The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Halle & London
Gaan we Gulbis nu definitief afschrijven voor de top of geven we hem voor de verandering nog weer een jaartje dispensatie?
Reply
Ik geeft het min of meer op met hem.

Ivo eruit, dat had ik niet verwacht!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Come on Andy!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Roddick kan lekker warmspelen met zo'n loting, Anderson is alweer een lastige horde.
De bezetting van Queens is over de hele breedte overigens sterker dan van Wimbledon: Weliswaar missen er een paar toppers, maar prutsers zijn er ook veel minder. Veel spelers met een voorliefde voor gras.
Reply
OMG Bemelmans. Speelt zo goed en mist 3 MP's in de TB 2e set waarvan 1 op eigen serve
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tja dan weet je wel hoe de derde set gaat verlopen. Jammer, een nederlaag van Berdych zou het schema mooi openen voor Troicki.
Reply
Stille Wrote:
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:Ik twijfelde al of hij zou komen en zag een bericht op zijn website en kon nog net voor de deadline wat wijzigingen doen. Zal je zien dat Hewitt ook niet op komt dagen...
Als je echt je huiswerk had gedaan, had je gezien dat ie vanochtend al gedubbeld heeft...

De man die alles volgt en geen CTM team heeft en geen RG finale heeft gezien gaat mij er op wijzen dat hij wel heeft gezien dat Hewitt een onbelangrijke dubbel heeft gespeeld Undecided
Het is gewoon behoorlijk stom dat je twijfelt of hij komt, maar niet ziet dat hij wel gewoon gedubbeld heeft op de dag zelf. En dat voor iemand die slaapt met een scorebord...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het gaat volgens mij best aardig. Ik vroeg me al af waarom Petje zoveel gekozen was, maar ik lees nu terug dat het dus blijkbaar al bekend was dat Youzhny weg was rond de deadline. Was dat van Federer ook al voor 22 uur bekend?>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De ll voor Youzhy stond zelfs al in het schema. Federer was naar mijn weten niet al te lang voor de deadline bekend (ik zag het om 21:30), ik kon toen nog niet vinden tegen wie Hewitt dan zou spelen.
Reply
Ik neem HtH, toernooigeschiedenis etc nauwelijks serieus, alleen trackrecords op gras wel omdat gras specifieke kwaliteiten vraagt.
Petzschner werd vorig jaar in de HF met moeite door Federer gestopt en op Wimbledon had Nadal in R3 5 sets tegen hem nodig. Die keus was dus eenvoudig.
Reply
ai, Leo mist direct 2 bp.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hewitt gaat 't hier wel goed doen ben ik bang.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Er is vandaag maar 1 partij echt van belang: Troicki def. Andreev.
Reply
COME ON !!!!! klasse lleyton. Morgen Seppi pakken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Come on Troicki!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Hewitt gaat 't hier wel goed doen ben ik bang.
Onbegrijpelijk dat hij maar 5 keer gekozen is, terwijl de meesten wel wisten dat Federer zich teruggetrokken had.
Vorig jaar toernooiwinnaar. En op gras is (gras-)ervaring vele malen belangrijker dan ritme.
Reply
Troicki mag deze wel winnen voor de 5 x 45 LTM punten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
andre Wrote:
centre court Wrote:Hewitt gaat 't hier wel goed doen ben ik bang.
Onbegrijpelijk dat hij maar 5 keer gekozen is, terwijl de meesten wel wisten dat Federer zich teruggetrokken had.
Vorig jaar toernooiwinnaar. En op gras is (gras-)ervaring vele malen belangrijker dan ritme.
Kan me niet voorstellen dat ie voorbij Kohl/Dolgo komt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
andre Wrote:
centre court Wrote:Hewitt gaat 't hier wel goed doen ben ik bang.
Onbegrijpelijk dat hij maar 5 keer gekozen is, terwijl de meesten wel wisten dat Federer zich teruggetrokken had.
Vorig jaar toernooiwinnaar. En op gras is (gras-)ervaring vele malen belangrijker dan ritme.

Ik wist het helaas niet.
Anders had hij zeker in mijn team gestaan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
andre Wrote:
centre court Wrote:Hewitt gaat 't hier wel goed doen ben ik bang.
Onbegrijpelijk dat hij maar 5 keer gekozen is, terwijl de meesten wel wisten dat Federer zich teruggetrokken had.
Vorig jaar toernooiwinnaar. En op gras is (gras-)ervaring vele malen belangrijker dan ritme.

Denk niet dat veel het wisten. Ik zag het pas rond 21.30 uur op de site van Federer. Ik had rond 19.30 uur ook gekeken en toen stond het bericht volgens mij nog niet zijn website. Aan de andere kant stond overal in de media dat hij twijfelde om mee te doen en dat hij het ging overleggen met zijn team. Nou dan weet je het wel met hem....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik wist het niet van Federer.
Reply
Match suspended bij Troicki? Halle is toch overdekt? Of is dat alleen CC?
Reply
Alleen CC. Denk je dat ze zoveel hallen hebben?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Ik wist het niet van Federer.

Ik ook niet anders had ik Hewitt ook wel gekozen.
Reply
Klasse Marin! Sloop die ouwe vos maar
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad Wim Wrote:Alleen CC. Denk je dat ze zoveel hallen hebben?

Ja, ik dacht dat het plaatsje daarom zo was genoemd.
Reply
Troicki goed bezig. Berdych heeft het lastig tegen Hernych. Dat moet Troicki toch gaan winnen, zou je zeggen.
Reply
Dan had het wel Hallen geheten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Andreev komt dichter bij de rebreak.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
vorige game 1 bp gemist


nu 3 op een rij!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: