien heeft ie wel een lekkende balzak....
28-07-2009, 01:33 PM
PSV nu al de beste ploeg van dit decennium
28/07/2009 10:40 Vier dagen vóór de start van het seizoen 2009/10 heeft PSV zich al de officieuze titel Beste Eredivisieploeg van het Decennium toegeëigend. Vanaf het begin van 2000 verzamelden de Eindhovenaren, omgerekend naar drie punten per zege, 735 punten in 322 wedstrijden. Dat zijn er 64 méér dan nummer twee Ajax. Met nog achttien speelronden voor de boeg tot aan het einde van dit decennium is PSV met die voorsprong niet meer te achterhalen door de Amsterdammers. De Brabanders wonnen 224 van hun 322 duels, tegen 63 gelijke spelen en slechts 35 nederlagen. Ajax boekte twintig zeges minder, speelde 59 keer gelijk en verloor zestig keer. PSV kroonde zich sinds 2000 zeven keer tot landskampioen en finishte alleen tijdens het afgelopen seizoen (toen het vierde werd) niet op een van de bovenste drie plaatsen. Feyenoord staat met zeshonderd punten uit 323 wedstrijden derde op de ranglijst, terwijl AZ en SC Heerenveen kans maken op de vierde plaats. Het verschil tussen beide clubs bedraagt momenteel zeven punten (535 voor de Alkmaarders om 528 van de Friezen). In de Eredivisie mocht PSV zich eerder in de jaren tachtig (1980-1989) al de best presterende ploeg noemen. Feyenoord kroonde zich tussen 1960 en 1969 tot de beste Eredivisionist, terwijl Ajax de jaren zeventig (1970-1979) en negentig (1990-1999) in het Nederlands voetbal domineerde.
02-08-2009, 11:56 AM
Weer zo'n geweldige opening van het seizoen
Na psv, fct en feyenoord moet ook az er aan geloven =D>
02-08-2009, 01:04 PM
Thanks! Ik heb mijzelf bij de 3-0 stand geregeld in de ogen gewreven :razz:
02-08-2009, 02:21 PM
D'r an met de lippe Wrote:Thanks! Ik heb mijzelf bij de 3-0 stand geregeld in de ogen gewreven :razz: Ik bij het spel van Ruiz. Heeft Twente 2M meer gekost dan Elia netto heeft opgeleverd maar hij lijkt het nu al zeker waard. Ajax zocht toch ook een linksbuiten? Waarom is Ruiz afgescout dan? Kan nu al haast ruiken dat ze zich komende zomer melden in Enschede met een buidel geld veel groter dan 5M. :o Maar goed.. eerst nog even afwachten hoe hij het tegen betere clubs gaat doen.
02-08-2009, 08:24 PM
Met een beetje mazzel staat PSV na komend weekend al op 5 punten achterstand.
02-08-2009, 10:15 PM
Bumme Wrote:Met een beetje mazzel staat PSV na komend weekend al op 5 punten achterstand. We hebben het nog gewoon in eigen hand om over 14 dagen boven jullie te staan. Dit weekend heeft echter wel aangetoond dat je voorlopig beter op Twente kunt letten dan op PSV.
03-08-2009, 12:23 AM
D'r an met de lippe Wrote:Thanks! Ik heb mijzelf bij de 3-0 stand geregeld in de ogen gewreven :razz: Ik heb me na 90 minuten in de ogen gewreven, toen ik door de persoon naast mij wakker werd gemaakt.....
03-08-2009, 02:22 AM
Mukkus Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Thanks! Ik heb mijzelf bij de 3-0 stand geregeld in de ogen gewreven :razz: Je hebt het vast over de JC-schaal, die wedstrijd was inderdaad niet boeiend omdat de winnaar binnen 30 minuten bekend was. Daar kon Heracles met haar 60 minuten niet aan tippen...
03-08-2009, 09:25 AM
D'r an met de lippe Wrote:Thanks! Ik heb mijzelf bij de 3-0 stand geregeld in de ogen gewreven :razz: En toen lag dat kunstgras er nog. Mooi dat ze het gisteren weer eens aanhaalden bij Studio Voetbal.
(\__/)
(O.o ) (> < ) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination. ----------------------------------------------------- HT: Vlampijpse Boys (209564)
03-08-2009, 11:15 AM
Legion Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Thanks! Ik heb mijzelf bij de 3-0 stand geregeld in de ogen gewreven :razz: Dit is het eerste en meteen het laatste bericht dat ik over het kunstgras ga schrijven dit seizoen. Ik heb geen studio voetbal gezien maar ik weet wel dat het respectloos naar Heracles toe is om bij elke thuis overwinning maar over het kunstgras te zeuren. Als we verliezen zijn we dat incompetentje clubje uit Twente en als we winnen ligt het aan het kunstgras. Triest is het. AZ moet zich de oren van de kop schamen dat het op inzet heeft verloren van een club dat veel minder kwaliteit heeft. Als je de wedstrijd zaterdag had gezien had je wel beter geweten. Zo was er Quansah die werkelijk waar overal tussen zat, dat heeft niks met kunstgras te maken. Die jongen heeft meer kilometers gemaakt dan 2 AZ spelers bij elkaar. Kunstgras is het makkelijkste excuus en daar grijpt iedereen dan ook maar naar. Gelukkig zijn er ook Nederlanders die de prestaties van Heracles de laatste 4 seizoenen wel op waarde kunnen inschatten en zodoende sympathie krijgen voor een club dat onderhand het met miljoenen minder dan concurrenten als ADO en Sparta moet doen.
03-08-2009, 11:26 AM
D'r an met de lippe Wrote:Legion Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Thanks! Ik heb mijzelf bij de 3-0 stand geregeld in de ogen gewreven :razz: :hap2:.
(\__/)
(O.o ) (> < ) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination. ----------------------------------------------------- HT: Vlampijpse Boys (209564)
03-08-2009, 03:56 PM
D'r an met de lippe Wrote:Legion Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Thanks! Ik heb mijzelf bij de 3-0 stand geregeld in de ogen gewreven :razz: Jezus, Calimero is er niks bij. Hoop dat je de discussie niet meteen stopt. Ik ben objectief in deze, maar ik vind wel dat ' men' een punt heeft. Ik vind het ook een vorm van competitievervalsing. Heracles pakt de meeste van de behaalde punten thuis. Nu doen de meeste clubs dat wel, dus dat is niet een sterk argument misschien. Maar spelers die geen kunstgras gewend zijn, hebben gewoon een nadeel. Het is simpelweg niet gelijk aan gewoon gras. Men houdt in, is voorzichtiger. Heracles heeft gewoon een voordeel dat ze gewend zijn om op die ondergrond te spelen. Zij spelen altijd onder dezelfde omstandigheden wat ondergrond betreft. Maar goed, ik zou niet zo janken als ik jou was. Er verandert toch niks, laat andere clubs het jankwerk gaan doen. Voorlopig staat de winst op de landskampioen.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
03-08-2009, 04:09 PM
Aan de andere kant:
Een goed voetballend team als AZ (of Ajax/Twente) zouden voordeel moeten/kunnen hebben bij zo'n biljartlaken. Er wordt bij vrijwel alle clubs regelmatig op kunstgras getraind dus flauwekul over de stuit/snelheid van de bal vind ik onzin. Het is wel zo dat sommige spelers problemen hebben op kunstgras met hun gewrichten maar goed, dit geldt natuurlijk ook voor spelers van Heracles. ------- ff over Feyenoord - NEC dan nog maar een keer. Wat een held die Vlemincx, djeez wat was ie goed. Verliest amper een duel, balvast, werkt knetterhard, verdedigd mee, neemt ploeg op sleeptouw... het was net een tank zo ging ie tekeer. En dan nog die inworpen, ze spreken wel eens van halve corners nou dit waren gewoon hele corners. Jammer dat ie ze eigenlijk dan ook nog zelf in moet koppen want zou niet weten wie dat zou moeten doen. De kuip werd er iig stil van en niet zo'n klein beetje ook (op de 1e 10 minuten na). Het lek bij Feyenoord is nog niet boven al zijn ze op de goede weg maar het Legioen lijkt nog steeds verder achteruit te gaan. Vrijwel 90 minuten lang waren het de 650 NEC supporters die te horen waren door de kuip en dat kwam echt niet omdat die 650 man zoveel herrie maakte... Desalniettemin gun ik (naast NEC) maar 1 club de titel; Feyenoord!
Simr ('90+2)
El butre "15" "Al mot ik kruupen" <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
03-08-2009, 08:14 PM
Tripplexxx Wrote:Jezus, Calimero is er niks bij. Hoop dat je de discussie niet meteen stopt. Ik ben objectief in deze, maar ik vind wel dat ' men' een punt heeft. Ik vind het ook een vorm van competitievervalsing. Heracles pakt de meeste van de behaalde punten thuis. Nu doen de meeste clubs dat wel, dus dat is niet een sterk argument misschien. Maar spelers die geen kunstgras gewend zijn, hebben gewoon een nadeel. Het is simpelweg niet gelijk aan gewoon gras. Men houdt in, is voorzichtiger. Heracles heeft gewoon een voordeel dat ze gewend zijn om op die ondergrond te spelen. Zij spelen altijd onder dezelfde omstandigheden wat ondergrond betreft. Vooropgesteld; uiteindelijk zal het mij ook een zalige zorg zijn wat anderen van Heracles vinden. En ik geniet zeker niet minder van een overwinning als de tegenpartij het kunstgras aanhaalt. Ik kan alleen enorm slecht tegen onwaarheden over mijn club en wat Heracles betreft laat ik mij makkelijk een reactie uitlokken. Ik wil best de discussie aangaan. Dat wij de meeste punten thuis pakken vind ik inderdaad geen sterk argument. De hele tactiek en speelwijze (in ieder geval onder Heerkes en zeker onder Brood) was anders in een uitwedstrijd. Hoop dat dit onder Verbeek gaat veranderen maar dat terzijde. Onder Bosz hebben wij in het eerste eredivisie seizoen bijna evenveel punten buitenhuis gepakt dan in eigen huis. De eerste 2 seizoenen op het kunstgras pakten we zelfs meer punten in de uitwedstrijden dan in het Polman. En dan blijft nog staan, zoals je zelf ook zegt, dat de meeste clubs het merendeel van de punten in eigen huis behalen. Zeker de degradatiekandidaten. Als Heracles al een voordeel zou hebben dan is deze minimaal in mijn ogen. Niet de term ââ¬Ëcompetitievervalsingââ¬â¢ waardig. Ook heb ik wel eens gehoord\gelezen dat wij enkel door het kunstgras nog eredivisionist zijn. Dat vind ik dus respectloos. Los van de discussie of er een klein voordeel is voor Heracles wordt het sowieso enorm overdreven. Heracles legt in eigen huis enorm veel risico in haar spel en de meeste spelers zijn ook niet vies van een hard duel. Blijkbaar is dat een recept waar andere clubs veel moeite mee hebben als ze in Almelo spelen. Wat betreft het stuiteren en de balsnelheid; Harry geeft al aan waarom een verwijt eigenlijk onzin is. Daarnaast test de KNVB het kunstgras altijd zeer nauwkeurig. Ik begreep dat het veld in het Polman Stadion vaker\intensiever getest wordt dan de velden bij andere clubs. Weet niet zeker of dit waar is. Vind ik overigens geen probleem, daar kies je als club zelf voor. Drie seizoenen geleden moesten wij nog bijna uitwijken naar een ander stadion omdat het veld voor de 2e keer werd afgekeurd. De bal zou een centimeter te ver doorschieten. In Alkmaar, Eindhoven of Den Haag gaan ze na de veldkeuring gerust met de grasmaaier over het veld waardoor het centimeter verschil ook wel niet meer zal kloppen. Zoââ¬â¢n verwijt vind ik dus hypocriet. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de sahara in Doetinchem, enkel zij zijn gewend om in de woestijn te spelen!
04-08-2009, 09:20 AM
Iemand Hans Kraay jr. nog gehoord gisteren hierover?
"Als je weet dat je over 2 weken naar Almelo moet en dan ook nog eens op kunstgras moet spelen, zakt je de moed al in schoenen....."
04-08-2009, 09:26 AM
harry_bierdop Wrote:Aan de andere kant: Valt me van je tegen Har, die laatste zin :wink: ! Ajax zou bijvoorbeeld goed uit de voeten moeten kunnen op kunstgras, vroeger was trainingsveld 2 van Ajax ook kunstgras. Is volgens mij nu wel weggehaald, maar ze moeten allemaal wel uit de voeten kunnen op dat kunstgras.
04-08-2009, 11:11 AM
Mukkus Wrote:Iemand Hans Kraay jr. nog gehoord gisteren hierover? Was Van der Gijp die dat zei.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
04-08-2009, 01:15 PM
Tripplexxx Wrote:Mukkus Wrote:Iemand Hans Kraay jr. nog gehoord gisteren hierover? Mag ook.
05-08-2009, 10:02 AM
Mukkus Wrote:Iemand Hans Kraay jr. nog gehoord gisteren hierover? Dit vind ik dan weer niet storend om te lezen. Dat Heracles-uit een gevreesde wedstrijd is voor veel clubs vind ik alleen maar mooi. Volgende week mag Feyenoord proberen om voor het eerst in 4 jaar tijd weer eens in Almelo te winnen. Ajax is de enige club dat elk seizoen nog wist te winnen in het Polman, waarbij ik wel wil zeggen dat 3 van de 4 Amsterdamse zeges pas tot stand kwamen in de laatste 10 minuten.
05-08-2009, 11:44 AM
Hij bedoelde daarmee: "Je moet in de bus naar die semi-professionele fusieclub in dat troosteloze Almelo om in dat veredelde fietsenhok te voetballen. En als je er eenmaal bent, ligt er ook nog eens kunstgras in....."
Tenminste, zo kwam het over.
05-08-2009, 12:10 PM
Haha, op mijn stuk over het kunstgras wordt niet meer ingegaan maar de grootste onzin wordt er wel weer geschreven. Ons een fusieclub noemen En een gezellig en knus stadion waar menigeen elkaar kent als het Polman degraderen tot fietsenstalling. Anyway, jullie kletsen nog maar even door over het troosteloze Almelo en de competitievervalsing van dat vervelende Heracles, ik haak nu wel af
05-08-2009, 03:39 PM
A) Heracles is een fusieclub, ook al was dat in 1907.
B) Zelfs een bekende Almeloër vindt Almelo troosteloos: "Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in Almelo is altijd wel wat te doen....." C) Dat zal die voetballers een grote rotzorg zijn of de supporters elkaar kennen en dat het gezellig en knus [gay] is voor de supporters. D) Stadionnetjes met minder dan 10.000 plaatsen zijn veredelde fietsenstalletjes. E) Kunstgras is competitievervalsing.
07-08-2009, 10:48 AM
Ik lees wel eens mee op het forum soccerquest en ik zie nu dat daar toch wijze dingen worden geschreven. Bij deze dan mijn aller-aller-laatste bericht over het kunstgras, maar diegene die als een schaap roepen dat het competitievervalsing zou zijn doen er misschien goed aan dit topic is door te lezen:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.soccerquest.nl/forum/showthread.php?t=5810&page=35">http://www.soccerquest.nl/forum/showthr ... 10&page=35</a><!-- m --> Halverwege wordt het incorrecte 'onderzoek' van de VI ook nog met feiten om de oren geslagen.
07-08-2009, 12:07 PM
tja ik heb het onderzoek in de VI niet gelezen maar ik vind dat er in de brief van die gozer wel heel veel de nadruk wordt gelegd op het aantal punten behaald in uitwedstrijden. Het lijkt me juist dat je je bij dit soort onderzoeken moet focussen op punten behaald in thuiswedstrijden.
Daar wordt maar een heel klein stukje aan geweid en dat is nog eens het slechtst onderbouwd qua cijfers van zn hele mail ook. Even toevoegend trouwens: ik ben ervan overtuigd dat kunstgras in de eerste paar seizoenen geen groot voordeel oplevert omdat ook heracles daar nog aan moet wennen natuurlijk. In de loop der tijd zal het wel een licht voordeel opleveren. Ik denk echter niet dat dat per se het verschil is tussen degraderen en handhaven maar een paar punten kunnen natuurlijk een aardig voordeel zijn in die strijd.
07-08-2009, 09:44 PM
harry_bierdop Wrote:ff over Feyenoord - NEC dan nog maar een keer. Wat een held die Vlemincx, djeez wat was ie goed. Verliest amper een duel, balvast, werkt knetterhard, verdedigd mee, neemt ploeg op sleeptouw... het was net een tank zo ging ie tekeer. En dan nog die inworpen, ze spreken wel eens van halve corners nou dit waren gewoon hele corners. Jammer dat ie ze eigenlijk dan ook nog zelf in moet koppen want zou niet weten wie dat zou moeten doen. ik ben niet geweest, maar je hebt het goed mis als je veronderstelt dat er in de kuip altijd geluid veel was en dat dat achteruit zou zijn gegaan. gewoon gelul, in de kuip wordt nooit veel gezongen (hoewel we uiteraard de meeste liedjes hebben), in de kuip wordt met een wedstrijd meegeleefd. net zoals bijvoorbeeld spurs en bij veel engelse clubs. utrecht en ado hebben dat ook wel. nec thuis weet ik niet. bij twente bijvoorbeeld, daar is 90 minuten geluid, maar daar win je geen wedstrijden mee. de kuip kan fanatiek achter zijn ploeg staan en een wedstrijd doen keren. dat hoeft niet als je na 10 minuten met 1-0 voor staat. dan ga je argwanend kijken hoe de ploeg er voor staat na een rampseizoen.
08-08-2009, 05:24 PM
Dat ik het mis heb over dat er altijd veel geluid was vind ik echt bullshit.
Ben zeker 10 x Feyenoord-uit geweest (als NEC'er dus) en daarnaast nog aardig wat keren naar wedstrijden van Feyenoord (als "feyenoorder") en het is zeker wel minder geworden. Jaren terug werd er veel vaker "onvoorwaardelijk" gezongen, ook als de wedstrijd er niet om vroeg. NEC heeft overigens een zelfde publiek. Het is vaak zat stil bij ons (bij saaie potten of als ze er weer eens met de pet naar gooien) maar het kan ook een heksenketel zijn waarbij echt invloed uitoefent of de wedstrijd. p.s. Zondag was een mooi moment geweest voor het legioen om een wedstrijd om te laten keren aangezien ze in de 2e helft 30 min lang achteruit liepen en toekeken hoe NEC kansen verprutste. Ik vind het schrijnend dat het legioen in de 74e minuut zich pas voor het eerst zich laat horen (in de 2e helft).
Simr ('90+2)
El butre "15" "Al mot ik kruupen" <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m --> |
« Next Oldest | Next Newest »
|