The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2012
Zometeen juichen voor Wang, Almagro en Giraldo om mee te beginnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Waarom Wang? En van mij mag Raonic erin blijven om Murray te verslaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch knap dat Nico er meteen lijkt te staan, na weken afwezigheid en tegen een speler in vorm.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hoop toch dat Steppie gaat winnen. Ik had eerst Almagro, maar kon met Steppie toch wat meer en het staat HtH 2-0 voor Steppie. Maar het kan nog.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
(28-08-2012, 04:41 PM)Jansoe Wrote:
(28-08-2012, 12:39 PM)Ad Wim Wrote: Ah bedankt, je zoekt het zelf nog even terug. Quote dan ook even jezelf waar je antwoord geeft op mijn vraag waar je dat gelezen hebt. O wacht, dat antwoord is er helemaal nooit gekomen...

En mij gaan verwijten dat ik niet meer reageer en daardoor voor lul sta. Tja, dan begrijp je het inderdaad niet.
Maar dat zeg je zelf ook al, dus wat mij betreft hoeven we deze discussie niet weer (door) te voeren.

Nee, dat antwoord gaf cc toch of niet?

Ik zie hem geen antwoord geven waarin staat dat ik zeg dat ik nooit tijdens een partij klaag. Het gaat mij om de manier waarop, maar dat heb ik nu al vaak genoeg gezegd volgens mij.

Maar je wilt hier echt nog op doorgaan?

(28-08-2012, 06:12 PM)kuiper Wrote: Hoop toch dat Steppie gaat winnen. Ik had eerst Almagro, maar kon met Steppie toch wat meer en het staat HtH 2-0 voor Steppie. Maar het kan nog.

Almagro leek me wel heel riskant. Ik vind Stepanek een mooie keus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(28-08-2012, 06:00 PM)Ad Wim Wrote: Waarom Wang? En van mij mag Raonic erin blijven om Murray te verslaan.

Ik had begrepen dat iemand Karlovic had(Stille wss) en dacht dat ie dan wel vaker gekozen zou zijn. Hij is verder niet gekozen en mag hier dus ook prima winnen. De winnaar van Karlovic-Simon mag 't dan Fish moeilijk gaan maken.
Raonic mag er hier inderdaad nog wel even in blijven. Steppie moet wel echt verliezen. Anders pakt hij 180 punten.

En zo moet Berdych er eigenlijk ook maar in blijven om Querrey te elimineren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat laatste dacht ik eerst ook, maar dat is voor mij niet heel belangrijk. Niet belangrijker dan dat het fijner voor Federer zou zijn als Berdych eruit zou gaan.

Almagro mag wel even breaken trouwens. Staat lekker te spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat is die Raonic slecht aan het spelen dan. Serve only vandaag.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kut Almagro, hoeveel kansen wil je hebben?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Inmiddels Raonic 2-1 in sets en een break in de 4e achter.

Almagro van 6-4 *5-4 naar 6-4 6-7.Angry

Berdych gaat prima.

Roddick net begonnen. Die mag er natuurlijk direct af maar dat zal nu nog wel niet gebeuren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Roddick is toch ook nauwelijks van belang? Eigenlijk maar weinig van die halve gasten die veel gekozen zijn.
Doordat vrijwel iedereen iig 2 uit de top 4 heeft.

Raonic gaat wel mijn stelling dat je niet uit kunt gaan van die halve gasten, wel weer onderschrijven.
Hopelijk gebeurt dat ook nog bij een wat belangrijkere speler, zoals Isner.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(28-08-2012, 07:27 PM)Ad Wim Wrote: Raonic gaat wel mijn stelling dat je niet uit kunt gaan van die halve gasten, wel weer onderschrijven.
Hopelijk gebeurt dat ook nog bij een wat belangrijkere speler, zoals Isner.

Aparte situatie. Ik moet en ga het de komende 2 weken volledig met jou eens zijn. Once again an Ad-week please!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Druk nou eens door, Nico!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Almagro, waar is je service man?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hehe, sinds ik het over Raonic heb gezegd, komt ie opeens terug. Mag op zich ook wel.

(28-08-2012, 07:43 PM)centre court Wrote: Die Almagro, waar is je service man?

Zo slecht is die toch niet? Het is meer wat wisselvallig in de rally, daar moet ie er 70% van winnen tegen Radek.

En weer de break, nu uitserveren vriend.

Klasse!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een spanning
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wat een ellendig toernooi is dit zeg. Zowel mijn FTM als LTM spelers vliegen er met bosjes uit. Nu ook Nalbi die niet kan spelen tegen Del Potro (LL is Serra)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Zonde van Giraldo, Raonic eruit had wel erg lekker geweest.
Reply
Waarom kijken we in godsnaam naar die lelijke pusher van een Monaco op ES?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Al maakt GGL er wel een leuk potje van nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Novikov bij de beste 64 op de US Open Idontgetit
Reply
(28-08-2012, 10:48 PM)Ad Wim Wrote: Waarom kijken we in godsnaam naar die lelijke pusher van een Monaco op ES?

Monaco verliest na met 6-3 6-1 4-1 voorgestaan te hebben...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Bachinger sleept er een vijfde set uit tegen Baghdatis. Kan interessant worden als hij wint aangezien Dolgo loopt te kloten tegen Levine.

Het zit die Lorenzi ook niet mee, op de AO 2-6 0-6 0-6 tegen Djoko, nu alweer tegen hem: 1-6 0-6 1-2 op het moment.
Reply
Baghdatis 4-1 voor in de 5e set

Alle 5-setters gaan weer fout...



Lorenzi deelt een handtekening uit na het 1-6 0-6 1-6 verlies.
Zegt een amerikaan serieus: "Great job, Paolo." Idontgetit

Ik heb Levine nog nooit zo goed zien spelen.

Die wint ook wel van Baghdatis.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik wilde net vragen, is Dolgo blesse of zo?
Reply
(29-08-2012, 02:38 AM)buurs Wrote: Baghdatis 4-1 voor in de 5e set

Bachinger breekt terug, 6-6.Eusa_clap
Reply
Levine stond 4-0 voor in 3e set
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Beste comebacks van Dolgo en GGL. Beide 2-0 in sets en ik geloof 4-0 en 4-1 achter in de 3e.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima Marcos, Djoko ook lekker.
Vandaag Sijsling en Zemlja winnen, erg belangrijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Yes al 6 man kwijt Hakkuh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: