The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Wimbledon 2011
Zal Federer niet rouwig om zijn dat hij bij het warme weer pas 's avonds moet.
Reply
Kubler benut op dit moment een matchpoint tegen Delic.
Doorgespeeld tot 22.29 uur dus.
Reply
andre Wrote:Kubler benut op dit moment een matchpoint tegen Delic.
Doorgespeeld tot 22.29 uur dus.
Zullen we dat maar op 21.29 uur houden....
Reply
Engelse tijd ja.
Reply
Dat publiek bij de wedstrijd Djokovic-Baghdatis was echt geweldig! Vooral die rally op het eind, waar Baghdatis voorstond met A-40... Publiek had niet door dat de bal uit was, daarna sloeg Djokovic de bal uit en het stadion ontplofte.
Reply
Heb het ook gezien. Fantastisch! Publiek was nog gekker dan bij Murray
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Soderling had een verkeerde pasta gegeten, net als Beck en nog 10 anderen. Dat verklaart ook wel dat dikke verliest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ook spelers die nog in het toernooi zitten?
Reply
Mooie dag vandaag! Tijd voor minimaal 1 van de 'grote' 4 om te sneuvelen dacht ik zo!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik kan helaas de hele week niks live meer zien. En ik ben het weekend ook nog eens weg. Ellende.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Same here. Vandaag de hele dag op pad en het weekend in het buitenland. Vandaag mag Murray sneuvelen overigens.
Reply
Ik heb een middag vrij genomen :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Op MTF is Gasquet favoriet! En die zitten er altijd behoorlijk op...
Reply
quote van rond de 4 euro voor Gasquet :eeeek:

Waar dat op gebaseerd is...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
We komen nu in een fase van het toernooi dat de druk Murray weer teveel gaat worden. Een inleg op Gasquet lijkt mij een mooie investering.
Reply
mindlight Wrote:We komen nu in een fase van het toernooi dat de druk Murray weer teveel gaat worden. Een inleg op Gasquet lijkt mij een mooie investering.

Ik ben er als de kippen bij idd.
Van de ingecalculeerde winst heb ik ook maar meteen wat op Llodra gezet. Voor 9,80 durf ik dat ook nog wel aan!
Tomic 2,90 ook niet slecht :wink:
Reply
Die drie gaan winnen vandaag, dan is het al een geslaagde dag. 1 of 2 euro op een combinatie van deze partijen gaat jou rijk maken Haggie!
Reply
Ze winnen sowieso niet alle drie, maar dit zal wel weer ML-opportunisme zijn. Alleen Gasquet vind ik belangrijk, als die wint, is Wimbledon geslaagd op FTM-gebied.
Reply
Gasquet gaat gewoon weer choken op de belangrijke momenten....
Reply
mindlight Wrote:Die drie gaan winnen vandaag, dan is het al een geslaagde dag. 1 of 2 euro op een combinatie van deze partijen gaat jou rijk maken Haggie!

Ik ben ook meer een man van de shotjes. 5 inzetten en dan 1000 winnen ofzo :wink:
Met een Tomic en Gasquet in supervorm en een Llodra die het spel heeft om Djoko (niet lekker in zn vel) aan te pakken is de tijd rijp voor een gokje :razz:
Reply
Ohh wacht, Llodra moet tegen Djoko. Nee dat gaat niet lukken. Tomic geef ik wel een reële kans.
Reply
Tomic-Malisse 5-0? :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
op *5-1 30-15 maakt Tomic nu net zijn 1e UE. :Big Grin

Echt een superwedstrijd van de australier hoor!
Reply
Prima Tomic! Hou het vast. Die Malisse MOET eruit vandaag. Hup Tomic, Peng, Azarenka en Lisicki voor nu
Reply
Wel rustig zo zonder de Bernhard Tomic fanclub :Big Grin
Reply
Malisse blijft nu wel goed bij
Reply
Stille Wrote:Malisse blijft nu wel goed bij

Beide heren serveren nu (voorlopig) steady.
Reply
Malisse loopt er een beetje lam bij.

Toch wel een beetje last van de warmte denk ik.

Tomic naar 6*-5 =D>

Reply
Tomic speelt erg makkelijk zeg.

Reply
Tomic op eigen service oppermachtig.

2-0 in sets!

Nu jij, Murray!

Reply

Forum Jump: