The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Delray Beach
GO Schuettler!
Reply
De serieuze managers allemaal zonders speler in Delray Beach. Ach ja, zoiets bedenk je niet in een kwartier :8:
Reply
Volandri was echt een opvuller. Hij was even duur als Gil, toch maar voor die gekke Italiaan gegaan.

Ik vind Chela en Almagro toch wel vrij vaak gekozen, terwijl ze beiden ook zomaar kunnen afzeggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Volandri was echt een opvuller. Hij was even duur als Gil, toch maar voor die gekke Italiaan gegaan.

Ik vind Chela en Almagro toch wel vrij vaak gekozen, terwijl ze beiden ook zomaar kunnen afzeggen.

Die gaan ook heel ver komen, vandaar Icon_twisted
Reply
Ad Wim Wrote:Volandri was echt een opvuller. Hij was even duur als Gil, toch maar voor die gekke Italiaan gegaan.

Ik vind Chela en Almagro toch wel vrij vaak gekozen, terwijl ze beiden ook zomaar kunnen afzeggen.

Volandri is alleen kansloos in vorm, ik ben voor Gil gegaan. Daarnaast ook voor Chela en Almagro gegaan, hoewel ik vooral bij de laatste vrees dat hij er vroeg de brui aan geeft.
Reply
Het voelt eigenlijk heel gek zo'n team, maar het was deze week echt niet anders, met Delray Beach als enige 250 en in Dubai waarsch een Federer-Djokovic finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Scholten! Wrote:De serieuze managers allemaal zonders speler in Delray Beach. Ach ja, zoiets bedenk je niet in een kwartier :8:

Bij Roddick-Potro finale wordt er ook niemand rendabel daar, logisch dus. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Veel mensen die Delray Beach volledig links hebben laten liggen. Ik twijfelde eigenlijk nog om er meer in te investeren. Karlovic, Stepanek en Andreev moeten het daar doen.

In Acapulco heb ik Monaco weggelaten omdat ik Ferrer heb, en zowel Chela als Verdasco laten liggen omdat ik het niet in ze zie zitten deze week. Chela is een gevaarlijke, want 44x gekozen waaronder op Kraai na de hele top 10. Go Schwank! Verdasco bij Kraai en andre, hopelijk faalt hij nog eens in mijn voordeel.

In Dubai heb ik eigenlijk maar 1 verschil met het gros: Stakkie ipv Gulbis. Stakkie tegen een zandhaas inspelen en dan Gulbis eruit tikken! Risico vond ik niet zo heel groot omdat Federer toch wel het eindstation wordt voor beide.
Reply
Wel mooi, Chela afgelopen drie weken, QF, SF en F gehaald, dan is er nu maar één plek natuurlijk!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De kantine! Om die prestaties te vieren!
Reply
ik verwacht dat almagro en chela nog wel een keer hun best gaan doen, aangezien ze hier makkelijker punten kunnen scoren, dan in de rest van het jaar.
vooral chela.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Totaal offtopic maar OMG, ik zit nu dat "grootste fan van Nederland" (of whatever) te kijken, en wat een figuren doen daarin mee joh. Als ik het niet al een minuut of 10 aan gehad zou hebben zou ik hebben gezweerd dat het een vermakelijke parodie was.

Mijn God, je zou er toch van in de slappe lach schieten dit soort figuren Undecided
Reply
Ik had eerst Stako, Nishikori en Karlovic. Toch maar gewisseld voor Almagro, ben benieuwd. Kan heel goed dat ie keihard tankt, al heeft ie het wel al 2x gewonnen en is zijn loting niet al te lastig tot de QF. En dan heeft ie er wellicht wel weer zin in, net als vorige week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Totaal offtopic maar OMG, ik zit nu dat "grootste fan van Nederland" (of whatever) te kijken, en wat een figuren doen daarin mee joh. Als ik het niet al een minuut of 10 aan gehad zou hebben zou ik hebben gezweerd dat het een vermakelijke parodie was.

Mijn God, je zou er toch van in de slappe lach schieten dit soort figuren Undecided
Hehe, ik heb het al doorgestuurd naar DWDD, vooral die zoon. "Kan me niks schelen" Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als journalist zijnde is het eigenlijk een verplichting om zulke mensen tegen zichzelf in bescherming te nemen, ongelooflijk. 'effe kijke as we jenner gaan tegenkomen, hoe we het gesprek dan gaan openen'
Reply
Ad Wim Wrote:Hop, op naar het lafste team ooit!
Als Acapulco niet doorgaat, is mijn seizoen over.
Volgens mij heb je niet meer Acapulco dan het doorsnee-team, alleen CC verrast met sterke vertegenwoordiging in Dubai. En Almagro zie ik wel weer het ternooi winnen, alleen Ferrer is serieuze tegenstand.
Reply
Scholten! Wrote:Als journalist zijnde is het eigenlijk een verplichting om zulke mensen tegen zichzelf in bescherming te nemen, ongelooflijk. 'effe kijke as we jenner gaan tegenkomen, hoe we het gesprek dan gaan openen'
Als journalist zou je eigenlijk niet "als journalist zijnde" moeten zeggen. Jullie moeten het goede voorbeeld geven!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Totaal offtopic maar OMG, ik zit nu dat "grootste fan van Nederland" (of whatever) te kijken, en wat een figuren doen daarin mee joh. Als ik het niet al een minuut of 10 aan gehad zou hebben zou ik hebben gezweerd dat het een vermakelijke parodie was.

Mijn God, je zou er toch van in de slappe lach schieten dit soort figuren Undecided
Hehe, ik heb het al doorgestuurd naar DWDD, vooral die zoon. "Kan me niks schelen" Undecided

Haha precies het moment waar ik op doelde, en schiet nu spontaan weer in de lach :lol:
Reply
A-Rod meldt zich af, 11x gekozen
Reply
We gaan weer verder :eten:
Reply
Scholten! Wrote:A-Rod meldt zich af, 11x gekozen
Kom je nu mee.
Reply
Scholten! Wrote:A-Rod meldt zich af, 11x gekozen

De mensen die vannacht de huldiging hebben gezien zagen dit aankomen. Hij hoestte en proestte er een eind op los. Vandaar Dodig, die mag het nu waarmaken.
Reply
andre Wrote:
Scholten! Wrote:A-Rod meldt zich af, 11x gekozen
Kom je nu mee.

Roddick meldt zich af voor Delray Beach
Uitgegeven: 21 februari 2011 22:08
Reply
Scholten! Wrote:A-Rod meldt zich af, 11x gekozen
Wow, 11x gekozen, wtf?! Dat had ik nog niet eens gezien. Hij viel wel redelijk hard op z'n elleboog bij dat laatste punt.
Hag heeft hem :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
WAAROM?! Hoo drama week in wording...
Reply
Wanneer komt Excelsior aan bod bij Voetbalfans?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Roddick, gewoon mijn duurste aankoop deze week....
Reply
Scholten! Wrote:
andre Wrote:
Scholten! Wrote:A-Rod meldt zich af, 11x gekozen
Kom je nu mee.

Roddick meldt zich af voor Delray Beach
Uitgegeven: 21 februari 2011 22:08
Bron? Toch geen nu.nl he?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Scholten! Wrote:A-Rod meldt zich af, 11x gekozen
Wow, 11x gekozen, wtf?! Dat had ik nog niet eens gezien. Hij viel wel redelijk hard op z'n elleboog bij dat laatste punt.
Hag heeft hem :cry:

Hag heeft wel weer lekker gegokt. Topweek!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die zoon ook, ik heb echt medelijden....
Reply


Forum Jump: